PAMETNI POMOČNIKI V VSAKI SITUACIJI.

Asistenčni sistemi za voznika BMW ConnectedDrive v BMW serije 1 s 3 vrati.

Če pametni asistenčni sistemi opravijo stvari za vas, lahko v vožnji uživate posebej sproščeno. Driving Assistant opozarja pred tveganji. Navigacijski sistem Professional se znajde vsepovsod. In s Speed Limit Info na krovu lahko pobliskne kvečjemu sovoznik. Le tri izmed množice možnosti, da izboljšate dejavnik užitka v vožnji z BMW serije 1.

Driver Assitance 6

DRIVING ASSISTANT.

Oprema Driving Assistant združuje sisteme s kamero, kot so opozorilo za zapustitev voznega pasu, opozorilo pred naletom in opozorilo o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja.
 

Opozorilo za zapustitev voznega pasu prepozna cestne oznake in z vibriranjem volanskega obroča opozori voznika, če pri hitrosti nad pribl. 70 km/h vozilu grozi nenamerna zapustitev voznega pasu. Pri vklopljenem smerniku, torej pri namerni menjavi voznega pasu, se opozorilo ne izvaja.
 

Medtem ko opozorilo pred naletom z mestno funkcijo zaviranja prepoznava vozila, se opozorilo o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja odziva na pešce. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, se BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj odzove. Najprej se pojavi opozorilni simbol, ki začne nato utripati, nazadnje pa zadoni še opozorilni pisk. Če se voznik še vedno ne odzove, začne sistem pri hitrostih do 60 km/h zavirati sam. Pri hitrostih od približno 20 do 25 km/h pomaga opozorilo o zaznanem pešcu preprečevati nesreče s pešci, pri hitrostih do 60 km/h pa zmanjša resnost nesreče. Če mora sistem posredovati, pripravi zavore za hitrejše odzivanje in začne po potrebi tudi zavirati. Asistent za prepoznavanje utrujenosti spremlja obnašanje voznika in išče znake zmanjšane pozornosti. Kadar zazna kakršne koli nepravilnosti, se na nadzornem prikazovalniku prikaže predlog za odmor.

AKTIVNI ASISTENT ZA URAVNAVANJE HITROSTI S FUNKCIJO STOP&GO.

Aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop&Go, vklj. opozorilo pred naletom s funkcijo upočasnjevanja in zaviranja, po želji nudi več udobja in bolj varno vožnjo v sklenjenih kolonah. Sistem uravnava želeno hitrost, ki jo določi voznik in razdaljo do spredaj vozečega vozila. Vozilo samo prevzame speljevanje in upočasnjevanje, medtem ko se izbrana razdalja tudi v počasi premikajočem se prometu in v koloni ohranja vse do zaustavitve vozila. Če drugo vozilo zapelje na vaš vozni pas ali se približate spredaj vozečemu vozilu, sistem z visoko občutljivostjo prilagodi hitrost do vozila, ki zapelje pred vas oz. spredaj vozečega vozila. Aktivira se lahko do hitrosti 210 km/h.
Funkcija Stop&Go avtomatsko ne uravnava le hitrosti do mirovanja, ampak prav tako ponovno avtomatsko pospeši na želeno hitrost, takoj ko tok prometa to omogoča.
Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj reagira. Postopoma, najprej preko opozorilnega simbola, nato preko utripanja opozorilnega simbola in zvočnega piska, na koncu pa preko odločnega zaviranja.

PARKIRNI ASISTENT.

Parkirni asistent olajša parkiranje vzporedno in pravokotno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri potencialna prazna parkirna mesta – celo tesna vzporedna parkirišča – pri vožnji mimo z nizko hitrostjo (pod 35 km/h) in pri največji oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil.
 

Ko najde dovolj veliko parkirno mesto, voznik vklopi le smernik in parkirni asistent prevzame obračanje volana. Medtem voznik spremlja postopek parkiranja preko ustrezne izbire prestave, dodajanja plina in zaviranja. Sistem vozniku prav tako posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila.
 

Pri počasnem približevanju oviri se parkirni asistent s pomočjo funkcije „Auto PDC“ (avtomatski nadzor razdalje pri parkiranju) avtomatsko aktivira. Razširjena funkcionalnost sistema vključuje podporo vozniku tudi pri parkiranju na parkirna mesta, ki ležijo pravokotno na cestišče. PDC sproži opozorilo tudi v primeru, če je potrebna razdalja do bočnih ovir premajhna.
 

Pri parkiranju brez pomoči parkirnega asistenta uporablja pomoč pri bočnih manevrih dodatne senzorje za spremljanje območij ob boku vozila ter ovire prikaže na nadzornem prikazovalniku. Rezultat: sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

NAVIGACIJSKI SISTEM PROFESSIONAL.

Navigacijski sistem Professional vključuje elegantno obliko in izjemen obseg storitev: omogoča preprosto in enostavno uporabo navigacijskega sistema, ki je brezhibno integriran v vozilo BMW, vključno s konceptom upravljanja iDrive in upravljalnikom iDrive Touch. Sistem obsega napravo za prostoročno telefoniranje z USB vmesnikom in glasovnim upravljanjem, radio BMW Professional z DVD pogonom in 20 GB spomina za shranjevanje glasbenih datotek. Prav tako omogoča uporabo Real Time Traffic Information (RTTI). Vgrajen 8,8" LCD barvni zaslon s funkcijo deljenega zaslona (glasni in pomožni zaslon) je oblikovan za optimalno berljivost in jasnost.

  • Upravljalnik iDrive Touch

    Upravljalnik iDrive Touch z gumbi za neposreden dostop do menija, osem funkcijskih zaznamkov in glasovno upravljanje nudijo intuitivno upravljanje, s tem da omogočajo vnašanje naslova cilja v obliki rokopisa na površini, ki je občutljiva na dotik. Po zaslugi tridimenzionalnega prikaza zemljevida, ki uporablja slike satelitov v svojem ozadju – z izbranimi znamenitostmi v foto realističnem prikazu – postane navigacija fascinantno vizualno doživetje.

  • Avtomatske posodobitve zemljevidov

    Posodobitve zemljevidov so tri leta brezplačno na voljo pri trgovcih z vozili BMW. V okviru BMW ConnectedDrive, sistem v izbranih evropskih državah tri leta avtomatsko posodablja zemljevid do štirikrat letno.

SPEED LIMIT INFO.

SPEED LIMIT INFO.

Vedno na varni strani: Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja prikazuje trenutno veljavno omejitev hitrosti in informacijo, če velja prepoved prehitevanja. Prikaz poteka preko informacijskega zaslona v kombiniranem instrumentu. V vzvratnem ogledalu integrirana kamera beleži za to pomembne prometne znake. Preko krmilne naprave se te informacije primerjajo in prikažejo skupaj s podatki navigacijskega sistema. Ker pri tem sodelujejo tudi druge komponente vozila, lahko sistem glede na razmere posreduje celo spremenljive omejitve hitrosti – npr. na mokrem cestišču ali pri časovno omejenih ovirah na cesti.

VZVRATNA KAMERA.

VZVRATNA KAMERA.

Z vzvratno kamero ima voznik pri manevriranju in parkiranju področje za vozilom vedno pred očmi na nadzornem prikazovalniku. Vzvratna kamera omogoča boljši pregled pri vzvratnih vožnjah na parkirni prostor v okviru hitrostnega območja pod 15 km/h.
Na nadzornem prikazovalniku vidne orientacijske črte in barvno označene ovire vozniku kažejo, če nudi želeno parkirno mesto dovolj prostora za vozilo – in tako zagotavljajo podporo pri parkiranju. Pri polnem zasuku volana se prikažejo rdeče črte obračalnega kroga in zelene črte voznega pasu, ki se prilagajajo glede na premikanje volana.
Vzvratna kamera se po desetih metrih ali pri prekoračeni hitrosti 15 km/h avtomatsko deaktivira. V kombinaciji z vlečno kljuko ima vzvratna kamera na voljo praktično funkcijo zumiranja, ki olajša približevanje vozila prikolici pri priklopu.

ASISTENT ZA DOLGO LUČ.

ASISTENT ZA DOLGO LUČ.

Asistent za dolgo luč razbremeni voznika ponoči z avtomatskim vklopom in izklopom dolge luči pri prometu iz nasprotne smeri in spredaj vozečem prometu. Pri zadostni osvetlitvi cest se avtomatsko izklopi.
Kamera v območju notranjega ogledala zazna luč žarometov drugih vozil že na oddaljenosti 1000 m. Zadnje luči spredaj vozečih vozil sistem zazna od oddaljenosti 500 m. Če pri aktiviranem asistentu za dolgo luč nasproti pripelje vozilo ali se zaznajo zadnje luči spredaj vozečega vozila, sistem avtomatsko vklopi zasenčeno in nato znova dolgo luč.