MAJHNE DIMENZIJE. VELIK UŽITEK V VOŽNJI.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 2 Active Tourer.

MAJHNE DIMENZIJE. VELIK UŽITEK V VOŽNJI.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 2 Active Tourer.

V mestnem prometu, na strmih gorskih cestah ali zunaj poznanih poti je z BMW serije 2 Active Tourer nekaj vedno isto: neprimerljivo vozno doživetje polno energije. S tehnologijo BMW TwinPower Turbo, inovativno tehniko krmilnega mehanizma z izvrstno odzivnostjo in množico natančno premišljenih sistemov za uravnavanje podvozja je BMW serije 2 Active Tourer kos vsakemu ovinku in vsaki površini ceste – z največjo varnostjo in užitkom.

MAJHNE DIMENZIJE. VELIK UŽITEK V VOŽNJI.Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 2 Active Tourer.

V mestnem prometu, na strmih gorskih cestah ali zunaj poznanih poti je z BMW serije 2 Active Tourer nekaj vedno isto: neprimerljivo vozno doživetje polno energije. S tehnologijo BMW TwinPower Turbo, inovativno tehniko krmilnega mehanizma z izvrstno odzivnostjo in množico natančno premišljenih sistemov za uravnavanje podvozja je BMW serije 2 Active Tourer kos vsakemu ovinku in vsaki površini ceste – z največjo varnostjo in užitkom.

TEHNOLOGIJA BMW TWINPOWER TURBO.

Inovativni bencinski in dizelski motorji BMW omogočajo, po zaslugi tehnologije BMW TwinPower Turbo, občutno bolj temperamenten razvoj moči in bolj spontano odzivnost že v nizkem območju števila vrtljajev ter se hkrati predstavljajo kot izredno varčni in z malo škodljivimi snovmi. Motorji nove generacije iz družine motorjev BMW EfficientDynamics za izboljšanje učinkovitosti in dinamike združujejo najnovejše tehnologije vbrizgavanja goriva in popolnoma spremenljivo krmiljenje moči z inovativno tehnologijo turbopolnilnika.

Močni in hkrati učinkoviti.

Motorji BMW TwinPower Turbo v BMW serije 2 Active Tourer.

BMW xDrive.

Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive se odlično prilagaja zahtevnim razmeram na cesti, s tem da stalno nudi najboljšo trakcijo. Z xDrive in dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC) ostane BMW stabilno na svojem voznem pasu in ohranja smer vožnje. xDrive predčasno porazdeli pogonsko moč – krmiljena s pomočjo senzorjev DSC – med premama tako, da se prekrmiljenje ali podkrmiljenje v ovinkih odpravi pravočasno in s tem poveča stabilnost ohranjanja smeri vožnje. Obenem zagotovi hitro in varno pospeševanje tudi na spolzkih ali strmih delih ceste. DSC mora v kritičnih razmerah na cesti posegati redkeje. BMW xDrive učinkovito združuje prednosti vsekolesnega pogona – trakcija, stabilnost ohranjanja smeri vožnje in varna vožnja – z značilno agilnostjo BMW.

NAVAL ADRENALINA ZA VSAKDAN.

Doživite BMW serije 2 Active Tourer v vožnji.

NAVAL ADRENALINA ZA VSAKDAN.

Doživite BMW serije 2 Active Tourer v vožnji.

BMW sDrive.

BMW sDrive.

Kot sDrive se pri BMW poimenuje pogon prek koles le ene preme. Pri vozilih, ki s kompaktnimi merami nudijo veliko prostornosti in fleksibilno možnost povečanja prtljažnika, je sDrive na sprednji premi v kombinaciji s prečno vgrajenim motorjem rešitev z varčno izrabo prostora, ki sočasno zagotavlja značilno dinamiko in agilnost BMW.

100 % ŠPORTEN.

Na ravninah, v ovinkih, na dolgih razdaljah ali v mestu: z odzivnostjo, preciznimi menjalniki, agilnostjo in zelo dobro lego na cesti kaže BMW serije 2 Active Tourer svoj atletski značaj v vsaki situaciji.

  • Menjalnik Steptronic

    6-stopenjski menjalnik Steptronic nudi večje udobje prestavljanja in vozno udobje z občutno izboljšano spontanostjo prestavljanja zaradi izpopolnjenega hidravličnega krmiljenja. 8-stopenjski menjalnik Steptronic omogoča večje udobje prestavljanja in vozno udobje, saj so razmiki med prestavami krajši, skoki vrtilne frekvence pa se kar najbolj omejijo. S tem se največje udobje združi z osupljivo dinamiko in manjšo porabo goriva.

    8-stopenjski športni menjalnik Steptronic nudi po zaslugi krajših razmikov med prestavami in najmanjših skokov vrtilne frekvence visoko udobje prestavljanja in vozno udobje. Poleg avtomatskega prestavljanja se lahko s pomočjo prestavne ročice avtomatskega menjalnika ali prestavnih vzvodov na volanu prestave menjajo tudi ročno.

  • Launch Control in BMW Performance Control

    Launch Control nagovarja posebej športno ambiciozne voznike, kajti s sprostitvijo zavore pri polnem plinu omogoča največje pospeševanje iz mesta. Pri tem se uravna idealna vrtilna frekvenca za speljevanje in športni menjalnik Steptronic nastavi točke vklopa prestav tako, da je pri prestavljanju navzgor vedno na voljo optimalna priključna vrtilna frekvenca.


    BMW Performance Control v ovinkih poseže v vožnjo s pomočjo krmiljenja moči motorja in ciljnega zaviranja, s tem da zunanjim kolesom dodeli več in notranjim manj moči. Vožnja skozi ovinek tako poteka kot po tirih, kar izboljša varno vožnjo in vozno dinamiko.

  • Dinamični nadzor blažilnikov

    Dinamični nadzor blažilnikov omogoča, da se karakteristika blažilnikov stalno idealno prilagaja želji voznika, da se izboljša prijetna vožnja brez sunkov ali poveča vozna dinamika. Poleg osnovne nastavitve Comfort, ki zagotavlja prijetno in udobno vožnjo brez sunkov, je na voljo še način Sport. V tem primeru se blažilniki nastavijo trše in obnašanje vozila med vožnjo postane neposrednejše in športnejše. Vsak način vožnje se aktivira s pomočjo stikala za uravnavanje vozne dinamike na sredinski konzoli.

  • Elektromehanski servovolan in spremenljivo športno krmiljenje



    Elektromehanski servovolan posreduje neposreden občutek krmiljenja in v enaki meri spodbuja agilnost in vozno udobje. Da bi se precizne lastnosti krmiljenja, značilne za BMW, zagotovile tudi v kombinaciji s sprednjim pogonom, je elektromehanski krmilni mehanizem odlično prilagojen novemu pogonskemu konceptu. Servo enota in gonilo za krmiljenje koles sta združena v en sestavni del. Krmilni mehanizem tako deluje z najmanjšim trenjem.

    Da bi se zagotovil brezhiben in precizen občutek krmiljenja, električno krmiljenje z elektromehansko silo, ki jo izračuna krmilna enota DSC, deluje nasproti bolj ali manj občutnim pogonskim silam v krmilnem gonilu. Ta kompenzacija pogonske sile rezultira v preciznost krmiljenja, ki je ekvivalentna vozilu z zadnjim pogonom.

    Nenazadnje tudi togi sprednji del in precizna kinematika preme prispevata k izvrstnim lastnostim krmiljenja. Posledično elektromehanski servovolan prepriča s svojo preciznostjo, neposredno odzivnostjo in zmanjšanimi krmilnimi silami pri parkiranju.

    Spremenljivo športno krmiljenje s sistemom Servotronic skrbi za neposredno in agilno obnašanje vozila med vožnjo. Ta se na zasuk volana odziva z različno velikimi prestavnimi razmerji volana. Pri tem izboljša obnašanje vozila pri športni vožnji in udobje pri parkiranju ter zavijanju.

NAČIN ECO PRO.

Način ECO PRO omogoča, glede na individualni slog vožnje, zmanjšanje porabe goriva do 20 odstotkov, kot kažejo rezultati interne študije BMW o porabi goriva. Nadaljnji varčevalni potencial nudita funkciji jadranja (samo z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic) in ECO PRO Route (samo z navigacijskim sistemom Plus).

  • ECO PRO Route

    ECO PRO Route kaže, glede na prometne razmere, slog vožnje in stanje na cesti, najučinkovitejšo pot. Skupni računalnik kaže, koliko odstotkov goriva se lahko prihrani s pomočjo izbire ECO PRO Route.

  • Jadranje

    Funkcija jadranja loči pogonski sklop od motorja in vozilo se premika brez pogona oz. „jadra“, ko voznik v hitrostnem območju med 50 in 160 km/h odvzame plin in ne zavira. V kombinaciji z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti vozilo po zaviranju v načinu ECO PRO pospeši učinkoviteje do izbrane hitrosti.

FUNKCIJA AUTO START STOP.

FUNKCIJA AUTO START STOP.

Funkcija Auto Start Stop skrbi za to, da se gorivo porablja le takrat, ko se vozilo vozi. Pri postankih, npr. pred semaforjem ali v počasi premikajočem se prometu, funkcija Auto Start Stop izkoristi svoj varčevalni potencial in enostavno izklopi motor, takoj ko je vozilo v prostem teku in ko voznik sprosti pedal za sklopko (ročni menjalnik) oz. ko vozilo zavira do popolnega mirovanja (menjalnik Steptronic).

Prikaz v informacijskem zaslonu kaže, kdaj je funkcija aktivna. Ko voznik pritisne na sklopko (ročni menjalnik) oz. umakne nogo z zavornega pedala (menjalnik Steptronic), se motor ponovno takoj in samodejno zažene.

 

 

 

REGENERACIJA ZAVORNE ENERGIJE.

REGENERACIJA ZAVORNE ENERGIJE.

Vsako zaviranje sprošča kinetično energijo, ki je v vozilih dolgo časa ostajala neizkoriščena. Regeneracija zavorne energije izrablja ta doslej neizkoriščeni potencial in proizvaja električni tok iz sproščene potisne energije, ki nastane, ko voznik odvzame plin ali zavira.
 

S tem se polni akumulator. Po zaslugi tega inteligentnega sistema za upravljanje energije, neprekinjeno obratovanje alternatorja ni več potrebno in generator se razbremeni. Rezultat: poraba goriva se zmanjša in moč se poveča – povsem v duhu BMW EfficientDynamics.

 

 

 

PRIKAZOVALNIK IZBIRE PRESTAVE.

PRIKAZOVALNIK IZBIRE PRESTAVE.

S pravočasnim in optimalnim prestavljanjem se lahko predvsem v mestnem in medmestnem prometu privarčuje veliko goriva. Optimalno prestavljanje za zmanjšanje porabe – elektronika motorja izračuna, glede na vozne razmere in število vrtljajev motorja, trenutno najučinkovitejšo prestavo in osvetljen puščični simbol v informacijskem zaslonu kaže, kdaj bi bilo lahko vozilo v višji ali nižji prestavi varčnejše na poti. Pri tem se prepoznajo okoliščine močnega pospeševanja, tako da se priporočilo za prestavljanje ustrezno prikaže šele pri višjem številu vrtljajev. Primerjalni testi so pokazali, da se vozila s prikazovalnikom izbire prestave vozijo z okoli štirimi odstotki manjšo porabo.