VOZNA DINAMIKA, KI ELEKTRIZIRA.

BMW serije 2 Active Tourer Plug-in-Hybrid.

BMW iPerformance

VOZNA DINAMIKA, KI ELEKTRIZIRA.

BMW serije 2 Active Tourer Plug-in-Hybrid.

BMW 225xe iPerformance Active Tourer nudi s kombinacijo BMW eDrive in motorja BMW TwinPower Turbo električno vozno doživetje in neomejeno mobilnost. Z inteligentnim součinkovanjem obeh pogonskih sistemov ima voznik na voljo električni xDrive. Ta sistem se upravlja avtomatsko in v vsaki vozni situaciji nudi najboljšo možno trakcijo ter agilnost pri izpopolnjenih vrednostih porabe in CO2 od 2,1 do 2,0 l/100 km oz. 49 do 46 g/km.

VOZNA DINAMIKA, KI ELEKTRIZIRA.BMW serije 2 Active Tourer Plug-in-Hybrid.

BMW 225xe iPerformance Active Tourer nudi s kombinacijo BMW eDrive in motorja BMW TwinPower Turbo električno vozno doživetje in neomejeno mobilnost. Z inteligentnim součinkovanjem obeh pogonskih sistemov ima voznik na voljo električni xDrive. Ta sistem se upravlja avtomatsko in v vsaki vozni situaciji nudi najboljšo možno trakcijo ter agilnost pri izpopolnjenih vrednostih porabe in CO2 od 2,1 do 2,0 l/100 km oz. 49 do 46 g/km.

KONCEPT VOZILA.

Vsestranskost sreča gospodarnost in užitek v vožnji: v BMW 225xe iPerformance Active Tourer se dokazana fleksibilnost in izvrstna poraba združita z značilno vozno dinamiko BMW. Po zaslugi tehnologije BMW eDrive iz BMW EfficientDynamics je v povsem električnem režimu vožnje možen doseg do 41 km – lokalno brez emisij in porabe goriva.

Pogonske komponente eDrive so vgrajene z varčno izrabo prostora – brez kompromisov pri udobju, funkcionalnosti in občutenju prostora. Od zunaj se model iPerformance med drugim razlikuje od konvencionalno gnane različice po obojestranski oznaki eDrive na C-stebričku in oznaki i na bočnih stenah spredaj. Poleg tega kažejo modre prečke ledvičke in pokrovi kolesnih pest na inovativno pogonsko tehnologijo vozila. V notranjosti se napis “eDrive” prav tako nahaja na stikalu za izbiro različnih načinov vožnje, glavi prestavne ročice in v kombiniranem instrumentu, kjer ostane viden v času vožnje.

INDIVIDUALNO OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

BMW 225xe iPerformance Active Tourer ima kot priključni hibrid na voljo različne režime pogona, s katerimi lahko voznik pomembno vpliva na realno porabo. Ta je po eni strani odvisna od izbire načina vožnje – po drugi pa od osebnega sloga voznika. Ko je baterija v celoti napolnjena, se lahko prevozi razdalja do 41 km, ne da bi se ob tem porabila ena sama kapljica goriva. V načinu AUTO eDrive se z optimalno kombinacijo elektromotorja in zgorevalnega motorja žarišče usmeri na najvišjo možno učinkovitost.

  • Urbana vožnja

    BMW 225xe iPerformance Active Tourer v mestu razkrije prednosti svojega priključnega hibridnega pogona. S popolnoma napolnjeno baterijo se lahko kratke razdalje (do 41 km) prevozijo brez lokalnih emisij – vožnja v naselju brez porabe ene same kapljice bencina.

  • Vsakodnevna vožnja

    Pri vsakodnevni vožnji na delo pride pri priključnem hibridu v ospredje součinkovanje obeh pogonskih sistemov. V načinu AUTO eDrive zagotavlja inteligentna kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja bistveno nižjo porabo od bencinskih in dizelskih vozil tega razreda. Na kratko: uživajte v vsestranskem značaju BMW 225xe iPerformance Active Tourer.

  • Vožnja na velike razdalje

    Doživite učinkovit užitek v vožnji – tudi na dolgih razdaljah. Priključni hibrid ima izvrstne sposobnosti za dolge proge, brez sklepanja kompromisa pri dosegu ali funkcionalnosti vozila.

POGON.

Priključni hibrid je zaznamovan s skrajno učinkovitim pogonskim konceptom. V bistvu je sestavljen iz zgorevalnega motorja, ki poganja sprednji kolesi, in elektromotorja na zadnji premi.

Odvisno od vozne situacije in napolnjenosti visokonapetostne baterije, lahko priključni hibrid poganjata oba pogonska sklopa posamično ali skupaj. Če obratuje le motor z notranjim zgorevanjem, poteka pogon prek sprednjih koles. Elektromotor poganja kolesi na zadnji premi. To pomeni, da je možen električni pogon eDrive na zadnji premi, vsekolesni pogon xDrive ali sprednji pogon – vsak izmed teh se krmili elektronsko.

V potisnem pogonu in med zaviranjem obratuje elektromotor kot generator in pretvarja kinetično energijo vozila v elektriko. Ta se shrani v visokonapetostno baterijo, ki je nato ponovno na voljo za oskrbo elektromotorja.  

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

Inteligentno upravljanje energije sodi k najpomembnejšim stebrom koncepta BMW iPerformance. Ta sistem koordinira součinkovanje vseh pogonskih komponent BMW z elektromotorjem, da se najboljša možna učinkovitost združi z visoko vozno dinamiko.

S pomočjo gumba eDrive voznik izbira med tremi načini električnega pogona: standardnim načinom AUTO eDRIVE, povsem električnim načinom MAX eDRIVE in načinom SAVE BATTERY, ki vzdržuje status polnjenja na stalni ravni.

  • Način AUTO eDrive

    V načinu AUTO eDrive inteligentni sistem BMW EfficientDynamics določi najučinkovitejšo kombinacijo elektromotorja in zgorevalnega motorja – glede na hitrost vožnje in napolnjenost baterije. Ta način se razdeli v dve fazi: če napolnjenost baterije znaša med 100 in pribl. 7 %, lahko pri hitrosti do 80 km/h lokalno vozite brez emisij in porabe goriva. Pri višjih hitrostih ali večjih obremenitvah se avtomatsko vklopi bencinski motor. Če pade napolnjenost baterije pod pribl. 7 %, lahko BMW 225xe iPerformance Active Tourer pri zmernem pospešku do hitrosti 20 km/h in blagem pospešku oz. enakomerni vožnji do hitrosti 55 km/h vozi povsem električno.

  • Način MAX eDrive

    Največji električni užitek v vožnji: v načinu MAX eDrive se lahko povsem električno vozi do hitrosti 125 km/h. Pri večji hitrosti ali kadar se želi iztisniti poln potencial pospeševanja, se avtomatsko vklopi zgorevalni motor.

  • Način SAVE BATTERY

    Če je napolnjenost baterije nizka, lahko voznik z izbiro načina SAVE BATTERY učinkovito polni baterijo s pomočjo zgorevalnega motorja oziroma vzdržuje 90 % njene napolnjenosti. S tem voznik aktivno prihrani kapaciteto baterije za poznejšo, povsem električno vožnjo.

  • Predvidevanje

    Ko je cilj enkrat vnesen v navigacijski sistem, predvidljivo upravljanje energije analizira načrtovano pot s pomočjo konstantnih podatkov, kot so omejitev hitrosti in informacije v realnem času o aktualnem prometnem stanju. S tem sistem povsem električen režim obratovanja uporablja glede na situacijo, učinkovito in predvsem za odseke poti, kjer se to najbolj izplača: npr. za mestno vožnjo.

  • Drive Performance Control

    Stikalo za uravnavanje vozne dinamike omogoča izbiro med načinom COMFORT za osnovno nastavitev motorja in menjalnika, načinom ECO PRO, usmerjenim na učinkovitost, in načinom SPORT, ki poudarja še bolj dinamično vožnjo. Način ECO PRO prilagodi karakteristični diagram za pedal za plin, menjalnik in strategijo ogrevanja/klime za varčen način vožnje ter zmanjša porabo goriva do 20 odstotkov.

    Način ECO PRO zmanjša porabo goriva do 20 odstotkov. Nadaljnji varčevalni potencial omogoča funkcija ECO PRO Route, ki vozniku, odvisno od gostote prometa, individualnega sloga vožnje in krajevnih danostih, nudi na učinkovitosti izpopolnjene poti in s tem pomaga, da se zmanjša poraba goriva.

    Posebej udobno vozno doživetje zagotavlja način COMFORT z ustrezno uglašenimi komponentami podvozja. V načinu SPORT so vse nastavitve pogona in podvozja prilagojene športni vožnji. Motor se bolj spontano odziva, prestave avtomatskega menjalnika se prestavljajo pri višjih hitrostih oziroma pri ročnem menjalniku se točke vklopa prestav pozneje prikažejo, vozilo pa se odziva znatno bolj neposredno in športno.

    Drive Performance Control je na voljo tako za modele BMW serije 2 Active Tourer s konvencionalnim pogonom, kakor tudi za BMW 225xe iPerformance Active Tourer.

POLNJENJE.

360° Electric obsega množico inovativnih izdelkov in storitev za udobno in moderno električno mobilnost v vsakdanu: od polnjenja doma in udobne uporabe vedno večjega števila javnih električnih polnilnic do povezane navigacije.

Celovita storitev za električno mobilnost.

  • Polnjenje doma

    Doma se lahko vozilo udobno in hitro v celoti napolni s priloženim polnilnim kablom ali ločeno razpoložljivo polnilno postajo BMW i Wallbox v pribl. dveh do štirih urah. Polnilni priključek na vozilu se nahaja za vratci na sprednji levi bočni steni. LED svetlobni obroč na polnilnem priključku jasno obvešča o stanju napolnjenosti.

  • Polnjenje na javni točki

    Poleg polnjenja doma se lahko vozilo enostavno polni tudi med potjo. Storitev mobilnosti ChargeNow in udobne Assistance Services podpirajo voznika pri tem, da poišče in uporablja javne električne polnilnice. Brezgotovinski dostop s pomočjo kartice ChargeNow in aplikacija z mesečnim obračunavanjem zelo poenostavita električno mobilnost.

NOTRANJOST IN FUNKCIONALNOST.

BMW 225xe iPerformance Active Tourer je sicer varčen pri porabi, vendar prostornost v notranjosti ostaja običajno velikodušna. Po zaslugi višjega položaja sedenja na zadnji klopi imajo potniki zadaj izvrsten pregled. Visokonapetostna baterija je kompaktno vgrajena pod zadnjo sedežno klopjo, tako da je vedno dovolj prostora za vse potrebe prevoza. Deljiva zadnja sedežna klop v razmerju 40 : 20 : 40 dodatno izboljša praktične kvalitete vozila. S tem je prtljažnik uporaben še bolj fleksibilno in omogoča udoben prevoz tudi velikih kosov tovora.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Poraba goriva, emisije CO₂ in poraba električne energije za BMW 225xe iPerformance Active Tourer:

    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1 do 2,0
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 49 do 46
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 11,9 do 11,8

    Podatki o porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik.
    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.