MORDA NAJBOLJŠI SOVOZNIK NA SVETU.

Asistenčni sistemi za voznika iz BMW ConnectedDrive v BMW serije 2 Coupé.

Pri vožnji z BMW serije 2 Coupé imate zanesljivega sovoznika na krovu že serijsko: številni asistenčni sistemi iz BMW ConnectedDrive. Ti podpirajo voznika pri tem, da lahko slednji zares uživa v edinstvenem občutku pri vožnji. V primeru potrebe pravočasno opozarjajo in asistirajo pri parkiranju. Ali pa vam pri vzvratnem manevriranju s pomočjo vzvratne kamere služijo kot tretje oko. BMW serije 2 Coupé je zanesljiv partner, s katerim se lahko vedno osredotočite na bistvo: cesto.

DRIVING ASSISTANT.

Oprema Driving Assistant združuje sisteme s kamero, kot so opozorilo za zapustitev voznega pasu, opozorilo pred naletom in opozorilo o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja.

Opozorilo za zapustitev voznega pasu prepozna cestne oznake in z vibriranjem volanskega obroča opozori voznika, če pri hitrosti nad pribl. 70 km/h vozilu grozi nenamerna zapustitev voznega pasu. Pri vklopljenem smerniku, torej pri namerni menjavi voznega pasu, se opozorilo ne izvaja.

 

Medtem ko opozorilo pred naletom z mestno funkcijo zaviranja prepoznava vozila, se opozorilo o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja odziva na pešce. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, se BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj odzove. Najprej se pojavi opozorilni simbol, ki začne nato utripati, nazadnje pa zadoni še opozorilni pisk. Če se voznik še vedno ne odzove, začne sistem pri hitrostih do 60 km/h zavirati sam. Pri hitrostih od približno 20 do 25 km/h pomaga opozorilo o zaznanem pešcu preprečevati nesreče s pešci, pri hitrostih do 60 km/h pa zmanjša resnost nesreče. Če mora sistem posredovati, pripravi zavore za hitrejše odzivanje in začne po potrebi tudi zavirati. Asistent za prepoznavanje utrujenosti spremlja obnašanje voznika in išče znake zmanjšane pozornosti. Kadar zazna kakršne koli nepravilnosti, se na nadzornem prikazovalniku prikaže predlog za odmor.

Upravljalnik iDrive Touch.

Z upravljalnikom iDrive Touch, ki je sestavni del navigacijskega sistema Professional, se lahko nadzorni prikazovalnik udobno upravlja z eno roko. Po zaslugi integrirane drsne ploščice v upravljalniku lahko npr. naslovne podatke za navigacijski sistem udobno vnašate prek lastnega rokopisa. Z vrtenjem in pritiskanjem upravljalnika se lahko prikličejo in nastavljajo številne funkcije, možno pa je tudi brskanje po seznamih. Upravljanje poteka enostavno in intuitivno s pomočjo otipa – ravno za vas kot voznika je to pomembna razbremenitev, saj se vaša koncentracija na dogajanje v prometu pri upravljanju le komaj odvrne. Vse funkcije, ki se upravljajo s pomočjo upravljalnika, lahko udobno spremljate na nadzornem prikazovalniku.

SPEED LIMIT INFO.

Vedno na varni strani: Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja prikazuje trenutno veljavno omejitev hitrosti in informacijo, če velja prepoved prehitevanja. Prikaz poteka preko informacijskega zaslona v kombiniranem instrumentu. V vzvratnem ogledalu integrirana kamera evidentira za to pomembne prometne znake.
Preko krmilne naprave se te informacije primerjajo in prikažejo skupaj s podatki navigacijskega sistema. Ker pri tem sodelujejo tudi druge komponente vozila, lahko sistem glede na razmere posreduje celo spremenljive omejitve hitrosti – npr. na mokrem cestišču ali pri časovno omejenih ovirah na cesti. Pogoj za opremo je navigacijski sistem Business ali Professional.

PARKIRNI ASISTENT.

Parkirni asistent olajša parkiranje vzporedno in pravokotno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri potencialna prazna parkirna mesta – celo tesna vzporedna parkirišča – pri vožnji mimo z nizko hitrostjo (pod 35 km/h) in pri največji oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil.
 

Ko najde dovolj veliko parkirno mesto, voznik vklopi le smernik in parkirni asistent prevzame obračanje volana. Medtem voznik spremlja postopek parkiranja preko ustrezne izbire prestave, dodajanja plina in zaviranja. Sistem vozniku prav tako posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila.
 

Pri počasnem približevanju oviri se parkirni asistent s pomočjo funkcije „Auto PDC“ (avtomatski nadzor razdalje pri parkiranju) avtomatsko aktivira. Razširjena funkcionalnost sistema vključuje podporo vozniku tudi pri parkiranju na parkirna mesta, ki ležijo pravokotno na cestišče. PDC sproži opozorilo tudi v primeru, če je potrebna razdalja do bočnih ovir premajhna. Za sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

VZVRATNA KAMERA.

Z vzvratno kamero ima voznik pri manevriranju in parkiranju področje za vozilom vedno pred očmi na nadzornem prikazovalniku. Vzvratna kamera omogoča boljši pregled pri vzvratnih vožnjah na parkirni prostor v okviru hitrostnega območja pod 20 km/h.
Interaktivne črte voznega pasu kažejo, če želeno parkirno mesto nudi dovolj prostora za vozilo ter preko barvno označenih površin na nadzorne prikazovalniku nudijo podporo pri parkiranju. V kombinaciji z vlečno kljuko ima vzvratna kamera na voljo praktično funkcijo zumiranja, ki olajša približevanje vozila prikolici pri priklopu.