NE POTREBUJE VOZNIKA. AMPAK SOMIŠLJENIKA.

Vozna dinamika BMW serije 2 Coupé.

NE POTREBUJE VOZNIKA. AMPAK SOMIŠLJENIKA.

Vozna dinamika BMW serije 2 Coupé.

Kdor svoje življenje uživa na vso moč, nima veselja do sklepanja kompromisov. Enako kot BMW serije 2 Coupé. Njegova lega na cesti, razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50 in športa zmogljivost zadnjega pogona so edinstvene v njegovem razredu. Dinamičen in temperamenten. Osredotočen na en sam cilj: ultimativen užitek v vožnji.

NE POTREBUJE VOZNIKA. AMPAK SOMIŠLJENIKA.Vozna dinamika BMW serije 2 Coupé.

Kdor svoje življenje uživa na vso moč, nima veselja do sklepanja kompromisov. Enako kot BMW serije 2 Coupé. Njegova lega na cesti, razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50 in športa zmogljivost zadnjega pogona so edinstvene v njegovem razredu. Dinamičen in temperamenten. Osredotočen na en sam cilj: ultimativen užitek v vožnji.

VOZNA DINAMIKA.

Že na mestu se občuti nagon po gibanju BMW serije 2 Coupé. Obljuba, ki jo po pritisku zagonskega gumba spektakularno izpolni. Doživite jo sami.

VOZNA DINAMIKA.

Že na mestu se občuti nagon po gibanju BMW serije 2 Coupé. Obljuba, ki jo po pritisku zagonskega gumba spektakularno izpolni. Doživite jo sami.

LAUNCH CONTROL.

LAUNCH CONTROL.

BMW serije 2 Coupé navdušuje na mestu in iz mesta. Iztočnica, ki pri vseh športnih voznikih zbudi radostno razburjenje: maksimalen pospešek. Launch Control je na voljo v okviru funkcije 8-stopenjskega športnega menjalnika Steptronic. Kratek pritisk tipke DSC, prestavna ročica avtomatskega menjalnika je v položaju „S“, pritisnjena zavora in pedal za plin do dna (kickdown) – kdor sedaj sprosti zavoro, doživi, kaj pomeni navor. In kakšen je občutek, ko solze veselja polzijo vodoravno.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

Z desetimi milimetri nižjo lego prilagodljivega M podvozja doseže voznodinamičen potencial vozila dodatno izboljšanje. Voznik lahko karakteristiko podvozja nastavi preko stikala za uravnavanje vozne dinamike po meri svojega trenutnega razpoloženja in sloga vožnje – od komfortnega do posebej športnega. Vseeno za katero osnovno interpretacijo se odloči, elektronsko krmiljeni blažilniki prilagodljivega M podvozja se v vsakem trenutku, v delčku sekunde prilagodijo razmeram na cesti. Za to sistem uporablja številne senzorje, ki poleg nihanj koles zajemajo tudi hitrost vožnje, da uravnajo optimalno blaženje in hkrati izpopolnijo varno vožnjo.
Za sproščeno potovanje je na voljo način COMFORT. Način SPORT omogoča poudarjeno športno nastavitev podvozja z občutno bolj togo nastavitvijo blažilnikov. Kdor želi svoje vozilo voziti posebej dinamično, izbere način SPORT+. Pri tem je aktivna funkcija DTC (dinamični nadzor oprijema), ki pogonskim kolesom za poudarjeno športno vožnjo v mejnem območju nudi večjo mero zdrsa. Funkcija DSC ni izklopljena, vendar poseže v vožnjo bistveno pozneje, da stabilizira vozilo ‒ v okviru fizikalnih meja.

SPREMENLJIVO ŠPORTNO KRMILJENJE.

Spremenljivo športno krmiljenje s sistemom Servotronic omogoča neposredno in agilno obnašanje vozila med vožnjo pri majhnem naporu zasuka volana. Ta se neodvisno od aktualne hitrosti, na zasuk volana odziva z različno velikimi prestavnimi razmerji volana. Pri posebej velikih zasukih koles se zmanjšajo potrebna premikanja volana. S tem se občutno poveča agilnost, izboljša obnašanje vozila pri poudarjeni športni vožnji v ozkih ovinkih in olajša obračanje pri izogibalnih manevrih. Hkrati se izboljša udobje pri parkiranju, zavijanju in manevriranju. Pri majhnih zasukih volana krmilni mehanizem posreduje stabilno vožnjo naravnost z visoko natančnostjo.

STIKALO ZA URAVNAVANJE VOZNE DINAMIKE.

STIKALO ZA URAVNAVANJE VOZNE DINAMIKE.

Načini Comfort, ECO PRO in Sport.

Stikalo za uravnavanje vozne dinamike omogoča izbiro med načinom Comfort za osnovno nastavitev motorja in menjalnika, načinom ECO PRO, usmerjenim na učinkovitost, in načinom Sport, ki poudari dinamično vožnjo.

Učinkovitost z načinom ECO PRO.

Način ECO PRO inteligentno prilagodi karakteristični diagram pedala za plin, menjalnika in strategije ogrevanja/klime ter zmanjša porabo goriva do 20 odstotkov. Nadaljnji varčevalni potencial nudijo funkcije jadranja, asistenta za predvidevanje poti in ECO PRO Route (samo z navigacijskim sistemom Professional). Asistent za predvidevanje poti s pomočjo podatkov iz navigacijskega sistema prepozna lokalne okoliščine in predčasno posreduje nasvete.
ECO PRO Route ponudi, glede na obseg prometa, individualne vozne lastnosti in krajevne okoliščine, izpopolnjeno pot za največjo učinkovitost. S funkcijo jadranja vozilo križari po cesti s hitrostjo do 160 km/h, takoj ko voznik odvzame plin in ne zavira. V načinu Sport se vozilo odziva bolj neposredno in omogoča še bolj športno vožnjo.

OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

BMW serije 2 Coupé ni kot obleka po meri le pri obliki in funkcionalnosti. Tudi tehnično je bilo vse prilagojeno temu, da se ustvari stroj za čisti užitek v vožnji. Uspešno! Po zaslugi zadnjega pogona BMW, stikala za uravnavanje vozne dinamike, spremenljivega športnega krmiljenja in – za njegov razred edinstvene – razporeditve osne obremenitve v razmerju 50 : 50, ta športni kupe navdušuje z izvrstno agilnostjo in preciznim obnašanjem vozila med vožnjo. Ali kot mi to imenujemo: s čistim užitkom v vožnji.