NAREKOVALEC TEMPA. Z VELIKO MANEVRSKEGA PROSTORA.

Vozna dinamika in učinkovitost v BMW serije 3 Gran Turismo.

NAREKOVALEC TEMPA. Z VELIKO MANEVRSKEGA PROSTORA.

Vozna dinamika in učinkovitost v BMW serije 3 Gran Turismo.

Več užitka v vožnji pri nižjih emisijah. Kar navidez ne sodi skupaj, se v BMW serije 3 Gran Turismo odločno združi. Celovit paket tehnologij ga učinkovito žene do najvišjih zmogljivosti – od ukrepov BMW EfficientDynamics, kot je 8-stopenjski menjalnik Steptronic, do prilagodljivega podvozja. Medtem ko aktiven zadnji spojler optično poudari nezamenljivo čisto dinamiko BMW serije 3 Gran Turismo.

NAREKOVALEC TEMPA. Z VELIKO MANEVRSKEGA PROSTORA.Vozna dinamika in učinkovitost v BMW serije 3 Gran Turismo.

Več užitka v vožnji pri nižjih emisijah. Kar navidez ne sodi skupaj, se v BMW serije 3 Gran Turismo odločno združi. Celovit paket tehnologij ga učinkovito žene do najvišjih zmogljivosti – od ukrepov BMW EfficientDynamics, kot je 8-stopenjski menjalnik Steptronic, do prilagodljivega podvozja. Medtem ko aktiven zadnji spojler optično poudari nezamenljivo čisto dinamiko BMW serije 3 Gran Turismo.

DINAMIKA V NAJBOLJŠI KONDICIJI.

DINAMIKA V NAJBOLJŠI KONDICIJI.

Podvozje, ki prinaša čisto moč na cesto. In motorji BMW TwinPower Turbo za maksimalno energijo. Doživite osupljivo dinamiko BMW serije 3 Gran Turismo – doživite brezmejen užitek v vožnji.


BMW 340i Gran Turismo:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 7,3–7,0
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 166-159


Podatki o porabi električne energije/goriva, emisijah CO2 in razredih učinkovitosti so odvisni od izbranih setov pnevmatik/platišč. Kot osnova za določanje porabe velja merilni cikel vožnje ECE. Slike prikazujejo dodatno opremo.


DINAMIČNA UČINKOVITOST.

BMW serije 3 Gran Turismo postavlja standarde na področjih dinamike in voznega udobja. V součinkovanju z močjo motorjev BMW TwinPower Turbo omogoča 8-stopenjski menjalnik Steptronic optimalen razvoj moči pri vseh hitrostih. Še intenzivnejše voznodinamično doživetje prinaša s seboj prilagodljivo M podvozje.

  • Motorji BMW TwinPower Turbo

    Inovativni bencinski in dizelski motorji BMW iz družine motorjev BMW EfficientDynamics omogočajo, po zaslugi tehnologije BMW TwinPower Turbo, občutno bolj temperamenten razvoj moči in spontano odzivnost že v nizkem območju vrtilne frekvence. Hkrati pa se predstavljajo kot izredno varčni in z malo škodljivimi snovmi. Večja učinkovitost in optimalna dinamika jamčita občutno intenzivnejši užitek v vožnji.

    Pri bencinskih motorjih pridejo v rabo inovativna tehnologija turbopolnilnika, popolnoma spremenljivo krmiljenje ventilov Valvetronic, vklj. spremenljivo krmiljenje odmikalne gredi dvojni VANOS, in neposredno vbrizgavanje bencina. Visoko razvite komponente skupaj skrbijo za enormen razvoj moči pri visoki učinkovitosti.

    Pri dizelskih motorjih se prav tako kombinira turbinsko polnjenje s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic in neposrednim vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda najnovejše generacije. Izpopolnjeno zgorevanje prispeva dodaten delež k znižanju porabe in emisij.

  • 8-stopenjski menjalnik Steptronic

    8-stopenjski menjalnik Steptronic določa merila v udobju in dinamiki ter je osrednji del ukrepov BMW EfficientDynamics. Posebej precizno stopnjevanje prestav omogoča optimalen razvoj moči pri vseh hitrostih. To občutno zmanjša porabo goriva, medtem ko ima voznik hkrati na voljo še več športnosti in dinamike. Zlasti pri velikih hitrostih se zaradi dodatnih prestav zmanjša število vrtljajev in s tem tudi poraba ter hrup motorja.

    Svoj delež prispeva tudi sklopka pretvornika vrtilnega momenta – celo ko se preklopi v ročni režim prestavljanja. Kombinacija neznatnih skokov vrtilne frekvence in precizne uglasitve menjalnika doseže posebej visoko udobje prestavljanja in občutno zmanjšan hrup.

    V načinu SPORT se pogon odziva športno in bolj spontano, medtem ko je v načinu COMFORT aktiven komforten program prestavljanja z nižjo ravnjo vrtilne frekvence. Tudi povezane funkcije, kot so daljnovidni pogon, prepoznavanje načina vožnje in prepoznavanje prometnih razmer, bistveno vplivajo na prestavljanje menjalnika. Glede na način vožnje izbere sistem optimalno prestavo v vseh voznih razmerah.

  • Prilagodljivo M podvozje

    Z desetimi milimetri nižjo lego prilagodljivega M podvozja doseže voznodinamičen potencial vozila dodatno izboljšanje. Voznik lahko karakteristiko podvozja nastavi s pomočjo stikala za uravnavanje vozne dinamike po meri svojega trenutnega razpoloženja in sloga vožnje – od komfortnega do posebej športnega. Vseeno za katero osnovno interpretacijo se odloči, elektronsko krmiljeni blažilniki prilagodljivega M podvozja se v vsakem trenutku, v delčku sekunde prilagodijo razmeram na cesti. Za to uporablja sistem številne senzorje, ki poleg nihanj koles zajemajo tudi hitrost vožnje, da uravnajo optimalno blaženje in hkrati izpopolnijo varno vožnjo.

    Za udobno potovanje je na voljo način COMFORT, kjer se grbine na cesti komaj zaznajo. Način SPORT nudi poudarjeno športno nastavitev podvozja z občutno bolj togo nastavitvijo blažilnikov. Za posebno mero vozne dinamike s spontanim odzivanjem pogona in krmiljenja je na voljo način SPORT+. Pri tem je aktivna funkcija DTC (dinamični nadzor oprijema), ki nudi pogonskim kolesom večjo mero zdrsa za poudarjeno športno vožnjo v mejnem območju. Funkcija DSC (dinamični nadzor stabilnosti) ni izklopljena, vendar poseže v vožnjo bistveno pozneje, da stabilizira vozilo ‒ v okviru fizikalnih meja.

AKTIVEN ZADNJI SPOJLER.

Aktiven zadnji spojler se zaradi izboljšanja vozne stabilnosti avtomatsko izvleče pri hitrosti nad 110 km/h in ponovno skrije, ko hitrost pade pod 70 km/h. S tipko na voznikovih vratih se lahko upravlja tudi ročno.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

Tehnologije BMW EfficientDynamics, kot so funkcija Auto Start Stop, način ECO PRO, regeneracija zavorne energije in elektromehanski servovolan, tvorijo inteligentno upravljanje energije, ki zmanjša porabo goriva in prispeva k trajnostni mobilnosti. Visoka mera vozne dinamike in užitek v vožnji se ohranita brez sklepanja kompromisov.

  • Stikalo za uravnavanje vozne dinamike, vklj. ECO PRO

    Stikalo za uravnavanje vozne dinamike omogoča vozniku izbiro med načinom COMFORT, načinom ECO PRO, usmerjenim k učinkovitosti, načinom SPORT, ki omogoča športno dinamično vožnjo, ali načinom SPORT+, ki še razširi voznodinamično mejno območje. Način ECO PRO prilagodi karakteristični diagram za pedal za plin, razpoložljiv menjalnik Steptronic in strategijo ogrevanja/klime za varčen način vožnje. Porabo goriva lahko zniža do 20 %*.

    Nadaljnji varčevalni potencial omogočata funkciji “jadranja” in ECO PRO Route, ki vozniku, odvisno od gostote prometa, individualnega sloga vožnje in krajevnih danostih, nudita izpopolnjene poti za večjo učinkovitost in s tem pomagata, da se zmanjša poraba goriva. S funkcijo “jadranja” vozilo jadra po cesti brez pogona s hitrostjo do 160 km/h, kakor hitro voznik odvzame plin in ne zavira.

    Posebej udobno vozno doživetje zagotavlja način COMFORT z ustrezno uglašenimi komponentami podvozja. V načinih SPORT in SPORT+ so vse nastavitve pogona in podvozja prilagojene športni vožnji. Motor se odziva bolj spontano, prestave avtomatskega menjalnika se vklopijo pri višji vrtilni frekvenci oz. čas za vklop prestave se pri ročnem menjalniku prikaže pozneje. Vozilo reagira bistveno bolj neposredno in togo.

    * Določeno v okviru interne študije BMW o porabi goriva in glede na individualni slog vožnje.

  • Funkcija Auto Start Stop

    Pri začasnih postankih, npr. pred semaforjem ali v počasi premikajočem se prometu, funkcija Auto Start Stop izkoristi svoj varčevalni potencial in enostavno izklopi motor ter s tem zmanjša porabo goriva. Pri pritisku sklopke (ročni menjalnik) oz. sprostitvi zavore (menjalnik Steptronic) se motor v delčku sekunde ponovno avtomatsko zažene.

  • Regeneracija zavorne energije

    Vsako zaviranje sprošča kinetično energijo, ki je v vozilih dolgo časa ostajala neizkoriščena. Regeneracija zavorne energije izrablja ta potencial in proizvaja električni tok iz sproščene potisne energije, ki nastane, ko voznik odvzame plin ali zavira. S tem se polni akumulator. Po zaslugi tega inteligentnega sistema za upravljanje energije, alternatorju ni potrebno stalno proizvajati elektrike, kar razbremeni motor. Rezultat: manjša poraba goriva in večja moč – povsem v duhu BMW EfficientDynamic

  • Električna podpora krmilne sile

    Pri električno podprtem krmilnem mehanizmu se podpora krmilne sile optimalno prilagaja aktualni hitrosti. To pomeni neposrednejše, preciznejše krmiljenje pri velikih hitrostih in odlična okretnost pri razvrščanju ter manevriranju. Pri tem krmilo porablja energijo le takrat, ko je dejansko aktivno. S tem se zmanjšajo emisije in poraba goriva.

    Namesto hidravlične črpalke se uporablja elektromotor. Medtem ko mora pri konvencionalnih sistemih črpalko stalno poganjati motor, se električna podpora vklopi le, ko se volan premika. Pri vožnji naravnost in konstantnem zasuku volana, npr. v dolgih zavojih, elektromotor ni aktiven in energija se ne porablja. S fleksibilno prilagoditvijo podpore krmilne sile glede na aktualno vozno situacijo in hitrost, se udobje krmiljenja občutno izboljša.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.

    Podatki se ne nanašajo na posamezno vozilo in niso del ponudbe, temveč služijo zgolj kot primerjava med različnimi tipi vozil. Emisije CO2, ki nastanejo pri proizvodnji in zagotavljanju goriva oz. drugih energentov, se ne upoštevajo pri določanju emisij CO2 v skladu s smernico 1999/94/ES.