INTELIGENTNI NAČIN DO VEČ UŽITKA V VOŽNJI.

Asistenčni sistemi za voznika BMW ConnectedDrive v BMW serije 3 Touring.

Bolj ko se lahko osredotočite na vožnjo, bolj uživate. Zato vam BMW serije 3 Touring olajša veliko nalog. Driving Assistant vas opozarja pred grozečimi nevarnostmi. Z navigacijskim sistemom Professional vas tudi v neznanem okolju ne bo nič neprijetno presenetilo. Parkiranje pa bo s parkirnimi pomočniki tako enostavno kot nikoli doslej.

DRIVING ASSISTANT.

Oprema Driving Assistant združuje sisteme s kamero, kot so opozorilo za zapustitev voznega pasu, opozorilo pred naletom in opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu.
 

Opozorilo za zapustitev voznega pasu prepozna cestne oznake in z vibriranjem volanskega obroča opozori voznika, če pri hitrosti nad pribl. 70 km/h vozilu grozi nenamerna zapustitev voznega pasu. Pri vklopljenem smerniku, torej pri namerni menjavi voznega pasu, se opozorilo ne izvaja.
 

Medtem ko opozorilo pred naletom s funkcijo rahlega zaviranja v mestu prepoznava vozila, se opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu odziva na pešce. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, se BMW serije 3 pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj odzove. Postopoma, najprej z opozorilnim simbolom, nato z utripanjem opozorilnega simbola in zvočnega piska, na koncu, pri hitrosti do 60 km/h, pa z odločnim zaviranjem. Pri opozorilu o zaznanem pešcu, ki deluje pri hitrosti med 10 in 60 km/h, pri resni nevarnosti sledi enostopenjsko opozorilo. Če sistem sproži opozorilo pred grozečim trkom, se zavore hkrati prednastavijo na hitro odzivnost. V sili sistem aktivira zavore. V mraku in megli lahko pride do omejitve delovanja sistema.

AKTIVNI ASISTENT ZA URAVNAVANJE HITROSTI S FUNKCIJO STOP&GO.

AKTIVNI ASISTENT ZA URAVNAVANJE HITROSTI S FUNKCIJO STOP&GO.

Aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop&Go, vklj. opozorilo pred naletom s funkcijo zaviranja, po želji nudi več udobja in bolj varno vožnjo v sklenjenih kolonah. Sistem uravnava želeno hitrost, ki jo določi voznik, in razdaljo do spredaj vozečega vozila. Vozilo samo prevzame speljevanje in upočasnjevanje, medtem ko se izbrana razdalja tudi v počasi premikajočem se prometu in v koloni vzdržuje vse do zaustavitve vozila. Če drugo vozilo zapelje na vaš vozni pas ali se približate spredaj vozečemu vozilu, sistem z visoko občutljivostjo prilagodi hitrost do vozila, ki zapelje pred vas oz. spredaj vozečega vozila. Aktivira se lahko do hitrosti 210 km/h.
 

Funkcija Stop&Go samodejno ne uravnava zgolj hitrosti do mirovanja, temveč prav tako ponovno samodejno pospeši na želeno hitrost, takoj ko tok prometa to omogoča.
 

Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, se BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj odzove. Postopoma, najprej z opozorilnim simbolom, nato z utripanjem opozorilnega simbola in zvočnega piska, na koncu pa z odločnim zaviranjem.

BMW HEAD UP PROJEKTOR.

Barvni BMW Head Up projektor prikazuje vse za vožnjo pomembne podatke v vidnem polju voznika in s tem izboljša koncentracijo na dogajanje v prometu. Med drugim se tukaj prikazujejo aktualna hitrost in – odvisno od opreme – navigacijski napotki, prikaz omejitve hitrosti s prikazom prepovedi prehitevanja, telefonski in razvedrilni seznami ter vsebine in opozorila asistenčnih sistemov za voznika.
Na sprednje steklo projicirani simboli se prikazujejo v barvah in s posebej briljantno ločljivostjo. S pomočjo oddaljenosti slik pribl. 2,3 m pred vozilom in optimalnega položaja se lahko informacije razberejo hitro in udobno ter z minimalnim potencialom odvrnitve pozornosti.
Svetlost projekcije se samodejno prilagaja zunanjim svetlobnim pogojem; dodatno sta na voljo nočni in dnevni prikaz in prilagodi se lahko tudi višina projekcije. Izbere se lahko tudi, katere informacije poleg prikaza hitrosti in opozoril asistenčnih sistemov za voznika naj se prikazujejo.

PARKIRANJE.

V okviru dodatne opreme so BMW serije 3 Touring za lažje manevriranje v in iz parkirnega prostora na voljo inteligentni sistemi. Uporabni pomočniki, kot so vzvratna kamera, parkirni asistent in Surround View povečujejo udobje v vseh situacijah parkiranja – in zlasti v nepreglednih situacijah in ozkih parkirnih prostorih.

  • Vzvratna kamera

    Z vzvratno kamero ima voznik pri manevriranju in parkiranju območje za vozilom vedno pred očmi na nadzornem prikazovalniku. Vzvratna kamera omogoča boljši pregled pri vzvratnih vožnjah v parkirni prostor v okviru hitrostnega območja pod 15 km/h.
    Na nadzornem prikazovalniku vidne orientacijske črte in barvno označene ovire vozniku kažejo, ali želeno parkirno mesto nudi dovolj prostora za vozilo – in tako nudijo podporo pri parkiranju. Pri polnem zasuku volana se prikažejo rdeče črte obračalnega kroga in zelene črte voznega pasu, ki se prilagajajo glede na premikanje volana.
    Vzvratna kamera se po desetih metrih ali pri prekoračeni hitrosti 15 km/h samodejno deaktivira. V kombinaciji z vlečno kljuko ima vzvratna kamera na voljo praktično funkcijo zumiranja, ki olajša približevanje vozila prikolici pri priklopu.

  • Parkirni asistent

    Parkirni asistent olajša parkiranje vzporedno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri potencialna prazna parkirna mesta pri vožnji mimo z nizko hitrostjo (pod 35 km/h) in pri največji oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil.

    Ko najde dovolj veliko parkirno mesto, voznik vklopi le smernik in parkirni asistent prevzame obračanje volana. Medtem voznik spremlja postopek parkiranja preko ustrezne izbire prestave, dodajanja plina in zaviranja. Sistem vozniku prav tako posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila. Za sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

    Pri počasnem približevanju oviri se parkirni asistent s pomočjo funkcije „Auto PDC“ (avtomatski nadzor razdalje pri parkiranju) aktivira samodejno. Razširjena funkcionalnost sistema vključuje podporo vozniku tudi pri parkiranju na parkirna mesta, ki ležijo prečno na cestišče. PDC sproži opozorilo tudi v primeru, če je potrebna razdalja do bočnih ovir premajhna.

    Pri parkiranju brez pomoči parkirnega asistenta uporablja pomoč pri bočnih manevrih dodatne senzorje za spremljanje območij ob boku vozila ter ovire prikaže na nadzornem prikazovalniku. Rezultat: sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

  • Surround View

    Surround View vključuje funkcije s kamero, kot so Top View, Side View in vzvratna kamera. Kameri v zunanjih ogledalih in vzvratna kamera omogočajo panoramski razgled okoli vozila pod kotom 270°.
    Top View prikaže območje ob vratih in bočni del cestišča ob vozilu za udobno manevriranje. Side View naredi vključevanje na nepreglednih odsekih, kot so izvozi ali nepregledna križišča, varnejše. Dve digitalni kameri levo in desno na sprednjem delu vozila zajemata dogajanje pred vozilom. Voznik lahko tako predčasno prepozna prečni promet in se ustrezno odzove na razmere v prometu. Od hitrosti 15 km/h se funkcija Side View samodejno deaktivira. Izbira se lahko med tremi funkcijami, to je vzvratno kamero, Top View in Side View, in po želji katero koli aktivira.Sistemi s kamero se aktivirajo z izbiro prestave „R“, tipke PDC ali tipke Side View. Prikaz se izvaja na nadzornem prikazovalniku.

NAVIGACIJSKI SISTEM PROFESSIONAL.

Navigacijski sistem Professional navdušuje s svojo obliko in obsegom funkcij najvišjega razreda: enostavno upravljanje z izvrstno integracijo v BMW s konceptom upravljanja iDrive in upravljalnikom iDrive Touch. Sistem vključuje napravo za prostoročno telefoniranje z USB vmesnikom in glasovnim upravljanjem, radio BMW Professional z DVD pogonom in 20 GB velik pomnilnik za shranjevanje avdio datotek. Poleg tega se lahko uporablja RTTI. Prosto stoječ 8,8" LCD barvni zaslon z ločljivostjo 1280 x 480 slikovnih točk in s funkcijo deljenega zaslona (glavno in pomožno okno) zagotavlja optimalno berljivost in pregled.

  • Upravljalnik iDrive Touch

    Upravljanje poteka intuitivno s pomočjo upravljalnika iDrive Touch, na čigar površini, ki je občutljiva na dotik, lahko uporabnik povsem enostavno in z lastnim rokopisom vnaša naslovne podatke za navigacijski sistem. Lahko pa tudi s pomočjo tipk za neposredni dostop in osmih spominskih tipk ali s pomočjo glasovnega upravljanja. Po zaslugi prikaza zemljevida v 3D, tudi s slikami satelitov kot ozadjem zemljevida in izbranimi znamenitostmi v foto realističnem prikazu, postane zlasti navigacija fascinantno doživetje za oči.

  • Samodejno posodabljanje zemljevidov

    Pri trgovcih z vozili BMW so posodobitve zemljevidov tri leta brezplačne. V okviru BMW ConnectedDrive sistem v izbranih evropskih državah tri leta samostojno posodablja zemljevid do štirikrat letno.

OPOZORILO PRED MENJAVO VOZNEGA PASU.

OPOZORILO PRED MENJAVO VOZNEGA PASU.

Pri hitrostih 20 km/h ali več opozorilo pred menjavo voznega pasu na osnovi radarja prepozna vozila, ki se približujejo v mrtvem kotu ali na sosednjem voznem pasu. Voznika na prisotnost vozil v kritičnem območju opozori trikotni opozorilni simbol v zunanjih ogledalih. Če voznik kljub temu z uporabo smernika nakaže namero za spremembo voznega pasu, ga na nevarnost opozori vibriranje volana in utripanje trikotnega opozorilnega simbola v zunanjih ogledalih.

SPEED LIMIT INFO, VKLJ. PRIKAZ PREPOVEDI PREHITEVANJA.

SPEED LIMIT INFO, VKLJ. PRIKAZ PREPOVEDI PREHITEVANJA.

Vedno na varni strani: Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja prikazuje trenutno veljavno omejitev hitrosti in informacijo, ali velja prepoved prehitevanja. Prikaz poteka prek informacijskega zaslona v kombiniranem instrumentu. V vzvratnem ogledalu integrirana kamera evidentira za to pomembne prometne znake. S pomočjo krmilne naprave se te informacije primerjajo in prikažejo skupaj s podatki navigacijskega sistema. Ker pri tem sodelujejo tudi druge komponente vozila, lahko sistem glede na razmere posreduje celo spremenljive omejitve hitrosti – npr. na mokrem cestišču ali pri časovno omejenih ovirah na cesti.

BMW SELECTIVE BEAM.

BMW SELECTIVE BEAM.

Z BMW Selective Beam postanejo nočne vožnje za voznika še prijetnejše in varnejše. Kajti ta oprema vam omogoča najboljšo vidljivost v temi, brez zaslepitve drugih voznikov. Sistem prepozna druge udeležence v prometu in jih ciljno izvzame iz svetlobnega snopa dolge luči. Dolžina svetlobnega snopa več kot 400 m skrbi za pravočasno prepoznavanje nevarnosti in izboljšano ohranjanje smeri vožnje.