INOVATIVNA. DO NAJMANJŠE PODROBNOSTI.

Učinkovitost v BMW serije 4 Cabrio.

Visoka zmogljivost z maksimalno učinkovitostjo na cesti – BMW EfficientDynamics tudi v BMW serije 4 Cabrio dokazuje svojo moč inovacij z obsežnim paketom tehnologij in ukrepov. Za odprt užitek v vožnji: nezamenljiva dinamika, nizke emisije.

NAČIN ECO PRO.

Način ECO PRO omogoča, glede na individualni slog vožnje, zmanjšanje porabe goriva do 20 odstotkov, kot kažejo rezultati interne študije BMW o porabi goriva. Nadaljnji varčevalni potencial nudijo funkcije jadranja (samo z menjalnikom Steptronic), asistenta za predvidevanje poti in ECO PRO Route (samo z navigacijskim sistemom Professional).

  • Funkcija jadranja

    S funkcijo jadranja vozilo križari po cesti s hitrostjo do 160 km/h, takoj ko voznik odvzame plin in ne zavira. V načinu Sport se vozilo odziva bolj neposredno in omogoča še bolj športno vožnjo.

  • Asistent za predvidevanje poti

    Asistent za predvidevanje poti s pomočjo podatkov iz navigacijskega sistema prepozna lokalne okoliščine in predčasno posreduje nasvete. Če za naslednjim ovinkom začne veljati omejitev hitrosti, sistem še pred ovinkom priporoči odvzem plina.

  • ECO PRO Route

    Za varčno porabo goriva skrbi tudi ECO PRO Route. Glede na obseg prometa, individualne vozne lastnosti in krajevne okoliščine nudi izpopolnjeno pot za največjo učinkovitost.

AERODINAMIKA.

Oblika vozila se dosledno podreja filozofiji BMW EfficientDynamics. Zlasti aerodinamično izpopolnjen sprednji podaljšan odbijač z odprtinami za zrak in spodnja stran vozila navdušujeta z inovativnimi novostmi za zmanjšanje zračnega upora in porabe goriva. Podaljšan sprednji odbijač z odprtinami za zrak kot vidna oblikovna značilnost uteleša filozofijo BMW EfficientDynamics. Integriran Air Curtain usmeri protiveter preko dveh navpičnih odprtin vzdolž zunanjega dela okrovov sprednjih koles. Pospešen zračni tok ustvari tako imenovano „zaveso“ na zunanji strani koles. Tukaj nastopi Air Breather, ki usmeri zračni tok na sprednja kolesa. Ta inovativna ukrepa zmanjšata zračne turbulence in zračni upor, kar pomeni, da se občutno zmanjša tudi poraba goriva. Ploska obloga spodnje strani vozila z varovalno pločevino motornega prostora je naslednja podrobnost, ki omogoča intenzivno izboljšanje aerodinamike. Novi opažni elementi ne pomenijo velike koristi z vidika aerodinamike le na prvi pogled: v okviru praktične dodane vrednosti nudijo izboljšano akustično izolacijo in večjo korozijsko zaščito.

TEHNOLOGIJA BMW TWINPOWER TURBO.

TEHNOLOGIJA BMW TWINPOWER TURBO.

Občutno zniža porabo goriva.

Tehnologija BMW TwinPower Turbo združuje pri bencinskih motorjih inovativne tehnologije turbopolnilnika s spremenljivim krmiljenjem ventilov Valvetronic, dvojnim VANOS in neposrednim vbrizgavanjem goriva. Pri dizelskih motorjih se prav tako kombinirajo posebej izpopolnjenje tehnologije turbopolnilnika z neposrednim vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda najnovejše generacije in spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic. Tako se pri bencinskih in dizelskih motorjih BMW TwinPower Turbo občutno zmanjša poraba goriva – pri sočasno občutnem povečanju moči preko širokega območja števila vrtljajev.

FUNKCIJA AUTO START STOP.

Funkcija Auto Start Stop skrbi za to, da se gorivo porablja le takrat, ko se vozilo vozi. Pri postankih, npr. pred semaforjem ali v počasi premikajočem se prometu, funkcija Auto Start Stop izkoristi svoj varčevalni potencial in enostavno izklopi motor, takoj ko je vozilo v prostem teku in ko voznik sprosti pedal za sklopko (ročni menjalnik) oz. ko vozilo zavira do popolnega mirovanja (menjalnik Steptronic).
Prikaz v informacijskem zaslonu kaže, kdaj je funkcija aktivna. Ko voznik pritisne na sklopko (ročni menjalnik) oz. umakne nogo z zavornega pedala (menjalnik Steptronic), se motor ponovno takoj in samodejno zažene.
Vozno udobje in varnost ne sklepata nobenih kompromisov, saj se funkcija ne izvaja, če motor ni dosegel optimalne delovne temperature, če klima v notranjosti ni v želenem temperaturnem območju, če je stanje napolnjenosti akumulatorja prešibko ali če se premika volan.
Osrednja krmilna enota zažene motor po potrebi tudi med postankom. Npr., če se vozilo začne premikati ali pri zarošenem vetrobranskem steklu. Po želji se lahko funkcija Auto Start Stop s pritiskom tipke kadar koli deaktivira.

REGENERACIJA ZAVORNE ENERGIJE.

REGENERACIJA ZAVORNE ENERGIJE.

Manjša poraba bencina.

Vsako zaviranje sprošča kinetično energijo, ki je v vozilih dolgo časa ostajala neizkoriščena. Regeneracija zavorne energije izrablja ta doslej neizkoriščeni potencial in proizvaja električni tok iz sproščene potisne energije, ki nastane, ko voznik odvzame plin ali zavira. S tem se polni akumulator. Po zaslugi tega inteligentnega sistema za upravljanje energije, neprekinjeno obratovanje alternatorja ni več potrebno in generator se razbremeni. Rezultat: manjša poraba goriva in večja moč – povsem v duhu BMW EfficientDynamics.

PRIKAZOVALNIK IZBIRE PRESTAVE.

PRIKAZOVALNIK IZBIRE PRESTAVE.

Varčevanje goriva.

S pravočasnim in optimalnim prestavljanjem se lahko predvsem v mestnem in medmestnem prometu privarčuje veliko goriva.
Optimalno prestavljanje za zmanjšanje porabe – elektronika motorja izračuna, glede na vozne razmere in število vrtljajev motorja, trenutno najučinkovitejšo prestavo in osvetljen puščični simbol v informacijskem zaslonu kaže, kdaj bi bilo lahko vozilo v višji ali nižji prestavi varčnejše na poti. Pri tem se prepoznajo okoliščine močnega pospeševanja, tako da se priporočilo za prestavljanje ustrezno prikaže šele pri višjem številu vrtljajev. Tudi pri menjalnikih Steptronic voznik v ročnem režimu prestavljanja prejme ustrezna priporočila za prestavljanje. Primerjalni testi so pokazali, da se vozila s prikazovalnikom izbire prestave vozijo z okoli štirimi odstotki manjšo porabo.

ELEKTRIČNA PODPORA KRMILNE SILE.

ELEKTRIČNA PODPORA KRMILNE SILE.

Optimalen občutek krmiljenja.

Električna podpora krmilne sile skrbi za optimalen občutek krmiljenja. Ta je manj občutljiv za udarce, medtem ko aktivno blaženje zanesljivo izenači nihanja. Z dodatno tipko Sport lahko karakteristiko krmilnega mehanizma kadar koli nastavite trše.
Za razliko od običajnih servovolanov, volan z električno podporo krmilne sile ne uporablja hidravličnega sistema, ampak inteligentno rešitev na osnovi elektromotorja. Ta deluje samo takrat, ko se podpora krmilne sile dejansko uporablja – torej med zasukom volana. Pri vožnji naravnost, ki statistično gledano predstavlja 90 odstotkov poti, elektromotor ni aktiven in s tem tudi ne porablja nobene energije. V primerjavi z vozili s hidravličnim krmilnim sistemom se zmanjša povprečna poraba goriva za okoli 0,3 l/100 km. Hkrati se zaradi neuporabe hidravličnega olja občutno zmanjšajo stroški vzdrževanja in onesnaževanje okolja.
Glede na model se lahko krmilni sistem kombinira tudi s sistemom Servotronic. Ta stalno prilagaja krmilno silo hitrosti vozila. Zato je pri nizki hitrosti potreben le minimalen napor pri zasuku volana. Z naraščajočo hitrostjo se podpora krmilne sile kontinuirano zmanjšuje, kar zagotavlja bolj neposreden stik s cesto in optimalno vožnjo naravnost.