MOČ+

Vozna dinamika in učinkovitost novega vozila BMW serije 4 Gran Coupé.

MOČ+

Vozna dinamika in učinkovitost novega vozila BMW serije 4 Gran Coupé.

MOČ+Vozna dinamika in učinkovitost novega vozila BMW serije 4 Gran Coupé.

Pri vozilu BMW serije 4 Gran Coupé se lahko eleganca vidi, dinamika pa doživi. Opazna enotnost, ki motor in podvozje združi z aerodinamično obliko. Suveren način, ki spremeni moč v lahkotnost. Poganjajo ga visoko zmogljivi motorji, s pogonom na zadnja kolesa ali štirikolesnim pogonom ter s popolno razporeditvijo osne obremenitve. Za užitek v vožnji najvišje stopnje.

BMW 440i Gran Coupé:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6,8–6,6
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 159–154

Podatki o porabi so določeni v skladu z merilnim ciklom vožnje ECE in so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik. Slike prikazujejo dodatno opremo.

IZJEMNA DINAMIKA.

Od prvega trenutka naprej vozilo BMW serije 4 Gran Coupé omogoča jasno občutenje svojih ambicij: navdušujoč športni značaj, nadvse natančno krmiljenje in optimalno vozno udobje se odražajo skozi popolno lego vozila na cesti in vožnjo skozi ovinke. V kombinaciji z inteligentno lahko konstrukcijo je končni rezultat največja stopnja dinamike in agilnosti v športno-elegantnem štirivratnem vozilu.

MOČNI MOTORJI.

Vrstni 6-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo.

Suverena moč, uglajeno miren tek in prodoren zvok so značilnosti vrstnega 3,0-litrskega bencinskega motorja BMW TwinPower Turbo iz najnovejše generacije družine motorjev BMW EfficientDynamics. S sistemom Valvetronic z dvojnim VANOS, neposrednim vbrizgavanjem bencina in turbopolnilnikom TwinScroll proizvede največjo moč 240 kW (326 KM) in ima povprečno kombinirano porabo goriva od 7,4 do 6,6 litra na 100 km.

4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo.

2,0-litrski 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo najnovejše generacije jamči skrajni užitek v vožnji. Odlikuje se z agilnim razvojem moči in spontano odzivnostjo že v nizkem območju vrtilne frekvence, medtem ko je izredno varčen in proizvaja malo škodljivih snovi.

Vrstni 6-valjni dizelski motor BMW TwinPower Turbo.

Vrstni 6-valjni dizelski motor BMW TwinPower Turbo nove generacije nudi impresiven razvoj moči v kombinaciji z zgledno porabo goriva, kar je posledica inovativnih tehnologij, kot sta turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic in neposredno vbrizgavanje dizelskega goriva preko skupnega voda. Motor razvije največjo moč od 190 kW (258 KM) do 230 kW (313 KM) in največji navor navor od 560 do 630 Nm.

4-valjni dizelski motor BMW TwinPower Turbo.

2,0-litrski 4-valjni dizelski motorji BMW TwinPower Turbo najnovejše generacije nudijo temperamenten razvoj moči in spontano odzivnost že v nizkem območju števila vrtljajev. Tehnologija turbopolnilnika s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic in neposredno vbrizgavanje goriva preko skupnega voda zagotavljata, da so ti motorji izjemno varčni in proizvajajo malo škodljivih snovi.

8-STOPENJSKI ŠPORTNI MENJALNIK STEPTRONIC.

8-stopenjski športni avtomatski menjalnik v okviru dodatne opreme zagotavlja najvišje stopnje dinamike, učinkovitosti in voznega udobja. Kratki časi vklopa predstav izboljšajo vrednosti pospeška, medtem ko natančna porazdelitev osmih prestav omogoča komaj opazno prestavljanje. Obenem se motor vzdržuje na popolni ravni vrtljajev za optimalen razvoj moči in zmanjšano stopnjo hrupa. Osma prestava zmanjša vrtljaje motorja pri visokih hitrostih, zaradi česar se zmanjšajo poraba goriva in emisije CO2.

ŠPORTNE VOZNE LASTNOSTI.

Vozne lastnosti vozila BMW serije 4 Gran Coupé lahko opišemo z eno besedo: osupljivo. Značilni pogon na zadnja kolesa BMW, nizko težišče in popolna razporeditev osne obremenitve zagotavljajo čisti užitek v vožnji. To omogočata spremenljivo športno krmiljenje s sistemom Servotronic v okviru osnovne opreme in prilagodljivo M vzmetenje v okviru dodatne opreme. Za izvrstno lego na cesti zlasti pri športnem slogu vožnje in na ovinkastih cestah.

  • Razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50

    Popolna razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50 pomaga zagotavljati izvrstno stabilnost vožnje naravnost, agilno obnašanje vozila med vožnjo in precizno krmiljenje. Obenem pa nižje težišče in kratki previsi karoserije dodatno izboljšajo vozne lastnosti.

  • Prilagodljivo M podvozje

    Prilagodljivo M podvozje se lahko kadar koli elektronsko prilagodi, da ustreza cestnim in voznim pogojem. Voznik lahko prav tako prilagodi karakteristike podvozja, in sicer s pomočjo stikala za uravnavanje vozne dinamike, da omogoči želeni slog vožnje – od udobnega do izredno športnega z izrazito agilnim obnašanjem vozila.

  • Spremenljivo športno krmiljenje

    Spremenljivo športno krmiljenje s sistemom Servotronic omogoča neposredno in agilno odzivanje krmiljenja ter zagotavlja manj fizičnega napora, ki je potreben za zasuk volana. Sistem se na premikanje volana odziva z različno velikimi prestavnimi razmerji. S tem se izboljša obnašanje vozila pri bolj dinamični vožnji in zmanjša napor, ki je potreben pri parkiranju in zavijanju. Izbirni način vožnje SPORT+ je dodatna funkcija tega paketa.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Nižja poraba goriva, več užitka v vožnji: to je BMW Efficient Dynamics. Obsega vrsto različnih tehnologij, ki vplivajo na pogonski sistem, upravljanje energije in koncept vozila. Rezultat je zmanjšana poraba goriva in manj emisij CO2 z večjo dinamiko in več užitka v vožnji. V okviru osnovne opreme v vsakem vozilu BMW – in seveda tudi v novem vozilu BMW serije 4 Gran Coupé.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Podatki o porabi so določeni v skladu z merilnim ciklom vožnje ECE in so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik. Slike prikazujejo dodatno opremo.

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.

    Podatki se ne nanašajo na posamezno vozilo in niso del ponudbe, temveč služijo zgolj kot primerjava med različnimi tipi vozil. Emisije CO2, ki nastanejo pri proizvodnji in zagotavljanju goriva oz. drugih energentov, se ne upoštevajo pri določanju emisij CO2 v skladu z Direktivo 1999/94/ES.