POOBLASTITE. ZANESLJIVEGA POMOČNIKA.

Asistenčni sistemi za voznika iz BMW ConnectedDrive v BMW serije 7.

Med vožnjo vas podpirajo številne tehnologije in vam na različne načine zagotavljajo udobje ter varnost na najvišjem nivoju. Tako se lahko osredotočite na bistvo – popoln užitek v vožnji.

NAVIGACIJSKI SISTEM PROFESSIONAL Z ZASLONOM NA DOTIK.

Navigacijski sistem Professional navdušuje s svojo obliko in obsegom funkcij najvišjega razreda: enostavno upravljanje z izvrstno integracijo v BMW s konceptom upravljanja iDrive z upravljalnikom iDrive Touch in zaslonom na dotik. Sistem vključuje glasovno upravljanje, radio BMW Professional z DVD pogonom in 20 GB velik pomnilnik za shranjevanje avdio datotek. Poleg tega se lahko uporablja Real Time Traffic Information (RTTI). Prostostoječ 10,25" LCD barvni zaslon s funkcijo deljenega zaslona (glavno in pomožno okno) zagotavlja optimalno berljivost in pregled.
Upravljanje omogoča brezhibno preklapljanje med možnostmi vnosa z upravljalnikom iDrive Touch, na čigar na dotik občutljivi površini se lahko naslovni podatki za navigacijski sistem enostavno vnašajo z lastnim rokopisom, preko zaslona s funkcijo na dotik, upravljanja z gestami ali glasovnega upravljanja in s pomočjo sedmih spominskih tipk.
V okviru BMW ConnectedDrive, sistem v izbranih evropskih državah tri leta samostojno posodablja zemljevid do štirikrat letno na domačem trgu.
Prikazane slike so predmet morebitnih sprememb.

  • Avtomatska posodobitev zemljevidov

    V svoji najnovejši generaciji navigacijski sistem Professional v kombinaciji z BMW ConnectedDrive avtomatsko izvaja posodobitve navigacijskih zemljevidov do štirikrat letno. Brž ko je nova različica zemljevida na voljo za določeno regijo, se posodobitev, po zaslugi integrirane kartice SIM, prenese preko mobilnega omrežja.
    Za avtomatsko posodabljanje zemljevida ne nastanejo niti stroški licenčnine niti stroški prenosa podatkov in tudi registracija ni nujna. Ročno nameščanje preko nosilca podatkov ali servisa BMW ni več potrebno. Med postopkom posodabljanja je navigacijska funkcija na voljo brez omejitev delovanja.

DRIVING ASSISTANT PLUS, VKLJ. ASISTENT PRI KRMILJENJU IN OHRANJANJU VOZILA NA VOZNEM PASU.

Oprema Driving Assistant Plus nudi delno avtonomno vozno udobje z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop&Go in asistentom pri krmiljenju ter ohranjanju vozila na voznem pasu. Poleg funkcij Driving Assistant ima varnost korist tudi od opozorila za zapustitev voznega pasu, asistenta pri ohranjanju voznega pasu z aktivno zaščito pred bočnim trkom, opozorila pred naletom in o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu in opozorila pred prečnim prometom spredaj.

Aktivni asistent za uravnavanje hitrosti ohranja nastavljeno hitrost do 210 km/h in razdaljo do vozila spredaj. V istem hitrostnem območju je na voljo tudi asistent pri krmiljenju ter ohranjanju vozila na voznem pasu, ki udobno podpira krmiljenje in avtomatsko ohranja vozilo na sredi voznega pasu. Vozilo tudi v počasi premikajočem se prometu in koloni ohranja razdaljo s samostojnim zaviranjem in speljevanjem.

Prikazane slike so predmet morebitnih sprememb.

  • Asistent pri krmiljenju in ohranjanju vozila na voznem pasu, vklj. asistent pri zastoju

    Asistent pri krmiljenju in ohranjanju vozila na voznem pasu, vklj. asistent pri zastoju, razbremeni voznika pri monotonih prometnih situacijah. Pri hitrosti do 210 km/h udobno podpira krmiljenje in stalno ohranja vozilo na sredi voznega pasu.

    Sodoben bočni nadzor je omogočen z ali brez aktivnega asistent za uravnavanje hitrosti ter razpolaga z več radarskimi sistemi za nadzor okolice in stereo kamero. S tem se sistem orientira po črtah voznega pasu in, če je potrebno, spredaj vozečem vozilu. Obenem avtomatsko ohranja želeno razdaljo do spredaj vozečega vozila, samodejno uravnava hitrost do ustavitve in pri tem aktivno upravlja volan. Asistent pri krmiljenju in ohranjanju vozila na voznem pasu predstavlja nov korak v smeri visoko avtomatizirane vožnje.

    Četudi lahko sistem samostojno upravlja vozilo, je voznik zaradi zakonskih predpisov dolžan, da še naprej vozi z obema rokama na volanu. Če voznik tega ne upošteva, sistem to prepozna s pomočjo senzorjev v volanskem obroču, ki po določenem času opozorijo voznika z zvočnim piskom. Nato sistem preklopi v stanje pripravljenosti. To velja tudi pri vklopljenem smerniku za menjavo voznega pasu ali če niso več izpolnjeni pogoji za delovanje, kot je minimalna širina voznega pasu.

  • Asistent pri ohranjanju voznega pasu z aktivno zaščito pred bočnim trkom

    Asistent pri ohranjanju voznega pasu z aktivno zaščito pred bočnim trkom podpira voznika z aktivnimi zasuki volana pri tem, da se prepreči nenamerna zapustitev voznega pasu in trčenje z ovirami ob boku vozila. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj reagira z vedno večjo intenzivnostjo opozoril, zaviranjem in na koncu tudi z zaviranjem z vso močjo.

BMW HEAD UP PROJEKTOR.

Barvni BMW Head Up projektor preko optične projekcije projicira pomembne podatke za vožnjo in specifične informacije v vidno polje voznika in s tem izboljša koncentracijo na dogajanje v prometu. Tako se, med drugim, tukaj prikazujejo aktualna hitrost, navigacijski napotki, Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja, telefonski in razvedrilni seznami ter vsebine in opozorila asistenčnih sistemov za voznika.
Sistem projicira simbole v posebej briljantnih barvah z visoko ločljivostjo in veliko površino na sprednje steklo ter s pomočjo upravljalnika iDrive Touch nudi individualne možnosti nastavitve. Odcepi in križišča se prikažejo kot realistične 3D grafike. Zaradi oddaljenosti slike pribl. 2,3 m pred vozilom in optimalnega položaja, se lahko informacije razberejo hitro in udobno ter z minimalnim potencialom odvrnitve pozornosti.
Svetlost projekcije se samodejno prilagaja zunanjim svetlobnim pogojem; dodatno sta na voljo nočni in dnevni prikaz in prilagodi se lahko tudi višina projekcije. Izbere se lahko tudi, katere informacije poleg prikaza hitrosti in opozoril asistenčnih sistemov za voznika naj se prikazujejo.

PARKIRANJE.

Tri funkcije, ki odlično sodelujejo med seboj – po zaslugi parkirnega asistenta, daljinskega parkiranja in aktivnega nadzora razdalje pri parkiranju poteka parkiranje z BMW serije 7 brez težav. Celo ozke garaže ne predstavljajo nobenega problema. Enostavno izstopite in daljinsko parkirajte BMW serije 7 s pritiskom gumba na vašem ključu z zaslonom BMW.

  • Daljinsko parkiranje

    Funkcija daljinskega parkiranja omogoča vozniku, da udobno izstopi iz vozila in nato vozilo daljinsko parkira naprej na ozko parkirno mesto ali v garažo oz. vzvratno zapusti svoje parkirno mesto. Voznik aktivira funkcijo daljinskega parkiranja izven vozila s pomočjo ključa z zaslonom BMW.

    Celoten postopek parkiranja spremljajo nadzor razdalje pri parkiranju (PDC), parkirni asistent in senzorji Surround View. Za daljinsko parkiranje mora biti vozilo pozicionirano frontalno na sredi in ravno pred parkirnim mestom ali garažo.

    Po končanem parkiranju se lahko motor izklopi s ključem in v nadaljevanju enako tudi zažene. Pri daljinski zapustitvi parkirnega mesta vozilo samostojno zapelje naravnost nazaj.

    Funkcija daljinskega nadzora parkiranja je na voljo od marca 2016 za modele vozil 730d, 740d, 730i, 740i, 750i, 730Ld, 740Ld, 730Li, 740Li in 750Li.

  • Parkirni asistent

    Parkirni asistent, vklj. vzdolžno upravljanje, avtomatsko parkira vozilo na parkirno mesto, ki leži vzporedno ali prečno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri parkirna mesta pri vožnji mimo z majhno hitrostjo (pod 35 km/h) in pri maksimalni oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil.
    Ko najde dovolj velik parkirni prostor, voznik vklopi le smernik, medtem ko parkirni asistent prevzame premikanje volana, izbiro ustrezne prestave, dodajanja plina in zaviranje. Voznik je odgovoren le za to, da nadzoruje postopek parkiranja. Pri tem sistem vozniku posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila. Parkirni asistent konča postopek parkiranja z opozorilnim piskom in vklopi prestavo P.
    Pri parkiranju brez parkirnega asistenta uporabi bočna pomoč pri parkiranju dodatne senzorje, da nadzoruje območje od boku vozila in prikaže ovire na nadzornem prikazovalniku.

  • Aktivni PDC

    Zavorna funkcija aktivnega PDC podpira voznika v situacijah vzvratnega parkiranja, da se preprečijo trčenja oz. zmanjša resnost nesreče. Rezultat: sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

SURROUND VIEW, VKLJ. 3D VIEW, TOP VIEW IN PANORAMA VIEW.

Surround View obsega funkcije s kamero, kot so vzvratna kamera, Top View, Panorama View in 3D View. Kamere v zunanjih ogledalih na sprednji in zadnji strani omogočajo panoramski razgled 360° okoli vozila.

Poleg enostavnega prikaza za vozilom nudi Top View pregled nad območjem vrat in bokom vozila za udobno manevriranje. V 3D View skrbi vzporedno dodan, računalniško obdelan pogled v 3D za še boljši pregled pri parkiranju. Panorama View naredi vključevanje na nepreglednih odsekih, kot so izvozi ali nepregledna križišča, varnejše. Dve digitalni kameri levo in desno na sprednjem delu vozila zajemata dogajanje pred vozilom. Voznik lahko tako predčasno prepozna prečni promet in se ustrezno odzove na razmere v prometu. Od hitrosti 15 km/h se funkcija Side View samodejno deaktivira.

Med funkcijami Top View, Panorama View in 3D View se lahko preklaplja poljubno, ob tem pa sistem pri naslednji uporabi avtomatsko ponovno aktivira nazadnje sprejeto izbiro. Sistemi s kamero se aktivirajo prek izbire prestave „R“, tipke PDC ali tipke Panorama View. Prikaz se izvaja na nadzornem prikazovalniku.

Surround View.

Oglejte si film s to opremo.

BMW NIGHT VISION Z ZAZNAVANJEM OSEB.

BMW Night Vision z zaznavanjem oseb nudi doseg pogleda, ki presega svetlobni stožec žarometov in s tem v temi prepozna osebe in večje živali že na veliki oddaljenosti. Poleg tega se ciljno osvetlijo s funkcijo dinamične označevalne luči neslepečega glavnega žarometa. Kamera s toplotno sliko, ki je integrirana v ledvički BMW, prenaša slike območja pred vozilom na nadzornem prikazovalniku. Osebe in večje živali se lahko zaznajo na oddaljenosti do pribl. 300 m.

Sistem upoštevajoč hitrost vožnje in krmilni kot dodatno izračuna, če obstaja ogroženost zaradi zaznane ovire. Pri resni nevarnosti se v video sliki in BMW Head Up projektorju prikaže utripajoče rdeče opozorilo (oseba ali žival). Hkrati zadoni opozorilni pisk in zavore se nastavijo v najvišjo pripravljenost za zaviranje.

Ta opozorilna funkcija se pri zagonu vozila aktivira avtomatsko. Zato se opozorilo po potrebi sproži tudi v primeru, če slikovni prikaz ni aktiviran. BMW Night Vision z zaznavanjem oseb je inovacija iz BMW ConnectedDrive.

  • Poraba goriva in emisije CO₂ za modele BMW serije 7 z bencinskim ali dizelskim motorjem*:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 12,6 do 4,5
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 299 do 119

    Poraba goriva in emisije CO₂ za modele vozil BMW serije 7 iPerformance**:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,3 do 2,1
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 53 do 49
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,0 do 12,5

    Poraba goriva in emisije CO₂ za BMW 750Li xDrive:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,5 do 8,3
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 197 do 192

    * Vrednosti pri posameznih modelih so začasne, še ne uradno potrjene vrednosti.
    ** Podatki so začasne, še ne uradno potrjene vrednosti.

    Modeli BMW iPerformance 740e, 740Le in 740Le xDrive na voljo od leta 2016.

    Podatki o porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik.

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.