BMW IPERFORMANCE. ELEKTRIZIRAN OBČUTEK VOŽNJE.

BMW 740e Plug-in-Hybrid.

BMW iPerformance

BMW IPERFORMANCE. ELEKTRIZIRAN OBČUTEK VOŽNJE.

BMW 740e Plug-in-Hybrid.

Doseg in zmogljivost motorja BMW TwinPower Turbo združena z učinkovitostjo elektromotorja: BMW serije 7 s tehnologijo eDrive iz BMW EfficientDynamics (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) združuje najboljše iz dveh svetov. Rezultat je bistveno manjša poraba goriva pri ravno tako nizkih emisijah. In obnašanje vozila med vožnjo, ki udobje in dobro počutje v BMW serije 7 naredi še bolj doživeta.

BMW IPERFORMANCE. ELEKTRIZIRAN OBČUTEK VOŽNJE.BMW 740e Plug-in-Hybrid.

Doseg in zmogljivost motorja BMW TwinPower Turbo združena z učinkovitostjo elektromotorja: BMW serije 7 s tehnologijo eDrive iz BMW EfficientDynamics (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) združuje najboljše iz dveh svetov. Rezultat je bistveno manjša poraba goriva pri ravno tako nizkih emisijah. In obnašanje vozila med vožnjo, ki udobje in dobro počutje v BMW serije 7 naredi še bolj doživeta.

KONCEPT VOZILA.

Limuzina luksuznega razreda BMW z najnižjimi vrednostmi porabe in polnimi vozno dinamičnimi lastnostmi v vseh režimih vožnje. S svojim udobjem in dinamiko izpolni BMW serije 7 iPerformance vsa pričakovanja. Od zunaj se model iPerformance med drugim razlikuje od konvencionalno gnane različice po obojestranski oznaki eDrive na C-stebričku in oznaki i na bočnih stenah spredaj. Poleg tega kažejo modre prečke ledvičke in pokrovi kolesnih pest na inovativno pogonsko tehnologijo vozila. Kar ga še posebej odlikuje, je doseg v izključno električnem režimu. Razdalje 44 do 48 km (41 do 45 km z xDrive) lahko lokalno prevozi brez emisij in porabe goriva. Celo pri kombiniranem obratovanju pogona znaša vrednost emisij CO2 pri BMW serije 7 iPerformance le 51 do 45 g/km (56 do 49 g/km z xDrive). Visokonapetostna baterija je varno vgrajena pod sedeži zadaj, s tem pa je v 420 l velikem prtljažniku dovolj prostora tudi za nepriročno prtljago. Pionirski koncept vozila, ki mu ni para.

INDIVIDUALNO OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

BMW serije 7 iPerformance ima kot priključni hibrid na voljo različne režime pogona, s katerimi lahko voznik pomembno vpliva na realno porabo. Ta je po eni strani odvisna od izbire načina vožnje – po drugi pa od osebnega sloga voznika. Če je baterija popolnoma napolnjena, se lahko razdalja do 48 km (do 45 km z xDrive) prevozi povsem električno, preden se vklopi bencinski motor BMW TwinPower Turbo za optimalno učinkovitost in doseg.

POGON.

BMW serije 7 iPerformance poganjata močan 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo in visoko učinkovit elektromotor. Sistemska moč znaša 240 kW (326 KM) s kombinirano sistemsko porabo 2,2 do 2,0 l/100 km (2,5 do 2,1 l/100 km z xDrive)*. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive skrbi za optimalno trakcijo. Iz kombinacije tehnologij BMW EfficientDynamics je nastalo inovativno vozilo, ki je varčno v porabi in hkrati nudi polno dinamiko in stabilnost pri vseh razmerah na cesti.

* Vrednosti veljajo v odvisnosti od izbrane velikosti pnevmatik.

  • 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo

    2,0-litrski 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo v BMW 740e/Le iPerformance jamči odličen užitek v vožnji s spontanim razvojem moči že pri nizki vrtilni frekvenci in močnim navorom prek širokega območja vrtilne frekvence. Poleg tega se predstavlja izredno varčno in z malo škodljivimi snovmi.

    4-valjni bencinski motor ima vse visoko razvite komponente moderne konstrukcije motorja. Za izboljšanje dinamike in gospodarnosti BMW stavi na tehnologijo TwinPower Turbo s popolnoma spremenljivim krmiljenjem ventilov Valvetronic, vklj. spremenljivo krmiljenje odmikalne gredi dvojni VANOS, in neposrednim vbrizgavanjem bencina. S tem obratuje motor z optimalnim izkoristkom in zelo varčno pri vseh obremenitvah. V priključnem hibridu obratuje pri polnjenju visokonapetostne baterije v višjem območju obremenitve z optimalnim izkoristkom. Na ta način se poleg neposrednega pogona vozila proizvaja tudi zelo učinkovita električna energija za visokonapetostno baterijo.

    Motor iz družine motorjev BMW EfficientDynamics razvije moč 190 kW (258 KM), navor 400 Nm in pospeši od 0 do 100 km/h v 5,5 do 5,4 sekunde (xDrive: 5,3 s). Kombinirana poraba goriva znaša 2,2 do 2,0 l/100 km (xDrive: 2,5 do 2,1 l/100 km), medtem ko znašajo emisije CO2 51 do 45 g/km (xDrive: 56 do 49 g/km).

  • Elektromotor

    Tekočinsko hlajeni elektromotor priključnega hibrida je integriran v menjalniku vozila. Motor razvije nazivno moč 83 kW (113 KM) pri največjem navoru 250 Nm. Povsem električna vožnja je možna do razdalje 40 km* (37 km z xDrive*). Največja hitrost v električnem režimu vožnje je omejena na 120 km/h.

    Ko voznik odvzame plin, elektromotor, ki ga poganjajo kolesa, obratuje kot generator in s tem kinetično energijo pretvori v elektriko, kar se imenuje rekuperacija. Še višja stopnja rekuperacije se doseže pri zaviranju. Do določenega pritiska zavornega pedala vozilo upočasnjuje le prek elektromotorja, ki s tem v električni tok pretvori še več kinetične energije. Ta brezplačno nazaj pridobljena energija se lahko nato preko elektromotorja ponovno uporabi za pogon ali oskrbo drugih porabnikov z električnim tokom. S tem se zmanjša poraba goriva in občutno izboljša učinkovitost pogona.

    * Navedene, še ne uradno potrjene vrednosti se nanašajo na 17 oz. 18'' pnevmatike z majhnim kotalnim uporom.

  • Visokonapetostna baterija

    Visokonapetostna baterija v BMW 740e/Le iPerformance Limuzina je varno in z varčno izrabo prostora nameščena pod zadnjo sedežno klopjo. S tem je prtljažnik v primerjavi s konvencionalno gnanim modelom le malo manjši in znaša 420 litrov.

    Baterija se lahko polni s pomočjo polnilnega kabla v vozilu, npr. na običajni gospodinjski vtičnici z napetostjo 230 voltov ali javno dostopni polnilni postaji. Med vožnjo deluje elektromotor tudi kot generator in lahko pretvori kinetično energijo v elektriko (rekuperacija), ki se nato shrani v baterijo.

    Zaradi litij-ionske tehnologije razpolaga tekočinsko hlajena visokonapetostna baterija z visoko energijsko gostoto pri sorazmerno kompaktnih merah. S kapaciteto 9,2 kWh daje po potrebi kratkotrajno na razpolago do 83 kW za obratovanje elektromotorja. Polna napolnjenost baterije omogoča pri BMW 740e/Le iPerformance Limuzina povsem električen doseg od 44 do 48 km in največjo hitrost v električnem režimu do 140 km/h.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

Inteligentno upravljanje energije sodi k najpomembnejšim stebrom koncepta BMW iPerformance. Ta sistem koordinira součinkovanje vseh pogonskih komponent, da se najboljša možna učinkovitost združi z visoko vozno dinamiko. Z daljnovidno strategijo delovanja inteligentno upravljanje energije izpopolni izkoristek hibridnega pogona. Za to se na primer s pomočjo razpoložljivih navigacijskih podatkov identificirajo odseki poti in vozne situacije, ki so najbolj primerne za uporabo elektromotorja oz. polnjenje visokonapetostne baterije.

Situacije, kjer bi zgorevalni motor obratoval z majhnim izkoristkom, sistem prepreči z dvigom v višje območje obremenitve z boljšim izkoristkom. Motor z notranjim zgorevanjem pri tem proizvaja dodatno moč. Ta se uporabi za to, da se preko elektromotorja/generatorja proizvaja električni tok za baterijo, ki se kasneje koristi za električno vožnjo ali učinkovito podporo motorju z notranjim zgorevanjem. Poleg tega sistem upravlja elektromotor/generator, da v potisnem pogonu in pri zaviranju kinetično energijo pretvori v elektriko. V kombinaciji z načinom ECO PRO inteligentno upravljanje energije, po potrebi in dosledno, naravna vse sisteme vozila, vklj. pomožne komponente in komfortne funkcije, na visoko učinkovitost.

S tipko eDrive lahko voznik izbira med tremi električnimi načini pogona: pri zagonu vozila je standardno aktiven (hibridni) način AUTO eDrive. Način MAX eDrive omogoča povsem električno vožnjo do hitrosti 140 km/h. V načinu Battery Control se shranjena električna energija prihrani za poznejšo uporabo.

  • Način AUTO eDrive

    Pri zagonu vozila je standardno aktiven AUTO eDrive, to je hibridni način, kjer lahko voznik posebej učinkovit in povsem električen pogon uporablja nadzorovano. V odvisnosti od obremenitve in napolnjenosti električnega zbiralnika lahko vozilo povsem električno vozi do hitrosti 80 km/h. Prikaz merilnika moči v kombiniranem instrumentu obvešča voznika, kakšno električno zmogljivost trenutno prikliče in pri kakšnih dodatnih zahtevah zmogljivosti se avtomatsko vklopi motor z notranjim zgorevanjem.

  • Način MAX eDrive

    V načinu MAX eDrive, to je režimu za povsem električno vožnjo, daje električen pogon na razpolago maksimalno zmogljivost. Voznik lahko koristi kompletno pot pedala za plin, ne da bi se vklopil motor z notranjim zgorevanjem, in vozilo doseže največjo hitrost 120 km/h. Če je potrebna večja zmogljivost, se lahko s pomočjo prestavne ročice ali pritiskom pedala za plin do dna (kickdown) kadar koli vklopi motor z notranjim zgorevanjem.

  • Način Battery Control

    V načinu Battery Control vozilo poganja le motor z notranjim zgorevanjem, medtem ko se baterija polni do določene napolnjenosti, ki jo nastavi voznik. Shranjena električna energija ostane rezervirana recimo za poznejšo električno uporabo.

  • Predvidevanje

    Ko je cilj enkrat vnesen v navigacijski sistem, predvidljivo upravljanje energije analizira načrtovano pot s pomočjo konstantnih podatkov, kot so omejitev hitrosti in informacije v realnem času o aktualnem prometnem stanju. S tem sistem povsem električen režim obratovanja uporablja glede na situacijo, učinkovito in predvsem za odseke poti, kjer se to najbolj izplača: npr. za mestno vožnjo.

POLNJENJE.

Bodisi preko običajne gospodinjske vtičnice bodisi na BMW i Wallbox iz obsežne ponudbe izdelkov in storitev 360° ELECTRIC – polnjenje visokonapetostne baterije ne bi moglo biti bolj enostavno. Za oskrbo z energijo na poti so na voljo številne javne polnilne postaje ChargeNow.

  • Polnjenje doma

    Vozilo se lahko udobno polni doma na običajni 230-voltni gospodinjski vtičnici in je v pribl. 4 urah ponovno na voljo s polno električno kapaciteto. Polnilni priključek na vozilu se nahaja za vratci na sprednji levi bočni steni. Za polnjenje je potreben zgolj priložen polnilni kabel, ki je varno in z varčno izrabo prostora spravljen v prtljažniku zadaj levo. Zaradi posebnega tesnila sta polnilni priključek in vtič zaščitena pred vremenskimi vplivi. Namesto običajne vtičnice je možna tudi montaža polnilne postaje BMW i Wallbox na steni. Slednja nudi večjo polnilno moč, kar pomeni bistveno krajši čas polnjenja. Napolnjenost visokonapetostne baterije se lahko razpozna na večbarvnem LED svetlobnem obroču ali prikliče prek aplikacije BMW ConnectedDrive. V odvisnosti od različnih pogojev, kot npr. jakosti električnega toka na vtičnici, števila aktivnih električnih porabnikov v vozilu med polnjenjem ali uporabe BMW i Wallbox, traja pribl. 2,4 ure, da je prazna visokonapetostna baterija ponovno v celoti napolnjena. Potniški prostor se pri zunanjem polnjenju lahko klimatizira, ne da bi to vplivalo na napolnjenost visokonapetostne baterije. Zaradi visokega deleža električne vožnje se lahko potovalni stroški občutno znižajo.

  • Polnjenje na javni točki

    Poleg na običajnih gospodinjskih vtičnicah doma, se lahko vozilo enostavno in udobno polni (s priloženim polnilnim kablom iz originalne opreme BMW) tudi na poti na javno dostopnih polnilnicah. Tako lahko voznik, npr. po nakupovanju, svojo pot nadaljuje s polno električno kapaciteto brez emisij. Polnilna vtičnica na vozilu se nahaja za vratci na sprednji levi bočni steni. Za polnjenje na gospodinjski vtičnici je potreben zgolj priložen polnilni kabel, ki je varno in z varčno izrabo prostora spravljen v prtljažniku zadaj levo. Za javne polnilnice je potreben polnilni kabel, ki je na voljo v ponudbi originalne opreme BMW. Trajanje polnjena se spreminja glede na različne vplive, kot npr. jakost toka in število aktivnih električnih porabnikov v vozilu. Zaradi posebnega tesnila sta polnilna vtičnica in vtič zaščitena pred vremenskimi vplivi. LED svetlobni obroči na polnilni vtičnici jasno obveščajo o stanju napolnjenosti. Preko navigacijskega sistema in BMW ConnectedDrive App voznik prejme informacije o lokaciji in razpoložljivosti primernih polnilnih postaj.
    Preverjanje pristnosti na polnilni postaji in mesečni obračun zapadlih stroškov za elektriko, lahko npr. potekata tudi preko ločeno razpoložljive kartice ChargeNow storitve mobilnosti ChargeNow v okviru BMW.
    Opomba: uporaba ChargeNow je plačljiva storitev iz ponudbe 360° ELECTRIC.

POVEZLJIVOST.

Vedno povezani s svojim BMW: prek pametnega telefona (iOS ali Android) so poleg storitev BMW Remote Services, kot je daljinsko zaklepanje, na voljo tudi specifične hibridne funkcije. S tem imate vedno pregled nad vrednostmi porabe in učinkovitosti svojega vozila BMW serije 7 iPerformance. BMW Services za vsako situacijo, uporabno v vozilu – in zunaj. 

  • Aplikacija BMW Connected

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) kažejo podrobne informacije o aktualnem statusu vozila BMW – npr. lokacijo vozila, napolnjenost baterije in preostali doseg.

    Postopek polnjenja se lahko daljinsko nadzoruje s pomočjo časomera, medtem ko se klimatizacija lahko točno aktivira na daljavo že pred začetkom vožnje. Cilji, tako imenovane interesne točke (POI), in lokacije polnilnih postaj se lahko iz aplikacije povsem enostavno pošljejo neposredno v vozilo.

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) merijo tudi učinkovitost vsake vožnje in posredujejo koristne nasvete o tem, kako se lahko izboljša učinkovitost vozila in s tem poveča doseg.

  • Prednastavitev temperature

    Poleti vstopite v prijetno ohlajen, pozimi pa v prijetno topel avto – klimatizacija na mestu BMW 740e/Le iPerformance vam to omogoča. Zaradi električnega kompresorja hladilnega sredstva in električnega grelnika deluje avtomatska klimatska naprava skoraj neslišno tudi pri izklopljenem motorju. Trije časi odhoda se lahko individualno nastavijo za sedem dni v tednu.

    Oskrba z energijo za ogrevanje ali hlajenje poteka prek visokonapetostne baterije oziroma med polnjenjem prek električnega omrežja.

    Pol ure pred načrtovanim odhodom se ogrevanje, hlajenje in prezračevanje, preko inteligentnega krmilnega sistema uravnajo na izbrano temperaturo. Upravljanje poteka preko upravljalnika iDrive v vozilu ali pametnega telefona s pomočjo BMW ConnectedDrive App.

    Ob upoštevanju zadostne napolnjenosti visokonapetostne baterije obratuje klimatizacija na mestu neodvisno od tega, če se vozilo preko zunanjega vira ravno polni ali ne.

  • Poraba goriva in emisije CO2 za modele BMW serije 7 z bencinskim ali dizelskim motorjem:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 12,6* do 4,4
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 299 do 116

    Poraba goriva in emisije CO2 za modele BMW serije 7 iPerformance:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,3 do 2,1
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 53 do 49
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,0 do 12,5

    Poraba goriva in emisije CO2 za BMW 740Le iPerformance:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1
    Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 49
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 12,5

    Podatki o porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik.

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.