ELEKTRIZIRANO VOZNO DOŽIVETJE.

Pogon brez emisij za urbano mobilnost.

ELEKTRIZIRANO VOZNO DOŽIVETJE.

Pogon brez emisij za urbano mobilnost.

Nova iznajdba urbane mobilnosti pomeni vizijo, ki močno presega okoljsko ozaveščeno in agilno vožnjo. Inovativen pogon BMW eDrive obratuje lokalno brez emisij in nudi neprimerljiv užitek v vožnji ter vznemirljivo, skoraj brezglasno vozno doživetje.

ELEKTRIZIRANO VOZNO DOŽIVETJE.Pogon brez emisij za urbano mobilnost.

Nova iznajdba urbane mobilnosti pomeni vizijo, ki močno presega okoljsko ozaveščeno in agilno vožnjo. Inovativen pogon BMW eDrive obratuje lokalno brez emisij in nudi neprimerljiv užitek v vožnji ter vznemirljivo, skoraj brezglasno vozno doživetje.

BMW i

BMW eDrive.

BMW eDrive je inovativen, nov razvojni dosežek v okviru tehnologije BMW EfficientDynamics. S tem osupljivo agilen elektromotor, ki ga je razvil in izdelal BMW, v součinkovanju z litij-ionsko visokonapetostno baterijo in inteligentnim upravljanjem z energijo, v vsakem trenutku skrbi za užitek v vožnji in učinkovitost. BMW i3 je odlično prilagojen zahtevam vožnje v mestu, hkrati pa omogoča tudi udobno premagovanje daljših razdalj brez pretirane skrbi glede dosega.

  • Elektromotor

    Elektromotor v BMW i3 je odlično zasnovan za uporabo v mestnem prometu in razvije 125 kW/170 KM pri navoru 250 Nm. Poln navor je na voljo, kar je značilno za elektromotor, že takoj z mesta in ga ni potrebno razvijati šele preko števila vrtljajev motorja, kot pri motorju z notranjim zgorevanjem. Ta daje BMW i3 posebej visoko agilnost v vsaki situaciji in skrbi za izvrstne vrednosti pospeška: od 0 do 60 km/h pospeši BMW i3 pod štirimi sekundami, znamko 100 km/h pa doseže v le 7,2 sekunde (7,9 sekunde v kombinaciji z Range Extender). Prav tako osupljivo: skoraj brezglasno vozno doživetje.

  • Litij-ionska visokonapetostna baterija

    Oskrba z energijo za pogon in vse druge funkcije vozila poteka preko posebej razvite litij-ionske visokonapetostne baterije, ki še enkrat več postavlja nova merila glede energijske učinkovitosti. Inteligenten ogrevalni in hladilni sistem visokonapetostne baterije skrbi za to, da je energijska zmogljivost (in s tem doseg vozila) manj podvržena temperaturnim nihanjem kot je običajno značilno za tovrstne baterije, kar bistveno prispeva k povečanju zmogljivosti in življenjske dobe celic. Za visokonapetostno baterijo obstaja jamstvo za obdobje 8 let ali 100.000 prevoženih km, odvisno od tega, kaj nastopi prej.*
    S priloženim standardnim polnilnim kablom se baterija do 80 % maksimalne kapacitete napolni pod 6 (8) urami.* Z dodatno razpoložljivo BMW i Wallbox Pure se čas polnjenja skrajša za okoli 30 %.
    * Pri jakosti električnega toka 16 A.

  • Inteligentno upravljanje z energijo

    Da bi se v vsaki vozni situaciji omogočil optimalen doseg, so pri razvoju BMW i3 posebno pozornost posvetili nizki porabi energije električnih komponent. Tako ogrevanje notranjosti prihrani do 30 % elektrike v primerjavi z običajnim električnim ogrevanjem. Pri razsvetljavi notranjosti in dodatno tudi pri zunanjih lučeh se uporablja energijsko varčna LED tehnika.
    Poleg tega nudi električni pogon možnost, da se preko pedala za vožnjo zavira. Ko voznik umakne nogo s pedala za vožnjo, elektromotor prevzame funkcijo generatorja, ki pretvorjeno elektriko iz kinetične energije ponovno shrani nazaj v visokonapetostno baterijo. Tako imenovana regeneracija energije proizvaja zaviralni moment, ki vodi do učinkovitega upočasnjevanja vozila in iz vidika energijskega prihranka nagrajuje posebej predvidljivo vožnjo.

Od 0 do 100 v 7,2 sekunde.

Od 0 do 100 v 7,2 sekunde.

S svojim elektromotorjem visokega navora BMW i3 veličastno pospeši in prvih nekaj metrov brez večjega napora za seboj pusti močnejša vozila.
BMW i3 skoraj neslišno drsi skozi mestni promet. S svojim visokim navorom, pogonom na zadnja kolesa in tesnim obračalnim krogom je prav posebej agilen.

DINAMIKA.

DINAMIKA.

Fascinantno agilno vozno doživetje.

Inovativen užitek v vožnji: kombinacija elektromotorja z visoko zmogljivostjo, ki s svojim velikim navorom z mesta poskrbi za izvrsten pospešek, posebej nizkega težišča in idealne porazdelitve mase vodi do fascinantno agilnega voznega doživetja.
Odličen navor elektromotorja je na voljo v širokem območju obratovanja in tako omogoča zelo homogen razvoj moči. Enostopenjski menjalnik skrbi za optimalen prenos moči na zadnjo premo in s pomočjo elektronskega uravnavanja enakomerno in brez izgube moči pospeši BMW i3 do največje hitrosti 150 km/h.

DOSEG.

V preteklih letih so testni uporabniki z električnimi vozili BMW Group naredili več kot 20 milijonov km. Te empirične vrednosti se stekajo v razvoj pogonskega sistema BMW i3, pri katerem je polnjenje visokonapetostne baterije pri običajni dnevni migraciji potrebno na dva ali tri dni – BMW i3 z dosegom do 160 km* več kot zadovolji vsakodnevne potrebe. Pri BMW i3 z Range Extender je možen doseg celo do 300 km*. Dinamičen prikaz dosega kaže neposredno dosegljive cilje v obliki obrisa okolice. Glede na cilj asistent dosega priporoči preklop v način vožnje ECO PRO, da se električen doseg poveča za pribl. 30 %.* Ko nastopi potreba za daljše razdalje, se po zaslugi BMW Add-on Mobility lahko presedla na BMW z običajnim pogonom.
* Določeno v okviru interne študije BMW o porabi goriva. Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, stanja cest, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predtemperiranja.

Pregled mobilnosti BMW i3.

Osupljivo daljnosežen:
vaš električen radij mobilnosti.

  • Načini vožnje

    V športno udobni standardni nastavitvi COMFORT znaša doseg BMW i3 že do 160 km*. V načinu ECO PRO, ki obratuje s prilagojeno karakteristiko diagrama pedala za vožnjo in prikliče manj moči, se lahko doseg poveča do 20 km.* Način vožnje ECO PRO+ je dosledno zasnovan za optimalen doseg. Za to se največja hitrost BMW i3 zmanjša na 90 km/h, medtem ko se električni porabniki, kot sta ogrevanje in klimatska naprava, preklopijo na energijsko varčen režim. V primerjavi z načinom COMFORT se akcijski radij lahko poveča do 40 km.*
    * Določeno v okviru interne študije BMW o porabi goriva. Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, stanja cest, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predtemperiranja.

  • BMW Add-on Mobility

    Kadar je potrebno prepotovati daljše razdalje, ki presegajo maksimalen doseg BMW i3, npr. vožnja v letoviški kraj, BMW Add-on Mobility omogoči uporabo običajno gnanega BMW, ki vam ga zagotovi vaš trgovec z vozili BMW i. Več informacij o BMW Add-on Mobility prejmete pri svojem pooblaščenem servisu BMW i.

RANGE EXTENDER.

RANGE EXTENDER.

Povečanje dosega.

BMW i3 s svojim dosegom do 160 km* v standardnem načinu vožnje COMFORT, pokriva večino potreb mobilnosti v običajni dnevni migraciji. Če bi bila redna uporaba BMW i3 zaželena tudi na daljših razdaljah, dodatni Range Extender (REx) pri BMW i3 poveča doseg do 300 km.* Podaljševalnik dosega REx je majhen in tih ottov (bencinski) motor z zelo mirnim tekom, ki se čisto normalno toči z bencinom. Ta motor poganja generator, ki ponovno polni visokonapetostno baterijo, tako da lahko vozilo z električno energijo naredi še več kilometrov.
* Določeno v okviru interne študije BMW o porabi goriva. Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, stanja cest, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predtemperiranja.

  • Poraba/emisije CO2

    Podatki o porabi goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije omenjenih modelov: BMW i3: Kombinirana poraba električne energije: 12,9 l/100 km; Kombinirane emisije CO2: 0 g/km BMW i3 z Range Extender: Kombinirana poraba električne energije: 13,5 l/100 km; Kombinirane emisije CO2: 0,6 l/100 km; Kombinirane emisije CO2: 13 g/km. Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije. Podatki za porabo goriva, emisije CO2, porabo električne energije in razred učinkovitosti so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik. Vrednosti ne temeljijo na posameznem vozilu in niso del ponudbe izdelka; zagotovljene so izključno za namene primerjave med različnimi vrstami vozil. Emisije CO2, proizvedene med proizvodnjo in oskrbo goriva ali drugih virov energije, niso bile upoštevane pri določanju emisij CO2 v skladu z direktivo 1999/94/ES.