ŠPORTEN POD ELEKTRIČNO NAPETOSTJO.

BMW i

Pogon v BMW i8.

ŠPORTEN POD ELEKTRIČNO NAPETOSTJO.

Pogon v BMW i8.

Izjemna kombinacija elektromotorja in zmogljivega bencinskega motorja tvori osnovo za najbolj inovativno športno vozilo našega časa – BMW i8. Športen značaj vozila je občuten v vsakem trenutku: precizno součinkovanje zgorevalnega motorja in električnega pogona v isti meri skrbi za učinkovitost in dinamiko.

ŠPORTEN POD ELEKTRIČNO NAPETOSTJO.Pogon v BMW i8.

Izjemna kombinacija elektromotorja in zmogljivega bencinskega motorja tvori osnovo za najbolj inovativno športno vozilo našega časa – BMW i8. Športen značaj vozila je občuten v vsakem trenutku: precizno součinkovanje zgorevalnega motorja in električnega pogona v isti meri skrbi za učinkovitost in dinamiko.

BMW i

BMW eDRIVE.

BMW eDRIVE.

Tehnologija BMW eDrive je rezultat dolgoletnega razvojnega dela v okviru BMW EfficientDynamics. Ves navor agilnega elektromotorja je priklicljiv iz mesta in skrbi za nepozaben užitek v vožnji. Inovativen hladilni sistem pri tem pomaga, da se visokonapetostni zbiralnik vedno ohranja na optimalni obratovalni temperaturi, zaradi česar se povečata zmogljivost in življenjska doba.
Preko inteligentnega upravljanja z energijo se usklajuje součinkovanje elektromotorja z baterijo in elektromotorja z zgorevalnim motorjem, ki je vedno usmerjeno na maksimalno zmogljivost pri minimalni porabi. Tako nastane močan in učinkovit vtični hibridni sistem.

BMW eDrive kot vtični hibrid.

Prvo športno vozilo s porabo majhnega avta.

  • Zmogljiv vtični hibridni sistem

    Misli naprej, da pride dlje. Inteligenten pogon eDrive v BMW i8 kot vtični hibrid združuje prednosti elektromotorja in bencinskega motorja v neprimerljivo vozno doživetje: hkrati sta mogoči skrajna učinkovitost in maksimalna dinamika. Na sprednji premi se nahaja elektromotor z močjo 96 kW (131 KM). Zadnjo premo pa poganja močan 1,5-litrski 3-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo s 170 kW (231 KM) največje moči in do 320 Nm navora, ki v kombinaciji z električnim povečanjem moči jamči značilen užitek v vožnji BMW. Skupaj oba motorja pospešita BMW i8 od 0 do 100 km/h v 4,4 sekunde. In to pri neverjetno skromni porabi le 2,1 l/100 km in emisijah CO2 49 g/km. Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.
    Izpušni plin motorja z notranjim izgorevanjem izpolnjuje emisijski standard EU6. Kot osnova za določitev porabe (električni tok, gorivo) velja merilni cikel vožnje ECE (direktiva 93/116/ES). Ta vključuje pribl. eno tretjino vožnje v naselju in dve tretjini vožnje zunaj naselja (na osnovi prevoženih kilometrov). Poleg porabe energije se merijo tudi emisije CO2. Poraba je bila določena na osnovi osnovne opreme. Dodatna oprema lahko vpliva na porabo in vozne lastnosti.
    Pri teh podatkih gre za nemško različico. Prikazani modeli lahko deloma vključujejo tudi dodatno opremo, ki ni na voljo v osnovnem obsegu dobave. V skladu s specifičnimi zahtevami drugih trgov se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s tukaj opisanimi modelnimi različicami in opremo. Prosimo, da se za več informacij obrnete na svojega pooblaščenega trgovca z vozili BMW. Pridržana pravica do sprememb oblike, opreme in napak. Na tem mestu ni predstavljena specifična oprema za posamezne trge.
    Masa praznega vozila EU v kg: v navedeni vrednosti je upoštevanih 90 % polnjenja posode za gorivo, 68 kg za voznika in 7 kg za prtljago. Masa praznega vozila velja za vozila z osnovno opremo. Dodatna oprema lahko poveča navedeno vrednost.
    BMW priporoča uporabo neosvinčenega bencina super z oktanskim številom 95 (ROŠ). Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) ali več z maksimalnim deležem etanola 10 % (E10). Podatki za porabo motorja z notranjim izgorevanjem se nanašajo na obratovanje z neosvinčenim bencinom z oktanskim številom 98 (ROŠ).
    Podatki se ne nanašajo na posamezno vozilo in niso del ponudbe, temveč služijo zgolj kot primerjava med različnimi tipi vozil.
    Emisije CO2, ki nastanejo pri proizvodnji in zagotavljanju goriva oz. drugih energentov, se ne upoštevajo pri določanju emisij CO2 v skladu s smernico 1999/94/ES.
     

  • Inteligentno upravljanje z energijo

    Osupljiva učinkovitost BMW i8 je rezultat odličnega součinkovanja med tehnologijo BMW eDrive in bencinskim motorjem. Glede na način vožnje in vozno situacijo se delovanje obeh sestavnih delov sistema precizno usklajuje, da se izpolnijo specifične zahteve. Regeneracija zavorne energije preko tako imenovanega „One Pedal Feeling“ in med upočasnjevanjem skrbi za učinkovito povečanje električnega dosega. Ergonomsko izpopolnjena oblika dodatno prispeva k temu, da BMW i8 kot polnokrven športnik doseže vrednosti porabe in emisij, ki so primerljive z vrednostmi majhnega avta.

1,5-LITRSKI 3-VALJNI BENCINSKI MOTOR BMW TWINPOWER TURBO.

1,5-LITRSKI 3-VALJNI BENCINSKI MOTOR BMW TWINPOWER TURBO.

V okviru strategije BMW EfficientDynamics združuje na novo razvit 1,5-litrski 3-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo vtičnega hibridnega sistema vse prednosti, ki se pričakujejo od motorja športnega vozila. Krmiljenje motorja zagotavlja prek trenutka vžiga optimalno izmenjavo polnitve in skrbi za hitro odzivanje turbopolnilnika. 170 kW (231 KM) močan motor se izkaže z visoko vrtilno frekvenco in razvije do 320 Nm navora. Dinamika in visok nivo zmogljivosti sledita ekstremni učinkovitosti, saj znaša kombinirana poraba le 2,1 l/100 km z emisijami CO2 49 g/km.

Lahek in kompakten.

Motor BMW TwinPower Turbo zagotavlja močno zmogljivost z nizko porabo goriva.

  • Izjava o omejitvi odgovornosti CO2

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.

    Izpušni plin motorja za polnjenje visokonapetostne baterije so v skladu z emisijskim standardom EU6. Poraba goriva se določa v skladu merilnim ciklom vožnje ECE (Direktiva 93/116/ES). Ta vključuje približno eno tretjino vožnje v naselju in dve tretjini vožnje zunaj naselja (na osnovi prevoženih kilometrov). Poleg porabe energije se merijo tudi emisije CO2. Poraba se določi na osnovi serijske opreme avtomobila. Posebna oprema lahko vpliva na porabo.

    Te specifikacije se nanašajo na slovenski trg. Prikazani modeli lahko deloma vključujejo tudi dodatno opremo, ki ni na voljo v osnovnem obsegu dobave. V skladu s specifičnimi zahtevami drugih trgov se lahko pojavijo odstopanja v primerjavi s tukaj opisanimi modelnimi različicami in opremo. Za natančne informacije vas prosimo, da se obrnete na svojega pooblaščenega trgovca z vozili BMW. Pridržane pravice do sprememb oblike in opreme. Pridržane pravice do napak. Na tem mestu ni predstavljena specifična oprema za tržišča posameznih držav.

    Masa praznega vozila v kg (EU): podana vrednost vključuje rezervoar z gorivom, ki je napolnjen do 90 %, skupaj z 68 kg za voznika in 7 kg za prtljago. Masa praznega vozila velja za vozila z osnovno opremo. Dodatna oprema lahko poveča navedeno vrednost.

    BMW priporoča uporabo neosvinčenega bencina super z oktanskim številom 95 (ROŠ). Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) ali več z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). Navedena poraba goriva zgorevalnega motorja se nanaša na uporabo neosvinčenega bencina z oktanskim številom 98 (ROŠ).

    Vrednosti ne temeljijo na posameznem vozilu in niso del ponudbe izdelka; zagotovljene so izključno za namene primerjave med različnimi vrstami vozil.

    Emisije CO2, proizvedene med proizvodnjo in oskrbo goriva ali drugih virov energije, niso bile upoštevane pri določanju emisij CO2 v skladu z direktivo 1999/94/ES.

NAČINI VOŽNJE.

Različni načini za izvrstno vozno doživetje: COMFORT, ECO PRO in SPORT izpopolnijo vozne lastnosti BMW i8 glede na vozno situacijo. Možna je tako povsem električna vožnja s hitrostjo do 65 km/h in dosegom 37 km*, kakor tudi zelo športen občutek vožnje s športnim vozilom izven mesta. Vmes se nahaja najboljša mešanica iz obeh svetov: bencinski motor in elektromotor v vsakem trenutku demonstrirata, da njuna tehnična simbioza nikoli ni razumljena kot kompromis.
S pritiskom na gumb eDrive se BMW i8 nastavi na izključno električno vožnjo. Aktivira se lahko v načinih COMFORT in ECO PRO. V načinu COMFORT z eDrive se BMW i8 brez podpore motorja z notranjim izgorevanjem vozi tako dolgo, dokler napolnjenost baterije ni skoraj pri koncu. Z eDrive je priklicljiva povsem električna vožnja do hitrosti 120 km/h. Če gumb eDrive ni pritisnjen, se zgorevalni motor vklopi pri hitrosti 60 km/h.
* Določeno v okviru interne študije BMW o porabi goriva. Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, stanja cest, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predtemperiranja.

  • Način COMFORT

    Speljite in takoj pričakujte maksimum. V načinu COMFORT se BMW i8 z napolnjeno baterijo takoj zažene električno. Povsem električna vožnja je možna do pribl. 65 km/h, kamor so vključena tudi speljevanja pred semaforjem in prehitevalni manevri. Pri višjih hitrostih se vklopi motor z notranjim izgorevanjem in zagotovi optimalno vozno udobje.

  • Način ECO PRO

    Z načinom ECO PRO lahko BMW i8 dokaže svojo učinkovitost. Pedal za vožnjo, menjalnik in strategija ogrevanja/klime se prilagodijo maksimalni učinkovitosti. Do hitrosti 65 km/h je možna izključno električna vožnja. Pri višjih hitrostih ali padcu napolnjenosti baterije pod določen minimum, se vklopi motor z notranjim izgorevanjem.

  • Način SPORT

    S prestavno ročico avtomatskega menjalnika lahko voznik alternativno preklopi v položaj menjalnika „D“ za avtomatizirano izbiranje prestav v načinu SPORT. V tem načinu je na voljo tudi ročno prestavljanje – preko prestavne ročice ali prestavnih vzvodov na volanu. V načinu SPORT je hkrati aktivirana nastavitev vozila s poudarjeno športno vožnjo. Motor z notranjim izgorevanjem in elektromotor v tej nastavitvi razvijata svoj navor z maksimalno dinamiko, karakteristični diagram pedala za vožnjo je programiran na spontano odzivanje in funkcija za povečanje moči elektromotorja se občuti v polnem obsegu. Da je vedno na voljo zadosti energije, nastavitev SPORT skrbi tudi za maksimalno regeneracijo energije v fazah potisnega pogona in zaviranja.

VSEKOLESNI POGON.

Pri pritisnjenem gumbu eDrive se BMW i8 poganja izključno električno in preko sprednje preme. V hibridnem obratovanju vsekolesni pogon in inteligentna kombinacija dveh vrst pogona zagotavljata optimalno trakcijo v vseh voznih razmerah. Na sprednji premi je integriran elektromotor, medtem ko na zadnji premi obratuje zelo zmogljiv 3-valjnik. Vsa štiri kolesa se tako lahko sočasno poganjajo preko dveh motorjev – glede na vozne razmere – in izkoriščajo prednosti sprednjega ali vsekolesnega pogona. Polnovreden vsekolesni pogon v BMW i8 pokaže svojo pravo moč izven mesta – do hitrosti 250 km/h.