LAHEK ATLET V VRHUNSKI FORMI.

BMW i

Učinkovitost in dinamika v BMW i8.

LAHEK ATLET V VRHUNSKI FORMI.

Učinkovitost in dinamika v BMW i8.

Z inovativno arhitekturo vozila LifeDrive ima BMW i8 na voljo idealne pogoje za masno izpopolnjeno konstrukcijo in ima najnižje težišče med vsemi modeli znamke BMW. Odlična osnova za lastnosti klasičnega športnega vozila. Po zaslugi ultralahkih materialov, ciljne aerodinamične izpopolnitve in obsežnega paketa tehnologij BMW EfficientDynamics, BMW i8 hkrati doseže zares neverjetne vrednosti porabe in emisij.

LAHEK ATLET V VRHUNSKI FORMI.Učinkovitost in dinamika v BMW i8.

Z inovativno arhitekturo vozila LifeDrive ima BMW i8 na voljo idealne pogoje za masno izpopolnjeno konstrukcijo in ima najnižje težišče med vsemi modeli znamke BMW. Odlična osnova za lastnosti klasičnega športnega vozila. Po zaslugi ultralahkih materialov, ciljne aerodinamične izpopolnitve in obsežnega paketa tehnologij BMW EfficientDynamics, BMW i8 hkrati doseže zares neverjetne vrednosti porabe in emisij.

BMW i

AERODINAMIKA.

Aerodinamično oblikovana karoserija, izrazita klinasta oblika, nizka masa – BMW i8 se jasno predstavlja kot polnokrven športnik. Vrsta aerodinamično izpopolnjenih značilnosti skrbi za to, da se pri maksimalni dinamiki hkrati doseže optimalna učinkovitost. Lep primer tega sta v obliki plastenja, kot zračna kanala vgrajeni LED enoti zadnjih luči, ki ciljno usmerjata zračni tok.

Nizek, širok in dinamičen.

BMW i8 kaže vse značajske lastnosti polnokrvnega športnika.

  • Aerodinamična oblika

    Linije in ploska silhueta BMW i8 na prvi pogled sporočajo izrazito potisno silo naprej. Dinamičen že na mestu. Z obliko in veliko podrobnostmi za idealno aerodinamiko, ki je odločilna tudi v oblikovanju. Stream Flow, definiran oblikovni poudarek preko stekajoče se oblike C stebričkov, navzgor zavihtene linije bočne stene in strešne linije, je več kot le optični poudarek. Pri BMW i8 ta koncept občutno izboljša aerodinamiko. Količnik zračnega upora v višini le 0,26 ne pušča nobenega dvoma o značaju športnega vozila, ko gre za BMW i8 – z aerodinamično klinasto obliko, ki ji ni para.

  • Aerodinamične značilnosti

    Delno zaprta ledvička BMW in aktivno krmiljenje zračnih loput prepuščata le tolikšno količino zraka, kot je potrebna za hlajenje motorja. Veliki vstopni odprtini za zrak v podaljšanem sprednjem odbijaču, tako imenovana elementa Air Curtain, prispevata k temu, da se učinkovito zmanjša zračni upor – in da aerodinamika BMW i8 zaživi na prvi pogled. Tudi elementi Aero Flap za sprednjima in pred zadnjima kolesoma pozitivno vplivajo na zračni upor. V delih karoserije precizno uravnoteženo vodilo zračnega toka skrbi za maksimalno vozno dinamiko in stabilnost vožnje. Pri tem učinku sodelujeta tudi posebna bočna pragova z difuzorjem. K čim manjšemu količniku zračnega upora prispevajo svoj delež tudi aerodinamična platišča, ki zmanjšajo zračne turbulence okoli koles na minimum.

INTELIGENTNA LAHKA KONSTRUKCIJA.

Manjša masa. Večja agilnost in učinkovitost.

INTELIGENTNA LAHKA KONSTRUKCIJA.

Manjša masa. Večja agilnost in učinkovitost.

Dosledna lahka konstrukcija je za vozila z električnim pogonom več kot le nujnost. Je ena najbolj izrazitih značilnosti z učinki na dinamiko, obliko in potrebe po energiji. Nižja masa vozila skrbi za hitrejše pospeševanje, višjo agilnost in maksimalno učinkovitost.

Lahka konstrukcija v BMW i8.

Manjša masa. Večja agilnost in učinkovitost.

KARBONSKA VLAKNA.

KARBONSKA VLAKNA.

Da se izravna dodatna teža električne baterije, se za potniško celico uporabijo karbonska vlakna, ki se izkažejo za inovativen zadetek v polno: za 50 % lažja od jekla in okoli 30 % v primerjavi z aluminijem pri enako visoki trdnosti in varnosti materiala v primeru trka. Modeli BMW i so prva vozila proizvodnje v velikem obsegu nasploh, ki so v velikem delu izdelana iz te tehnološko napredne surovine. S tem karbonska vlakna sodijo k bistvenim sestavinam inovativne arhitekture LifeDrive, ki v BMW i8 spremenijo vse – tudi prihodnost športne vožnje.

ARHITEKTURA LIFEDRIVE.

Za športno vozilo značilna sorazmerja srečajo izjemen koncept lahke konstrukcije, kjer so se inženirji odpovedali vsakemu gramu odvečne mase. Arhitekturo LifeDrive sestavljata dva dela, ki sta natančno prilagojena zahtevam inteligentne lahke konstrukcije. Prva komponenta je modul Drive, šasija iz aluminija, na sprednjem delu katere je nameščen elektromotor. V zadnjem delu modula Drive se nahaja 3-valjni bencinski motor. Oba sestavna dela sta povezana preko visokonapetostne baterije. Druga komponenta arhitekture LifeDrive je modul Life, ultralahka potniška celica iz karbonskih vlaken z visoko trdnostjo. Ta prispeva k temu, da se izenači dodatna masa elektromotorja in visokonapetostne baterije. Ta kombinacija je poznana kot koncept LifeDrive in BMW i8 postavlja v vlogo pionirja hibridne generacije. S konceptom lahke konstrukcije kot obleke po meri: inteligenten način, da se polna športnost in premišljena trajnost učinkovito preneseta na cesto.

Edinstven koncept.

Osnova za združitev športnosti in trajnostne učinkovitosti.

  • Razporeditev osne obremenitve v razmerju 50 : 50

    S posebno arhitekturo LifeDrive doseže BMW i8 optimalno razporeditev mase na obe premi. Spredaj elektromotor, zadaj bencinski motor – kot povezovalni element se tako imenovani energijski tunel z integriranim visokonapetostnim zbiralnikom razteza vzdolž sredinske konzole preko vozila. Hibridna tehnologija z baterijo v dnu karoserije v kombinaciji z lahkim karbonskim modulom zgoraj, skrbi za optimalno porazdelitev mase in s tem za izvrstno, ekstremno športno lego na cesti.