RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.

BMW M

Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

Narejen za spontane sprinte in hitre zavoje. Ekstremno vozno doživetje, ki ga nikoli več ne pozabiš. Z visoko agilnostjo, dinamiko in markantnim zvokom je BMW M2 Coupé tipičen M avtomobil. Dodatno je na voljo s 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko za posebej hitro prestavljanje. In z M zavorami s komponentno strukturo, ki so konstruirane za največje obremenitve. Osnovno pa z aktivnim M diferencialom za maksimalno stabilnost vožnje in trakcijo. Vozilo, s katerim dominirate na vsaki cesti.

RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

Narejen za spontane sprinte in hitre zavoje. Ekstremno vozno doživetje, ki ga nikoli več ne pozabiš. Z visoko agilnostjo, dinamiko in markantnim zvokom je BMW M2 Coupé tipičen M avtomobil. Dodatno je na voljo s 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko za posebej hitro prestavljanje. In z M zavorami s komponentno strukturo, ki so konstruirane za največje obremenitve. Osnovno pa z aktivnim M diferencialom za maksimalno stabilnost vožnje in trakcijo. Vozilo, s katerim dominirate na vsaki cesti.

BMW M

MOŽNOSTI MENAJLNIKA.

6-stopenjski M menjalnik.

6-stopenjski ročni M menjalnik s svojo lahko in kompaktno konstrukcijo zmanjša skupno maso vozila in s tem prispeva k prednostim pri dinamiki, agilnosti, pospešku in porabi. Hkrati lažji menjalnik prav tako prispeva svoj delež k uravnoteženi razporeditvi osne obremenitve v razmerju skoraj 50 : 50 in s tem k nevtralnem in stabilnem obnašanju vozila med vožnjo v vsaki situaciji. V konstrukciji menjalnika skrbijo nove karbonske torne obloge za dodaten plus pri udobju prestavljanja. Po zaslugi preciznega doziranja olja z mazanjem s suhim oljnim koritom deluje novi menjalnik še bolj učinkovito. S tem ta tehnologija iz dirkalnega športa prispeva k temu, da se izboljša izkoristek in dodatno zniža poraba. Konstruktorjem pri BMW M je ponovno uspelo, da so dodatno zmanjšali hrup. Nenazadnje je 6-stopenjski ročni M menjalnik v celoti integriran v najmodernejše nadzorne sisteme: v součinkovanju z elektroniko motorja posredujejo njegovi senzorji pri prestavljanju signale za uravnavanje priključne vrtilne frekvence motorja.

7-stopenjski M DCT z Drivelogic.

M menjalnik z dvojno sklopko z Drivelogic je inovativen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je posebej prilagojen za motorje BMW M z visoko vrtilno frekvenco. Sistem ima na voljo avtomatsko izbiro prestave z izpopolnjeno trakcijo, Launch Control, Low Speed Assistance in funkcijo Auto Start Stop. Omogoča ekstremno hitro menjavanje prestav brez prekinitve vlečne sile. Dva ločena sklopa menjalnika z lastno sklopko prenašata moč motorja na zadnja kolesa brez izgub. Upravljanje poteka avtomatsko ali ročno preko prestavnih vzvodov na volanu oz. prestavne ročice. V tem primeru se, enako kot pri Launch Control, ki omogoča maksimalen štart iz mesta z maksimalnim pospeškom, pridobi ekstremno dinamično vozno doživetje: prestavljanje pri polnem plinu, brez pedala za sklopko in z neprekinjenim prenosom moči. Za to nudi Drivelogic prek stikala za uravnavanje vozne dinamike in v avtomatiziranem (način „D“) ter ročnem (način „S“) režimu možnost izbire med tremi programi prestavljanja: ekstremno športen, udoben ali varčen.

M ZADNJI GLUŠNIK.

M ZADNJI GLUŠNIK.

M značilen zadnji glušnik z dvema dvojnima končnima izpušnima cevema izpopolni, po zaslugi manjšega protitlaka izpušnih plinov, zmogljivost in okoljsko prijaznost M motorja. Električno krmiljenje loput izpušnih cevi izpopolni značilen športni zvok.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

Aktivni M diferencial s popolnoma spremenljivo porazdelitvijo pogonskega momenta med zadnjima kolesoma izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamični menjavi voznega pasu ter pospeševanju iz ovinka, visoki hitrosti pri vožnji skozi ovinek, različnih razmerah na cesti, na snegu, gramozu in ledu. Še posebej pri ekstremnih prečnih pospeških skrbi za precizno lego na cesti. Stalno, brezstopenjsko uravnavanje diferencialne zapore vodi do harmonizacije obnašanja vozila med vožnjo in s tem do boljše možnosti nadzora ekstremnih voznih razmer.

Izpopolnitev trakcije se izvaja preko elektronsko krmiljene lamelne zapore, ki zmanjša razliko vrtilne frekvence med zadnjima kolesoma. Sistem, ki izvira iz sveta motošporta, je preko elektronske krmilne enote povezan z dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC) in proaktivno pri vsakem voznem stanju skrbi za spremenljivo uporabo zapornega momenta od nič do 100 odstotkov glede na razmere, s čemer se nevtralizirajo še tako majhne razlike navora med pogonskima kolesoma – brez tendence za podkrmiljenje. Aktivni M diferencial s tem skrbi za optimalen oprijem in odlično lego na cesti ter pretvarja pogonski moment motorja v potisno silo praktično brez izgub.

DIRKAŠKI ZNAČAJ.

Neustavljiva dinamika, fascinantna agilnost, precizno obnašanje vozila med vožnjo: tri značilnosti, ki od nekdaj označujejo M avtomobile. Užitek v vožnji z BMW M2 Coupé temelji na visoko razviti tehnologiji, ki je bila preizkušena pod ekstremnimi pogoji. S tem je vozilo v vsakem trenutku pripravljeno na popoln sprint in razpolaga z maksimalno lego na cesti. Vse bistvene komponente so izpopolnjene za uporabo v pogojih, ki so podobni tistim v motošportu, in preizkušene za delovanje pri visoki zmogljivosti. DSC z M Dynamic Mode, električna podpora krmilne sile z M specifičnim sistemom Servotronic in koncept lahke konstrukcije obeh prem dopolnijo izjemen koncept vozila.

  • Primernost za dirkanje

    Večji vzdolžni in prečni pospeški, do katerih pride na dirkališču, imajo posebne zahteve do oskrbe z oljem. S svojim strokovnim znanjem iz motošporta inženirji oddelka BMW M GmbH zagotavljajo optimalno oskrbo z oljem v vsakodnevnem prometu in na dirkališču.

  • M Dynamic Mode

    M Dynamic Mode kot funkcija dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC) ustreza želji po večji vozni dinamiki, s tem da dopušča določeno mero zdrsovanja koles.

    Dinamični nadzor stabilnosti (DSC) s pomočjo številnih senzorjev zazna nestabilna vozna stanja, kot so podkrmiljenje, prekrmiljenje in izguba trakcije. V normalnem načinu vožnje DSC v takšnih primerih takoj stabilizira vozilo, tako da odvzame moč motorja in po potrebi ciljno zavira posamezna kolesa.

    Pri vklopljenem M Dynamic Mode se takšni ukrepi izvršijo pozneje, da se poveča vozno dinamično mejno območje za voznike s športnimi ambicijami. Večje zdrsovanje koles omogoča, da se v celoti izkoristi maksimalen prečni in vzdolžni dinamični potencial. V nasprotju z vožnjo z deaktiviranim DSC, se vendarle ohrani podpora DSC, ko se prekorači mejno območje. Odgovornost za stabilizacijo voznega stanja pa je na strani voznika.

  • M Servotronic

    Uživajte v pravi podpori krmilne sile v vsaki vozni situaciji – M Servotronic optimalno prilagaja podporo krmilne sile glede na hitrost vožnje in skrbi za neposredno ter precizno krmiljenje tudi pri veliki hitrosti. Poleg tega nudi maksimalno udobje preko manjšega fizičnega napora pri premikanju volana in zagotavlja maksimalno okretnost pri parkiranju ter manevriranju ali vožnji skozi ozke, zavite ulice in ovinkaste ceste.

    Pri tem krmilna naprava s pomočjo hitrosti izračuna potrebno podporo krmilne sile za aktualno vozno stanje. Preko elektromagnetnega krmiljenja ventila krmilne hidravlike se lahko krmilna sila odmerja izjemno občutljivo in se s tem na določene vozne razmere prilagaja z bistveno večjo preciznostjo kot pri običajnih servovolanih, ki se orientirajo na število vrtljajev motorja.

    Za krmiljenje pri majhnih hitrostih je potrebna le minimalna sila za zasuk volana. Z naraščajočo hitrostjo se servopodpora kontinuirano zmanjšuje, kar zagotavlja bolj neposreden stik s cesto in optimalno vožnjo naravnost. M Servotronic je uglašen M specifično in nudi tri diagrame za individualno konfiguracijo, ki se lahko prikliče s pritiskom gumba.

M KOMPONENTNA ZAVORA.

M KOMPONENTNA ZAVORA.

S prenosom tehnologije iz sveta motošporta dosega M komponentna zavora stalen zavorni učinek in stabilnost pri pojemanju zavornega učinka tudi pri visoki obremenitvi. Uporaba različnih in zelo odpornih materialov vodi do visoke termične stabilnosti in dolge življenjske dobe. Precizno doziranje zavorne sile in relativno nizka masa pozitivno vplivata na agilnost, dinamiko, pospešek in porabo goriva.

Naluknjani obroči zavornih kolutov s prisilnim hlajenjem (380 mm spredaj, 370 mm zadaj) in zavornimi sedli s štirimi bati spredaj ter dvema zadaj skrbijo za optimalno odzivnost na mokrem cestišču in izboljšano odvajanje toplote. Zavorna sedla v kovinski modri barvi z značilnim M logotipom markantno poudarijo športen videz zavornih kolutov in avtentično M obliko.

270 KM/H

Z M Driver's paketom se največja hitrost z osnovnih 250 km/h poviša na 270 km/h. M Driver's paket se lahko naroči neposredno za nova vozila, možna pa je tudi poznejša nadgradnja opreme. Vsi ostali tehnični podatki ostanejo pri montaži M Driver's paketa nespremenjeni. V opremi je vključen tudi kupon za trening varne vožnje.

INTELIGENTNA LAHKA KONSTRUKCIJA.

Sprednja prema z lahko konstrukcijo.

Sprednja prema z lahko konstrukcijo je bila popolnoma prenovljena za večje obremenitve M avtomobilov in z zmanjšanjem nevzmetenih mas skrbi za večjo vozno dinamiko, več trakcije in izpopolnjeno udobje vzmetenja. Prav tako izpopolnjena razporeditev osne obremenitve povzroči nevtralno obnašanje vozila med vožnjo in boljšo sposobnost nadzora v mejnem območju. Kot del koncepta togosti karoserije pa izboljša tudi preciznost krmiljenja in natančnost. Z M specifičnimi pnevmatikami tvori prema enoto in skrbi za večji mehanski oprijem ter precizno povratno informacijo prek volana. Nosilci koles, vodila, nosilci preme in nosilna plošča sprednje preme z dvojnim zgibom so izdelani iz aluminija z nizko maso. Nadaljnja znižanja mase se dosežejo z aluminijastimi vzmetnimi nogami in prečnim stabilizatorjem s profilno konstrukcijo. Nosilna plošča in dodaten vijačni spoj s pragovi bistveno povečata togost sprednjega dela vozila in s tem preciznost krmiljenja.

Zadnja prema z lahko konstrukcijo.

Zadnja prema z lahko konstrukcijo prispeva z zmanjšanjem mase vozila k izboljšanju agilnosti, dinamike in zmožnosti pospeševanja, medtem ko zmanjšanje nevzmetenih mas skrbi za več trakcije in izpopolnjeno udobje vzmetenja. Za dirkaške zahteve M avtomobilov je bila prema popolnoma prenovljena. V součinkovanju z M specifičnimi pnevmatikami tvori enoto in skrbi za izpopolnjen oprijem ter stabilnost ohranjanja smeri vožnje pri vseh razmerah na cesti. Vsa vodila in nosilci koles petvodilne zadnje preme so izdelani s tehniko kovanja aluminijevih zlitin, medtem ko je nosilec zadnje preme izdelan iz jekla z lahko konstrukcijo. S tem se doseže bistvena prednost pri skupni masi. Tog vijačni spoj s karoserijo povzroči izpopolnjeno delovanje obes koles. Diagonalni oporniki pa zagotavljajo neposreden prenos zavorne sile v karoserijo.

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENT DYNAMICS.

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Bodisi gre za maksimalno zmogljivost bodisi za minimalno porabo – na koncu se pri BMW vse vrti okoli značilnega užitka v vožnji BMW. BMW EfficientDynamics je ime za strategijo BMW, ki zmanjša porabo goriva in emisije CO2 na minimum ter hkrati poveča dinamiko in užitek v vožnji na maksimum. Je paket ukrepov, ki obsega pogon, upravljanje energije in koncept vozila – in to v vsakem vozilu BMW.

Za višjo zmogljivost pri sočasno nižji porabi je odgovorna nova generacija družine motorjev BMW TwinPower Turbo in velja tako za bencinske kot za dizelske motorje. K povečanju učinkovitosti svoj delež prispevata tudi izpopolnjena aerodinamika in BMW EfficientLightweight. Slednja z uporabo optimalnih materialov na pravem mestu zmanjša skupno maso in hkrati poveča togost vozila.

  • Poraba goriva in emisije CO2 za BMW M2 Coupé:

    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,5 do 7,9

    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 199 do 185

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.