VŽGITE ELEKTRARNO, NE LE MOTOR.

Vozna dinamika BMW M3 Limuzina.

VŽGITE ELEKTRARNO, NE LE MOTOR.

Vozna dinamika BMW M3 Limuzina.

Zenit na vidiku, stroj odlično pod nadzorom. BMW M3 Limuzina je narejen za čisto dinamiko do mejnega območja. 431 KM močan M motor prenaša svoj potisk s pomočjo 6-stopenjskega ročnega menjalnika ali 7-stopenjskega M menjalnika z dvojno sklopko silovito in precizno na cesto. Nov aktivni M diferencial pri tem vseskozi skrbi za optimalen oprijem, M Servotronic pa za prilagodljivo obnašanje krmilnega mehanizma.

VŽGITE ELEKTRARNO, NE LE MOTOR.Vozna dinamika BMW M3 Limuzina.

Zenit na vidiku, stroj odlično pod nadzorom. BMW M3 Limuzina je narejen za čisto dinamiko do mejnega območja. 431 KM močan M motor prenaša svoj potisk s pomočjo 6-stopenjskega ročnega menjalnika ali 7-stopenjskega M menjalnika z dvojno sklopko silovito in precizno na cesto. Nov aktivni M diferencial pri tem vseskozi skrbi za optimalen oprijem, M Servotronic pa za prilagodljivo obnašanje krmilnega mehanizma.

BMW M

PAKET COMPETITION.

Čisti dirkaški občutek: s paketom Competition prinaša BMW M3 Limuzina, po zaslugi večje moči motorja, posebej uglašenega prilagodljivega M podvozja, nove nastavitve dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC), aktivnega M diferenciala in 20" M litih alu. platišč s kombiniranimi pnevmatikami, še več dinamike in agilnosti na cesto. Spremembe na podvozju obsegajo nove vzmeti, blažilnike in stabilizatorje ter prilagojene načine vožnje Comfort, Sport in Sport+.
Moč 6-valjnega bencinskega motorja M TwinPower Turbo se povzpne na 331 kW/450 KM. M športen izpušni sistem proizvaja močan in značilen zvok motorja z zajamčenim dejavnikom kurje polti. M športna sedeža z lahko konstrukcijo za voznika in sovoznika sta na voljo z nastavitvijo širine naslonjala in navpično perforacijo. Sprednja varnostna pasova imata prefinjene M črte. Zunanjost paketa Competition navduši z ekskluzivno kovanimi in poliranimi 20" M litimi alu. platišči Star-spoke 666 M s kombiniranimi pnevmatikami. Ta so bila dodatno izpopolnjena tudi glede svoje togosti. Športen značaj se dodatno poudari z opremo BMW Individual Shadow Line visok sijaj z razširjenimi obsegi, ki se razteza od sprednje okrasne rešetke in elementov v obliki škrg na boku do oznake modela v črni barvi visok sijaj in doseže svoj višek s končnimi izpušnimi cevmi iz črnega kroma.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

Aktivni M diferencial izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamičnem menjavanju voznega pasu, pospeševanju iz ovinka, veliki hitrosti pri vožnji skozi ovinek in različnih razmerah na cesti.

LAUNCH CONTROL.

Launch Control pri segretem motorju na delovni temperaturi omogoča maksimalno pospeševanje iz mesta. Za to se deaktivira dinamični nadzor stabilnosti (DSC), izbere sekvenčni način s programom vožnje 3, močno pritisne zavora in pritisne pedal za plin do dna (kickdown). Ko posveti simbol štartne zastave v prikazu kombiniranega instrumenta, se pri pritisnjenem pedalu za plin avtomatsko uravna idealno število vrtljajev motorja za speljevanje. Nato se zavora sprosti pri pritisnjenem pedalu za plin do dna in vozilo maksimalno pospeši, dokler voznik ne odvzame plina. M menjalnik z dvojno sklopko določa točke vklopa prestav tako, da je pri prestavljanju navzgor vedno na voljo optimalna priključna vrtilna frekvenca. Oprema, ki jo cenijo vozniki s posebej športnimi ambicijami.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

BMW EfficientLightweight ima pri M avtomobilih najvišjo prioriteto. To pa zato, ker je nizka masa osnova za izvrstno vozno dinamiko in zgledno učinkovitost. BMW M dosledno izvaja ta pristop pri konstrukciji vozila – in ga stalno izpopolnjuje. Naši inženirji si nenehno zastavljajo vprašanje: kje je smiselno znižati maso in kje ne? Rezultat: BMW EfficientLightweight.


Ta obsega uporabo ultra lahkih materialov, kot so CFRP (plastika, ojačana s karbonskimi vlakni), magnezij in aluminij, na ciljno določenih delih vozila. Na primer, enodelna pogonska gred iz CFRP zmanjša rotirajočo maso, medtem ko stabilizator iz CFRP zagotavlja bistveno večjo togost od aluminijastega pri nižji masi. Pod pokrovom motorja lahki materiali na sprednjih bočnih stenah, prečnih nosilcih in okvirju volana prav tako zmanjšajo maso.


S tem se zmanjša masa vozila in zniža njegovo težišče, medtem ko se ohranijo najvišji varnostni standardi, dosežeta večja agilnost in dinamika pri vožnji skozi ovinek ter izboljšata pospeševanje in zaviranje.

Če si lahek, si hiter.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

Stalno prilagajanje razmeram na cesti in slogu vožnje.

Elektronsko krmiljeni blažilniki prilagodljivega M podvozja se znotraj milisekund prilagodijo razmeram na cesti in individualnemu slogu vožnje ter tako skrbijo za optimalen stik s cestiščem glede na situacijo, izpopolnjeno trakcijo in agilnejšo lego na cesti. Preko nastavitev Comfort, Sport in Sport+ se lahko interpretacija podvozja konfigurira od udobnega do športno-dinamičnega.
Način Comfort skrbi za udobno vožnjo pri vsakodnevni uporabi, poleg tega pa tudi za varnost pri nenadnih izogibalnih manevrih. V načinu Sport se pri zadostnem udobju zmanjšajo premikanja koles in stik s cestiščem postane neposrednejši – idealno za regionalne ceste in valovite dirkalne steze. Minimalna premikanja koles in maksimalna vozna dinamika na ravnem cestišču in dirkalnih stezah se dosežejo z nastavitvijo Sport+.

ZAVORE.

Odločilno za vozno doživetje visoke dinamike v BMW M3 Limuzina: zavorni sistemi. S svojo preciznostjo in zmogljivostjo omogočata M karbonsko-keramična zavora in M kompozitna zavora vrhunske dosežke v dinamiki in moči.

  • M karbonsko-keramična zavora

    M karbonsko-keramična zavora je rezultat doslednega prenosa tehnologije iz sveta motošporta. Z uporabo inovativne kombinacije iz karbonskih vlaken in kompozitne keramike je zavorne sila še bolj neposredna in dodatno se izboljša stabilnost pri pojemanju zavornega učinka. Poleg tega je zavora odporna proti koroziji, še bolj toplotno odporna, neobčutljiva na obrabo in prispeva k manjši skupni masi. Zaradi svoje lahke konstrukcije se zmanjšajo rotirajoče in nevzmetene mase, kar vodi do izboljšanja zmožnosti pospeševanja, odzivnosti in lege na cesti, pa tudi k boljši vozni dinamiki, trakciji in udobju vzmetenja ter manjši porabi goriva.

    Z nenavadno velikimi zavornimi koluti (spredaj 410 mm, zadaj 396 mm), šestbatnimi zavornimi sedli spredaj in enobatnimi plavajočimi zavornimi sedli zadaj je M karbonsko-keramična zavora, zaradi zelo visoke toplotne odpornosti, primerna tudi za dirkaške podvige. Naluknjan obroč zavornega koluta s prisilnim hlajenjem skrbi za odlično odzivnost na mokrem cestišču in intenzivnejše odvajanje toplote. M karbonsko-keramično zavoro se prepozna po lakiranju zavornih sedel v zlati mat barvi in karakterističnem M logotipu.

    Zaradi lastnosti materiala se lahko pojavi funkcijski hrup, ki je vezan na situacije in uporabo, zlasti na mokrih površinah, tik preden se vozilo povsem ustavi.

  • M kompozitna zavora

    S prenosom tehnologije iz sveta motošporta dosega M kompozitna zavora stalen zavorni učinek in stabilnost pri pojemanju zavornega učinka tudi pri visoki obremenitvi. Uporaba različnih, zelo odpornih materialov vodi do visoke termične stabilnosti in dolge življenjske dobe, preciznega doziranja zavorne sile in zmanjšanja mase, kar se pozitivno odraža na agilnost, dinamiko, pospešek in porabo goriva.
    Naluknjani obroči zavornih kolutov s prisilnim hlajenjem (380 mm spredaj, 370 mm zadaj) in zavorna sedla s štirimi bati spredaj in dvema zadaj skrbijo za optimalno odzivnost na mokrem cestišču in izboljšano odvajanje toplote. Zavorna sedla v kovinski modri barvi z značilnim M logotipom markantno poudarijo športen videz zavornih kolutov in avtentično M obliko.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic prilagaja krmilno silo optimalno glede na voženo hitrost in skrbi za neposredno in precizno krmiljenje pri velikih hitrostih.

M DCT DRIVELOGIC.

M menjalnik z dvojno sklopko z Drivelogic je inovativen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je posebej prilagojen za M motorje z visoko vrtilno frekvenco. Sistem ima na voljo avtomatsko izbiro prestave z izpopolnjeno trakcijo, Launch Control, Low Speed Assistance in funkcijo Auto Start Stop.