POOBLASTITE ZANESLJIVEGA POMOČNIKA.

Asistenčni sistemi za voznika iz BMW ConnectedDrive v BMW M4 Cabrio.

Med vožnjo vas podpirajo številne tehnologije in vam na različne načine zagotavljajo udobje ter varnost na najvišjem nivoju. Tako se lahko osredotočite na najpomembnejše – popoln užitek v vožnji.

DRIVING ASSISTANT.

Oprema Driving Assistant združuje sisteme s kamero, kot so opozorilo za zapustitev voznega pasu, opozorilo pred naletom in opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu.


Opozorilo za zapustitev voznega pasu prepozna cestne oznake in vas preko vibracij volana opozori, če pri hitrosti nad pribl. 70 km/h vozilu grozi nenamerna zapustitev voznega pasu. Pri vklopljenem smerniku, torej pri namerni menjavi voznega pasu, se opozorilo ne izvaja.


Medtem ko opozorilo pred naletom s funkcijo rahlega zaviranja v mestu prepoznava vozila, se opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu odziva na pešce. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj reagira. Postopoma, najprej z opozorilnim simbolom, nato z utripanjem opozorilnega simbola in zvočnega piska, na koncu, pri hitrosti do 60 km/h, pa z odločnim zaviranjem. Opozorilo o zaznanem pešcu, ki deluje pri hitrosti med 10 in 60 km/h, posreduje pri resni nevarnosti enostopenjsko opozorilo. Če sistem sproži opozorilo pred grozečim trkom, se zavore hkrati prednastavijo na hitro odzivnost. V sili sistem aktivira zavore. V mraku in megli lahko pride do omejitve delovanja sistema.

BMW HEAD UP PROJEKTOR Z M SPECIFIČNIM PRIKAZOM.

Bistvo neposredno pred očmi: barvni BMW Head Up projektor z M prikazom projicira vse za vožnjo pomembne podatke neposredno v vidno polje voznika. S pritiskom tipke se lahko preklopi na športnejše M specifične prikaze. Poleg digitalnega prikaza hitrosti projicira tudi izbrano prestavo, večbarvni simbol merilnika vrtljajev in Shift Lights za optimalen čas točke vklopa prestave. Hkrati prikazuje navigacijske napotke, Speed Limit Info s prepovedjo prehitevanja, pogosto rabljene funkcije, kot so telefonski in razvedrilni seznami (radijske postaje, skladbe), in vsebine ter opozorila asistenčnih sistemov za voznika. Zaradi projekcije v višini oči ostane pozornost voznika vedno usmerjena na cesto. Prednosti: večja varnost in edinstveno vozno doživetje.

SPEED LIMIT INFO S PRIKAZOM PREPOVEDI PREHITEVANJA.

Vedno na varni strani – Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja prikazuje trenutno veljavno omejitev hitrosti in informacijo, če velja prepoved prehitevanja. Prikaz poteka preko informacijskega zaslona v kombiniranem instrumentu ali preko BMW Head Up projektorja. V vzvratnem ogledalu integrirana kamera beleži za to pomembne prometne znake. Preko krmilne naprave se te informacije primerjajo in prikažejo skupaj s podatki navigacijskega sistema. Ker pri tem sodelujejo tudi druge komponente vozila, lahko sistem glede na razmere posreduje celo spremenljive omejitve hitrosti – na primer na mokrem cestišču ali pri časovno omejenih ovirah na cesti.

Upravljalnik iDrive Touch.

Z upravljalnikom iDrive Touch, ki je sestavni del navigacijskega sistema Professional, se lahko nadzorni prikazovalnik udobno upravlja z eno roko. Po zaslugi v upravljalniku integrirane sledilne ploščice, lahko npr. naslovne podatke za navigacijski sistem udobno vnesete preko lastnega rokopisa.
Poleg tega lahko prikličete številne funkcije, izvajate nastavitve in brskate po seznamih. Upravljanje poteka enostavno in intuitivno s pomočjo otipa – ravno za vas kot voznika je to pomembna razbremenitev, saj se vaša koncentracija na dogajanje v prometu pri upravljanju le komaj odvrne. Vse funkcije, ki se upravljajo s pomočjo upravljalnika, lahko udobno spremljate na nadzornem prikazovalniku.

BMW SELECTIVE BEAM.

Glede na svetlobne in prometne razmere, BMW Selective Beam (neslepeči asistent za dolge luči) avtomatsko uravnava dolgo luč in tako ponoči optimalno osvetli cestišče. S tem omogoča hitrejše prepoznavanje predmetov ob robu ceste. Sistem nadzoruje spredaj vozeči promet in vozila, ki prihajajo iz nasprotne smeri, ter s pomočjo brezstopenjskega uravnavanja dolge luči zanesljivo prepreči njen slepeči učinek.

PARKIRNI ASISTENT.

Parkirni asistent olajša parkiranje vzporedno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri potencialna prazna parkirna mesta pri vožnji mimo z nizko hitrostjo (pod 35 km/h) in pri največji oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil. Ko najde dovolj veliko parkirno mesto, voznik vklopi le smernik in parkirni asistent prevzame obračanje volana. Medtem voznik spremlja postopek parkiranja preko ustrezne izbire prestave, dodajanja plina in zaviranja. Sistem vozniku prav tako posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila. Za sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

SISTEMI S KAMERO.

Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC), Surround View, vzvratna kamera: pri manevriranju ohranite pregled nad neposredno okolico vozila.
Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC) spredaj in zadaj olajša parkiranje in manevriranje na ozkem prostoru. Približevanje vozila oviri se sporoči preko opozorilnih piskov in prikaže na nadzornem prikazovalniku.
Surround View vključuje sisteme s kamero Top View, vzvratno kamero in Panorama View. Kameri v zunanjih ogledalih in vzvratna kamera omogočajo panoramski razgled okoli vozila pod kotom 270°. Panorama View zagotavlja varnejše približevanje križiščem in izvozom. Na nadzornem prikazovalniku prikaže dogajanje pred vozilom.

ACTIVE PROTECTION.

Active Protection je preventivna zaščita potnikov iz BMW ConnectedDrive. Že po pripenjanju varnostnega pasu se sprednja pasova pri speljevanju enkrat avtomatsko prednapneta. Če pride do kritičnih voznih razmer, se varnostna pasova na sprednjih sedežih prednapneta reverzibilno, pri komfortnih sedežih se naslonjalo sovoznikovega sedeža vrne v pokončni položaj. Med kritične vozne razmere se npr. šteje zasilno zaviranje voznika. Pri opremi z opozorilom pred naletom ali opozorilom pred naletom s funkcijo rahlega zaviranja se lahko, znotraj sistemskih omejitev, zaznajo tudi grozeči trki s spredaj vozečimi ali ustavljenimi vozili. V primeru trka lahko sistem vozilo v določenih nezgodnih okoliščinah avtomatsko zavira do popolne zaustavitve brez posredovanja voznika. S tem se lahko zmanjša tveganje verižnega trka in njegovih posledic.