MEJNO OBMOČJE. Z ODPRTO STREHO.

Vozna dinamika BMW M4 Cabrio.

MEJNO OBMOČJE. Z ODPRTO STREHO.

Vozna dinamika BMW M4 Cabrio.

Ko BMW M4 Cabrio v najkrajšem času pospeši do meje, se lahko pomen moči doživi z vsemi čuti. Pri tem se potisk precizno dozira vse do najvišjih območij vrtilne frekvence. Po zaslugi množice tehnologij iz sveta motošporta, kot je aktivni M diferencial ali M Servotronic, se BMW M4 Cabrio v vsaki situacijo odzove tako, kot se od vrhunskega športnika pričakuje: skrajno precizno in tehnično absolutno dovršeno.

MEJNO OBMOČJE. Z ODPRTO STREHO.Vozna dinamika BMW M4 Cabrio.

Ko BMW M4 Cabrio v najkrajšem času pospeši do meje, se lahko pomen moči doživi z vsemi čuti. Pri tem se potisk precizno dozira vse do najvišjih območij vrtilne frekvence. Po zaslugi množice tehnologij iz sveta motošporta, kot je aktivni M diferencial ali M Servotronic, se BMW M4 Cabrio v vsaki situacijo odzove tako, kot se od vrhunskega športnika pričakuje: skrajno precizno in tehnično absolutno dovršeno.

PAKET COMPETITION.

Čisti dirkaški občutek: s paketom Competition prinaša BMW M4 Cabrio, po zaslugi večje moči motorja, posebej uglašenega prilagodljivega M podvozja, nove nastavitve dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC), aktivnega M diferenciala in 20" M litih alu. platišč s kombiniranimi pnevmatikami, še več dinamike in agilnosti na cesto. Spremembe na podvozju obsegajo nove vzmeti, blažilnike in stabilizatorje ter prilagojene načine vožnje Comfort, Sport in Sport+.
Moč 6-valjnega bencinskega motorja M TwinPower Turbo se povzpne na 331 kW/450 KM. M športen izpušni sistem proizvaja močan in značilen zvok motorja z zajamčenim dejavnikom kurje polti. Zunanjost paketa Competition navduši z ekskluzivno kovanimi in poliranimi 20" M litimi alu. platišči Star-spoke 666 M s kombiniranimi pnevmatikami. Ta so bila dodatno izpopolnjena tudi glede svoje togosti. Športen značaj se dodatno poudari z opremo BMW Individual Shadow Line visok sijaj z razširjenimi obsegi, ki se razteza od sprednje okrasne rešetke in elementov v obliki škrg na boku do oznake modela v črni barvi visok sijaj in doseže svoj višek s končnimi izpušnimi cevmi iz črnega kroma.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

Aktivni M diferencial s popolnoma spremenljivo porazdelitvijo pogonskega momenta med zadnjima kolesoma izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamični menjavi voznega pasu ter pospeševanju iz ovinka, visoki vožnji skozi ovinek, različnih razmerah na cesti, na snegu, gramozu in ledu. Še posebej pri ekstremnih prečnih pospeških skrbi za precizno lego na cesti. Stalno, brezstopenjsko uravnavanje diferencialne zapore vodi do harmonizacije obnašanja vozila med vožnjo in s tem do boljše možnosti nadzora ekstremnih voznih razmer.
Izpopolnitev trakcije se izvaja preko elektronsko krmiljene lamelne zapore, ki zmanjša razliko vrtilne frekvence med zadnjima kolesoma. Sistem, ki izvira iz sveta motošporta, je preko elektronske krmilne enote povezan z dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC) in proaktivno pri vsakem voznem stanju skrbi za spremenljivo uporabo zapornega momenta od nič do 100 odstotkov glede na razmere, s čemer se nevtralizirajo še tako majhne razlike navora med pogonskima kolesoma – brez tendence za podkrmiljenje. Tako aktivni M diferencial skrbi za optimalen oprijem in odlično lego na cesti ter pretvarja pogonski moment motorja v potisno silo praktično brez izgub.

V SREDIŠČU MOČI.

Odkrijte obliko in dinamiko BMW M4 Cabrio v filmu.

V SREDIŠČU MOČI.

Odkrijte obliko in dinamiko BMW M4 Cabrio v filmu.

LAUNCH CONTROL.

M menjalnik z dvojno sklopko z Drivelogic je inovativen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je posebej prilagojen za motorje BMW M z visoko vrtilno frekvenco. Sistem ima na voljo avtomatsko izbiro prestave z izpopolnjeno trakcijo, Launch Control, Low Speed Assistance in funkcijo Auto Start Stop. Omogoča ekstremno hitro menjavanje prestav brez prekinitve vlečne sile. Dva ločena sklopa menjalnika z lastno sklopko prenašata moč motorja na zadnja kolesa brez izgub.
Upravljanje poteka avtomatsko ali ročno preko prestavnih vzvodov na volanu oz. prestavne ročice. V tem primeru se, enako kot pri Launch Control, ki omogoča maksimalen štart iz mesta z maksimalnim pospeškom, pridobi ekstremno dinamično vozno doživetje: prestavljanje pri polnem plinu, brez pedala za sklopko in z neprekinjenim prenosom moči. Drivelogic nudi v avtomatiziranem (način D) in ročnem (način S) delovanju možnost izbire med tremi programi prestavljanja: ekstremno športen, udoben ali varčen.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

BMW EfficientLightweight ima pri M avtomobilih najvišjo prioriteto. To pa zato, ker je nizka masa osnova za izvrstno vozno dinamiko in zgledno učinkovitost. BMW M dosledno izvaja ta pristop pri konstrukciji vozila – in ga stalno izpopolnjuje. Naši inženirji si nenehno zastavljajo vprašanje: kje je smiselno znižati maso in kje ne? Rezultat: BMW EfficientLightweight.


Ta obsega uporabo ultra lahkih materialov, kot so CFRP (plastika, ojačana s karbonskimi vlakni), magnezij in aluminij, na ciljno določenih delih vozila. Na primer, enodelna pogonska gred iz CFRP zmanjša rotirajočo maso, medtem ko stabilizator iz CFRP zagotavlja bistveno večjo togost od aluminijastega pri nižji masi. Pod pokrovom motorja lahki materiali na sprednjih bočnih stenah, prečnih nosilcih in okvirju volana prav tako zmanjšajo maso.


S tem se zmanjša masa vozila in zniža njegovo težišče, medtem ko se ohranijo najvišji varnostni standardi, dosežeta večja agilnost in dinamika pri vožnji skozi ovinek ter izboljšata pospeševanje in zaviranje.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

Elektronsko krmiljeni blažilniki prilagodljivega M podvozja se znotraj milisekund prilagodijo razmeram na cesti in individualnemu slogu vožnje ter tako skrbijo za optimalen stik s cestiščem glede na situacijo, izpopolnjeno trakcijo in agilnejšo lego na cesti. Preko nastavitev Comfort, Sport in Sport+ se lahko interpretacija podvozja konfigurira od udobnega do športno-dinamičnega.
Način Comfort skrbi za udobno vožnjo pri vsakodnevni uporabi, poleg tega pa tudi za varnost pri nenadnih izogibalnih manevrih. V načinu Sport se pri zadostnem udobju zmanjšajo premikanja koles in stik s cestiščem postane neposrednejši – idealno za regionalne ceste in valovite dirkalne steze. Minimalna premikanja koles in maksimalna vozna dinamika na ravnem cestišču in dirkalnih stezah se dosežejo z nastavitvijo Sport+.

ZAVORE.

Odločilno za vozno doživetje visoke dinamike v BMW M4 Cabrio: zavorni sistemi. S svojo preciznostjo in zmogljivostjo omogočata M karbonsko-keramična zavora in M kompozitna zavora vrhunske dosežke v dinamiki in moči.

  • M karbonsko-keramična zavora

    M karbonsko-keramična zavora je rezultat doslednega prenosa tehnologije iz sveta motošporta. Z uporabo inovativne kombinacije iz karbonskih vlaken in kompozitne keramike je zavorne sila še bolj neposredna in dodatno se izboljša stabilnost pri pojemanju zavornega učinka. Poleg tega je zavora odporna proti koroziji, še bolj toplotno odporna, neobčutljiva na obrabo in prispeva k manjši skupni masi. Zaradi svoje lahke konstrukcije se zmanjšajo rotirajoče in nevzmetene mase, kar vodi do izboljšanja zmožnosti pospeševanja, odzivnosti in lege na cesti, pa tudi k boljši vozni dinamiki, trakciji in udobju vzmetenja ter manjši porabi goriva.

    Z nenavadno velikimi zavornimi koluti (spredaj 410 mm, zadaj 396 mm), šestbatnimi zavornimi sedli spredaj in enobatnimi plavajočimi zavornimi sedli zadaj je M karbonsko-keramična zavora, zaradi zelo visoke toplotne odpornosti, primerna tudi za dirkaške podvige. Naluknjan obroč zavornega koluta s prisilnim hlajenjem skrbi za odlično odzivnost na mokrem cestišču in intenzivnejše odvajanje toplote. M karbonsko-keramično zavoro se prepozna po lakiranju zavornih sedel v zlati mat barvi in karakterističnem M logotipu.

    Zaradi lastnosti materiala se lahko pojavi funkcijski hrup, ki je vezan na situacije in uporabo, zlasti na mokrih površinah, tik preden se vozilo povsem ustavi.

  • M kompozitna zavora

    S prenosom tehnologije iz sveta motošporta dosega M kompozitna zavora stalen zavorni učinek in stabilnost pri pojemanju zavornega učinka tudi pri visoki obremenitvi. Uporaba različnih, zelo odpornih materialov vodi do visoke termične stabilnosti in dolge življenjske dobe, preciznega doziranja zavorne sile in zmanjšanja mase, kar se pozitivno odraža na agilnost, dinamiko, pospešek in porabo goriva.
    Naluknjani obroči zavornih kolutov s prisilnim hlajenjem (380 mm spredaj, 370 mm zadaj) in zavorna sedla s štirimi bati spredaj in dvema zadaj skrbijo za optimalno odzivnost na mokrem cestišču in izboljšano odvajanje toplote. Zavorna sedla v kovinski modri barvi z značilnim M logotipom markantno poudarijo športen videz zavornih kolutov in avtentično M obliko.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic prilagaja krmilno silo optimalno glede na voženo hitrost in skrbi za neposredno in precizno krmiljenje pri velikih hitrostih. Dodatno poveča udobje preko manjšega napora pri premikanju volana in zagotavlja maksimalno okretnost pri parkiranju ter manevriranju ali pri vožnji skozi ozke, zavite ulice.

7-STOPENJSKI M MENJALNIK Z DVOJNO SKLOPKO Z DRIVELOGIC.

M menjalnik z dvojno sklopko z Drivelogic je inovativen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki je posebej prilagojen za motorje BMW M z visoko vrtilno frekvenco. Sistem ima na voljo avtomatsko izbiro prestave z izpopolnjeno trakcijo, Launch Control, Low Speed Assistance in funkcijo Auto Start Stop. Omogoča ekstremno hitro menjavanje prestav brez prekinitve vlečne sile. Dva ločena sklopa menjalnika z lastno sklopko prenašata moč motorja na zadnja kolesa brez izgub.
Upravljanje poteka avtomatsko ali ročno preko prestavnih vzvodov na volanu oz. prestavne ročice. V tem primeru se, enako kot pri Launch Control, ki omogoča maksimalen štart iz mesta z maksimalnim pospeškom, pridobi ekstremno dinamično vozno doživetje: prestavljanje pri polnem plinu, brez pedala za sklopko in z neprekinjenim prenosom moči. Drivelogic nudi v avtomatiziranem (način D) in ročnem (način S) delovanju možnost izbire med tremi programi prestavljanja: ekstremno športen, udoben ali varčen.