POOBLASTITE ZANESLJIVEGA POMOČNIKA.

Asistenčni sistemi za voznika iz BMW ConnectedDrive v BMW M4 Coupé.

Med vožnjo vas podpirajo številne tehnologije in vam na različne načine zagotavljajo udobje ter varnost na najvišjem nivoju. Tako se lahko osredotočite na najpomembnejše – popoln užitek v vožnji.

BMW HEAD UP PROJEKTOR Z M SPECIFIČNIM PRIKAZOM.

Barvni BMW Head Up projektor z M specifičnim prikazom (samo v kombinaciji z navigacijskim sistemom) projicira za vožnjo pomembne informacije neposredno v vidno polje voznika. S pritiskom tipke se lahko preklopi na športnejše M specifične prikaze. Poleg digitalnega prikaza hitrosti projicira tudi izbrano prestavo, večbarvni simbol merilnika vrtljajev in Shift Lights za optimalen čas točke vklopa prestave. Hkrati prikazuje navigacijske napotke, Speed Limit Info s prepovedjo prehitevanja in napotke za razvedrilne vsebine. Zaradi projekcije v višini oči ostane pozornost voznika vedno usmerjena na cesto. Prednosti: večja varnost in edinstveno vozno doživetje.

DRIVING ASSISTANT.

Oprema Driving Assistant združuje sisteme s kamero, kot so opozorilo za zapustitev voznega pasu, opozorilo pred naletom in opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu.


Opozorilo za zapustitev voznega pasu prepozna cestne oznake in vas preko vibracij volana ter prikaza v kombiniranem instrumentu opozori, če vozilu grozi nenamerna zapustitev voznega pasu. Pri vklopljenem smerniku, torej pri namerni menjavi voznega pasu, se opozorilo ne izvaja.


Medtem ko opozorilo pred naletom s funkcijo rahlega zaviranja v mestu prepoznava vozila, se opozorilo o zaznanem pešcu s funkcijo rahlega zaviranja v mestu odziva na pešce. Če spredaj vozeče vozilo močno zavira, BMW pri aktiviranem opozorilu pred naletom takoj reagira. Postopoma, najprej z opozorilnim simbolom, nato z utripanjem opozorilnega simbola in zvočnega piska, na koncu, pri hitrosti do 60 km/h, pa z odločnim zaviranjem. Opozorilo o zaznanem pešcu, ki deluje pri hitrosti med 10 in 60 km/h, posreduje pri resni nevarnosti enostopenjsko opozorilo. Če sistem sproži opozorilo pred grozečim trkom, se zavore hkrati prednastavijo na hitro odzivnost. V sili sistem aktivira zavore. V mraku in megli lahko pride do omejitve delovanja sistema.

SPEED LIMIT INFO.

Vedno na varni strani – Speed Limit Info s prikazom prepovedi prehitevanja prikazuje trenutno veljavno omejitev hitrosti in informacijo, če velja prepoved prehitevanja. Prikaz poteka preko informacijskega zaslona v kombiniranem instrumentu ali preko BMW Head Up projektorja. V vzvratnem ogledalu integrirana kamera evidentira za to pomembne prometne znake. Preko krmilne naprave se te informacije primerjajo in prikažejo skupaj s podatki navigacijskega sistema. Ker pri tem sodelujejo tudi druge komponente vozila, lahko sistem glede na razmere posreduje celo spremenljive omejitve hitrosti – na primer na mokrem cestišču ali pri časovno omejenih ovirah na cesti. Pogoj za opremo je navigacijski sistem Professional.

Upravljalnik iDrive Touch.

Z upravljalnikom iDrive Touch, ki je sestavni del navigacijskega sistema Professional, se lahko nadzorni prikazovalnik udobno upravlja z eno roko. Po zaslugi v upravljalniku integrirane sledilne ploščice, lahko npr. naslovne podatke za navigacijski sistem udobno vnesete preko lastnega rokopisa. Poleg tega lahko prikličete številne funkcije, izvajate nastavitve in brskate po seznamih. Upravljanje poteka enostavno in intuitivno s pomočjo otipa – ravno za vas kot voznika je to pomembna razbremenitev, saj se vaša koncentracija na dogajanje v prometu pri upravljanju le komaj odvrne. Vse funkcije, ki se upravljajo preko upravljalnika, se lahko udobno spremljajo na nadzornem prikazovalniku.

BMW SELECTIVE BEAM.

Z BMW Selective Beam postanejo nočne vožnje še prijetnejše in varnejše. Kajti ta oprema vam omogoča najboljšo vidljivost v temi, brez zaslepitve drugih voznikov. BMW Selective Beam zazna druge udeležence v prometu in jih ciljno izvzame iz svetlobnega snopa dolgih luči. Dolžina svetlobnega snopa preko 400 m skrbi za pravočasno prepoznavanje nevarnosti in izboljšano ohranjanje smeri vožnje.

PARKIRNI ASISTENT.

Parkirni asistent olajša parkiranje vzporedno s cestiščem. Sistem neodvisno od aktiviranja izmeri potencialna prazna parkirna mesta pri vožnji mimo z nizko hitrostjo (pod 35 km/h) in pri največji oddaljenosti 1,5 m do vrste parkiranih vozil.


Ko najde dovolj veliko parkirno mesto, voznik vklopi le smernik in parkirni asistent prevzame obračanje volana. Medtem voznik spremlja postopek parkiranja preko ustrezne izbire prestave, dodajanja plina in zaviranja. Sistem vozniku prav tako posreduje navodila na nadzornem prikazovalniku in dodatna zvočna opozorila. Za sproščeno parkiranje v vsakem trenutku z dodatno mero varnosti.

SISTEMI S KAMERO.

Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC), Surround View, vzvratna kamera: pri manevriranju ohranite pregled nad neposredno okolico vozila.
Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC) spredaj in zadaj posreduje vidna in zvočna opozorila, da lahko parkirate varno in udobno.
Surround View na nadzornem prikazovalniku vaše vozilo prikaže preko projekcije od zgoraj. V tej opremi vključen sistem Side View skrbi za boljši pregled pri vključevanju na nepreglednih odsekih. Vzvratna kamera omogoča boljši pregled pri vzvratnih vožnjah v parkirni prostor v okviru hitrostnega območja pod 20 km/h.

ACTIVE PROTECTION.

Active Protection je preventivna zaščita potnikov iz BMW ConnectedDrive.


Že po pripenjanju varnostnega pasu se sprednja pasova pri speljevanju enkrat avtomatsko prednapneta. Če pride do kritičnih voznih razmer, se varnostna pasova na sprednjih sedežih prednapneta reverzibilno in po potrebi se zaprejo bočna okna in – v kolikor je na voljo – drsna streha. Med kritične vozne razmere se npr. šteje zasilno zaviranje voznika ali močno podkrmiljenje ali prekrmiljenje vozila.


Pri opremi z opozorilom pred naletom ali opozorilom pred naletom s funkcijo rahlega zaviranja se lahko, znotraj sistemskih omejitev, zaznajo tudi grozeči trki s spredaj vozečimi ali ustavljenimi vozili.
 

V primeru trka lahko sistem vozilo v določenih nezgodnih okoliščinah avtomatsko zavira do popolne zaustavitve brez posredovanja voznika. S tem se lahko zmanjša tveganje verižnega trka in njegovih posledic.


Asistent za ohranjanje pozornosti voznika zazna naraščajočo nepozornost ali utrujenost voznika pri dolgih, monotonih vožnjah. Če zazna znake utrujenosti ali nepozornosti voznika, se na nadzornem prikazovalniku prikaže opozorilo s priporočilom za premor.