SPLOŠNA VPRAŠANJA O BMW CONNECTED DRIVE.

Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ).

Ali želite izvedeti več o storitvah BMW ConnectedDrive? Ali imate vprašanja o vmesnikih bluetooth in USB? Odgovore, spletne povezave in kontaktne podatke boste našli tukaj.

  • Kaj je Bluetooth®?

    Bluetooth® je industrijski standard, ki omogoča brezžično komunikacijo med različnimi napravami. Profili Bluetooth® podpirajo različne funkcije. Profili, ki zadevajo vozilo, vključujejo, na primer, prostoročni profil in profil dostopa do telefonskega imenika. Dodatne informacije o Bluetooth® so na voljo na spleti strani www.bluetooth.com oz. www.bluetooth.org.

  • V katerih modelih vozil BMW je na voljo tehnologija Bluetooth®?

    Podjetje BMW je bilo prvi avtomobilski proizvajalec, ki je uvedel standard komunikacije Bluetooth® za integracijo mobilnih telefonov, in jih je ponujal v vseh modelih vozil. Zahtevi za uporabo tega standarda sta predpriprava za mobilni telefon z vmesnikom bluetooth SA 644 v okviru dodatne opreme BMW ali predpriprava za mobilni telefon Business z vmesnikom bluetooth SA 633 (ali oznaka SA 639 v Severni Ameriki).

  • Katere mobilne naprave z možnostjo uporabe Bluetooth® lahko uporabljam s svojo predpripravo za mobilni telefon BMW?

    Odločitev je vaša. Vsak trgovec z vozili BMW v Sloveniji vam lahko pomaga kot poslovni stranki.

  • Ali lahko v svojem vozilu uporabljam mobilno napravo z možnostjo uporabe Bluetooth®?

    Podjetje BMW priporoča uporabo mobilnih naprav, ki so navedene na seznamu na spletni strani www.bmw.com/bluetooth, ki so bile preizkušene in potrjene kot delujoče. Mobilne naprave, ki niso navedene na seznamu, običajno podpirajo osnovne funkcije, vendar pa teh naprav podjetje BMW ni preizkusilo.

  • Zakaj moja mobilna naprava ni vključena na seznam mobilnih naprav, ki jih je preizkusilo podjetje BMW?

    Zaradi velikega števila naprav, ki se pojavljajo na trgu, je nujno poskrbeti za izbor. Preden je izbrana naprava lahko vključena na seznam, mora prestati izčrpno preverjanje z vsemi predpripravami za mobilne telefone, ki so nameščene v vozilih BMW. Ko je naprava prestala te preizkuse, je lahko vključena na seznam mobilnih naprav, ki jih je preizkusilo podjetje BMW. Podjetje BMW sodeluje z vsemi vodilnimi proizvajalci, da so lahko najnovejše mobilne naprave čim hitreje vključene.

  • Ali lahko brez težav uporabljam mobilno napravo, ki je navedena na seznamu na spletni strani www.bmw.com/bluetooth z različnim statusom programske opreme?

    Podjetje BMW priporoča uporabo statusa programske opreme za mobilne naprave, kot je navedeno na spletni strani www.bmw.com/bluetooth. Glede funkcionalnosti in združljivosti katerega koli drugega statusa programske opreme ni navedbe. Vendar pa splošne izkušnje kažejo, da so značilnosti združljivosti podobne, kadar je uporabljen novejši status programske opreme. Prosimo, upoštevajte, da so lahko v nekaterih primerih funkcionalne omejitve tudi posledica podatkov, ki so shranjeni na mobilni napravi, in velikosti teh podatkov.

  • Zakaj so med različnimi mobilnimi napravami razlike glede uporabe in obsega funkcij?

    Proizvajalci telefonov uvajajo standard Bluetooth® na različne načine.
    Ker se uvedba standarda Bluetooth® znatno razlikuje med različnimi mobilnimi napravami in se lahko spreminja tudi med življenjsko dobo modela, se lahko pojavijo omejitve funkcije v vozilu, za katere podjetje BMW Group ni odgovorno. Zraven statusa programske opreme določene mobilne naprave lahko na združljivost vplivajo tudi naslednji dejavniki:
    – različica strojne opreme mobilne naprave,
    – konfiguracija mobilne naprave (npr. velikost telefonskega imenika, način varčevanja z energijo),
    – stanje delovanja mobilne naprave (npr. polnjenje baterije, trajanje delovanja, stopnja uporabe),
    – omrežje in SIM kartica.
    Iz tega razloga ni mogoče izključiti občasnih funkcijskih omejitev, tudi pri mobilnih napravah, ki sicer delujejo zanesljivo.

  • Kaj se zgodi, če se v vozilu nahaja več registriranih mobilnih naprav, ki imajo aktivirano funkcijo Bluetooth?

    Ko je telefonski sistem vključen, samodejno išče mobilno napravo, s katero je bil nazadnje povezan. Če te naprave ni mogoče najti v določenem času, vozilo samodejno poišče naslednji telefon na seznamu registriranih telefonov. Če je potrebno, ponovno preišče seznam.

  • Na koga se lahko obrnem, če imam težave z vmesnikom Bluetooth® na svoji mobilni napravi?

    Če imate kakršna koli vprašanja glede svoje mobilne naprave, lahko najdete več informacij v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave. Prav tako lahko dobite pomoč pri proizvajalcu telefona ali vašem operaterju mobilne telefonije.

  • Kje lahko najdem podatek o modelu svoje mobilne naprave?

    Apple:
    Serijsko številko poiščete na tak način:[Settings][General][Info][Serial Number]
    Vnesite serijsko številko na naslednjo spletno stran:
    [support.apple.com/specs]

    HTC:
    Informacija o modelu se običajno nahaja na zunanji strani ohišja; alternativno pa v naslednjih menijih:
    Windows Mobile 6.1: [Start][Settings][System][Device Information][Identity][Model No.]
    Windows Mobile 6.5: [Settings][All settings][System][Device Information][Identity]
    Android: [Menu][Settings][Info][Model Number]

    Motorola:
    Informacije so običajno na oznaki CE znotraj ohišja; če je potrebno, odstranite baterijo.

    Nokia:
    *#0000#

    RIM:
    [Applications][Options][About]

    Sony Ericsson:
    Informacije so običajno na oznaki CE znotraj ohišja; če je potrebno, odstranite baterijo.
    Alternativno v meniju: [Settings][General][Phone Status] pod Model

    LG:
    Informacije so običajno na oznaki CE znotraj ohišja; če je potrebno, odstranite baterijo.

    Samsung:
    Informacije se na hitro prikažejo, ko je mobilna naprava vklopljena.

    Palm:
    [Device Info] [Name]

  • Kje lahko najdem podatek o statusu programske opreme svoje mobilne naprave?

    Apple:
    [Settings][General][About][Version]

    HTC:
    [Start][Settings][System][Device information][ROM version]

    Motorola:
    *#9999# ali [Menu][Settings][Phone Status][Other Info][S/W version]
    Milestone: [Settings][Telephone info][Firmware Version]

    Nokia:
    *#0000#

    RIM:
    [Applications][Options][Info]

    Sony Ericsson:
    [Menu][Settings][Update Service][Software Version]
    Windows (e.g. X1): [Start][Settings][System][Device Information][ROM Version]

    LG
    2945# or [Menu][Settings][Phone Settings][Phone Info]

    Samsung
    *#1234# ali *#9999# ali *#0000#

    Palm
    [Device info][Further info][Software]

  • Ko ponastavim mobilno napravo na tovarniške nastavitve, moram vpisati kodo naprave. Kje najdem podatek o tej kodi?

    Te informacije lahko najdete v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave. Alternativno jih lahko pridobite od proizvajalca naprave.

  • Klici v vozilu so preglasni/pretihi. Kako lahko nastavim glasnost klicev?

    Preverite, ali lahko nastavljate glasnost z uporabo upravljalnih elementov vozila. V nasprotnem primeru lahko to storite s spreminjanjem nastavitev glasnosti neposredno na mobilnem telefonu (to morda ne velja za vse mobilne naprave).

  • Kaj moram upoštevati med uporabo svoje mobilne naprave v vozilu?

    Izogibajte se izpostavljanju mobilne naprave ekstremnim razmeram (npr. temperatura, vlaga), saj lahko to vpliva na njegovo delovanje. Na primer, polnilec izklopite, ko postane temperatura delovanja visoka. Dodatne informacije lahko najdete v navodilih za uporabo svoje mobilne naprave.

  • Kaj je USB avdio vmesnik?

    USB avdio vmesnik omogoča priklop naprav Apple iPhone/iPod, ustreznih MP3 predvajalnikov in USB ključkov v vaše vozilo s pomočjo USB vmesnika ali ustreznega snap-in adapterja (ne bluetooth ali aux vhod). Povezana naprava se lahko upravlja s pomočjo vhodnih upravljalnih elementov vozila in shranjeni avdio podatki se lahko predvajajo. Izbor glasbe je na voljo glede na žanr, izvajalca, album, skladbo in predvajalni seznam. Prikazane informacije temeljijo na informacijah, ki so shranjene v MP3 predvajalniku (npr. oznake ID3).

  • Katere naprave so podprte?

    Podprti so naslednji razredi naprav (podrobnosti lahko najdete med podatki o združljivosti na ustrezni spletni strani BMW Group):
    • Apple iPhone iniPod
    • MP3 predvajalniki in USB ključki (USB za množično shranjevanje v skladu s specifikacijo USB Mass Storage Class)
    • MP3 predvajalniki s protokolom Media Transfer Protocol (MTP)
    • Sporočilo “Naprava ni podprta” znotraj vozila kaže, da naprava v uporabi sodi v razred naprav, ki ni ustrezen
    Zaradi velikega števila naprav, ki so na voljo na trgu, in tehničnih razlik med njimi je mogoče njihovo brezhibno delovanje v vozilu zagotoviti samo z izvedbo funkcionalnega preizkusa v vozilu.

  • Na kaj moram biti pozoren, ko uporabljam USB naprave v svojem vozilu?

    Prosimo, upoštevajte, da USB naprave niso bile razvite za uporabo v vozilu. Zato lahko pogoji uporabe znotraj avtomobila, kot so vročina, mraz in ekstremne vibracije, povzročijo škodo.

  • Na kaj moram paziti, ko uporabljam USB ključke?

    V določenih primerih se lahko zgodi, da vozilo ne bo prepoznalo starih USB ključkov ali USB ključkov z nižjimi hitrostmi prenosa. To lahko vodi v daljše čase čakanja. To lahko vodi v daljše čase čakanja.
    Izogibajte se datotečnemu sistemu CDFS. Priporočamo datotečni sistem FAT32. Informacije o drugih podprtih formatih lahko najdete v navodilih za uporabo svojega vozila.

  • Na kaj moram biti pozoren pri priklopu mobilne naprave na zvočni vir?

    Nekatere mobilne naprave ne dovoljujejo istočasnega delovanja bluetooth za napravo, tj. ni zagotovila, da bo mogoče sprejemati klice ali klicati.

  • Ali se priključena naprava polni?

    Ko so naprave Apple iPhone/iPod, MP3 predvajalniki in mobilni telefoni priključeni, se napajajo z električno energijo s pomočjo USB vmesnika. Odvisno od sistema z razvedrilnimi vsebinami, se zagotovi do 1 A. Če je bila baterija vaše naprave povsem izpraznjena pred uporabo USB avdio vmesnika, lahko traja nekaj minut, preden boste lahko napravo uporabljali za predvajanje glasbe. Če je vozilo izklopljeno, se vaša naprava ne bo več polnila.

  • Na kaj je treba biti pozoren pri odklopu USB naprave?

    Svojo USB napravo lahko kadar koli izklopite iz vozila, ne da bi izgubili kakršne koli podatke.

  • Kako lahko prikažem tudi naslovnice zvočnih posnetkov?

    Pri vozilih z grafičnim zaslonom je mogoče prikazati kakršne koli naslovnice, ki so shranjene na predvajalniku.
    Pri MP3 predvajalnikih (USB za množično shranjevanje v skladu s specifikacijo USB Mass Storage Class ali s protokolom Media Transfer Protocol (MTP)) morajo biti naslovnice, ki jih želite prikazane, shranjene v posameznih glasbenih datotekah (v meta podatkih). Za shranjevanje naslovnic albumov v glasbeni datoteki uporabite posebno programsko opremo (npr. Apple iTunes, Windows Media Player itd.).

  • Kje lahko najdem podatek o različici programske opreme svoje naprave Apple iPhone/iPod?

    Podatek o različici programske opreme vaše naprave Apple iPhone/iPod najdete pod Settings > General > About > Version. Dodatne informacije so na voljo na spletnih straneh podjetja Apple. Prosimo, upoštevajte, da lahko iTunes samodejno posodobijo programsko opremo vaše naprave iPhone/iPod, kar lahko negativno vpliva na povezavo vaše naprave iPhone/iPod z USB avdio vmesnikom.

  • Kako lahko ponastavim svojo napravo Apple iPhone/iPod?

    Opis postopka ponastavitve vaše naprave iPhone/iPod se nahaja na naslednji spletni povezavi:
    support.apple.com/kb/HT1320.

  • Kaj je MP3 predvajalnik, ki podpira MTP?

    Protokol Media Transfer Protocol (MTP) je nadaljnji razvoj protokola Picture Transfer Protocol. Omogoča prenos podatkov med mobilnimi napravami in računalniki. MP3 predvajalniki, ki podpirajo MTP, uporabljajo protokol MTP za prenos in sinhronizacijo glasbenih datotek. Nekateri MP3 predvajalniki, ki podpirajo MTP, omogočajo ročno preklapljanje med načinom MTP in USB za množično shranjevanje. Upoštevajte navodila za uporabo naprave, ki jo uporabljate.

  • Ali lahko v svojem vozilu predvajam video posnetke?

    Odvisno od opreme vašega vozila, lahko s pomočjo USB avdio vmesnika predvajate glasbene in video datoteke z naprave iPhone/iPod ali USB naprave.
    Predvajanje video posnetkov z naprave iPhone/iPod je mogoče samo s pomočjo snap-in adapterja ali posebnega adapterskega kabla. Za več informacij o predvajanju video posnetkov z vaše naprave iPhone/iPad v vašem vozilu in kje lahko najdete poseben adapterski kabel/posebni snap-in adapter se obrnite na ustreznega trgovca.
    Iz varnostnih razlogov je mogoče predvajati video posnetke izključno takrat, ko vozilo miruje.

VPRAŠANJA IN NAPOTKI ZA DELOVANJE

  • Kako registriram svojo mobilno napravo na svojo predpripravo za mobilni telefon BMW (povezava)?

    Iz varnostnih razlogov morate na svoji predpripravi za mobilno napravo in mobilnem telefonu prvič izvesti enkraten postopek registracije (povezava). Navodila glede postopka registracije najdete v navodilih za uporabo vašega vozila, pa tudi v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave.
    Če je bila mobilna naprava v vozilu že registrirana, se bo povezava samodejno vzpostavila ob začetku vožnje. Vendar pa morate poskrbeti za to, da je storitev Bluetooth® aktivirana tako na telefonu kot v vozilu, da se bo lahko povezava vzpostavila.
    Med postopkom registracije boste morali vnesti vstopno geslo. Izberete lahko, kakršno koli geslo želite. Vendar pa mora iz varnostnih razlogov vsebovati vsaj štiri številke in je ne sme biti povsem preprosto uganiti (npr. "0000" ali "1234").

  • Ali je mogoče istočasno povezati več kot eno mobilno napravo s pomočjo Bluetooth®?

    Istočasno so lahko prijavljene do štiri mobilne naprave. Ena izmed teh mobilnih naprav je lahko vsak trenutek aktivna (tj. povezana).
    Če vaše vozilo BMW podpira glasbo prek povezave Bluetooth®, se lahko z vozilom istočasno poveže še ena naprava (mobilna naprava ali glasbeni predvajalnik, ki omogoča povezavo Bluetooth®).

  • Ali je mogoče med telefonskim pogovorom odstraniti ključ za vžig?

    Med telefonskim pogovorom lahko odstranite ključ za vžig, ne da bi morali končati pogovor. Telefonski sistem ostaja vključen, dokler vi ali vaš sogovornik ne zaključi s pogovorom. Vendar pa se lahko telefonski sistem izklopi prej, odvisno od opreme vozila in stanja napolnjenosti akumulatorja. Nato lahko nadaljujete s klicem na svojem mobilnem telefonu.

  • Na svoji mobilni napravi sem spremenil podatke pri stikih, koledarskih vnosih, opravilih ali zapiskih. Kdaj bodo te spremembe prikazane v vozilu?

    Prosimo, preverite na spletni strani www.bmw.com/bluetooth, ali vaša mobilna naprava in oprema vozila podpirata ustrezno funkcijo.
    Načeloma se posodobitev podatkov izvede, kakor hitro je vžig vklopljen. Prosimo, preverite tudi zaslon vaše mobilne naprave: morda boste morali potrditi prenos podatkov.

  • Kako lahko spremenim razvrščanje vnosov v svojem telefonskem imeniku (npr. razvrščanje po priimku)?

    Razvrščanje vnosov v telefonskem imeniku je odvisno tako od mobilne naprave kot od opreme vozila. Nekatere mobilne naprave ne razlikujejo med imeni in priimki: oba podatka se vneseta v eno besedilno polje; pri veliko mobilnih napravah vejica ali podpičje določata, kateri del je zaznan kot ime in kateri kot priimek. To zlasti velja tudi za vnose na SIM kartici.
    Nekatere mobilne naprave zagotavljajo možnost za nastavitev razvrščanja – vendar pa ni nujno, da se to upošteva, ko se telefonski imenik prenese prek povezave Bluetooth®. V trenutnih vozilih z ustrezno opremo je mogoče nastaviti razvrščanje vnosov na nadzornem prikazovalniku.
    Dodatne informacije lahko najdete v navodilih za uporabo vašega vozila in na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.

  • Zakaj v svojem vozilu ne morem uporabljati funkcije konferenčnega klica?

    To funkcijo morajo podpirati vaša oprema vozila, mobilna naprava in vaš operater mobilne telefonije. Morda vam mora operater mobilne telefonije to funkcijo aktivirati na SIM kartici.
    Dodatne informacije lahko najdete v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave, v navodilih za uporabo vašega vozila in na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.
    Opomba: Če funkcija čakajočega klica ni omogočena, ni mogoče vzpostaviti konferenčnega klica z dohodnim klicem.

  • Zakaj se pri dohodnem klicu telefonska številka klicatelja ne prikaže?

    Običajno se to zgodi, ker je klicatelj vključil funkcijo skrite številke na svojem mobilnem telefonu.

  • Zakaj se pri izhodnem klicu sogovorniku moja telefonska številka ne prikaže?

    Preverite nastavitve svoje mobilne naprave, ali nimate morda vklopljene funkcije skrite številke.
    Če te funkcije nimate vklopljene, je morda težava v tem, da ima vaš operater mobilne telefonije vklopljeno to funkcijo kot privzeto (CLIR = Calling Line Identification Restriction). Za izklop CLIR stopite v stik s svojim operaterjem mobilne telefonije.

  • Zakaj se v meniju Office v mojem vozilu termini, opravila in zapiski ne prikazujejo?

    Termini, ki so starejši od 20 dni ali do katerih je več kot 50 dni, se ne prenesejo. Opravljena opravila ali opravila, do katerih je več kot 90 dni, se ne prenesejo. Odvisno od števila terminov, ki so shranjeni na vaši mobilni napravi, se vsi ne prikažejo v vozilu.
    Dodatne informacije lahko najdete v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave, v navodilih za uporabo vašega vozila in na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.

  • Ali sta seznama klicev v vozilu in na mobilni napravi enaka?

    Prenos seznama klicev je odvisen tako od mobilne naprave kot od vozila. Preverite, katere mobilne naprave podpirajo izvoz seznama klicev, na spletni strani www.bmw.com/bluetooth in ali je vaše vozilo opremljeno s to funkcijo.
    Pri uporabi mobilnih naprav, ki ne podpirajo seznama klicev, vsebuje seznam klicev, ki je prikazan v vozilu, samo tiste klice, ki so bili izvedeni s pomočjo povezave Bluetooth® v vozilu.

  • Zakaj v vozilu ne vidim vseh besedilnih sporočil, ki so na mobilni napravi?

    Prenos besedilnih sporočil je odvisen tako od mobilne naprave kot od vozila. Upoštevajte informacije o tem, ki so objavljene na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.

  • Kako lahko uporabljam avdio predvajanje Bluetooth® v vozilu?

    Poskrbite, da je funkcija avdio (Bluetooth) aktivirana na nadzornem prikazovalniku, in preverite, ali vaša mobilna naprava podpira avdio predvajanje Bluetooth, na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.
    Na nekaterih mobilnih napravah je nujno zagnati program za predvajanje glasbenih datotek na vaši mobilni napravi, nato pa izbrati skladbo z uporabo naprave.

  • Kako se lahko predvajanje zvoka Bluetooth® nadaljuje po telefonskem klicu ali prometni informaciji?

    Običajno se popolno utišanje zvoka samodejno prekliče. Če ni tako, lahko ponovno zaženete predvajanje zvoka s ponovnim pritiskom na gumb za glasnost.

  • Ali lahko uporabljam funkcijo predvajanja zvoka svoje mobilne naprave prek povezave Bluetooth®, če je mobilna naprava povezana z vozilom s pomočjo USB snap-in adapterja ali USB kabla?

    Vse mobilne naprave ne zagotavljajo stabilne podpore za to funkcijo. Če pride do težav s predvajanjem zvoka, izklopite avdio (Bluetooth) na nadzornem prikazovalniku.

  • Zakaj se fotografija stika, ki je shranjena v telefonskem imeniku, pri nekaterih stikih ne prikaže na nadzornem prikazovalniku?

    Prosimo, preverite na spletni strani www.bmw.com/bluetooth, ali vaša mobilna naprava in oprema vozila podpirata funkcijo fotografij stikov. Prosimo, upoštevajte, da je število fotografij stikov, ki jih sistem podpira, omejeno.

  • Kako lahko posodobim programsko opremo svojega vozila?

    Dodatne informacije glede te teme lahko najdete na spletni strani www.bmw.com/update.

  • Kako lahko uporabim dodatno opremo za internet prek svoje mobilne naprave?

    To zahteva dodatno opremo s kodo SA 614 v povezavi s SA 644 ali SA 6NK v vozilih z datumom proizvodnje od septembra 2010 naprej (ta funkcija ni na voljo v vseh državah).
    Prosimo, upoštevajte, da mora biti sistem pred prvo uporabo interneta v vozilu posodobljen. To izvedete na nadzornem prikazovalniku pod BMW Services > Service status > Update BMW Services.
    Prosimo, prav tako poskrbite, da je vaša mobilna naprava ustrezno konfigurirana. Informacije o tem najdete v nadaljevanju teh Pogostih vprašanj in odgovorov.

  • Kako lahko nastavim svojo mobilno napravo za uporabo interneta ali BMW TeleServices?

    V navodilih za uporabo svoje mobilne naprave boste našli navodila glede konfiguracije Access Point Name (APN); druga imena za to so lahko "Internet Settings", "Modem Settings", "Tethering Settings". Zahtevane nastavitve so na voljo pri vašem operaterju mobilne telefonije.
    Prosimo, upoštevajte, da večina mobilnih naprav Sony Ericsson prepozna samo prvi vnos na seznamu APN. Zato priporočamo, da izbrišete vse ostale konfiguracije APN.

  • Ko je bila povezava bluetooth vzpostavljena, poskuša moja mobilna naprava sama poklicati telefonsko številko.

    V povezavi z BMW TeleServices (SA 6AA) se v primeru potrebe klic BMW Teleservice vzpostavi sam. To lahko vključuje številne poskuse, da se vzpostavi podatkovna povezava prek mobilne naprave in se prenesejo podatki o vozilu.

  • Zakaj se nekateri vnosi dvakrat pojavijo v vozilu?

    Če mobilna naprava podpira prenos vnosov, ki so shranjeni na SIM kartici, se ti prikažejo tudi v vozilu.

  • Zakaj se ob klicu na zaslonu prikaže drugačno ime od tistega, ki sem ga poklical?

    To se občasno zgodi, kadar je v telefonskem imeniku enaka številka uporabljena za več različnih vnosov. Ko to številko pokličete, se prikaže samo eno izmed imen, ki so shranjena za to telefonsko številko.

  • Ali so pri uporabi imena datoteke ali imena naprave kakršne koli omejitve?

    Imena datotek naj bodo kratka, tako da dolžina prikazanega imena (vključno s potjo direktorija) ne presega 255 znakov. Če se ta dolžina preseže ali je na istem mediju shranjenih več datotek z enakim imenom, bodo označene s številkami, imena pa bodo skrajšana. Prosimo, pri poimenovanju svoje naprave ne uporabljajte posebnih znakov ali simbolov.

  • Zakaj včasih nekaj časa traja, preden lahko dostopam do svojih pesmi s pomočjo glasbenega iskanja?

    Ko prvič priključite MP3 predvajalnike ali USB ključke, lahko do glasbenih datotek najprej dostopate samo prek strukture direktorijev naprave. Udobnejša metoda iskanja po žanru, izvajalcu, albumu ali pesmi ni mogoča, dokler se informacije o ustrezni datoteki ne prenesejo. Odziv MP3 predvajalnika ali USB ključka, kot je trajanje sinhronizacije in hitrost delovanja, je odvisno od velikosti pomnilnika in tehnologije naprave, ki je v uporabi, prav tako pa tudi od števila in vrste shranjenih skladb. V primeru MP3 predvajalnika s pomnilnikom kapacitete 8 GB traja ta sinhronizacija približno 10 minut. To lahko traja tudi dlje, odvisno od uporabljene naprave. Med tem časom se lahko skladbe izbirajo s pomočjo direktorijev in imen datotek.

  • Ali obstajajo kakšne omejitve glede uporabe predvajalnih seznamov?

    Predvajalne sezname v formatu M3U podpirajo vsi USB avdio vmesniki BMW. Podprti so tudi drugi formati, odvisno od vrste vašega USB avdio vmesnika. Prosimo, preglejte informacije, ki so navedene v vašem priročniku za uporabo.

  • Zakaj moje vozilo vedno prične z USB avdio vmesnikom, četudi je bil zadnji izhodni avdio vmesnik iz zunanje naprave?

    Nekatere USB naprave potrebujejo več časa, da jih USB avdio vmesnik prepozna, in sicer v odvisnosti od velikosti, kapacitete in hitrosti dostopa. To postane jasno, na primer, zaradi dejstva, da je treba nekatere naprave aktivno izbrati v meniju Zabava, pri čemer se glasbeno predvajanje ne začne samodejno, četudi je bil USB avdio vmesnik zadnji aktivni vir zvoka, ko je uporabnik zapustil vozilo.

  • Zakaj moje naprave iPhone/iPod USB avdio vmesnik ne prepozna?

    V posameznih primerih lahko pride do težav pri prepoznavanju naprav Apple iPhone/iPod. V pomoč so lahko naslednji koraki:
    • Odklopite napravo Apple iPhone/iPod in jo nato ponovno priklopite.
    • Preverite, ali je naprava Apple iPhone/iPod povezana z USB avdio vmesnikom z ustreznim adapterskim kablom.
    • Preverite, ali so na kablu morda kakšne poškodbe. Izogibajte se zvijanju kabla.
    • Če imate vozilo z razširjeno povezavo za glasbeni predvajalnik v mobilnem telefonu (USB snap-in adapter), bo morda treba odstraniti USB snap-in adapter iz njegove osnovne plošče, če boste želeli uporabljati napravo iPhone/iPod prek USB vmesnika. To velja tudi za prazni snap-in adapter.
    • Preverite stanje napolnjenosti baterije naprave Apple iPhone/iPod.
    • Če zgoraj navedeni ukrepi niso uspešni, ponovno zaženite svojo napravo Apple iPhone/iPod.

  • Zakaj mojega MP3 predvajalnika/mobilnega telefona USB avdio vmesnik ne prepozna?

    V redkih primerih se lahko pojavijo težave s prepoznavanjem vaše mobilne naprave.
    Na primer, ko vozilo izklopimo in ponovno vklopimo, mobilna naprava pa ostane povezana prek USB kabla, se občasno USB povezava ne vzpostavi ponovno. V tem primeru je treba USB povezavo prekiniti in nato ponovno vzpostaviti.

PONUDBA IZDELKA

  • Ali lahko v svojem vozilu BMW uporabljam tudi profil SAP (SIM Access Profile) Bluetooth®?

    Oprema s kodo SA 6NB oziroma SAP snap-in adapter se lahko upravlja s pomočjo SIM kartice operaterja mobilne telefonije ali s pomočjo mobilnega telefona, ki podpira profil SAP Bluetooth.

  • Zakaj potrebujem dodatno opremo razširjene povezave glasbenega predvajalnika v mobilnem telefonu (SA 6NF)?

    Zraven obstoječe telefonske opreme (SA 633 ali SA 644) in USB avdio vmesnika (SA 6FL) obstaja tudi možnost razširjene povezave glasbenega predvajalnika v mobilnem telefonu (SA 6NF). S pomočjo ustreznega USB snap-in adapterja se lahko ta oprema uporablja tudi za dostop do glasbenih podatkov, ki so shranjeni na telefonu.
    Opremljeni z ustreznim USB snap-in adapterjem za vašo mobilno napravo, ste izpolnili vse pogoje za uporabo svoje mobilne naprave tako s funkcijo prostoročnega klicanja kot predvajanja zvoka istočasno.

  • Ali za upravljanje svoje mobilne naprave v vozilu potrebujem snap-in adapter?

    Za optimalno upravljanje mobilne naprave v vozilu podjetje BMW Group priporoča uporabo snap-in adapterja, da se zagotovi varna pritrditev mobilne naprave, ki se polni in je povezana z zunanjo anteno. Informacije o trenutni ponudbi snap-in adapterjev lahko najdete na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.

  • Katero dodatno opremo potrebujem za USB avdio vmesnik?

    Predvajanje zvoka iz USB naprav podpira posebna dodatna oprema SA6NL, SA6NK, SA6NH ali SA6FL. Ta je lahko na določenih trgih na voljo v okviru osnovne opreme.
    V vozilih, ki vsebujejo USB avdio vmesnik v okviru osnovne opreme, številke SA niso več navedene ločeno.

  • Ali lahko/moram uporabljati adapterski kabel v vozilu?

    Za povezavo svojih naprav lahko uporabljate podaljške, prav tako kot tudi adapterske kable od USB mini/micro do USB. Priporoča se uporaba fleksibilnega adapterskega kabla, da se zaščitita USB vmesnik in vaš MP3 predvajalnik pred mehanskimi poškodbami. Kabel naj ne bo daljši od enega metra.

PONUDBA IZDELKA

  • Zakaj ne morem registrirati svoje mobilne naprave, četudi sem vpisal vstopno geslo?

    Najprej preverite, ali je mobilna naprava na seznamu mobilnih naprav, ki jih je testiralo podjetje BMW (www.bmw.com/bluetooth).
    Vstopno geslo mora biti enako geslu, ki je bilo vpisano v mobilno napravo. Obenem mora biti proces registracije izveden v roku 30 sekund. Pri starejših modelih naprav je treba vstopno geslo vpisati v roku sedmih minut. Če je treba ponoviti postopek registracije, je morda treba izbrisati obstoječe vnose na seznamu naprav. Dodatne informacije lahko najdete tudi v navodilih za uporabo svoje mobilne naprave.

  • Zakaj se moja mobilna naprava ne more ponovno samodejno povezati? In zakaj funkcija, ki je prej zanesljivo delovala, ni več na voljo kot običajno?

    Poskrbite, da je storitev Bluetooth® aktivirana tako na mobilni napravi kot v vozilu. Če se samodejna povezava ne vzpostavi, preverite zaslon svoje mobilne naprave.
    Nekatere mobilne naprave zahtevajo potrditev tako trenutne povezave kot naslednjih povezav. Dodatne informacije lahko najdete v navodilih za uporabo vaše mobilne naprave.
    Če se mobilna naprava ne poveže samodejno tudi po večkratnih poskusih, izklopite svoj mobilni telefon in ga ponovno vklopite. Za kratek čas odstranite baterijo ali ponastavite telefon na tovarniške nastavitve. Preden ponastavite svoj mobilni telefon, priporočamo, da naredite varnostno kopijo svojih podatkov.
    Dodatne informacije lahko najdete tudi v navodilih za uporabo svoje mobilne naprave.
    Preverite tudi, ali so registracijski podatki še vedno prisotni tako v vozilu kot v mobilni napravi. Če ni tako, izbrišite preostale registracijske vnose in ponovno izvedite proces registracije.
    Nezmožnost ustvarjanja trajne ali stabilne povezave (npr. ponavljajoče se prekinitve povezave bluetooth) je pogosto posledica napake strojne opreme mobilne naprave ali podatkov, ki so shranjeni na mobilni napravi (npr. vnosi v telefonskem imeniku, besedilna sporočila, seznam klicev). V takih primerih se priporoča, da ponastavite mobilno napravo na tovarniške nastavitve (če je potrebno, pred tem naredite varnostno kopijo podatkov).

  • Ime osebe, s katero govorim, ni prikazano, čeprav imam to osebo shranjeno v mobilni napravi.

    Če je bil klic izveden iz mobilne naprave, medtem ko je bila povezava bluetooth aktivna, ni mogoče zagotoviti, da se bo ime osebe prikazalo na nadzornem prikazovalniku. Sicer preverite, ali se telefonski imenik mobilne naprave prikaže na nadzornem prikazovalniku in ali se je stik ustrezno in v celoti prenesel.

  • Zakaj se moč signala prikazuje napačno?

    Te funkcije ne podpirajo vse mobilne naprave. Nekatere mobilne naprave prenašajo trenutno moč signala, vendar z znatnim zamikom. Upoštevajte informacije o tem, ki so objavljene na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.
    Na nadzornem prikazovalniku se ne prikažejo vsi vnosi stikov in/ali vse podrobnosti vnosov stikov niso prikazane. Prenos vnosov stikov je odvisen tako od mobilne naprave kot od vozila. Sistem ima omejeno število vnosov stikov. Upoštevajte informacije o tem, ki so objavljene na spletni strani www.bmw.com/bluetooth.

  • Zakaj se telefonski imenik mojega telefona Blackberry ne prikaže v vozilu?

    V veliko primerih mobilne naprave delujejo v načinu Enterprise. V takih primerih administracija IT podjetja opredeli varnostne nastavitve.
    V večini primerov se lahko težava odpravi s prilagoditvijo teh varnostnih nastavitev. Preverite, ali je naslednja možnost nastavljena na Ne:
    Options > Security Options > General Settings > Insert Address Book > No
    Če te možnosti ne morete spreminjati ali po spremembi ni želenega učinka, se posvetujte s svojim administratorjem IT.

  • Mapa Office ne vsebuje menijskih vnosov za Novice, Koledar, Opravila in Zapiski.

    Najprej preverite na spletni strani www.bmw.com/bluetooth, ali vaša mobilna naprava podpira želene funkcije v povezavi z vašim vozilom. Prav tako poskrbite, da se prenašanje elektronskih in besedilnih sporočil, pa tudi koledarja, opravil in zapiskov ne prične, preden se ni telefonski imenik v celoti prenesel. To lahko traja nekaj minut, odvisno od velikosti in vsebine telefonskega imenika. Obenem se proces prenosa prekine med klicanjem ali sprejemom klica. Zato se zamakne tudi prenos koledarja, opravil, zapiskov in sporočil.

  • Ko je povezava bluetooth vzpostavljena, se na moji mobilni napravi zasliši več zaporednih zvokov za obveščanje. Nekateri izmed zvokov se prenašajo tudi po zvočnikih v vozilu.

    Ob dostopanju do koledarskih vnosov, opravil in zapiskov nekatere mobilne naprave oddajajo zvoke za obveščanje. Odvisno od uporabljene naprave, se lahko ti zvoki za obveščanje izklopijo (npr. v nastavitvah profila). Statusna sporočila ali sporočila o napaki, ki se lahko pojavijo na mobilni napravi, lahko spregledate.

  • Zakaj se prikaže obvestilo <Zaščita vsebine> (<Content Protection>) namesto vsebine sporočila (v elektronskih in besedilnih sporočilih)?

    V tem primeru šifriranje podatkov (Zaščita vsebine) preprečuje prenos podatkov iz zaklenjenega telefona Blackberry v vozilo. Če telefon Blackberry odklenete z vpisom gesla, se bodo sporočila pravilno prenesla.
    Da bi trajno odpravili to napako, je treba nastaviti varnostne nastavitve mobilne naprave: Menu > Options > Security Options > Encryption: Disabled. Če ne morete spremeniti teh nastavitev, stopite v stik z administratorjem strežnika Blackberry Enterprise Server v oddelku IT svojega podjetja.

  • Zakaj ne morem predvajati skladb, ki sem jih kupil?

    Kupljene skladbe so povečini opremljene z zaščito pred nedovoljenim kopiranjem (DRM: Digital Rights Management). Skladbe z zaščito pred nedovoljenim kopiranjem se zato ne morejo predvajati in jih sistem izpusti. Predvaja se naslednja ustrezna skladba na seznamu. Enak postopek velja tudi za okvarjene ali poškodovane skladbe.

  • Zakaj med predvajanjem skladb slišim šum oziroma motnje?

    Preverite svoje MP3 datoteke in jih ponovno shranite oziroma jih shranite z drugo programsko opremo. Če ste svojo mobilno napravo povezali z vrati Aux-In, nastavite izhodno glasnost na svoji napravi na največjo glasnost, nato pa prilagodite glasnost s pomočjo sistema z razvedrilnimi vsebinami v svojem vozilu.

  • Zakaj ne slišim glasu, ko predvajam glasbo s svoje naprave iPhone/iPad prek svojega snap-in adapterja?

    Preverite, ali uporabljate snap-in adapter za video posnetke. Če je treba, odstranite vse kable iz analognih AUX vrat.

  • Zakaj lahko določene skladbe najdem samo v direktoriju?

    Če lahko najdete določene skladbe samo v direktoriju, preverite informacije o oznaki ID3 skladbe. Če te informacije niso pravilne, skladbe ni mogoče ustrezno razvrstiti.

  • Skladbo sem spremenil doma. Zakaj je ne vidim v vozilu?

    Če spremenite oznake ID3 datotek na nosilcu podatkov, se lahko včasih zgodi, da sprememba ni zaznana na USB avdio vmesniku. V takih primerih odklopite napravo iz USB avdio vmesnika in izbrišite datoteko na napravi ali ji dodajte datoteko. S tem boste poskrbeli za to, da bo naprava ponovno prebrala podatke, ko bo naslednjič povezana z USB avdio vmesnikom.

  • Včasih se ob zagonu vozila vklopi radio, čeprav je bil zadnji izbrani vir zvoka USB avdio vmesnik.

    Pri zagonu vozila poskuša sistem predvajati zadnji vir zvoka. V primeru USB avdio vmesnika se lahko čas, ki je potreben za prepoznavanje MP3 predvajalnika, spreminja. Ob zagonu vozila se lahko čas, ki je potreben za prepoznavanje MP3 predvajalnika, spreminja. To je odvisno od različnih dejavnikov, kot so velikost, kapaciteta in hitrost dostopa MP3 predvajalnika. V nekaterih primerih se komunikacija z MP3 predvajalnikom ne more dovolj hitro vzpostaviti, zato vozilo najprej preklopi na radio.

  • Zakaj včasih nekaj časa traja, da se USB avdio vmesnik odzove na nastavitev naključnega predvajanja?

    Naključno predvajanje izvaja vaša naprava Apple iPhone/iPod ali vaš USB avdio vmesnik. Čas, ki je potreben, da se naključno predvajanje prične, je odvisen od velikosti seznamov. Zlasti pri zelo obsežnih seznamih lahko pride do zamikov.

  • Zakaj na seznamih vidim številke namesto, na primer, skladb ali naslovov albumov?

    Prikazane številke predstavljajo mesto vnosov na seznamu in se prikažejo, kadar koli se informacije z vašega MP3 predvajalnika ne naložijo dovolj hitro. Kakor hitro so informacije na voljo, so vnosi na seznamih popolni.

  • Zakaj včasih vidim zapis "Podatki se berejo ...", zahtevani seznami pa se prikažejo šele pozneje?

    To sporočilo se prikaže med hitrim pomikanjem po seznamu ali med brskanjem po mapah z veliko vnosi.

  • Zakaj se meta podatki mojih zvočnih datotek ne prikazujejo pravilno?

    Posebni znaki, preglasi in znaki drugih jezikov v oznakah ID3 zvočnih datotek lahko pomenijo, da se shranjeni meta podatki ne prikazujejo pravilno. Če je potrebno, odstranite te znake iz meta podatkov zadevnih datotek ali, alternativno, uporabite drug program za shranjevanje meta podatkov.

  • Zakaj se moje skladbe predvajajo z različno glasnostjo?

    Če se MP3 datoteke predvajajo z različno glasnostjo, čeprav niste spreminjali nastavitev glasnosti v vozilu, je to morda zaradi MP3 datotek samih. Preverite nastavitve glasnosti, ko pretvarjate zvočne datoteke v MP3 datoteke in jih, če je potrebno, ponovno pretvorite v MP3 datoteke. Alternativno lahko uporabite program, s katerim boste standardizirali glasnost svoje glasbene zbirke.

  • Zakaj se glasbeni filter na moji napravi Apple ne shrani?

    V primeru starejših različic programske opreme se občasno zgodi, da se glasbeni filter ne shrani v vozilu. Zato morate posodobiti programsko opremo svoje naprave Apple. Različico programske opreme, ki jo imate nameščeno na svoji napravi Apple, lahko prikažete s pomočjo menija: Settings > General > About > Version.

  • Zakaj med predvajanjem video posnetka s svoje naprave iPhone/iPod vidim črno sliko?

    V redkih primerih je mogoče, da se prikaže črna slika, ko so aplikacije na vaši napravi Apple aktivne v ozadju. V tem primeru zaprite vse aplikacije, ki jih ne potrebujete, s pomočjo upravitelja opravil vaše naprave.

  • Zakaj se video posnetki z moje naprave iPhone/iPod med predvajanjem ne prikažejo v sredini zaslona?

    Če se video posnetek ne prikaže v sredini vašega zaslona, ponovno izberite želeni video posnetek iPhone/iPod. Najboljšo kakovost predvajanja boste dosegli, če bodo nastavitve za video predvajanje na vaši napravi iPhone/iPod nastavljeni na NTSC ali Widescreen = on.