VEČ AGILNOSTI. MANJ UPORA.

Aerodinamika.

VEČ AGILNOSTI. MANJ UPORA.

Aerodinamika.

Dobre ideje niso nujno vedno komplicirane: s ciljnimi aerodinamičnimi ukrepi, kot je krmiljenje zračnih loput, aktiven zadnji spojler ali Air Curtain v podaljšanem sprednjem odbijaču z odprtinami za zrak, doseže vaše vozilo BMW izboljšan količnik zračnega upora. To se pozitivno odrazi na učinkovitosti in stabilnosti vožnje ter hkrati zmanjša stopnjo hrupa v notranjosti.

VEČ AGILNOSTI. MANJ UPORA.Aerodinamika.

Dobre ideje niso nujno vedno komplicirane: s ciljnimi aerodinamičnimi ukrepi, kot je krmiljenje zračnih loput, aktiven zadnji spojler ali Air Curtain v podaljšanem sprednjem odbijaču z odprtinami za zrak, doseže vaše vozilo BMW izboljšan količnik zračnega upora. To se pozitivno odrazi na učinkovitosti in stabilnosti vožnje ter hkrati zmanjša stopnjo hrupa v notranjosti.

LEDVIČKA ACTIVE AIR STREAM.

Ledvička Active Air Stream ve, kdaj motor, zavore in druge komponente potrebujejo zrak in avtomatsko odpre zračne lopute. Ko dotok hladnega zraka ni več potreben, jih ponovno zapre. S tem se izboljša aerodinamika in zniža poraba.

AIR CURTAIN.

Vi imate nadzor nad svojim vozilom, Air Curtain pa nadzira zračni tok. Kajti ta na neverjetno enostaven, toda zelo učinkovit način zmanjša zračni upor karoserije. Zoženi zračni kanali pospešijo dotekajoč zračni tok in ga ciljno vodijo mimo sprednjih koles To zmanjša zračne turbulence na zunanjem delu okrovov koles, zniža zračni upor karoserije in s tem tudi porabo goriva z emisijami CO2.

AIR BREATHER.

Dodate plin in ste vedno hitrejši – vendar kljub temu ne občutite zračnega upora vozila. Kajti Air Breather kanalizira zračni tok na sprednjih kolesih, skrbi za nižje turbulence na zunanjem delu okrovov koles in zmanjša vrtinčenja zraka. S tem se znižajo emisije CO2 in poraba goriva.

AKTIVEN ZADNJI SPOJLER.

Z naraščajočo hitrostjo vožnje se povečajo sile, ki učinkujejo na karoserijo vozila. Pri hitrosti 110 km/h se aktiven zadnji spojler avtomatsko izvleče. S tem se zmanjša zračni upor, izpopolni se oprijem s cestiščem in zmanjša se vzgon na zadnji premi. Dodatno se zniža tudi poraba goriva in z njo emisije CO2. Pri hitrosti 70 km/h se zadnji spojler ponovno avtomatsko uvleče nazaj.

AERO BLADE.

Aero Blade je podaljšek C-stebrička z ostrim robom, ki loči dotok zraka od površine. S tem se zmanjšajo zračne turbulence za vozilom. In zračni upor na zadku. To pa posledično zniža porabo in emisije CO2.

PLATIŠČA AERO.

Lahko delo z vetrom: aerodinamično izpopolnjena platišča Aero v obliki turbine vodijo zrak optimalno vzdolž boka vašega vozila BMW in s tem izboljšajo aerodinamiko vozila.

AERODINAMIKA PRI BMW i8.

Aerodinamično oblikovana karoserija, izrazita klinasta oblika, nizka masa – BMW i8 se jasno predstavlja kot polnokrven športnik. Vrsta aerodinamično izpopolnjenih značilnosti skrbi za to, da se pri maksimalni dinamiki hkrati doseže optimalna učinkovitost. Lep primer tega sta v obliki plastenja, kot zračna kanala vgrajeni LED enoti zadnjih luči, ki ciljno usmerjata zračni tok.

Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 49
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 11,9

Poraba goriva in emisije CO₂.

Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.