NE PUŠČA ODPRTIH VPRAŠANJ.

Aktivni servisni sprejem BMW.

NE PUŠČA ODPRTIH VPRAŠANJ.

Aktivni servisni sprejem BMW.

NE PUŠČA ODPRTIH VPRAŠANJ.Aktivni servisni sprejem BMW.

Vaš BMW je pomemben tako za vas, kot za nas. Zato si za vas in vaše vozilo vzamemo čas ter vam namenimo pozornost, ki si jo zaslužite. V okviru aktivnega servisnega sprejema BMW si skupaj z vami pobližje ogledamo vaše vozilo. Zato zaupajte znanju pooblaščenega trgovca z vozili BMW in ne prepustite pregled svojega vozila komurkoli.

VAŠ UŽITEK V VOŽNJI – NAŠA SKRB.

Najboljši servis vašega BMW se opravi le na enem mestu: pri lokalnem trgovcu z vozili BMW. Da bi bilo vaše vozilo vedno v odličnem stanju, ga naši usposobljeni strokovnjaki pregledajo po korakih. Skupaj z vami izvedemo naslednje preglede:

  • Pregled podatkov vozila.

    Z aktivnim servisnim sprejemom BMW izročitev avtomobilskega ključa še nikoli ni bila tak užitek. Ključ vsebuje najpomembnejše podatke o vašem vozilu. Servisni svetovalec BMW analizira servisne informacije z uporabo elektronskega čitalnika ključa (Key Reader). S tem se odpravi dvoumnost in pomanjkljivost informacij, servisni svetovalec BMW pa ima več časa, da se osredotoči na vaše individualne zahteve. Obseg storitev v pregledu:
    • Branje podatkov iz čitalnika ključa

  • Pregled notranjosti vozila.

    Skupaj s servisnim svetovalcem BMW si ogledate notranjost vozila in najpomembnejše komfortne in varnostne funkcije. Sem spada shranjevanje položaja voznikovega sedeža, preverjanje ustreznosti delovanja klimatske naprave in pregled notranje osvetlitve. Ker je varnost na prvem mestu, servisni svetovalec BMW prav tako preveri delovanje in stanje varnostnih pasov na sprednjih sedežih, pedal in sklopke. Skupaj z vami preverimo:
    • Shranjevanje položaja voznikovega sedeža
    • Izklop radia
    • Delovanje in stanje varnostnih pasov spredaj
    • Notranjost, osvetlitev armaturne plošče in odlagalnega predala
    • Delovanje klimatske naprave (dezinfekcija)
    • Pedala (hrup)
    • Delovanje sklopke
    • Nivo olja z C8S (vozila brez merilne palice za olje)

  • Pregled zunanjosti vozila.

    Iz notranjosti k zunanjosti: servisni svetovalec BMW pregleda zunanjost vašega vozila zaradi morebitnih poškodb stekla, laka in karoserije. Pregledajo se tudi metlice brisalnikov za dobro vidljivost v vseh voznih situacijah. Skupaj z vami preverimo:
    • Poškodbe stekla
    • Stanje metlic brisalnikov
    • Poškodbe laka in karoserije

  • Pregled motornega prostora.

    Motor je srce vsakega vozila BMW. Servisni svetovalec BMW preveri morebitne poškodbe in čistočo motorja. V motornem prostoru se nahajajo shranjevalne posode za tekočine, kot so motorno olje, zavorna tekočina, hladilno sredstvo in druge. Pomembno je, da se skrbno preveri morebitne poškodbe in tesnitev teh posod. Skupaj z vami preverimo:
    • Čistočo in poškodbe
    • Nivoje tekočin
    • Nivo olja s pomočjo merilne palice za olje
    • Iztekanja tekočin

  • Pregled zadnjega dela vozila.

    Zadnji del vozila je prav tako pomemben, kot vse ostalo. Zato servisni svetovalec BMW natančno pregleda delovanje in stanje varnostnih pasov na zadnjih sedežih ter razsvetljavo prtljažnika. V sklopu aktivnega servisnega sprejema BMW prav tako zagotavljamo pregled varnostne opreme, ki je del vsakega vozila, kot so npr. uporaben in veljaven komplet prve pomoči in varnostni brezrokavniki. Skupaj z vami preverimo:
    • Delovanje in stanje varnostnih pasov zadaj
    • Razsvetljavo prtljažnika
    • Varnostno matico kolesa
    • Komplet prve pomoči (datum veljavnosti)
    • Varnostne brezrokavnike
    • Nadomestne žarnice

  • Pregled vozila na dvigalu (na višini oči).

    Sedaj je čas, da dvignemo vaše vozilo BMW na višino oči. Najprej si lahko skupaj s servisnim svetovalcem BMW ogledate in preverite prisotnost poškodb na laku in karoseriji. V tej fazi prav tako namenimo posebno pozornost osnovi vašega vozila: preverimo platišča in pnevmatike, zavore, višino podvozja od tal in tesnitev blažilnikov. Skupaj z vami preverimo:
    • Poškodbe laka in karoserije
    • Poškodbe platišč in pnevmatik
    • Zavore
    • Tesnitev blažilnikov
    • Višino podvozja od tal

  • Pregled vozila na dvigalu (zgornji položaj).

    Na koncu gre aktivni servisni sprejem BMW še korak višje. Dvig vašega vozila BMW je potreben za pregled zavor ter globine profila in obrabljenosti pnevmatik. Vendar pa to ni edina naloga servisnega svetovalca BMW. Ta opravi tudi vizualni pregled sprednje in zadnje preme ter izpušnega sistema. Dvig vozila prav tako omogoča, da servisni svetovalec BMW natančneje pregleda znake morebitne korozije in poškodbe šasije. Skupaj z vami preverimo:
    • Zavore
    • Globino profila in obrabljenost pnevmatik
    • Iztekanje tekočin
    • Vizualni pregled sprednje in zadnje preme
    • Pregled izpušnega sistema
    • Korozijo in poškodbe šasije
    • Stanje mehov

VAŠE PREDNOSTI.

Aktivno sledimo k drugačnemu in še posebej boljšemu – ne le pri sami izdelavi vozil, ampak tudi na področju storitev za stranke. Zato lahko pri aktivnemu servisnem sprejemu BMW računate na naslednje prednosti.

Namig:
V času dogovarjanja za termin nam sporočite, da vas aktivni servisni sprejem BMW zanima. S tem se zagotovi, da ima servisni svetovalec BMW dovolj časa za obravnavo vseh vaših vprašanj in zahtev.

  • Brezplačni pregled.

    Nudimo vam brezplačni pregled vozila, ki ga opravi eden naših usposobljenih servisnih svetovalcev BMW.

  • V pregled ste popolnoma vključeni.

    Skupaj z vami bomo podrobneje pregledali vaše vozilo BMW.

  • Zagotovljena popolna transparentnost.

    Servisni svetovalec vam bo vse podrobno pojasnil, tako da boste dobili jasen pregled glede del, ki jih je potrebno opraviti.

  • Vi odločate.

    Po pregledu vozila se sami odločite, katera dela želite, da se izvedejo.

  • Brez nepričakovanih stroškov.

    Če se izkaže, da je potrebno opraviti dodatno delo, bomo stopili v stik z vami za soglasje glede nadaljnjega postopka.