VAŠ UŽITEK V VOŽNJI V SREDIŠČU.

BMW Service.

Kakovost, učinkovitost in moč inovacij – trije stebri kompetence BMW Service, na katere se naše stranke lahko zanesejo danes in jutri. BMW s tem že v fazi načrtovanja novih avtomobilov misli na prihodnje servisne storitve in koncepte ter svoj angažma usmeri na to, da vam ponudi prvorazredni servis za vaše vozilo BMW. In tako skrbi za neomejen užitek v vožnji.

AVTOMOBILSKA TEHNOLOGIJA BMW.

Servis, ki misli zraven: v svojem avtomobilu lahko kadar koli prikličete status servisa, ki se določi glede na potrebo. Interna povezava sistemov v vozilu, pri pooblaščenem servisu BMW in na centrali BMW se ciljno uporablja za izboljšanje servisnega procesa. Servisni termini se enostavno načrtujejo vnaprej in prihranijo se vam nepotrebni stroški.

POOBLAŠČENI SERVIS BMW.

Vedno na uslugo: po zaslugi naše svetovne mreže je naslednji pooblaščeni servis BMW le redko daleč stran. In zaradi povezave s centralo in stalnim prenosom znanja je vsepovsod zagotovljen optimalen servis.
Pri svojem pooblaščenem servisu BMW vedno točno veste, na kaj se lahko zanesete: kakovost in kompetenca pri vzdrževanju, popravilo in svetovanje z odlično usposobljenim strokovnim osebjem ter informacije in diagnostične naprave z računalniško podporo.

DIAGNOZA NA VOZILU.

Visokotehnološki servis: v vozilu integrirana diagnoza na vozilu pravočasno identificira in shrani morebitne motnje v električnih in elektronskih sistemih vozila. Na osnovi diagnoze računalniško podprt sistem posreduje hitre in precizne analize napak. Poleg tega vzpostavi interaktivno, neposredno dvosmerno komunikacijo med pooblaščenim servisom BMW in specialisti na centrali BMW. S tem je stalno zagotovljena visoka kakovost servisa.

VEDNO KORAK SPREDAJ S CONDITION BASED SERVICE.

BMW je leta 1982 kot prvi avtomobilski proizvajalec odpravil toge intervale vzdrževanja in vpeljal servis v skladu s potrebami. Danes se stanje obrabljivih delov in obratovalnih tekočin določi, glede na model vozila, s pomočjo senzorjev in algoritmov ali parametrov, kot so prevoženi kilometri ali vozne navade.
Pri zagonu ste pravočasno obveščeni o statusu vozila in naslednjem potrebnem servisu – s prednostjo, da se servis opravi le takrat, ko je potreben.

KEYREADER.

Inovativno, hitro in zanesljivo: pomembni podatki o vozilu, kot so številka šasije, stanje kilometrov in bližajoča se potreba za servis, se pri modelih BMW od leta proizvodnje 2000 shranijo na avtomobilskem ključu. Pooblaščeni servis BMW lahko te podatke pri servisnem terminu prikliče s pomočjo elektronskega čitalnika – Key Reader. S tem se preprečijo nejasnosti ali napake pri prenosu, vam pa ostane več časa za osebni pogovor s servisnim svetovalcem BMW.