V SILI SE ZANESITE NA ZANESLJIVEGA PARTNERJA.

Upravljanje pri okvari in nesreči BMW.

V najboljših rokah: s svojim vozilom BMW uživajte v vožnji, varnosti in udobju na najvišji ravni. Naša storitev upravljanja pri okvari in nesreči BMW skrbi za to, da ste tudi v sili deležni najboljše oskrbe. 365 dni v letu, 24 ur na dan.
Če v primeru okvare potrebujete pomoč na licu mesta, enostavno stopite v stik z mobilno asistenco BMW: k vam bomo napotili servisno vozilo BMW ali hitro službo za pomoč na cesti z lokalnim sodelujočim partnerjem – in če bo potrebno, vam bomo organizirali tudi taksi prevoz ali nočitev v hotelu.
V primeru nesreče vam specialisti upravljanja pri nesreči BMW stojijo ob strani: natančno vedo, kaj je potrebno storiti in vas pri tem dejavno podpirajo. Vseeno, kam ste trenutno namenjeni, z upravljanjem pri okvari in nesreči BMW nikoli ne boste ostali sami.

ODPRTI TELEFON V PRIMERU NESREČE BMW.

V sili je odprti telefon v primeru nesreče BMW vaša prva izbira. To lahko vzamete dobesedno. Kajti pomagamo z besedo in dejanjem ter vam nudimo podporo pri vseh pomembnih zadevah: vlečna služba, nadomestno vozilo ali obveščanje zavarovalnice – z upravljanjem pri nesreči BMW se tudi težke situacije uredijo hitro in brez težav. Naši strokovnjaki vam stojijo ob strani 24 ur na dan.

  • Storitve odprtega telefona v primeru nesreče BMW.

    Vse iz ene roke. Vse na eni številki. Bodisi posredovanje vlečne službe, nadomestnega vozila bodisi podpora pri uveljavljanju škode: upravljanje pri nesreči BMW zajema vse ukrepe, ki so v sili pomembni za vas.
    Storitve v pregledu:
    • 24-urni odprti telefon v primeru nesreče je brezplačno na voljo za vse stranke BMW.
    • Posredovanje vlečne službe in nadomestnega vozila (najemno vozilo) za čas trajanja popravila.
    • Obveščanje najbližjega pooblaščenega servisa BMW.
    • Podpora s strani trgovca z vozili BMW pri uveljavljanju škode na zavarovalnici.
    • Zagotavljanje popravila v pooblaščeni mehanični delavnici BMW.
    • Priprava obračuna in urejanje škode z zavarovalnico s strani trgovca z vozili BMW.
    • Splošna priporočila za ravnanje po nesrečah.
    • Svetovanje pri alternativnih možnostih za potovanje.
    Indirektni stroški, kot so npr. stroški za vlečno službo, popravilo, nadomestno vozilo itd., niso vključeni v storitvah.

  • Profesionalno popravilo pri nesreči.

    Najboljša kakovost, optimalno ohranjanje vrednosti – najboljši naslov za vaše vozilo BMW: popravila vozil BMW so s tehničnim napredkom vedno bolj sofisticirana. Le vaš pooblaščeni servis BMW 100 % izpolnjuje te visoke standarde. Zelo usposobljeni specialisti vrnejo vaše vozilo BMW, tehnično in optično, ponovno v originalno stanje in zagotovijo, da še naprej izpolnjuje vse zahteve na preizkusnih trkih. Seveda se pri popravilu vašega vozila uporabljajo izključno originalni deli BMW, ki so bili proizvedeni in preizkušeni z največjo skrbnostjo. Če je na vašem vozilu BMW potrebno lakiranje, se uporabijo okolju prikazni laki iz programa BMW ColorSystem.

INFORMACIJE ZA REŠEVANJE BMW ZA REŠEVANJE OSEB.

Reševalne ekipe imajo ravno pri hudih prometnih nesrečah večinoma le malo časa, da izvlečejo poškodovane osebe iz vozila. Zato čim prej potrebujejo obsežne informacije o ponesrečenem avtomobilu: kje se nahaja akumulator, kje so zračne blazine in kje se lahko vozilo nenevarno in hitro razreže? Za ta namen so na voljo informacije za reševanje BMW za reševalne ekipe, reševalne sheme BMW in posebna nalepka za vetrobransko steklo.

  • Reševalne sheme BMW.

    Reševalne sheme BMW nudijo reševalnim ekipam pomembne informacije ter jim omogočajo hiter in manj nevaren dostop do potnikov.
    Reševalno shemo BMW lahko natisnete kot PDF in jo shranite za senčnik na voznikovi strani. Reševalne sheme so barvne, tako da so vsebine razumljive in je možno hitro ukrepanje. Zato priporočamo, da si reševalno shemo natisnete barvno.
    Pravno obvestilo: vsebina reševalnih shem je namenjena izključno usposobljenim reševalnim ekipam za namen tehničnega reševanja oseb.

  • Nalepka za vetrobransko steklo.

    Nalepko reševalne sheme v vozilu prejmete pri svojem pooblaščenem servisu BMW. Da se prve reševalce takoj obvesti, da se v vozilu nahaja reševalna shema, je nujno nalepko nalepiti na vetrobransko steklo na voznikovi strani levo spodaj. Vaš pooblaščeni servis BMW vam z veseljem svetuje.

UPRAVLJANJE PRI OKVARI BMW: MOBILE CARE.

z BMW Mobile Care vam v primeru okvare stoji ob strani obsežen paket storitev mobilnosti. Za neomejeno mobilnost – ko pride do tega. Vseeno, katerega dne in ob kateri uri – enostavno vzpostavite stik z mobilno asistenco BMW preko menija iDrive (le pri vozilih z nadzornim prikazovalnikom) ali telefona na številki 080 1038 v Sloveniji
ali +43 1 525 03 63 05 v tujini.

V večini primerov vam lahko naši specialisti enostavno pomagajo z navodili po telefonu. Pri vozilih, ki so opremljena z BMW TeleServices, se lahko podpora izvaja z diagnozo in pomočjo BMW TeleService.
Če potrebujete pomoč pri okvari na licu mesta, brez težav in zanesljivo organiziramo prihod servisnega vozila BMW in, če je potrebno, še več: npr. vlečno službo, taksi prevoz ali nočitev v hotelu. Z vseevropsko garancijo mobilnosti BMW Mobile Care imate vse prednosti na krovu. Veliko storitev iz BMW Mobile Care je za vas seveda brezplačnih.

  • Pomoč pri okvari na licu mesta.

    V večini primerov vam lahko pomagamo že po telefonu. Če potrebujete pomoč na licu mesta, k vam takoj napotimo servisno vozilo BMW oz. vam organiziramo službo za pomoč na cesti ter krijemo stroške (do največ 100 evrov). Opomba: storitve službe za pomoč na cesti se na licu mesta omejijo izključno na vzpostavitev pripravljenosti za vožnjo.

  • Pomoč pri predrti pnevmatiki in nezgodi.

    Tudi v primeru predrte pnevmatike vam nudimo zanesljivo pomoč. Če je vaše vozilo BMW opremljeno s pnevmatikami runflat in znotraj štirih ur ni na voljo nadomestne pnevmatike, se povrnejo tudi stroški za nadaljnje storitve – razen stroški za nadomestno pnevmatiko.
    Pri manjših nezgodah, kot je npr. zaklenjen ali izgubljen avtomobilski ključ, dolivanje napačnega goriva ali prazna posoda za gorivo, vam pri odpravljanju težave z veseljem pomagamo z organizacijo. Iz tega naslova ne obstaja pravica do prevzema stroškov za pomoč pri okvari na licu mesta ali nadaljnje storitve mobilnosti.

  • Vlečna služba do najbližjega pooblaščenega servisa BMW.

    Če okvare ni možno odpraviti na licu mesta, krijemo stroške vlečne službe do najbližjega pooblaščenega servisa BMW.

  • Nadaljevanje vožnje v taksiju.

    Če v primeru okvare potrebujete taksi, prevzamemo stroške za eno ali več voženj s taksijem – do najvišjega zneska 80 evrov.

  • Hotelske nočitve.

    Če morate zaradi okvare prenočiti, krijemo stroške hotela za vse potnike v vozilu do končanega popravila oz. za največ štiri nočitve (v kategoriji hotela do štirih zvezdic). Pogoj: kraj okvare je od vašega bivališča oddaljen več kot 50 km.

  • Nadomestno vozilo za nadaljevanje vožnje.

    Krijemo vam stroške za nadomestno vozilo do končanega popravila. Doma do največ treh delovnih dni plus konca tedna, v tujini do največ petih delovnih dni plus konca tedna.
    Prosimo, upoštevajte, da se razpoložljivost nadomestnih vozil lahko spreminja. Splošni pogoji poslovanja komercialnih ponudnikov najema vozil lahko odrejajo geografske omejitve za uporabo njihovih vozil.

  • Druge storitve za vašo neomejeno mobilnost.

    Poleg do sedaj omenjenih storitev, za brezhibno ohranjanje vaše mobilnosti prevzamemo tudi naslednje storitve – posamično ali kombinirano – do najvišjega skupnega zneska 500 evrov na okvaro.
    Kolikor okoliščine zahtevajo, vam krijemo tudi stroške za nadaljevanje potovanja ali povratek nazaj domov z vlakom ali letalom – do zgoraj imenovanega najvišjega zneska.
    Če bi ob prevzemu vozila za vas nastali stroški, jih krijemo do zgoraj imenovanega najvišjega zneska. Kolikor je potrebno, organiziramo vračilo vozila na vaš naslov. Pogoj je, da trajanje popravila od trenutka prihoda vozila v mehanično delavnico do predvidenega dokončanja, znaša več kot tri delovne dni. Poleg tega mora biti razdalja med bivališčem in krajem okvare večja kot 100 km. Vračilo vozila iz tujine lahko traja približno deset dni (zbirni transport).*
    * Opomba k ponudbi: stroški združenih storitev v okviru neomejene mobilnosti se povrnejo le do najvišjega skupnega zneska 650 evrov na okvaro.

POVRAČILO STROŠKOV.

V načelu velja: krijejo se le tisti stroški, ki so bili po svoji vrsti in obsegu usklajeni z mobilno asistenco. Praviloma krijemo stroške za vse storitve BMW Mobile Care v vašem imenu. Če bi izjemoma nastale stroške krili sami, vam te takoj povrnemo. Za to potrebujemo originalne račune opravljenih storitev (npr. vlečne službe), skupaj s kopijo računa popravila in v celoti izpolnjenim poročilom o okvari.

OBMOČJE VELJAVNOSTI.

Storitve BMW Mobile Care so v primeru okvare veljavne v naslednjih evropskih državah:Albanija, Andora, Belgija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Danska, Nemčija, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Velika Britanija, Irska, Italija, Hrvaška, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Malta, Makedonija, Monako, Nizozemska, Norveška, Avstrija, Poljska, Portugalska, Romunija, Švedska, Švica, Srbija, Črna Gora, Slovaška, Slovenija, Španija (vključno s Kanarskimi otoki), Češka, Turčija, Madžarska in Ciper. Imate kakšno vprašanje glede BMW Mobile Care? Potem nas pokličite na telefonsko številko 080 1038 v Sloveniji ali +43 1 525 03 63 05 v območju veljavnosti BMW Mobile Care.

VELJAVNOST STORITEV MOBILNOSTI BMW.

BMW vam z BMW Mobile Care nudi vseevropsko garancijo mobilnosti: in to do 5 let od datuma prve registracije vašega vozila.

  • Dve leti obsežnih storitev mobilnosti.

    Ta ponudba, ki velja za vsa nova vozila BMW od datuma prve registracije 01. 01. 2011, pomeni 2 leti obsežnih storitev mobilnosti v skladu z veljavnimi pogoji vseevropske garancije mobilnosti BMW Mobile Care.

  • Podaljšanje veljavnosti garancije mobilnosti.

    Po preteku 24-mesečnega roka veljavnosti lahko garancijo mobilnosti BMW Mobile Care za svoje vozilo BMW podaljšate: če ste svoje redne servise motornega olja izvajali pri pooblaščeni mehanični delavnici BMW, se garancija mobilnosti BMW Mobile Care avtomatsko podaljša za naslednjih 24 mesecev, vendar največ do preteka 10 let po prvi registraciji. Kdaj je potreben naslednji servis motornega olja, določi vaš skupni računalnik v skladu z vašim individualnim slogom vožnje. Vnos v servisno knjigo vašega vozila oz. račun servisa vam služi kot dokazilo.
    Četudi servisa motornega olja enkrat niste opravili v pooblaščeni mehanični delavnici BMW – podaljšanju vaše garancije mobilnosti nič ne stoji na poti. Če naslednji servis motornega olja ponovno opravite pri pooblaščeni mehanični delavnici BMW, se garancija mobilnosti BMW Mobile Care avtomatsko podaljša za naslednjih 24 mesecev, vendar največ do preteka 10 let po prvi registraciji. Prosimo, upoštevajte: garancija mobilnosti BMW Mobile Care se v vsakem primeru konča s pretekom 5 let od datuma prve registracije vašega vozila.

  • Izključitev garancije mobilnosti.

    Seznam prednosti iz garancije mobilnosti BMW Mobile Care ni zapravljen, če se vzdrževalna in popravilna dela – vključno morebiten oljni servis – izvedejo pri nepooblaščenih mehaničnih delavnicah. Storitve iz garancije mobilnosti BMW Mobile Care pa so seveda izključene, če je izgubo mobilnosti vozila možno pripisati dejstvu, da intervali pregleda in vzdrževanja, ki jih je določil proizvajalec, niso bili upoštevani ali če se pregledi, vzdrževalna dela in druga popravila v nepooblaščeni mehanični delavnici niso izvajala v skladu s predpisi proizvajalca.