ROJEN ŠPORTNIK. Z VELIKO REZERVE.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 3 Limuzina.

ROJEN ŠPORTNIK. Z VELIKO REZERVE.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 3 Limuzina.

BMW serije 3 Limuzina omogoča dinamiko v veliko fasetah. V okviru dodatne opreme zagotavljata prilagodljivo M podvozje ali prilagodljivo športno krmiljenje največjo agilnost. Tako lahko uživate v največji vodljivosti in natančnosti tudi pri športni vožnji. Motorji BMW TwinPower Turbo in 8-stopenjski športni menjalnik Steptronic v okviru dodatne opreme zagotavljajo izvrstni užitek v vožnji. Te in druge tehnologije BMW EfficientDynamics omogočajo navdušujočo zmogljivost in istočasno pomagajo zmanjševati porabo goriva.

ROJEN ŠPORTNIK. Z VELIKO REZERVE.Vozna dinamika in učinkovitost BMW serije 3 Limuzina.

BMW serije 3 Limuzina omogoča dinamiko v veliko fasetah. V okviru dodatne opreme zagotavljata prilagodljivo M podvozje ali prilagodljivo športno krmiljenje največjo agilnost. Tako lahko uživate v največji vodljivosti in natančnosti tudi pri športni vožnji. Motorji BMW TwinPower Turbo in 8-stopenjski športni menjalnik Steptronic v okviru dodatne opreme zagotavljajo izvrstni užitek v vožnji. Te in druge tehnologije BMW EfficientDynamics omogočajo navdušujočo zmogljivost in istočasno pomagajo zmanjševati porabo goriva.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Z BMW EfficientDynamics izvlecite več iz vsakega litra goriva: več moči, večjo učinkovitost in več užitka v vožnji. Tehnične inovacije, ki zmanjšajo porabo goriva in hkrati povečajo užitek v vožnji, pomenijo, da je čista dinamika serijsko na voljo v vsakem BMW.

ŠPORTNIK V NAJBOLJŠI FORMI.

Vozna dinamika BMW serije 3.

ŠPORTNIK V NAJBOLJŠI FORMI.

Vozna dinamika BMW serije 3.

8-STOPENJSKI ŠPORTNI MENJALNIK STEPTRONIC.

8-STOPENJSKI ŠPORTNI MENJALNIK STEPTRONIC.

8-stopenjski avtomatski športni menjalnik Steptronic se prilagaja individualnemu slogu vožnje. Pri tem sega obseg od udobnega jadranja do zelo dinamične vožnje. Poleg avtomatskega prestavljanje obstaja v vsakem trenutku možnost ročnega prestavljanja, tudi s priporočili prikazovalnika izbire prestave. Pri tem se prestave menjajo s pomočjo krajše prestavne ročice avtomatskega menjalnika ali prestavnih vzvodov na usnjenem športnem volanu.
V načinu Sport so postopki prestavljanja naravnani za največjo zmogljivost. Hitri skoki vrtilne frekvence med prestavami povečujejo močen pospešek. Motor vedno vzdržuje hitrost, pri kateri lahko kadar koli dostopa do izredno visoke izhodne moči. Funkcija z navdihom iz dirkalnega športa uravnava število vrtljajev pri speljevanju in omogoča največji pospešek z mesta. Osma prestava pri visokih hitrostih zmanjša število vrtljajev in porabo. Svoj delež prispeva tudi na novo razvita, učinkovitejša sklopka pretvornika vrtilnega momenta. 8-stopenjski športni menjalnik Steptronic sodeluje z motorjem in zagotavlja učinkovitost prenosa moči in udobje prestavljanja.

  • 8-stopenjski menjalnik Steptronic

    8-stopenjski menjalnik Steptronic določa merila v udobju in dinamiki ter je osrednji del ukrepov BMW EfficientDynamics. Posebej precizno stopnjevanje prestav omogoča optimalen razvoj moči pri vseh hitrostih. To občutno zmanjša porabo goriva, medtem ko je hkrati na voljo še več športnosti in dinamike. Zlasti pri velikih hitrostih se s pomočjo dodatnih prestav zmanjša število vrtljajev in s tem tudi poraba ter hrup motorja.
    Svoj delež prispeva tudi sklopka pretvornika vrtilnega momenta – čeprav se preklopi v ročni način prestavljanja. Kombinacija neznatnih skokov vrtilne frekvence in precizne uglasitve menjalnika doseže posebej visoko udobje prestavljanja in občutno zmanjšan hrup.
    Povezane funkcije, kot so daljnovidni pogon, prepoznavanje načina vožnje in prepoznavanje prometnih razmer, bistveno vplivajo na prestavljanje menjalnika. V vseh voznih razmerah sistem, glede na način vožnje, izbere optimalno prestavo. Daljnovidni pogon glede na potek poti skrbi, po zaslugi povezave navigacijskih podatkov in krmiljenja menjalnika, bodisi za športno-spontano odzivanje (način SPORT) bodisi za k udobju usmerjen program z manj prestavljanja (način COMFORT).

BMW 340I LIMUZINA.

BMW 340I LIMUZINA.

Brezkompromisen razvoj moči in kultiviran tek sta prepoznavni znak vrstnega 6-valjnega bencinskega motorja BMW TwinPower Turbo iz družine motorjev BMW EfficientDynamics. Ta močen 3,0-litrski motor združuje popolnoma spremenljivo krmiljenje ventilov Valvetronic, vklj. dvojni VANOS, neposredno vbrizgavanje bencina in turbopolnilnik TwinScroll za optimalno polnjenje valjev. Rezultat: največja moč 240 kW (326 KM) in največji navor 450 Nm pri 1.380–5.000 vrt/min. To pomeni, da bencinski turbo motor pospeši BMW 340i Limuzina od 0 do 100 km/h v osupljivih 5,2–5,1 sekunde in doseže največjo hitrost 250 km/h. Kot rezultat različnih inteligentnih tehnoloških inovacij je kombinirana poraba goriva samo 7,7 do 6,5 litra na 100 km, z emisijami CO2 samo 179 do 152 g/km.
Pogonski sklop, ki navdušuje vsakega voznika: največja učinkovitost in zmogljivost s pomočjo dodatnega spektra vrtljajev in neposredno odzivnostjo tudi v nizkem območju števila vrtljajev – značilni motor BMW.

BMW 320D LIMUZINA EFFICIENTDYNAMICS EDITION.

BMW 320d Limuzina EfficientDynamics Edition z 2,0-litrskim 4-valjnim dizelskim motorjem BMW TwinPower Turbo zagotavlja izredno učinkovitost na področju porabe goriva in varčnosti. Motor razvije 120 kW (163 KM) pri 4000 vrt/min in največji navor 400 Nm med 1750 in 2250 vrt/min. S tem omogoča, da BMW 320d Limuzina EfficientDynamics Edition iz mesta doseže 100 km/h v 7,9 do 7,8 sekunde. Kombinirana poraba goriva je samo 4,3 do 3,8 litra na 100 km, emisije CO2 pa so samo 113 do 99 g/km.


2,0-litrski 4-valjni dizelski motor BMW TwinPower Turbo se spontano odziva na ukaze voznika tudi v nizkem območju števila vrtljajev in se odlikuje, zahvaljujoč novi generaciji neposrednega vbrizgavanja goriva preko skupnega voda, z zelo mirnim tekom. Njegov turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo turbinskih lopatic skrbi za visok pritisk in posledično visok navor ter močen pogon v širokem območju števila vrtljajev.


Izredna učinkovitost vozila je posledica njegovega optimiranega menjalnika, prilagojenega prikazovalnika izbire prestave in različnih aerodinamičnih izboljšav.

PODVOZJE.

Že več generacij postavlja BMW serije 3 nove standarde na področju vozne dinamike. Nadaljnji razvoj na področju tehnologije blažilnikov, predelano podvozje in izboljšano krmiljenje zagotavljajo znatno več užitka v vožnji. Dodatne nastavitve podvozja so izboljšale tako vzdolžne kot prečne lastnosti. To velja tako za osnovno podvozje kot podvozje M Sport in prilagodljivo M podvozje. Zraven tega je izboljšana preciznost krmiljenja, zmanjšana so nihanja karoserije, vožnja naravnost pa je optimirana. BMW serije 3 Limuzina navdušuje s svojim izvrstnim oprijemom cestišča, popolno vodljivostjo in največjo agilnostjo. Obenem pa ponuja največje udobje v vseh voznih razmerah.

  • Prilagodljivo M podvozje

    Z deset milimetri nižjo lego prilagodljivega M podvozja vozno dinamičen potencial vozila BMW serije 3 doseže dodatno izboljšanje. Voznik lahko karakteristiko podvozja s pomočjo stikala za uravnavanje vozne dinamike nastavi po meri svojega trenutnega razpoloženja in sloga vožnje – od komfortnega do posebej športnega. Ne glede na to, za katero osnovno interpretacijo se odloči, elektronsko krmiljeni blažilniki prilagodljivega M podvozja se v vsakem trenutku, v delčku sekunde prilagodijo razmeram na cesti. Za to sistem uporablja številne senzorje, ki poleg nihanj koles zajemajo tudi hitrost vožnje, da uravnajo optimalno blaženje in hkrati izpopolnijo varno vožnjo.
    Za sproščeno potovanje je na voljo način COMFORT. Način SPORT omogoča poudarjeno športno nastavitev podvozja z občutno bolj togo nastavitvijo blažilnikov. Kdor želi svoje vozilo voziti posebej dinamično, izbere način SPORT+. Pri tem je aktivna funkcija DTC (dinamični nadzor oprijema), ki pogonskim kolesom za poudarjeno športno vožnjo v mejnem območju nudi večjo mero zdrsa. Funkcija DSC ni izklopljena, vendar poseže v vožnjo bistveno pozneje, da stabilizira vozilo ‒ v okviru fizikalnih meja.

  • Spremenljivo športno krmiljenje

    Spremenljivo športno krmiljenje s sistemom Servotronic skrbi za neposredno in agilno obnašanje vozila med vožnjo. To se neodvisno od aktualne hitrosti na zasuk volana odziva z različno velikimi prestavnimi razmerji volana. Pri posebej velikih zasukih koles se zmanjšajo potrebna premikanja volana. Na voljo ima podporo krmilne sile, ki se spremenljivo prilagaja glede na hitrost. S tem se občutno poveča agilnost, izboljša lega na cesti pri poudarjeni športni vožnji v ozkih ovinkih in olajša obračanje pri izogibalnih manevrih. Hkrati se izboljša udobje pri parkiranju, zavijanju in manevriranju. Pri majhnih zasukih volana krmilni mehanizem posreduje stabilno vožnjo naravnost z visoko natančnostjo.

  • BMW xDrive

    Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive se odlično prilagaja zahtevnim razmeram na cesti, s tem da stalno nudi najboljšo trakcijo. Z xDrive in dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC) ostane BMW stabilno na svojem voznem pasu in ohranja smer vožnje. xDrive predčasno porazdeli pogonsko moč – krmiljena s pomočjo senzorjev DSC – med premama tako, da se prekrmiljenje ali podkrmiljenje v ovinkih odpravi pravočasno in s tem poveča stabilnost ohranjanja smeri vožnje. Obenem zagotovi hitro in varno pospeševanje tudi na spolzkih ali strmih delih ceste. DSC mora v kritičnih razmerah na cesti posegati redkeje. BMW xDrive učinkovito združuje prednosti vsekolesnega pogona – trakcija, stabilnost ohranjanja smeri vožnje in varna vožnja – z značilno agilnostjo BMW.

STIKALO ZA URAVNAVANJE VOZNE DINAMIKE, VKLJ. ECO PRO.

Stikalo za uravnavanje vozne dinamike omogoča vozniku izbiro med načinom COMFORT za osnovno nastavitev motorja in menjalnika, načinom ECO PRO, usmerjenim na učinkovitost, načinom SPORT, ki omogoča športno dinamično vožnjo, ali načinom SPORT+, ki še poveča športno dinamičnost vožnje. Način ECO PRO prilagodi karakteristični diagram za razpoložljiv menjalnik Steptronic in strategijo ogrevanja/klime za varčen način vožnje. Porabo goriva zniža za do 20 odstotkov. Nadaljnji varčevalni potencial omogočata funkciji “jadranja” in ECO PRO Route, ki vozniku, odvisno od gostote prometa, individualnega sloga vožnje in krajevnih danostih, nudita na učinkovitosti izpopolnjene poti in s tem pomagata, da se zmanjša poraba goriva. S funkcijo “jadranja” vozilo jadra po cesti brez pogona s hitrostjo do 160 km/h, takoj ko voznik odvzame plin in ne zavira.
Posebej udobno doživetje vožnje zagotavlja način COMFORT z ustrezno nastavljenimi komponentami podvozja. V načinih SPORT in SPORT+ so vse nastavitve pogona in podvozja prilagojene športni vožnji. Motor se bolj spontano odziva, prestave avtomatskega menjalnika se prestavljajo pri višjih hitrostih oziroma pri ročnem menjalniku se točke vklopa prestav pozneje prikažejo, vozilo pa se odziva znatno bolj neposredno in športno.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

K inteligentnemu upravljanju energije v BMW serije 3 Limuzina se serijsko prištevajo tehnologije BMW EfficientDynamics, kot so funkcija Auto Start Stop, regeneracija zavorne energije, električna podpora krmilne sile in prikazovalnik izbire prestave. Součinkovanje teh tehnologij skrbi za trajnostno mobilnost in največjo učinkovitost.

  • Funkcija Auto Start Stop

    Funkcija Auto Start Stop skrbi za to, da se gorivo porablja le takrat, ko se vozilo vozi. Pri postankih, npr. pred semaforjem ali v počasi premikajočem se prometu, funkcija Auto Start Stop izkoristi svoj varčevalni potencial in enostavno izklopi motor, takoj ko je vozilo v prostem teku in ko voznik sprosti pedal za sklopko (ročni menjalnik) oz. ko vozilo zavira do popolnega mirovanja (menjalnik Steptronic).
    Prikaz v informacijskem zaslonu kaže, kdaj je funkcija aktivna. Ko voznik pritisne na sklopko (ročni menjalnik) oz. umakne nogo z zavornega pedala (menjalnik Steptronic), se motor ponovno takoj in samodejno zažene.
    Vozno udobje in varnost ne sklepata nobenih kompromisov, saj se funkcija ne izvaja, če motor ni dosegel optimalne delovne temperature, če klima v notranjosti ni v želenem temperaturnem območju, če je stanje napolnjenosti akumulatorja prešibko ali če se premika volan. Osrednja krmilna enota zažene motor po potrebi tudi med postankom, npr., če se vozilo začne premikati ali pri zarošenem vetrobranskem steklu. Po želji se lahko funkcija Auto Start Stop s pritiskom na tipko kadar koli deaktivira.

  • Regeneracija zavorne energije

    Regeneracija zavorne energije zniža porabo goriva in izboljša učinkovitost pogonskega sistema. Ko voznik sprosti pedal za plin ali pritisne zavoro, elektromotor pretvori kinetično energijo vozila v elektriko. Ta se nato shrani v visokonapetostno baterijo in se lahko uporabi za oskrbovanje elektromotorja.

  • Električna podpora krmilne sile

    Pri električno podprtem krmilnem mehanizmu se podpora krmilne sile optimalno prilagaja aktualni hitrosti. To pomeni neposrednejše, preciznejše krmiljenje pri velikih hitrostih in odlična okretnost pri razvrščanju ter manevriranju. Pri tem krmilo porablja energijo le takrat, ko je dejansko aktivno. S tem se zmanjšajo emisije in poraba goriva.
    Namesto hidravlične črpalke se uporablja elektromotor. Medtem ko mora pri konvencionalnih sistemih črpalko stalno poganjati motor, se električna podpora vklopi le, ko se volan premika. Pri vožnji naravnost in konstantnem zasuku volana, npr. v dolgih zavojih, elektromotor ni aktiven in energija se ne porablja. Zaradi fleksibilne prilagoditve podpore krmilne sile glede na aktualno vozno situacijo in hitrost se udobje krmiljenja občutno izboljša.

  • Prikazovalnik izbire prestave

    S pravočasnim in optimalnim prestavljanjem se lahko predvsem pri vožnji v naselju in med naselji privarčuje veliko goriva. Optimalno prestavljanje, zmanjšanje porabe – elektronika motorja izračuna, glede na vozne razmere in število vrtljajev motorja, trenutno najučinkovitejšo prestavo in osvetljen puščični simbol v informacijskem zaslonu kaže, kdaj bi bilo lahko vozilo v višji ali nižji prestavi varčnejše na poti. Pri tem se prepoznajo okoliščine močnega pospeševanja in priporočilo za prestavljanje se ustrezno prikaže šele pri višjem številu vrtljajev. Tudi pri menjalnikih Steptronic voznik v ročnem režimu prestavljanja prejme ustrezna priporočila za prestavljanje. Primerjalni testi interne študije BMW so pokazali, da se vozila s prikazovalnikom izbire prestave vozijo z okoli štirimi odstotki manjšo porabo.