RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.

BMW M

Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.

Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

Narejen za spontane sprinte in hitre zavoje. Ekstremno vozno doživetje, ki ga nikoli več ne pozabiš. Z visoko agilnostjo, dinamiko in markantnim zvokom je BMW M2 Coupé tipičen M avtomobil. Dodatno je na voljo s 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko za posebej hitro prestavljanje. In z M zavorami s komponentno strukturo, ki so konstruirane za največje obremenitve. Osnovno pa z aktivnim M diferencialom za maksimalno stabilnost vožnje in trakcijo. Vozilo, s katerim dominirate na vsaki cesti.

RAVNINE SO LE IZTEGNJENI ZAVOJI.Vozna dinamika in učinkovitost BMW M2 Coupé.

Narejen za spontane sprinte in hitre zavoje. Ekstremno vozno doživetje, ki ga nikoli več ne pozabiš. Z visoko agilnostjo, dinamiko in markantnim zvokom je BMW M2 Coupé tipičen M avtomobil. Dodatno je na voljo s 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko za posebej hitro prestavljanje. In z M zavorami s komponentno strukturo, ki so konstruirane za največje obremenitve. Osnovno pa z aktivnim M diferencialom za maksimalno stabilnost vožnje in trakcijo. Vozilo, s katerim dominirate na vsaki cesti.

BMW M

MOŽNOSTI MENAJLNIKA.

6-stopenjski M menjalnik.

Z lahko in kompaktno konstrukcijo je 6-stopenjski ročni menjalnik sinonim za inteligentno lahko konstrukcijo. V konstrukciji menjalnika skrbijo nove karbonske torne obloge za dodaten plus pri udobju prestavljanja, sistem mazanja s suhim oljnim koritom pa zagotavlja zadostno oskrbo z oljem.

7-stopenjski M DCT z Drivelogic.

S 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko in sistemom Drivelogic lahko prestavljajte brez prekinitve vlečne sile, aktiviranja sklopke in odvzemanja plina. Menjavanje prestav poteka avtomatsko ali ročno prek prestavnih vzvodov na volanu oz. prestavne ročice. Launch Control pa zagotavlja optimalno pospeševanje iz mesta.

M ZADNJI GLUŠNIK.

M ZADNJI GLUŠNIK.

M značilen zadnji glušnik z dvema dvojnima končnima izpušnima cevema izpopolni, po zaslugi manjšega protitlaka izpušnih plinov, zmogljivost in okoljsko prijaznost M motorja. Električno krmiljenje loput izpušnih cevi izpopolni značilen športni zvok.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

Aktivni M diferencial s popolnoma spremenljivo porazdelitvijo pogonskega momenta med zadnjima kolesoma izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamični menjavi voznega pasu ter pospeševanju iz ovinka, visoki hitrosti pri vožnji skozi ovinek, različnih razmerah na cesti, na snegu, gramozu in ledu. Še posebej pri ekstremnih prečnih pospeških skrbi za precizno lego na cesti. Stalno, brezstopenjsko uravnavanje diferencialne zapore vodi do harmonizacije obnašanja vozila med vožnjo in s tem do boljše možnosti nadzora ekstremnih voznih razmer.

Izpopolnitev trakcije se izvaja preko elektronsko krmiljene lamelne zapore, ki zmanjša razliko vrtilne frekvence med zadnjima kolesoma. Sistem, ki izvira iz sveta motošporta, je preko elektronske krmilne enote povezan z dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC) in proaktivno pri vsakem voznem stanju skrbi za spremenljivo uporabo zapornega momenta od nič do 100 odstotkov glede na razmere, s čemer se nevtralizirajo še tako majhne razlike navora med pogonskima kolesoma – brez tendence za podkrmiljenje. Aktivni M diferencial s tem skrbi za optimalen oprijem in odlično lego na cesti ter pretvarja pogonski moment motorja v potisno silo praktično brez izgub.

DIRKAŠKI ZNAČAJ.

Neustavljiva dinamika, fascinantna agilnost, precizno obnašanje vozila med vožnjo: tri značilnosti, ki od nekdaj označujejo M avtomobile. Užitek v vožnji z BMW M2 Coupé temelji na visoko razviti tehnologiji, ki je bila preizkušena pod ekstremnimi pogoji. S tem je vozilo v vsakem trenutku pripravljeno na popoln sprint in razpolaga z maksimalno lego na cesti. Vse bistvene komponente so izpopolnjene za uporabo v pogojih, ki so podobni tistim v motošportu, in preizkušene za delovanje pri visoki zmogljivosti. DSC z M Dynamic Mode, električna podpora krmilne sile z M specifičnim sistemom Servotronic in koncept lahke konstrukcije obeh prem dopolnijo izjemen koncept vozila.

  • Primernost za dirkanje

    Večji vzdolžni in prečni pospeški, do katerih pride na dirkališču, imajo posebne zahteve do oskrbe z oljem. S svojim strokovnim znanjem iz motošporta inženirji oddelka BMW M GmbH zagotavljajo optimalno oskrbo z oljem v vsakodnevnem prometu in na dirkališču.

  • M Dynamic Mode

    M Dynamic Mode, podfunkcija dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC), omogoča določeno stopnjo zdrsovanja koles, s čimer znatno izboljša vozno dinamiko. Medtem ko DSC preprečuje podkrmiljenje in prekrmiljenje, M Dynamic Mode omogoča, da se v celoti izkoristi največji prečni in vzdolžni dinamični potencial. Pri tem pa se seveda ohrani podpora, ki jo nudi sistem DSC.

  • M Servotronic

    M Servotronic prilagaja krmilno silo optimalno glede na voženo hitrost in skrbi za neposredno in precizno krmiljenje pri velikih hitrostih. Dodatno poveča udobje prek manjšega napora pri premikanju volana in zagotavlja največjo možno okretnost pri parkiranju ter manevriranju ali vožnji skozi ozke ulice in zavite ceste.

M KOMPONENTNA ZAVORA.

M KOMPONENTNA ZAVORA.

Z uporabo različnih materialov dosežejo M zavore s sestavljeno konstrukcijo izvrstne vrednosti upočasnjevanja, visoko stabilnost, dolgo življenjsko dobo in nižjo maso, kar se pozitivno odraža pri agilnosti, dinamiki in pospešku. M posebne zavore z visoko zmogljivostjo označujejo zavorna sedla v kovinski modri barvi z M logotipom.

270 KM/H

Z opremo M Driver's Package se največja hitrost poveča na 270 km/h. Dodatna oprema se lahko naroči ob nakupu novega vozila ali pa se kadar koli vgradi naknadno. Pri namestitvi ostanejo vsi ostali tehnični podatki nespremenjeni. V obsegu opreme je vključen tudi kupon intenzivnega usposabljanja BMW M v okviru BMW Driving Experience.

INTELIGENTNA LAHKA KONSTRUKCIJA.

Sprednja prema z lahko konstrukcijo.

Sprednja prema z lahko konstrukcijo skrbi z zmanjšanjem nevzmetenih mas za večjo vozno dinamiko, več trakcije in izpopolnjeno udobje vzmetenja. Izpopolnjena razporeditev osne obremenitve pa povzroči nevtralno obnašanje vozila med vožnjo in boljšo zmožnost nadzora v mejnem območju.

Zadnja prema z lahko konstrukcijo.

Zadnja prema z lahko konstrukcijo prispeva z zmanjšanjem mase vozila k izboljšanju agilnosti, dinamike in zmožnosti pospeševanja, zmanjšanje nevzmetenih mas pa skrbi za več trakcije in izpopolnjeno udobje vzmetenja.

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENT DYNAMICS.

TEHNOLOGIJE BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Z BMW EfficientDynamics izvlečete več iz vsakega litra goriva: večjo zmogljivost, višjo učinkovitost in več užitka v vožnji. Čista dinamika po zaslugi inovativnih tehničnih ukrepov, ki zmanjšajo porabo in hkrati povečajo užitek v vožnji – v vsakem vozilu BMW.

  • Poraba goriva in emisije CO2 za BMW M2 Coupé:

    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,5 do 7,9

    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 199 do 185

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.