ADRENALIN+

BMW M

BMW M4 Coupé. Radikalno več.

BMW M

ADRENALIN+

BMW M4 Coupé. Radikalno več.

ADRENALIN+BMW M4 Coupé. Radikalno več.
BMW M

Pospešek 0–100 km/h v s

4,3 (4,1)

Nazivna moč v kW (KM) pri 1/min

317 (431)/5.500–7.300

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana

8,8–8,3

Emisije CO₂ v g/km, kombinirane

204 (194)

Visoko zmogljiv športnik za cesto in dirkališče, za popolno drsenje, vožnjo skozi ovinke pri visokih hitrostih in dolge ravnine, ki so vmes. Za adrenalinske vozne trenutke, ko se roki oprimeta oprijemljivega volana, prsti pa visoko odzivne prestavne vzvode. Voznik v M športnih sedežih postane eno z vozilom. Športni avtomobil, ki sproži naval adrenalina – vozilo BMW M4 Coupé.

OSUPLJIV OBLIKOVNI JEZIK.

Navdušujoča oblika.

Brezpogojno športen z dinamičnim slogom in občutno intenziteto, ki ji na cesti ni para. Osupljiv sprednji del z velikimi odprtinami za zrak sporoča izjemno moč vozila BMW M4 Coupé, prav tako tudi izrazna lita alu. platišča in mišičast zadek.

Športna linija kupeja.

Ukrivljena oblika z značilno rahlo spuščajočo se strešno linijo kupeja, združena z ekskluzivnimi litimi alu. platišči in aerodinamično izpopolnjenimi M zunanjimi ogledali, izžareva čisto športno privlačnost. Podaljšano silhueto zaključuje značilen zadek vozila, ki izraža skoncentrirano moč.

Močan sprednji del.

Naprej nagnjen sprednji del z rešetko hladilnika v obliki ledvičke z dvojnimi prečkami v črni barvi visok sijaj in velikimi odprtinami za zrak poudarjajo LED žarometi z natančno grafiko. Njihova filigranska oblika in navdušujoč sijaj zagotavljata samozavestno navzočnost podnevi in popolno osvetlitev ceste ponoči.

Markanten zadnji del.

Izrazito razširjeni okrovi koles izražajo izjemno moč vozila BMW M4 Coupé. S karbonskimi vlakni ojačena vrata prtljažnika z integriranim zadnjim spojlerjem združujejo funkcijo in obliko. Prenovljene LED zadnje luči poudarjajo suvereno držo športnega kupeja, najsi so vključene ali izključene. M difuzor in kotne M dvojne končne izpušne cevi se popolnoma zlijejo z zadnjim odbijačem z značilnimi odprtinami za zrak.

Aerodinamični elementi.

Obe navpični odprtini elementov Air Curtain in bočni odprtini v obliki M škrg z integriranima elementoma Air Breather zmanjšujejo zračni upor okoli okrovov koles. Za izpopolnjene aerodinamične zmogljivosti, ki pospešijo tudi utrip srca.

Ekskluzivna karbonska streha.

BMW karbonska streha iz plastike, ojačena z ogljikovimi vlakni (CFRP), kot del inteligentnega koncepta lahke gradnje prispeva k zmanjšanju skupne mase vozila in hkrati zniža njegovo težišče. To vodi k povečanju agilnosti in dinamike pri pospeševanju in zaviranju ter pri vožnji skozi ovinke.

Polne LED luči.

Tudi v zadnjih lučeh se funkcija osvetlitve izvaja izključno s pomočjo svetlobnih diod. Njihova podaljšana oblika v črki L in neprekinjena oblika luči se zlijeta z vrati prtljažnika in poudarjata značilno obliko zadnjega dela vozila.

PAKET M COMPETITION.

Zahvaljujoč večji moči motorja in posebej uglašenemu prilagodljivemu M podvozju, paket M Competition omogoča občutno povečanje vozne dinamike. M športni izpušni sistem z dvojnima zaključkoma končnih izpušnih cevi iz črnega kroma ustvarja močen, poln zvok motorja. Paket vključuje tudi ekskluzivna 20" M lita alu. platišča s kombiniranimi pnevmatikami.

NA DIRKALNI STEZI.

BMW M

NA DIRKALNI STEZI.

Vozilo BMW M4 Coupé je prestalo na stotine ur testiranj na dirkališču, da bi izboljšali številne inovacije iz sveta motošporta do zrelosti za proizvodnjo. Rezultati so izjemni: skoncentrirana moč z osupljivim pospeškom se sreča z izjemno agilnim in nadvse natančnim krmiljenjem – v vseh voznih razmerah in na vseh površinah ceste. Naval adrenalina je zagotovljen skupaj z nasmehom na obrazu.

VRSTNI 6-VALJNI BENCINSKI MOTOR M TWIN POWER TURBO.

3,0-litrski vrstni 6-valjni bencinski motor M TwinPower Turbo združuje najboljše iz dveh svetov: visoko vrtilno frekvenco do 7.600 vrt/min in izvrsten razvoj moči z največjim navorom 550 Nm. Neposredno vbrizgavanje bencina preko dveh turbopolnilnikov in M značilna precizna uglasitev skrbita za to, da se motor že ob najmanjšem dotiku pedala za plin neposredno odzove s silovitim potiskom in suvereno dinamičnostjo.

Številne inovacije, kot je konstrukcija brez puš ali lažja, kovana ročična gred, nadaljujejo inteligenten koncept lahke konstrukcije, izboljšajo dinamiko in pospešek, zmanjšajo porabo in omogočajo optimalno razporeditev osne obremenitve v skorajda idealnem razmerju 50 : 50. Prednost tega je brezprimerno agilno obnašanje vozila med vožnjo, ki je izrazito poudarjeno z nezamenljivim zvokom M motorja.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Vrednosti v oklepajih veljajo za vozila s sedemstopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko in sistemom Drivelogic.

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.

    Podatki se ne nanašajo na posamezno vozilo in niso del ponudbe, temveč služijo zgolj kot primerjava med različnimi tipi vozil. Emisije CO₂, ki nastanejo pri proizvodnji in zagotavljanju goriva oz. drugih energentov, se ne upoštevajo pri določanju emisij CO₂ v skladu z Direktivo 1999/94/ES.