KONJSKA MOČ+

BMW M

Vozna dinamika vozila BMW M4 Coupé.

KONJSKA MOČ+

Vozna dinamika vozila BMW M4 Coupé.

KONJSKA MOČ+Vozna dinamika vozila BMW M4 Coupé.

V več kot štirih desetletjih razvoja vozil z visoko zmogljivostjo je bil cilj vedno doseči popolno prepletanje pogonske enote, podvozja, menjalnika in krmiljenja – z upoštevanjem vtisa voznika kot merila. Vozilo BMW M4 Coupé pooseblja vse, kar je značilno za vozila BMW M. Vsaka podrobnost je nastavljena na izvrstno zmogljivost in natančnost. Nastavitev za dirkače, ki jo je težko preseči.

BMW M4 Coupé:
Poraba goriva v l/100 km (skupno): 10.0 / 10.3
Emisije CO2 v g/km (skupno): 227.0 / 235.0

Preberi več
BMW M

NA DIRKALNI STEZI.

Vozilo BMW M4 Coupé je prestalo na stotine ur testiranj na dirkališču, da bi izboljšali številne inovacije iz sveta motošporta do zrelosti za proizvodnjo. Rezultati so izjemni: skoncentrirana moč z osupljivim pospeškom se sreča z izjemno agilnim in nadvse natančnim krmiljenjem – vseh voznih razmerah in na vseh površinah ceste. Naval adrenalina je zagotovljen skupaj z nasmehom na obrazu.

PAKET M COMPETITION.

Čisti dirkaški občutek: S paketom M Competition prinaša M4 Coupé, po zaslugi večje moči motorja, posebej uglašenega prilagodljivega M podvozja, nove nastavitve dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC), aktivnega M diferenciala in 20" M litih alu. platišč s kombiniranimi pnevmatikami, še večjo zmogljivost na cesto.

Moč 6-valjnega bencinskega motorja M TwinPower Turbo se povzpne na 331 kW (450 KM). M športen izpušni sistem proizvaja močan in značilen zvok motorja z zajamčenim dejavnikom kurje polti. M športna sedeža z lahko konstrukcijo za voznika in sovoznika sta na voljo z nastavitvijo širine naslonjala in navpično perforacijo. M varnostni pasovi kažejo prefinjene M črte. Posebej uglašeno prilagodljivo M podvozje skrbi za optimalen stik s cesto, večjo trakcijo in še bolj agilne vozne lastnosti. Paket M Competition navduši na zunanjosti z ekskluzivnimi, kovanimi in brušenimi 20" M litimi alu. platišči Star-spoke 666 M s kombiniranimi pnevmatikami. Športen značaj se dodatno poudari z opremo BMW Individual Shadow Line visok sijaj z razširjenimi obsegi, ki se razteza od sprednje okrasne rešetke in elementov v obliki škrg na boku do oznake modela v črni barvi visok sijaj in doseže svoj višek s končnimi izpušnimi cevmi iz črnega kroma.

  • Poudarki vozne dinamike v paketu M Competition

    Moč 6-valjnega bencinskega motorja M TwinPower Turbo se povzpne na 331 kW (450 KM). M športen izpušni sistem proizvaja močan in značilen zvok motorja, ki vedno znova vzbuja občutek kurje polti. M lahki športni sedeži so opremljeni z naslonjali z nastavljivo širino in z vzdolžnimi odprtinami. Tudi varnostna pasova na sprednjih sedežih sta opremljena z elegantnim M videzom. Posebej uglašeno prilagodljivo M podvozje skrbi za optimalen stik s cesto, večjo trakcijo in še bolj agilno obnašanje vozila med vožnjo.

  • Poudarki zunanjosti v paketu M Competition

    Zunanjost paketa M Competition navduši z ekskluzivno kovanimi in poliranimi 20" M litimi alu. platišči Star-spoke 666 M s kombiniranimi pnevmatikami. Športen značaj se dodatno poudari z opremo BMW Individual Shadow Line visok sijaj, ki se razteza od sprednje okrasne rešetke in elementov v obliki škrg na boku do oznake modela v črni barvi visok sijaj, doseže svoj višek s končnimi izpušnimi cevmi iz črnega kroma.

RAZLIČICE MENJALNIKOV V VOZILU BMW M4 COUPÉ.

6-stopenjski M ročni menjalnik in 7-stopenjski M menjalnik z dvojno sklopko v okviru dodatne opreme v vozilu BMW M4 Coupé omogočata vozniku, da izbere, kako želi pospešiti od 0 do 180. Oba zagotavljata največji možen užitek v vožnji.

  • 6-stopenjski M ročni menjalnik

    Z znižanjem mase za 12 kg v primerjavi z običajnimi modeli vozil in bolj kompaktno obliko 6-stopenjski M ročni menjalnik v vozilu BMW M4 Coupé ponazarja inteligentno lahko konstrukcijo. V konstrukciji menjalnika skrbijo nove karbonske torne obloge za dodaten plus pri udobju prestavljanja, sistem mazanja s suhim oljnim koritom pa zagotavlja zadostno oskrbo z oljem.

  • 7-stopenjski M menjalnik z dvojno sklopko

    Menjavanje prestav brez prekinitve v vlečni sili, brez uporabe sklopke in brez upočasnjevanja: s 7-stopenjskim M menjalnikom z dvojno sklopko in sistemom Drivelogic je to možno. Prestave se lahko menjajo avtomatsko ali ročno s pomočjo prestavnih vzvodov na volanu ali prestavne ročice. Launch Control jamči maksimalno pospeševanje iz stoječega starta.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

AKTIVNI M DIFERENCIAL.

Aktivni M Diferencial izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamičnem menjavanju voznega pasu, pospeševanju iz ovinka, veliki hitrosti pri vožnji skozi ovinek in različnih razmerah na cesti. Izpopolnitev trakcije se izvaja prek elektronsko krmiljene lamelne zapore, ki zmanjša razliko vrtilne frekvence med zadnjima kolesoma.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

PRILAGODLJIVO M PODVOZJE.

Z elektronskim uravnavanjem blažilnikov prilagodljivo M podvozje avtomatsko zagotovi, da je vozilo optimalno uglašeno po meri voznih razmer. Nastavitve podvozja se lahko nastavijo za visoko udobje ali športno dinamiko s pomočjo načinov COMFORT, SPORT in SPORT+, ki se izberejo s stikalom za uravnavanje vozne dinamike.

ZA DIRKALNI OBČUTEK 365 DNI NA LETO.

Prenos inovativne dirkaške tehnologije na proizvodnjo običajnih športnih avtomobilov je ključna kompetenca podjetja BMW M GmbH. Zato vozilo BMW M4 Coupé dosega popolno ravnotežje med adrenalinsko zmogljivostjo in vsakodnevno uporabnostjo.

  • Launch Control

    Launch Control zagotavlja največje pospeševanje iz mesta. Pri tem se avtomatsko uravna idealna vrtilna frekvenca speljevanja, M menjalnik z dvojno sklopko pa določa točke vklopa prestav tako, da je pri prestavljanju navzgor vedno na voljo optimalna priključna vrtilna frekvenca.

  • M Driver's paket

    M Driver's paket zviša največjo hitrost na 280 km/h. M Driver's paket se lahko naroči ob nakupu novega vozila ali nadgradi naknadno. Ko je nameščen, ostanejo vsi ostali tehnični podatki nespremenjeni. To vključuje tudi kupon za BMW M intenzivno usposabljanje kot del BMW Driving Experience.

  • M Drive

    M Drive omogoča individualno konfiguracijo načina DSC, prikaza Head Up projektorja in osebnih profilov voznika – od udobne vožnje do športne in zelo odzivne nastavitve za uporabo na dirkališču –, s tem da prilagodi delovanje motorja, blažilnikov, menjalnika in karakteristike krmiljenja. Aktiviranje je enostavno s pritiskom enega izmed dveh gumbov M Drive, ki sta integrirana na multifunkcijskem volanu.

  • M Servotronic

    M Servotronic prilagaja krmilno silo optimalno glede na voženo hitrost in skrbi za neposredno in precizno krmiljenje pri velikih hitrostih. Dodatno poveča udobje prek manjšega napora pri premikanju volana in zagotavlja največjo možno okretnost pri parkiranju ter manevriranju ali vožnji skozi ozke ulice in zavite ceste.

  • M Dynamic Mode

    M Dynamic Mode kot funkcija dinamičnega nadzora stabilnosti (DSC) omogoča določeno stopnjo zdrsovanja koles, s čimer znatno izboljša vozno dinamiko. DSC preprečuje podkrmiljenje in prekrmiljenje, M Dynamic Mode pa omogoča, da se v celoti izkoristi največji prečni in vzdolžni dinamični potencial. Pri tem pa se ohrani podpora, ki jo nudi sistem DSC.

MOČNE ZAVORE.

Pomembno za vozno doživetje visoke dinamike v vozilu BMW M4 Coupé: zavorni sistemi. S svojo preciznostjo in zmogljivostjo omogočata M kompozitna zavora in M karbonsko-keramična zavora v okviru dodatne opreme vrhunske dosežke v dinamiki in moči.

  • M kompozitna zavora

    Zaradi uporabe različnih materialov M kompozitna zavora dosega ne samo izjemne vrednosti pojemka, ampak tudi visoko stabilnost in dolgo življenjsko dobo kot tudi zmanjšanje mase, ki pozitivno vpliva na okretnost, dinamiko in pospešek. Zavorna sedla v modri kovinski barvi z M oznako označujejo M specifičen zavorni sistem visoke zmogljivosti. Zaradi posebne zasnove se lahko občasno po dolgotrajnih nizkih ali zelo visokih obremenitvah pojavijo začasni zvoki, ki nato kmalu ponovno izginejo. Da bi se izognili hrupu med delovanjem, je priporočljivo, da zavore obremenite v rednih intervalih z močnejšim zaviranjem. Če je na zavornih kolutih prisotna vlaga, se z zaviranjem posuši in tako prepreči hrup. Kljub temu pa hrup zaradi delovanja nima prav nobenega vpliva na zmogljivost, varnost in stabilnost zavore.

  • M karbonsko-keramična zavora

    Z izbirno M karbonsko-keramično zavoro je uporaba zavorne sile še bolj neposredna. Poleg tega je korozijsko odporna, še bolj odporna na vročino, močno zmanjša obrabo in prispeva k prihranku mase, kar pozitivno vpliva na okretnost, dinamiko in pospešek. Posebna visokotehnološka oprema je vidna prek zlatih zavornih sedel matiranega videza z napisom M na zunanji strani. Zaradi specifičnih lastnosti materiala se lahko med zaviranjem poveča hrup pri delovanju, na primer v primeru dolgotrajne nizke obremenitve ali v mokrih razmerah tik pred mirovanjem vozila. Hrupu, povezanim s samo konstrukcijo, se je mogoče izogniti z zaviranjem, da se zavore v primeru prisotne vlage posušijo ali pa z močnejšo obremenitvijo zavor po dolgotrajni nizki obremenitvi. Vpliv vlage in soli za posipanje cest povzroči, da učinkovitost zavor ustreza učinkovitosti običajnega zavornega sistema. Zmanjšano zavorno moč je mogoče nadomestiti z močnejšim pritiskom na pedal. Kljub temu pa hrup zaradi delovanja nima prav nobenega vpliva na zmogljivost, varnost in stabilnost zavore.

Glede na pogoje in uporabo, lahko lastnosti, značilne za uporabljene materiale, povzročijo hrup delovanja, zlasti v vlažnih pogojih, preden vozilo ustavi. Vpliv vlage in cestne soli lahko povzroči, da je zaviranje enakovredno običajnemu zavornemu sistemu. To se lahko kratek čas doživi kot zmanjšanje zavornega učinka in se lahko uravnava z večjim pritiskom pedala, kjer je to potrebno.

Preberi več

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Prikazane vrednosti emisij osnaževal zunanjega zraka (CO2 itd.) in specifikacije ekonomičnosti temeljijo na globalno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP). Prikazane so t.i. kombinirane vrednosti. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti, ki se upoštevajo za določitev z vozili poveznih davkov ali drugih dajatev, ki se (med drugim) določajo na podlagi emisij CO2, saj so za odmero le teh lahko predpisani tudi drugi standardi.

    Specifikacije, ki se nanašajo na ekonomičnost in emisije CO(2), so določene skladno z Direktivo 1999/94/ES, Uredbo o informacijah o varčnosti porabe goriva, emisijah ogljikovega dioksida in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki so na voljo potrošnikom o novih osebnih avtomobilih (Uradni list RS 24-956/2014) ter predpisi, ki urejajo tehnično specifikacijo za vozila in ugotavljanje skladnosti vozil, v veljavni različici.

    Nadaljnje informacije o uradnih podatkih varčnosti porabe goriva, specifičnih emisijah CO2 in ostale informacije o energijski učinkovitosti novih osebnih vozil, so na voljo v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO(2) in emisijah onesnaževal zunanjega zraka za nova osebna vozila«, ki je na voljo na vseh prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije ter www.mini.si/emisije.

    Vrednosti so določene na podlagi vaše trenutne konfiguracije, ki upošteva izbrano opcijsko opremo vozila ter velikost izbranih platišč in pnevmatik. Spremembe v izbrani konfiguraciji zato lahko vplivajo na opredeljene vrednosti.

    Več podatkov o preizkusnem postopku WLTP lahko najdete tukaj: https://www.bmw.com/en/innovation/wltp.html