Siv M5 Competition in moder BMW M5 vozita na avtocesti pred puščavsko pokrajino

ZAČNIMO Z NEVERJETNIM.

Siv M5 Competition in moder BMW M5 vozita na avtocesti pred puščavsko pokrajino

Novo vozilo BMW M5 z M xDrive.

Siv BMW M5 Competition vozi na avtocesti pred puščavsko pokrajino

OSTER KOT ŠE NIKOLI.

Siv BMW M5 Competition vozi na avtocesti pred puščavsko pokrajino

Novo vozilo BMW M5 Competition.

ZAČNIMO Z NEVERJETNIM.

Novo vozilo BMW M5 z M xDrive.

OSTER KOT ŠE NIKOLI.

Novo vozilo BMW M5 Competition.

Vznemirljiv in elegantno oblikovan. Močnejši kot kdaj koli prej. BMW M5 nove generacije je odraz vrhunskega inženirskega znanja in inovativne vozne inteligence. Za doslej neslutene razsežnosti vozne dinamike vse do mejnega območja. Z množico najmodernejših tehnologij, ki naredijo vsakodnevno poslovno rutino še bolj varno in udobno. Inovativni sistem štirikolesnega pogona M xDrive novega vozila BMW M5 z do 625 KM* (460 kW)* spremeni voznika v suverenega pilota športne limuzine visoke zmogljivosti z neverjetno močjo, natančnostjo in okretnostjo – čisti M užitek v vožnji na novi ravni.

* Te vrednosti se nanašajo na vozilo BMW M5 Competition.

BMW M5 with M xDrive :
Poraba goriva v l/100 km (skupno): 11.5 / 12.0
Emisije CO2 v g/km (skupno): 261.0 / 273.0

Preberi več

ZAČNIMO Z NEVERJETNIM.

NAJVIŠJA ZMOGLJIVOST
KRAT 5.

  • 01 Največja moč 460 kW* (625 KM)*
  • 02 Največji navor 750 Nm
  • 03 Od 0 do 100 km/h v 3,3 s*
  • 04 Največja hitrost 305 km/h z M Driver’s Package
  • 05 Izvrstna vozna dinamika zahvaljujoč M xDrive

* Te vrednosti se nanašajo na vozilo BMW M5 Competition.

Preberi več

VISOKOZMOGLJIVA POSLOVNA OPRAVA.

Dizajn novega BMW M5 z M xDrive.

Siv BMW M5 Competition v stranskem pogledu od zadaj na temnem ozadju

M oblika.

Jasna M-specifična oblika vozila BMW M5 signalizira dosledno dinamiko že z nekaj potezami – iz vsakega zornega kota. Deli zunanjosti BMW Individual Shadow Line visokega sijaja pa poudarjajo atletski značaj vozila. Folija z napisom M5 Competition v območju bočnih pragov je na voljo kot dodatna oprema.

Preberi več
M zunanje ogledalo sivega BMW M5 Competition

M zunanje ogledalo.

M-specifično zunanje ogledalo z obliko dvojnega rebra in integriranim LED smernikom je aerodinamično izpopolnjen sestavni del, ki odraža športno-dinamičen oblikovni koncept BMW M.

Preberi več
M ledvička sivega BMW M5 Competition v pogledu od spredaj

M ledvička.

M ledvička z oznako modela M5 in dvojnimi prečkami v črni barvi visokega sijaja jasno sporoča, da se za markantnim sprednjim delom nahaja zelo zmogljiv M motor, ki razvije osupljivo moč.

Preberi več
M pokrov motorja sivega BMW M5 Competition pri pogledu od zgoraj

M pokrov motorja.

Dve značajski črti oblikujeta lahek pokrov motorja iz aluminija novega vozila BMW M5. Oblika karbonske strehe pa povzema M-specifično linijo, ki se dosledno steka v zadek.

Preberi več
M karbonska streha sivega BMW M5 Competition pri pogledu od zgoraj

M karbonska streha.

V okviru koncepta inteligentne lahke konstrukcije, M karbonska streha iz plastike, ojačene z ogljikovimi vlakni (CFRP), in aluminijast pokrov motorja prispevata k zmanjšanju skupne mase vozila in s tem izboljšata vozno dinamiko.

Preberi več
M škrga sivega BMW M5 Competition

M škrga.

M-značilni element v obliki škrge črne barve visokega sijaja z oznako modela M5 poudarja kot močan tridimenzionalni športni poudarek dinamično kombinacijo tehnične popolnosti in čustvene oblike, ki je od nekdaj označevala M vozila.

Preberi več
20" lito alu. platišče 789 M sivega BMW M5 Competition

20" lito alu. platišče 789 M, kovano.

Ekskluzivno kovana 20-palčna lita alu. platišča 789 M dvobarvnega videza s kombiniranimi pnevmatikami poudarjajo atletiko vozila BMW M5 Competition v dinamičnem oblikovanju Y-krakov.

Preberi več
M dvojna zaključka izpušnih cevi BMW M5 Competition  z vidika ceste

M dvojna zaključka izpušnih cevi.

M-značilna dvojna zaključka izpušnih cevi, difuzor na sredini in črn podaljšan zadnji odbijač visokega sijaja nedvomno dokazujejo športne ambicije vozila BMW M5 Competition.

Preberi več

KOKPIT PRVEGA NAMESTO POSLOVNEGA RAZREDA.

Oblika novega vozila BMW M5 z M xDrive.

„Novi BMW M5 z M xDrive se pelje kot vozilo na zadnji pogon, le da ima več trakcije.“
Frank van Meel, predsednika upravnega odbora BMW M GmbH.

OSUPLJIVO SUVEREN.

Kako se ogromna moč novega vozila BMW M5 neposredno in natančno pretvori v največjo vozno dinamiko? Z inovativnimi tehnologijami z navdihom iz sveta dirkalnega športa.

Preberi več

Zelo precizno prestavljanje.

8-stopenjski menjalnik M Steptronic s sistemom Drivelogic se odlikuje z zelo kratkimi prestavnimi časi in številnimi možnostmi prestavljanja: od ekstremno športnega in dinamičnega do udobnega in varčnega. Prestave avtomatskega menjalnika se lahko menjajo tudi ročno prek prestavne ročice ali prestavnih vzvodov na volanu.
Preberi več

Najboljše upočasnjevanje.

Z izbirno M karbonsko-keramično zavoro je uporaba zavorne sile še bolj neposredna. Poleg tega je korozijsko odporna, še bolj odporna na vročino, močno zmanjša obrabo in prispeva k prihranku mase, kar pozitivno vpliva na okretnost, dinamiko in pospešek. Posebna visokotehnološka oprema je vidna prek zlatih zavornih sedel matiranega videza z napisom M na zunanji strani. Zaradi specifičnih lastnosti materiala se lahko med zaviranjem poveča hrup pri delovanju, na primer v primeru dolgotrajne nizke obremenitve ali v mokrih razmerah tik pred mirovanjem vozila. Hrupu, povezanim s samo konstrukcijo, se je mogoče izogniti z zaviranjem, da se zavore v primeru prisotne vlage posušijo ali pa z močnejšo obremenitvijo zavor po dolgotrajni nizki obremenitvi. Vpliv vlage in soli za posipanje cest povzroči, da učinkovitost zavor ustreza učinkovitosti običajnega zavornega sistema. Zmanjšano zavorno moč je mogoče kompenzirati z močnejšim pritiskom na pedal. Kljub temu pa hrup zaradi delovanja nima prav nobenega vpliva na zmogljivost, varnost in stabilnost zavore.

Preberi več

Odlične vozne lastnosti.

M Servotronic posreduje ustrezno servopodporo v vsaki vozni situaciji, s tem da optimalno prilagaja krmilno silo trenutni hitrosti. Poleg tega zagotavlja neposreden in natančen občutek krmiljenja pri vsaki hitrosti. Sistem je nastavljen M-specifično in nudi tri različne karakteristične diagrame, ki se lahko prikličejo s pritiskom gumba.
Preberi več

Optimalna porazdelitev moči.

Aktivni M diferencial izpopolni trakcijo in vozno stabilnost pri dinamičnem menjavanju voznega pasu, pospeševanju iz ovinka, veliki hitrosti pri vožnji skozi ovinek in različnih razmerah na cesti. Izpopolnitev trakcije se izvaja prek elektronsko krmiljene lamelne zapore, ki zmanjša razliko vrtilne frekvence med zadnjima kolesoma.
Preberi več

Z nižjo maso. In močnejšim zvokom.

M dvojna zaključka izpušnih cevi BMW M5 Competition z vidika ceste

Z nižjo maso. In močnejšim zvokom.

M športni izpušni sistem.

M športni izpušni sistem ima značilnosti zvoka, ki se lahko prilagajajo prek integrirane tehnike lopute izpušne cevi. Programa SPORT in SPORT+, ki se lahko izbereta s pomočjo gumbov vozne dinamike, sta poudarjena s še bolj intenzivnim zvokom motorja, medtem ko program, ki je usmerjen k udobju, daje prednost bolj diskretni akustiki motorja. Poleg tega pa se lahko z novim gumbom za uravnavanje zvoka zniža stopnja hrupa.

POVEZLJIVOST IN ASISTENCA ZA VOZNIKA.

Vozilo BMW M5 postavlja nove standarde glede povezljivosti in asistence za voznika. Inovativni koncept upravljanja, multifunkcijska instrumentna plošča in projicirani zaslon navdušijo s svojim neverjetno intuitivnim upravljanjem, digitalnimi storitvami in povsem novimi M-specifičnimi grafikami. Odslej boste seznanjeni z vsemi informacijami, ki so pomembne za vožnjo, v delčku sekunde: od prikaza prestave, navigacijskih napotkov ali hitrosti prek načina štirikolesnega pogona do osebno izbrane nastavitve. Številni inteligentni asistenčni sistemi vam po želji stojijo ob strani v funkciji kopilota.

Siv BMW M5 Competition vozi na avtocesti pred puščavsko pokrajino

BMW M5 COMPETITION

BMW M5 COMPETITION

Glede na pogoje in uporabo, lahko lastnosti, značilne za uporabljene materiale, povzročijo hrup delovanja, zlasti v vlažnih pogojih, preden vozilo ustavi. Vpliv vlage in cestne soli lahko povzroči, da je zaviranje enakovredno običajnemu zavornemu sistemu. To se lahko kratek čas doživi kot zmanjšanje zavornega učinka in se lahko uravnava z večjim pritiskom pedala, kjer je to potrebno.

Preberi več

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Prikazane vrednosti emisij osnaževal zunanjega zraka (CO2 itd.) in specifikacije ekonomičnosti temeljijo na globalno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP). Prikazane so t.i. kombinirane vrednosti. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti, ki se upoštevajo za določitev z vozili poveznih davkov ali drugih dajatev, ki se (med drugim) določajo na podlagi emisij CO2, saj so za odmero le teh lahko predpisani tudi drugi standardi.

    Specifikacije, ki se nanašajo na ekonomičnost in emisije CO(2), so določene skladno z Direktivo 1999/94/ES, Uredbo o informacijah o varčnosti porabe goriva, emisijah ogljikovega dioksida in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki so na voljo potrošnikom o novih osebnih avtomobilih (Uradni list RS 24-956/2014) ter predpisi, ki urejajo tehnično specifikacijo za vozila in ugotavljanje skladnosti vozil, v veljavni različici.

    Nadaljnje informacije o uradnih podatkih varčnosti porabe goriva, specifičnih emisijah CO2 in ostale informacije o energijski učinkovitosti novih osebnih vozil, so na voljo v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO(2) in emisijah onesnaževal zunanjega zraka za nova osebna vozila«, ki je na voljo na vseh prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije ter www.mini.si/emisije.

    Vrednosti so določene na podlagi vaše trenutne konfiguracije, ki upošteva izbrano opcijsko opremo vozila ter velikost izbranih platišč in pnevmatik. Spremembe v izbrani konfiguraciji zato lahko vplivajo na opredeljene vrednosti.

    Več podatkov o preizkusnem postopku WLTP lahko najdete tukaj: https://www.bmw.com/en/innovation/wltp.html