DOSLEDNO PIONIRSKI.

BMW X5 xDrive40e Plug-in-Hybrid.

BMW iPerformance
BMW iPerformance

DOSLEDNO PIONIRSKI.

BMW X5 xDrive40e Plug-in-Hybrid.

DOSLEDNO PIONIRSKI.BMW X5 xDrive40e Plug-in-Hybrid.

Najboljše iz dveh svetov, združeno v posebej udobnem in vsekolesno gnanem priključnem hibridu: BMW X5 xDrive40e iPerformance. Inovacija s suvereno kombinacijo luksuza in spremenljivosti BMW X5. Izvrstna vozna dinamika pri maksimalni učinkovitosti in okoljski prijaznosti – edinstven koncept, ki je odlično prilagojen športnim terenskim vozilom.

Slike BMW X5 xDrive40e iPerformance prikazujejo novo obliko BMW iPerformance, ki bo predvidoma na voljo od druge polovice leta 2016.

Slike nadzornega prikazovalnika prikazujejo novo obliko uporabniškega vmesnika, ki bo predvidoma na voljo od 10/2016.

KONCEPT VOZILA.

BMW X5 z vrednostmi porabe majhnega avta. Najboljša možna trakcija in agilnost po zaslugi sistema štirikolesnega pogona BMW xDrive in polne voznodinamične lastnosti v vseh načinih vožnje. S svojo vsestranskostjo in dinamiko potrjuje BMW X5 xDrive40e iPerformance vsa pričakovanja. Od zunaj se model iPerformance med drugim razlikuje od konvencionalno gnane različice po obojestranski oznaki eDrive na C-stebričku in oznaki i na bočnih stenah spredaj. Poleg tega kažejo modre prečke ledvičke in pokrovi kolesnih pest na inovativno pogonsko tehnologijo vozila. Kar ga še posebej odlikuje, je doseg v izključno električnem režimu. Pribl. 30 km lahko lokalno prevozi brez emisij in porabe goriva. Visokonapetostna baterija je varno vgrajena pod prtljažnikom. Slednji je z do 1720 litri običajno velikodušen in s tem zelo primeren tudi za prevažanje nepriročne prtljage. Pionirski koncept vozila, ki mu ni para.

INDIVIDUALNO OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

BMW X5 xDrive40e iPerformance ima kot priključni hibrid na voljo različne režime pogona, s katerimi lahko voznik pomembno vpliva na realno porabo. Ta je po eni strani odvisna od izbire načina vožnje – po drugi pa od osebnega sloga voznika.

Ko je baterija v celoti napolnjena, se lahko prevozi razdalja do pribl. 31 km, ne da bi se ob tem porabila ena sama kapljica goriva. V načinu AUTO eDrive se z optimalno kombinacijo elektromotorja in zgorevalnega motorja žarišče usmeri na najvišjo možno učinkovitost.  

  • Urbana vožnja

    Pri vožnji v mestu BMW X5 xDrive40e iPerformance v celoti izkoristi prednosti električnega pogona. S popolnoma napolnjeno baterijo se lahko kratke razdalje (do 31 km) prevozijo brez lokalnih emisij – vožnja v naselju brez porabe ene same kapljice bencina.

  • Vsakodnevna vožnja

    Pri vsakodnevni vožnji na delo pride pri priključnem hibridu v ospredje součinkovanje obeh pogonskih sistemov. V načinu AUTO eDrive zagotavlja inteligentna kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja bistveno nižjo porabo od bencinskih in dizelskih vozil tega razreda. Na kratko: uživajte komforten luksuz modela BMW X pri minimalni porabi.

  • Vožnja na velike razdalje

    Doživite varčen užitek v vožnji – tudi na daljših razdaljah. Priključni hibrid vam nudi neomejeno primernost na dolgih razdaljah brez sklepanja kompromisa pri dosegu in funkcionalnosti vozila.

VOZNA DINAMIKA NAMESTO EMISIJ.

Poudarek: doživite BMW X5 xDrive40e iPerformance.

VOZNA DINAMIKA NAMESTO EMISIJ.

Poudarek: doživite BMW X5 xDrive40e iPerformance.

POGON.

BMW X5 xDrive40e iPerformance poganjata močan 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo in visoko učinkovit elektromotor eDrive. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive skrbi za optimalno trakcijo. Iz kombinacije tehnologij BMW EfficientDynamics je nastalo inovativno vozilo, ki je varčno v porabi in hkrati nudi polno dinamiko ter stabilnost pri vseh razmerah na cesti.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

Inteligentno upravljanje energije sodi k najpomembnejšim stebrom koncepta BMW iPerformance. Ta sistem koordinira součinkovanje vseh pogonskih komponent, da se najboljša možna učinkovitost združi z visoko vozno dinamiko.

Z daljnovidno strategijo delovanja inteligentno upravljanje energije izpopolni izkoristek hibridnega pogona. Za to se npr. s pomočjo razpoložljivih navigacijskih podatkov identificirajo odseki poti in vozne situacije, ki so najbolj primerne za uporabo elektromotorja oz. polnjenje visokonapetostne baterije.

Situacije, kjer bi zgorevalni motor obratoval z majhnim izkoristkom, sistem prepreči z dvigom v višje območje obremenitve z boljšim izkoristkom. Motor z notranjim zgorevanjem pri tem proizvaja dodatno moč. Ta se uporabi za to, da se preko elektromotorja/generatorja proizvaja električni tok za baterijo, ki se kasneje koristi za električno vožnjo ali učinkovito podporo motorju z notranjim zgorevanjem. Poleg tega sistem upravlja elektromotor/generator, da v potisnem pogonu in pri zaviranju kinetično energijo pretvori v elektriko. V kombinaciji z načinom ECO PRO inteligentno upravljanje energije, po potrebi in dosledno, naravna vse sisteme vozila, vklj. pomožne komponente in komfortne funkcije, na visoko učinkovitost.

S pomočjo tipke eDrive voznik izbira med tremi načini eDrive. Ti so razdeljeni na osnovni način AUTO eDRIVE, povsem električen način MAX eDRIVE in način SAVE BATTERY, ki vzdržuje napolnjenost.

Inteligentno upravljanje energije sodi k bistvenim stebrom koncepta BMW eDrive. Ta sistem koordinira součinkovanje vseh pogonskih komponent BMW z elektromotorjem, da se najboljša možna učinkovitost združi z visoko vozno dinamiko.

  • Način AUTO eDRIVE

    V načinu AUTO eDRIVE inteligentni sistem BMW EfficientDynamics določi najučinkovitejšo kombinacijo elektromotorja in zgorevalnega motorja – glede na hitrost vožnje in napolnjenost baterije. Ta način se razdeli v dve fazi: če napolnjenost baterije znaša med 12 in 100 %, lahko pri hitrosti do 70 km/h lokalno vozite brez emisij in porabe goriva. Pri višjih hitrostih ali večjih obremenitvah se avtomatsko vklopi bencinski motor. Če napolnjenost baterije pade pod 12 %, lahko BMW X5 xDrive40e iPerformance pri zmernem pospeševanju povsem električno vozi le še do hitrosti 55 km/h.

  • Način MAX eDRIVE

    Maksimalen električni užitek v vožnji: v načinu MAX eDRIVE se lahko povsem električno vozi do hitrosti 120 km/h. Pri večji hitrosti ali kadar se želi iztisniti poln potencial pospeševanja, se avtomatsko vklopi zgorevalni motor.

  • Način SAVE BATTERY

    Kadar je napolnjenost baterije nizka, lahko voznik z izbiro načina SAVE BATTERY učinkovito polni baterijo preko zgorevalnega motorja oziroma ohrani trenutno napolnjenost. S tem voznik aktivno prihrani kapaciteto baterije za poznejšo, povsem električno vožnjo.

  • Predvidevanje

    Ko je cilj enkrat vnesen v navigacijski sistem, predvidljivo upravljanje energije analizira načrtovano pot s pomočjo konstantnih podatkov, kot so omejitev hitrosti in informacije v realnem času o aktualnem prometnem stanju. S tem sistem povsem električen režim obratovanja uporablja glede na situacijo, učinkovito in predvsem za odseke poti, kjer se to najbolj izplača: npr. za mestno vožnjo.

POLNJENJE.

Bodisi preko običajne gospodinjske vtičnice bodisi na BMW i Wallbox iz obsežne ponudbe izdelkov in storitev 360° ELECTRIC – polnjenje visokonapetostne baterije ne bi moglo biti bolj enostavno.

  • Polnjenje doma

    Vozilo se lahko udobno polni doma na običajni 230-voltni gospodinjski vtičnici in je v manj kot 4 urah ponovno na voljo s polno električno kapaciteto. Polnilni priključek na vozilu se nahaja za vratci na sprednji levi bočni steni. Za polnjenje je potreben zgolj priložen polnilni kabel, ki je varno in z varčno izrabo prostora spravljen pod dnom v prtljažniku. Zaradi posebnega tesnila sta polnilni priključek in vtič zaščitena pred vremenskimi vplivi. Namesto običajne vtičnice je možna tudi montaža polnilne postaje na steni, ki jo je razvilo podjetje za potrebe lastne električne mobilnosti. Slednja nudi večjo polnilno moč, kar pomeni bistveno krajši čas polnjenja. Prikaz na kombiniranem instrumentu obvešča o aktualnem stanju napolnjenosti visokonapetostne baterije.

    V odvisnosti od različnih pogojev, kot npr. jakosti električnega toka na vtičnici, števila aktivnih električnih porabnikov v vozilu med polnjenjem ali uporabe polnilne postaje, traja pribl. 3-4 ure, da je prazna visokonapetostna baterija ponovno v celoti napolnjena. Pri zunanjem polnjenju se lahko potniški predhodno segreje ali shladi, ne da bi to vplivalo na napolnjenost visokonapetostne baterije. Zaradi visokega deleža električne vožnje se lahko potovalni stroški občutno znižajo.

  • Polnjenje na javni točki

    Poleg na običajnih gospodinjskih vtičnicah doma, se lahko vozilo enostavno in udobno polni tudi na poti na javno dostopnih polnilnicah. Tako lahko voznik, npr. po nakupovanju, svojo pot nadaljuje s polno električno kapaciteto brez emisij. Za polnjenje je potreben zgolj priložen polnilni kabel, ki je varno in z varčno izrabo prostora spravljen pod dnom v prtljažniku. LED svetlobni obroči na polnilni vtičnici jasno obveščajo o stanju napolnjenosti. Vozilo se lahko z izmeničnim tokom polni z različnimi jakostmi toka. Trajanje polnjena se spreminja glede na različne vplive, kot npr. jakost toka in število aktivnih električnih porabnikov v vozilu.

POVEZLJIVOST.

Vedno povezani s svojim vozilom BMW: prek pametnega telefona (iOS) so poleg Remote Services, kot je daljinsko zaklepanje, na voljo tudi posebne hibridne funkcije. S tem imate vedno pregled nad vrednostmi porabe in učinkovitosti svojega vozila BMW X5 xDrive40e iPerformance. BMW Services za vsako situacijo, uporabno v vozilu – in zunaj.

  • Aplikacija BMW Connected za priključne hibride

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) kažejo podrobne informacije o aktualnem statusu vozila BMW – npr. lokacijo vozila, napolnjenost baterije in preostali doseg.

    Postopek polnjenja se lahko daljinsko nadzoruje s pomočjo časomera, medtem ko se klimatizacija lahko točno aktivira na daljavo že pred začetkom vožnje. Cilji, tako imenovane interesne točke (POI), in lokacije polnilnih postaj se lahko iz aplikacije povsem enostavno pošljejo neposredno v vozilo.

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) merijo tudi učinkovitost vsake vožnje in posredujejo koristne nasvete o tem, kako se lahko izboljša učinkovitost vozila in s tem poveča doseg.

  • Prednastavitev temperature

    Poleti vstopite v prijetno ohlajen, pozimi pa v prijetno topel avto z očiščenimi stekli – klimatizacija na mestu priključnega hibrida BMW X5 vam to omogoča. Zaradi električnega kompresorja hladilnega sredstva in električnega grelnika deluje avtomatska klimatska naprava skoraj neslišno tudi pri izklopljenem motorju. Nastavita se lahko dva različna časa odhoda.

    Pol ure pred načrtovanim odhodom se ogrevanje, hlajenje in prezračevanje, preko inteligentnega krmilnega sistema uravnajo na izbrano temperaturo. Upravljanje poteka prek upravljalnika iDrive v vozilu ali pametnega telefona s pomočjo aplikacije BMW Connected za priključne hibride.

    Ob upoštevanju zadostne napolnjenosti visokonapetostne baterije obratuje klimatizacija na mestu neodvisno od tega, če se vozilo preko zunanjega vira ravno polni ali ne.

UDOBJE.

Inovativen avtomobil, kot je BMW X5 xDrive40e iPerformanc, seveda nudi maksimalno udobje. Osnovno razpoložljiv paket prilagodljivega podvozja Comfort tudi pri večji natovorjenosti nudi polne voznodinamične lastnosti, trajno stabilnost in prijeten vozni občutek na dolgih potovanjih. Popolnoma spremenljivi blažilniki in posebno vzmetenje za regulacijo nivoja višine šasije na zadnji premi, tudi pri veliki natovorjenosti zagotavljajo izjemno stabilnost.