UVOD
KROŽNO GOSPODARSTVO LAHKO VARČUJE Z VIRI.
Ohranjanje virov je eden od naših ciljev. Z viri ravnamo premišljeno, čim pogosteje in čim dlje. Naš cilj je krožno gospodarstvo. S spoštovanjem do sveta in dobrimi idejami za našo trajnost.
Krožni pristop.
V povprečju se v novo vozilo BMW Group vgradi 60 kg reciklirane plastike, kar predstavlja delež do 20 %.
Recikliranje baterij.
90 % materialov visokonapetostne baterije v elektrificiranem vozilu BMW Group se lahko reciklira.
Predelava odpadkov
Leta 2021 je bilo 99 % odpadkov, ki so nastali v naši svetovni notranji proizvodnji 2,5 milijona vozil na leto, bodisi recikliranih kot materiali (93,4 %) bodisi so bili podvrženi nadaljnji, na primer, termični obdelavi (5,8 %).
KROŽNO GOSPODARSTVO
ODKRIJTE MOČ KROŽNOSTI.
Odgovorno ravnanje z viri je bistvenega pomena za BMW Group. V tem procesu želimo še naprej uporabljati surovine v skladu s svojimi štirimi načeli krožnega gospodarstva:
BMW i VISION CIRCULAR.
RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE in RE:CYCLE. BMW i Vision Circular je v celoti zasnovan v skladu z našimi načeli krožnega gospodarstva. Kompaktno, popolnoma električno konceptno vozilo s poudarkom na trajnosti in razkošju ponuja fascinanten pogled v prihodnost.
BOLJ TRAJNOSTNI AVTOMOBILSKI LAKI IZ BIOMASE.
Lakirnice v evropskih tovarnah BMW Group uporabljajo barve matirane končne obdelave, ki niso proizvedene iz surove nafte, temveč iz regenerativnih surovin, kot so biološki odpadki. Tovarni BMW Group v Rosslynu in Leipzigu uporabljata tudi trajnostno proizvedene antikorozijske premaze. Zmanjšanje emisij CO₂ v procesu, ki ga je potrdilo nemško združenje TÜV, znaša več kot 15.000 ton v obdobju od 2022 do 2030.
ŽIVLJENJSKA DOBA BATERIJE
FAZE V ŽIVLJENJSKI DOBI BATERIJSKE CELICE.
Razvoj.
V kompetenčnem centru za proizvodnjo baterijskih celic v Münchnu BMW Group izvaja raziskave o idealni kemični sestavi celic v litij-ionski bateriji. To pomeni, da so sestavni deli, kot so katoda, anoda, separator in elektrolit, nenehno podvrženi prefinjenemu razvojnemu procesu.
Uporaba v vozilu.
Današnja električna vozila z enim polnjenjem že dosegajo nad 600 km dosega, trend pa še kar narašča. Izkušnje kažejo, da lahko električna vozila dosežejo enako število prevoženih kilometrov kot njihovi sorodniki na pogon z notranjim zgorevanjem, ne da bi bilo treba zamenjati visokonapetostno baterijo.
Drugo življenje.
Po intenzivni uporabi litij-ionske baterije v vozilu je mogoče baterijo še vrsto let uporabljati kot stacionarni hranilnik električne energije na baterijskih farmah, na primer, preden vstopi v postopek recikliranja.
Recikliranje.
Surovine baterijske celice je mogoče predelati. V kompetenčnem centru za proizvodnjo baterijskih celic BMW Group razvija recikliranje sekundarnih surovin za naslednjo generacijo baterijskih celic. To označuje konec življenjskega cikla za baterijsko celico – in potem se lahko cikel začne znova.
POGOSTA VPRAŠANJA