NAELEKTRENA PARTNERSTVA.

BMW i

Partnerstva znamke BMW i.

NAELEKTRENA PARTNERSTVA.

Partnerstva znamke BMW i.

BMW i je pionir revolucionarnih in vizionarskih tehnologij. In je blizu podobno mislečim: bodisi zanimivi projekti s partnerji iz sveta kulture, oblikovanja in arhitekture bodisi partnerstva z drugimi premium blagovnimi znamkami, z vozili BMW i vam nudimo po meri narejene izdelke, ker BMW i vedno misli onkraj avtomobila.

NAELEKTRENA PARTNERSTVA.Partnerstva znamke BMW i.

BMW i je pionir revolucionarnih in vizionarskih tehnologij. In je blizu podobno mislečim: bodisi zanimivi projekti s partnerji iz sveta kulture, oblikovanja in arhitekture bodisi partnerstva z drugimi premium blagovnimi znamkami, z vozili BMW i vam nudimo po meri narejene izdelke, ker BMW i vedno misli onkraj avtomobila.

Read more
BMW i

TED.

Znamka BMW i je sklenila strateško partnerstvo z organizacijo TED, da skupaj izvedeta natečaj Next Visionaries: svetovno pobudo, ki motivira inovatorje, spodbujevalce sprememb, sanjače in napredne mislece, da opredelijo prihodnost mobilnosti. In da preučijo, kako lahko sanje in vizije spremenijo način naše mobilnosti v 30, 50 in 200 letih.

Skupno je bilo za natečaj Next Visionaries predloženih več kot 180 vizij, medtem ko je bilo časovno obdobje za predložitev omejeno le na nekaj tednov. Najbolj obetajoči prispevki so bili v redakcijsko pripravljeni obliki objavljeni na www.nextvisionaries.com za nadaljnjo razpravo. Izbirna komisija, sestavljena iz strokovnjakov znamke BMW i in organizacije TED, je nato izbrala šest udeležencev za finale, ki je potekalo v Frankfurtu. Finalistom so bili dodeljeni izkušeni mentorji, tudi sami govorci na konferencah TED, ki so jim pomagali v pripravah na njihov nastop v okviru letošnjega frankfurtskega avtomobilskega salona.

Šest finalistov natečaja Next Visionaries je svoje ideje v živo predstavilo pred 500 povabljenci iz sveta kreativnosti, gospodarstva in medijev. Žirija je za zmagovalko natečaja razglasila Sandro Phillips z njeno vizijo skupne rabe vozil, kjer posveča posebno pozornost družbenim in zunajmestnim dejavnikom. "Kot vsi ostali finalisti je Sandra Phillips razmišljala izven ustaljenih okvirov. Njen koncept je že na precej visoki razvojni stopnji in upošteva tudi vidik družbenih sprememb", je povedal Hildegard Wortmann, višji podpredsednik znamke BMW in član strokovne žirije Next Visionaries.

Glavna nagrada – in naslednji velik korak za Sandro Phillips – je bila zelena luč za nastop na odru TED v New Yorku, kjer je v mesecu novembru 2017 v svojem govoru TED predstavila zmagovalno idejo.

TED.

Znamka BMW i je sklenila strateško partnerstvo z organizacijo TED, da skupaj izvedeta natečaj Next Visionaries: svetovno pobudo, ki motivira inovatorje, spodbujevalce sprememb, sanjače in napredne mislece, da opredelijo prihodnost mobilnosti. In da preučijo, kako lahko sanje in vizije spremenijo način naše mobilnosti v 30, 50 in 200 letih.

Skupno je bilo za natečaj Next Visionaries predloženih več kot 180 vizij, medtem ko je bilo časovno obdobje za predložitev omejeno le na nekaj tednov. Najbolj obetajoči prispevki so bili v redakcijsko pripravljeni obliki objavljeni na www.nextvisionaries.com za nadaljnjo razpravo. Izbirna komisija, sestavljena iz strokovnjakov znamke BMW i in organizacije TED, je nato izbrala šest udeležencev za finale, ki je potekalo v Frankfurtu. Finalistom so bili dodeljeni izkušeni mentorji, tudi sami govorci na konferencah TED, ki so jim pomagali v pripravah na njihov nastop v okviru letošnjega frankfurtskega avtomobilskega salona.

Šest finalistov natečaja Next Visionaries je svoje ideje v živo predstavilo pred 500 povabljenci iz sveta kreativnosti, gospodarstva in medijev. Žirija je za zmagovalko natečaja razglasila Sandro Phillips z njeno vizijo skupne rabe vozil, kjer posveča posebno pozornost družbenim in zunajmestnim dejavnikom. "Kot vsi ostali finalisti je Sandra Phillips razmišljala izven ustaljenih okvirov. Njen koncept je že na precej visoki razvojni stopnji in upošteva tudi vidik družbenih sprememb", je povedal Hildegard Wortmann, višji podpredsednik znamke BMW in član strokovne žirije Next Visionaries.

Glavna nagrada – in naslednji velik korak za Sandro Phillips – je bila zelena luč za nastop na odru TED v New Yorku, kjer je v mesecu novembru 2017 v svojem govoru TED predstavila zmagovalno idejo.

Read more

INOVACIJE ZA PRIHODNOST. BMW i V PRVENSTVU FORMULE E POD OKRILJEM FIA.

PRVENSTVO FORMULE E POD OKRILJEM MEDNARODNE AVTOMOBILISTIČNE ZVEZE. #ELECTRICITEMENT – v svetovnih metropolah.

Hong Kong, Mexico City, Pariz, Berlin, New York, Montreal: formula E naelektruje izbrane metropole tega sveta. Inovativna dirkaška serija električno gnanih formul gostuje na spektakularnih uličnih dirkah po vsem svetu.

Znamka BMW je prepoznala potencial prvenstva formule E pod okriljem organizacije FIA že v zgodnji fazi – in vse odtlej navdušuje svoje privržence z voznim parkom BMW i Support Car ob dirkaških koncih tedna. Varnostni avtomobil Qualcomm BMW i8 je najbolj spektakularno vozilo, ki ga je znamka BMW i zagotovila kot uradni avtomobilski partner.

Gonilna sila znamke Andretti Autosport je superzvezdnik ameriškega dirkaškega športa, to je Michael Andretti. Moštvo MS Amlin Andretti pa je tudi eden od ustanovnih članov formule E – podjetje BMW pomaga ameriškem konstruktorju s svojim strokovnim znanjem. Tekom 4. sezone se bo obveza dirkaškemu moštvu še nadalje okrepila, preden bo BMW v 5. sezoni z lastno tovarniško ekipo dokončno vstopil v formulo E pod okriljem Mednarodne avtomobilistične zveze.

SOHO HOUSE.

Od meseca oktobra 2014, BMW i in Soho House Group (SHG) skupaj organizirata dogodke in doživetja v Evropi in ZDA s poudarkom na moderni umetnosti, inovacijah in oblikovanju. Kot svetovni avtomobilski partner Soho House Group nudi BMW i članom in gostom na številnih lokacijah SHG in kulturnih prireditvah vozila BMW i3 za čisto posebna vozna doživetja. Soho House in BMW i skupaj sodelujeta tudi pri mednarodnem kulturnem programu na lokacijah Soho House po celi Evropi in ZDA.

Zgodba o Soho House se je začela leta 1995 na Greek Streetu v Londonu. Dve desetletji pozneje obsega portfelj vrsto klubov, hotelov, restavracij in zdravilišč v Združenem kraljestvu, celinski Evropi, ZDA in Kanadi.

  • Združeno kraljestvo

    London. Metropola številka ena v Angliji – tudi glede lokacij Soho House. Takoj za vogalom Soho House na Greek Streetu se nahaja Dean Street Townhouse, samostojen hotel z 39 sobami. V popularnem vzhodnem centru mesta leži Shoreditch House, v smeri zahodnega Londona v prestižni četrti Mayfair se nahaja Little House, medtem ko sta prijetna Electric House v Notting Hillu in High Road House v umirjenem delu mesta Chiswick. Vse lokacije ponujajo izvrstno gastronomijo in možnosti za fitnes ter razvedrilo.

    Tudi tisti, ki imajo radi življenje na deželi, lahko uživajo v ponudbi Soho House. V jugozahodni grofiji Somerset, ki je od Londona oddaljena le dve uri vožnje z avtomobilom, je nastanjena Babington House. To več kot sedem hektarjev veliko zatočišče nudi 32 individualno oblikovanih sob, 24-urno restavracijo in ekskluziven wellness center.

  • Celinska Evropa

    Pri izbiri prve lokacije na celinski Evropi je padla odločitev za Berlin. Sredi živahne nemške prestolnice je v mesecu maju 2010 svoja vrata odprla Soho House Berlin. Osem nadstropni klub ponuja bazen na strehi, bar, fitnes, wellness center Cowshed s turško kopeljo in kino.

    Evropska turneja se nadaljuje proti jugu: leta 2015 se je odprla Soho House Istanbul, medtem ko je v začetku leta 2016 svoje prve goste pozdravila Soho House Barcelona.

  • Severna Amerika

    Leta 2003 je svoja vrata odprla prva Soho House v Severni Ameriki, in sicer v nekdanji veleblagovnici okrožja Meatpacking. Soho House New York se razteza na šestih etažah in poleg 30 velikih sob nudi restavracijo, bar, kino s 44 sedeži, bazen na strehi in wellness center Cowshed.

    Naslednji naslov ni nikjer drugje kot Sunset Boulevard. Spomladi leta 2010 se je odprla izjemna poslovna zgradba Soho House West Hollywood. Čez pol leta ji je sledila Soho Beach House v Miamiju, južnoameriška glamurozna lokacija z dvema bazenoma in lastnim klubom na plaži.

    Dve leti pozneje je ideja prečkala zeleno mejo in našla svojo uresničitev v Kanadi. Leta 2012 je svoja vrata odprla Soho House Toronto in že na začetku ponudila vrsto dogodkov v okviru mednarodnega filmskega festivala.

    Pod sloganom „Najboljše pride na koncu“ je v mesecu avgustu 2014 svoje prve goste sprejela tudi Soho House Chicago. Na 10.000 kvadratnih metrov veliki površini nekdanje tovarne pasov je nastal klub, ki je največji med vsemi hišami SHG.

LOUIS VUITTON.

Izjemni kosi prtljage za izjemen avtomobil: Louis Vuitton je posebej za BMW i8 oblikoval moderno serijo prtljage, ki je v skladu s potniško celico v celoti izdelana iz karbonskih vlaken. Tkanina iz ekstremno lahkega in hkrati zelo trdnega, tehnološko naprednega materiala se odlikuje z enormno odpornostjo proti udarcem in drgnjenju. Enako kot BMW i8 tudi serija prtljage navdušuje s svojo edinstveno obliko – elegantna, moška in nezamenljiva.

Zaradi optimalne izkoriščenosti prostora je bila serija prtljage izdelana po meri. Velika potovalka, ki se lahko nosi v roki ali preko ramena, se precizno prilega prtljažniku BMW i8. Vreča za obleko najde prostor na zadnji polici. Stabilen poslovni kovček s trdo lupino, idealen tudi za prenosni računalnik, se prilega zadnjemu sedežu. Majhna potovalka pa svoje mesto najde na poslovnem kovčku. Vsi kosi serije prtljage so opremljeni z usnjenimi ročaji, obeski z imenom in obešanko slavnega oblikovalca Louisa Vuittona.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Disclaimer reference invalid