NAPOLNJEN UŽITEK V VOŽNJI.

Pogosto zastavljena vprašanja o modelih BMW Plug-in-Hybrid.

BMW iPerformance

NAPOLNJEN UŽITEK V VOŽNJI.

Pogosto zastavljena vprašanja o modelih BMW Plug-in-Hybrid.

NAPOLNJEN UŽITEK V VOŽNJI.Pogosto zastavljena vprašanja o modelih BMW Plug-in-Hybrid.

Odkrijte trajnostni svet modelov BMW iPerformance in čisto novo dimenzijo užitka v vožnji.


Priključni hibridi BMW, ki so osupljivo dinamični in pri povsem električni vožnji ne proizvajajo nobenih emisij, kažejo, kaj vse je možno: po zaslugi na novo razvitega sinhronskega elektromotorja, se modeli iPerformance iz mesta do največje hitrosti poženejo z enormnim navorom.


Enako agilni, vendar od začetka koncipirani za električno mobilnost, se predstavljajo modeli BMW i. Njihova futuristična oblika in dobro premišljen električen koncept razkrijeta že od daleč: ta vozila označujejo prihodnost mobilnosti. Na tej strani boste našli vse odgovore na najpomembnejša vprašanja o vozilih s priključnim hibridnim pogonom znamke BMW. Informacije o modelih BMW i lahko dobite na naslednji povezavi.

SPLOŠNO IN OBLIKA.

Pri priključnih hibridnih vozilih BMW je pogon sestavljen iz zmogljivega elektromotorja in učinkovitega motorja z notranjim zgorevanjem, ki optimalno součinkujeta med seboj. To pride do izraza v prav tako odlični kombinaciji dinamike in učinkovitosti. Tukaj boste našli osnovne informacije o priključnih hibridnih vozilih BMW.

Podatki za BMW 225xe iPerformance Active Tourer:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1 do 2,0
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 49 do 46
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 11,9 do 11,8

  • Kaj točno je priključni hibrid?

    Priključni hibrid ima pogonski sistem, ki je sestavljen iz zmogljivega elektromotorja in učinkovitega motorja z notranjim zgorevanjem. S takšno kombinacijo se doseže visoka skupna zmogljivost vozila, ki je bolj okolju prijazna kot običajne pogonske tehnologije.

    Poleg tega se lahko priključni hibridi polnijo neposredno na električnem omrežju, bodisi doma bodisi na poti. Predvsem v mestnih območjih se s tem velik del poti lahko lokalno opravi popolnoma brez emisij, medtem ko se na dolgih razdaljah bistveno zmanjša poraba.

  • Katere osnovne prednosti nudi priključno hibridno vozilo v primerjavi s konvencionalnim?

    Priključno hibridno vozilo nudi mobilnost z nizko vrednostjo emisij pri sočasni primernosti za dolge razdalje in s funkcionalnostjo na nivoju konvencionalnega vozila. Pri tem imate korist zlasti od tihe vožnje in električnih pospeškov. Pri kratkotrajnih povišanjih hitrosti, kot je primer pospeševanja, elektromotor dodatno podpre motor z notranjim zgorevanjem in skrbi še za bolj dinamično vožnjo. V električnem režimu in pri istočasni možnosti, da vedno znova polnite baterijo vozila s pomočjo električnega omrežja, se lahko dosežejo nizki obratovalni stroški.

  • Pod katerimi pogoji pride zame v poštev priključno hibridno vozilo?

    V prvi vrsti je pri odločitvi pomembna možnost, da lahko vozilo polnite doma. Enostavno na običajni gospodinjski vtičnici, z lastno polnilno postajo BMW i Wallbox ali na drugem mestu v neposredni bližini. Prednost pri obratovalnih stroških (električni tok proti ceni goriva) priključnega hibridnega vozila je posebej očitna v primeru, če se lahko veliko poti prevozi v električnem režimu. Če imate možnost polnjenja baterije tudi na svojem delovnem mestu, se lahko ta prednost še poveča.

  • Sta varnost in vozni občutek podobna kot pri konvencionalno gnanih vozilih BMW?

    Priključna hibridna vozila BMW so razvita v skladu z zelo visokimi tehničnimi standardi in temeljijo na enako varni arhitekturi vozila, kot konvencionalni modeli. Varnost priključnih hibridnih vozil z visokonapetostno baterijo je bila potrjena tudi s strani neodvisnih inštitutov.

    Po zaslugi elektromotorja se pri priključnih hibridnih vozilih BMW združita električen užitek v vožnji in izpopolnjena učinkovitost. Zaradi svojega visokega navora, ki je v polni meri razpoložljiv že iz mesta, ta vozila demonstrirajo spontan razvoj moči, značilen za elektromotorje. V okviru funkcije boost zagotovi elektromotor očitno podporo motorju z notranjim zgorevanjem pri pospeševanju in dinamičnem vmesnem dodajanju plina. Poleg tega so priključna hibridna vozila BMW v električnem režimu med vožnjo neslišna in lokalno ne proizvajajo nobenih emisij.

  • Kateri različni načini vožnje so na voljo?

    Priključni hibridi BMW imajo na voljo običajne načine vožnje ECO PRO, Comfort in Sport za vsako vozno situacijo in zahtevo. Poleg tega so s tipko eDrive razpoložljivi tudi naslednji načini vožnje eDrive, značilni za priključna hibridna vozila:
     

    • AUTO eDRIVE: Glede na situacijo sistem izbere najučinkovitejšo pogonsko metodo – povsem električno, kombinirano ali zgorevalno.
    • MAX eDRIVE: Odvisno od modela se lahko v načinu MAX eDRIVE vozi povsem električno do hitrosti 140 km/h. Pri večji hitrosti ali kadar se želi iztisniti poln potencial pospeševanja, se avtomatsko vklopi zgorevalni motor.
    • V načinu SAVE BATTERY oz. Battery Control (pri BMW serije 7) se baterija učinkovito polni prek motorja z notranjim zgorevanjem ali vzdržuje njena napolnjenost. S tem se lahko kapaciteta baterije aktivno prihrani za poznejši čas povsem eklektične vožnje.
  • Kako prepoznaš, da gre za priključno hibridno vozilo BMW?

    Oblikovno razlikovanje v primerjavi z običajnimi modeli BMW je vidno le v določeni meri, da se tudi pri priključnih hibridnih vozilih BMW ohrani domača in nezamenljiva oblika BMW. Vendarle se lahko priključno hibridno vozilo BMW, glede na model, med drugim prepozna preko naslednjih značilnosti:


    Zunanja oblika:

    • Oznaka eDrive na obeh straneh C-stebrička
    • Oznaka i na sprednjih bočnih stenah
    • Modre prečke ledvičke in pokrovi kolesnih pest
    • Napis eDrive na prekrivalu motorja
    • Oznaka modela z „e“
    • Razpoložljiva polnilna vtičnica spredaj na voznikovi strani

    Notranja oblika:

    • Vstopna letev na vratih z napisom eDrive
    • Tipka eDrive na sredinski konzoli
    • Grafike na nadzornem prikazovalniku in specifičen kombinirani instrument

BATERIJA IN DOSEG.

Pri priključnih hibridnih vozilih BMW se motor z notranjim zgorevanjem kombinira z litij-ionsko baterijo z dolgo življenjsko dobo – ki v sili omogoča celo nadaljevanje vožnje s prazno posodo za gorivo. Več o posebnostih baterije izveste tukaj.

  • Je električna vožnja možna tudi, ko je posoda za gorivo prazna?

    Da. Pri skupnem dosegu 80 km, to je električnem in zgorevalnem, je voznik opozorjen z opozorilom v kombiniranem instrumentu. Od skupnega dosega 50 km se vozniku prikaže neprekinjeno opozorilo za doseg. Če je posoda za gorivo prazna, se lahko uporabi preostali električen doseg – v kolikor je na voljo dovolj energije in če sistemski pogoji omogočajo električno vožnjo –, da se doseže najbližji bencinski servis.

  • Kako dolgo zdrži visokonapetostna baterija v priključnem hibridnem vozilu BMW?

    Uporabljene visokonapetostne baterije v priključnih hibridnih vozilih BMW so litij-ionske, ki so bile v nasprotju z običajnimi baterijami, ki temeljijo na niklju, svincu ali kadmiju, izpopolnjene za uporabo v motornih vozilih. Vaš trgovec z vozili BMW oz. vaše zastopstvo BMW vam v okviru BMW Battery Certificate za prvih 100.000 km oz. do največ 6 let po prvi izročitvi vozila (velja kriterij, ki se doseže prej) zagotavlja brezplačno odpravljanje okvar na visokonapetostni bateriji. Več podrobnosti o prednostih BMW Battery Certificate izveste pri svojem trgovcu z vozili BMW oz. zastopstvu BMW.

  • Koliko znaša električni doseg?

    Vsakemu priključnemu hibridnemu vozilu BMW se določi specifičen doseg. Dejansko dosegljiv električni doseg je odvisen od različnih dejavnikov. Pomembni dejavniki so potrebna klimatizacija in ogrevanje, obremenitev električnega omrežja vozila (npr. navigacija, radio, ogrevanje sedeža in stekla, klimatski pogoji poleti in pozimi) in individualni slog vožnje.


    Pri izpraznjeni visokonapetostni bateriji povsem električna vožnja ni več možna, vendar se lahko vožnja s pomočjo motorja z notranjim zgorevanjem normalno nadaljuje naprej. Z inteligentnim sistemom upravljanja energije ne more priti do poškodbe na visokonapetostni bateriji, tudi če se ta med vožnjo prikaže kot popolnoma “izpraznjena”.

  • Ali je zaradi visokonapetostne baterije prtljažnik manjši?

    Priključna hibridna vozila BMW imajo le nekoliko manjši prtljažnik v primerjavi s konvencionalnimi modeli BMW. Kar se tiče možnosti natovarjanja so bile razvite inteligentne rešitve, ki na eni strani zagotavljajo ravno dno v prtljažniku in na drugi potrebno globino za prevažanje velikih kosov tovora. Za priključna hibridna vozila BMW so na voljo tudi vsi sistemi za prevoz dolgih predmetov (npr. deljivo zadnje naslonjalo v razmerju 40 : 20 : 40).

  • Kaj je potrebno upoštevati, če priključno hibridno vozilo BMW stoji parkirano dlje časa?

    Parkiranje za daljši čas (npr. več tednov) je seveda možno, vsekakor pa se napolnjenost visokonapetostne baterije pri daljšem času mirovanja zmanjša.


    Zato je priporočljivo, da vozilo parkirate s skorajda povsem napolnjeno baterijo ali pa ga med daljšimi fazami mirovanja na primernem mestu povežete s polnilno postajo, da ta po potrebi samodejno polni visokonapetostno baterijo.


    Prosimo, upoštevajte tudi nasvete z ozirom na daljše faze mirovanja, ki se nahajajo v priloženih navodilih za uporabo v vozilu.

POLNJENJE IN POLNILNA INFRASTRUKTURA.

Ne le motor z notranjim zgorevanjem, tudi visokonapetostna baterija se mora “dotočiti”. Pri priključnih hibridnih vozilih BMW se to lahko počne celo doma. Pojasnila o tem kako, kje in kdaj boste našli tukaj.

  • Katere možnosti polnjenja nudi BMW za priključna hibridna vozila?

    Priključno hibridno vozilo BMW se lahko polni na čisto običajni gospodinjski vtičnici – vsekakor je priporočljivo, da strokovnjak prej preveri vtičnico glede njene primernosti (tokovna obremenitev). Preverjanje vtičnice ali montažo in zagon polnilne postaje BMW i Wallbox (v tem primeru je pri priključnih hibridnih vozilih BMW možno polnjenje do največ 3,7 kW) lahko, na primer, opravi usposobljen električar montažne službe, ki sodeluje z BMW i.

  • Kako pogosto je potrebno polniti priključno hibridno vozilo BMW?

    Svoje priključno hibridno vozilo BMW bi po možnosti morali vedno polniti takrat, ko se vam ponudi priložnost − bodisi doma bodisi na poti. S tem lahko vedno računate na največji možni doseg v električnem režimu in zmanjšate porabo goriva na minimum.

  • Koliko časa traja, da je visokonapetostna baterija polna? Obstaja možnost hitrega polnjenja z enosmernim tokom?

    Točen čas je odvisen od množice dejavnikov. Če je visokonapetostna baterija popolnoma izpraznjena, lahko npr. pri priključnem hibridnem vozilu BMW X5 izhajamo iz tega, da traja polnjenje približno od 2,5 ure na polnilni postaji Wallbox oz. javni polnilnici do nekje 4 ur na običajni gospodinjski vtičnici.


    Zaradi manjše velikosti baterije v primerjavi s povsem električnim vozilom in s tem povezanim krajšim časom polnjenja za celovito napolnjenost, pri priključnih hibridnih vozilih BMW ni predvideno hitro polnjenje z enosmernim tokom.

  • Je v tujini potreben drugačen polnilni kabel?

    V vozilu priložen standardni polnilni kabel je opremljen z vtičem za gospodinjsko vtičnico, ki je običajen v državi. Za druge vrste vtičnic vam vaš trgovec z vozili BMW nudi možnost nakupa ustreznega polnilnega kabla.

  • Koliko stanejo polnilne postaje BMW za uporabo doma?

    Cene polnilnih postaj BMW i Wallbox boste našli v ponudbi originalne opreme BMW.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Podatki o porabi goriva in električne energije ter emisijah CO2 so odvisni od izbranih velikosti platišč in pnevmatik. Vrednosti porabe so bile določene na osnovi preskusnega cikla ECE.

    Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, stanja cest, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predhodnega temperiranja.

    Vse dodatne informacije lahko najdete v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani www.BMW.si/emisije.