Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
NAJNOVEJŠI BMW SERIJE 3.
BMW serije 3 Limuzina
BMW SERIJE 3 V PREGLEDU.
Športen, zanesljiv in uspešen: BMW serije 3 je že več kot 40 let sinonim za dinamičen užitek v vožnji bolj kot katerokoli drugo vozilo. Po zaslugi Paula Bracqa, nekdanjega vodje oblikovanja pri BMW, so čustva in užitek v vožnji našli svojo pot tudi do srednjega razreda – to pa so tiste značajske lastnosti, ki jih BMW serije 3 uteleša vse do danes. V sedemdesetih letih je z BMW E21 položil temeljni kamen razlikovalnega učinka za zgodbo o uspehu brez primere. Danes je uspeh BMW serije 3 eden poglavitnih razlogov, da je BMW vodilni proizvajalec premijskih vozil.
BMW serije 3 se je skozi sedem generacij nenehno izboljševal in tako izpopolnil v vozilo, ki predstavlja športnost srednjega razreda kot nobeden izmed njegovih tekmecev. V tem ustoličenju niso bili upoštevani le vidiki, kot so oblikovanje, dinamika in individualnost, temveč tudi paleta motorjev. Poglobljene raziskave so privedle to tega, da so nadvse živahni motorji za BMW serije 3 čedalje varčnejši in z nižjimi emisijami.
Od klasične limuzine do karavana, ki se trži kot Touring, do kupeja in kabrioleta ter 3-vratne kompaktne kombilimuzine, je BMW serije 3 postal ljubljenec med vsemi starostnimi skupinami. Z vzpostavitvijo ravnovesja med okretnostjo, funkcionalnostjo in varnostjo so vsi modeli BMW serije 3 ohranili priljubljenost vse do danes. Vsestranskost tega avtomobila navdušuje tako uporabnike kot strokovnjake priznanih avtomobilističnih revij, kar se odraža tudi v številnih podeljenih nagradah. Eden od razlogov izjemnega uspeha je nedvomno dosledno športen značaj BMW serije 3, ki je dozoreval z vsako novo generacijo.
5 TOČK ZA BMW SERIJE 3.
- 01 Edinstvena vozna dinamika
- 02 Ostra zasnova izpolnjuje željo po čistem užitku v vožnji
- 03 Izjemen koncept vozila
- 04 Veliko prostora za aktiven življenjski slog
- 05 Povezljivost na najvišji ravni
PREGLED ZGODOVINE BMW SERIJE 3.
Povzpnite se na krov! Popeljali vas bomo na potovanje skozi čas in vam predstavili vse modele BMW serije 3, od očarljivega BMW E21 do inovativnega BMW G20/G21, najnovejše pridobitve serije z bogato tradicijo. Verjamemo, da boste uživali v pregledu 50-letne zgodovine BMW.
PREGLED ZGODOVINE BMW SERIJE 3.
Povzpnite se na krov! Popeljali vas bomo na potovanje skozi čas in vam predstavili vse modele BMW serije 3, od očarljivega BMW E21 do inovativnega BMW G20/G21, najnovejše pridobitve serije z bogato tradicijo. Verjamemo, da boste uživali v pregledu 50-letne zgodovine BMW.
PRVA GENERACIJA.
(BMW E21)
BMW E21 svoj športni videz dolguje oblikovalcu Paulu Bracqu. Zlasti značilna maska hladilnika v obliki dvojne ledvičke in okrogli žarometi dajejo vozilu čar in dušo. Z 1,36 milijona prodanih vozil postane BMW E21 ena izmed najbolj priljubljenih športnih limuzin sedemdesetih let. S kokpitom, usmerjenim proti vozniku, dvojnim pregibom na C-stebričku (tako imenovani Hofmeistrov pregib) in prepoznavnim zadkom, BMW E21 več kot ustreza okusu športnih navdušencev.
Obdobje proizvodnje: 1975 – 1983
Motorji: 1,6 – 2,3 litra (55 – 105 kW/75 – 143 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.355 mm/1.610 mm/1.380 mm
DRUGA GENERACIJA.
(BMW E30)
Prepoznavni dvojni žarometi so zdaj del standardne konfiguracije pri BMW E30, ki se proizvaja tudi kot kabriolet in model s štirimi bočnimi vrati. 2,34 milijona prodanih primerkov potrjujejo ogromen uspeh novega BMW serije 3. Nič čudnega, saj se je paleta modelov za BMW E30 močno razcvetela: poleg dvo- in štirivratne karoserijske izvedenke je BMW začel izdelovati tudi svojo prvo karavansko različico, ki je prvi karavan znamke BMW na splošno. Družini BMW serije 3 se pridruži tudi kabriolet z zložljivo streho. Leta 1985 s proizvodnega traku zapelje BMW 325ix kot prvi BMW s štirikolesnim pogonom. V Münchnu in Regensburgu je skupno proizvedenih 2,34 milijona BMW E30.
Obdobje proizvodnje: 1982 – 1994
Motorji: 1,6 – 3,2 litra (55 – 175 kW/75 – 238 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.360 mm/1.680 mm/1.380 mm
TRETJA GENERACIJA.
(BMW E36)
Zaradi poševnega A- in C-stebrička postane BMW E36 v devetdesetih letih simbol temperamenta in okretnosti. Z razširjenim sprednjim delom, ki je zasnovan malenkost postrani, tretja generacija BMW serije 3 ne prinaša le izboljšano udobje v notranjosti, temveč zagotavlja tudi veliko boljšo zaščito pred trki. K prelomnemu uspehu BMW E36 prispeva tudi nova kompaktna različica, zasnovana kot model s troje vrati in krajšim zadkom za več kot 20 centimetrov. Prvič v tej seriji je dvovratno limuzino kot svojo predhodnico zamenjal čisto samostojni kupe z bolj plosko silhueto in širšo držo od limuzine.
Obdobje proizvodnje: 1990 – 2000
Motorji: 1,6 – 3,2 litra (60 – 245 kW/81 – 333 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.433 mm/1.710 mm/1.393 mm
ČETRTA GENERACIJA.
(BMW E46)
Ukrivljena strešna linija pri BMW E46 zagotavlja več notranje proste višine, medtem ko so v kupeju, kabrioletu in kompaktnem modelu uvedeni edinstveni oblikovni elementi, ki poudarjajo individualen oblikovalski jezik. BMW E46 poleg izjemne športne okretnosti ponuja tudi večjo varnost: ABS, CBC, ki je plod internega znanja BMW, in šest zračnih blazin je mogoče najti na seznamu standardne opreme BMW serije 3 četrte generacije. Kompaktna različica si točke prisluži tudi s popolnoma novo generacijo pogona: Ottovi motorji s spremenljivim krmiljenjem ventilov (Valvetronic) porabijo približno 10 % manj goriva od svojih predhodnikov.
Obdobje proizvodnje: 1998 – 2007
Motorji: 1,6 – 4,0 litra (77 – 265 kW/105 – 360 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.492 mm/1.780 mm/1.434 mm
PETA GENERACIJA.
(BMW E90, BMW E91, BMW E92, BMW E93)
Spomladi leta 2005 je BMW E90 javnosti prvič razkrit na avtomobilskem salonu v Ženevi. Kmalu zatem se je peta generacija uspešnega BMW serije 3 povzpela in postala World Car of the Year (svetovni avto leta). BMW E90 Limuzina in BMW E91 Touring se bistveno bolj razlikujeta od kupeja (BMW E92) in kabrioleta (BMW E93) kot prej ter sta vizualno bolj samostojna. BMW E90, ki je v dolžino zrasel za pet centimetrov v primerjavi z BMW E46, na zunaj deluje zrelejši, ne da bi pri tem žrtvoval svoje športne lastnosti. Dobro znan operacijski sistem iDrive, ki se vgrajuje v večje modele, prvič najde svoje mesto tudi v BMW serije 3: navigacija, informativno-razvedrilne vsebine in najpomembnejše funkcije vozila je zdaj mogoče upravljati s krmilno palico.
Obdobje proizvodnje: 2005 – 2013
Motorji: 1,6 – 4,0 litra (90 – 309 kW/122 – 420 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.580 mm/1.817 mm/1.421 mm
ŠESTA GENERACIJA.
(BMW F30, BMW F31, BMW F34)
Športen, eleganten in usmerjen v prihodnost: slavnostna predstavitev BMW F30, ki je 14. oktobra 2011 potekala v tovarni BMW v Münchnu, razkriva inovativne pristope, ki jih je Bayerische Motoren Werke ubral z BMW serije 3 šeste generacije. Prepoznavni videz BMW F30 temelji na trenutnem oblikovalskem jeziku BMW. BMW serije 3 je tako videti športnejši in dinamičnejši kot kdaj koli prej. Prvič je na voljo tudi motor s hibridnim pogonom, zahvaljujoč strategiji BMW EfficientDynamics pa se preverjeni in preizkušeni motorji z notranjim zgorevanjem zdaj ponašajo z znatno nižjimi vrednostmi porabe. Filter trdnih delcev je postal standarden za vsa dizelska vozila. Značilni žarometi, ki so prava paša za oči, so se prikradli bližje prepoznavni ledvički na nosu BMW F30. Novost je kombilimuzina, poimenovana BMW serije 3 Gran Turismo (F34). Z uvedbo šeste generacije se kupe in kabriolet v srednjem razredu BMW tržita kot samostojna modela pod imenom BMW serije 4.
Obdobje proizvodnje: 2011 – 2019 (Limuzina in Touring), Gran Turismo od leta 2013
Motorji: 1,5 – 3,0 litra (100 – 338 kW/136 – 460 KM), 3-, 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.753 mm/1.877 mm/1.455 mm
SEDMA GENERACIJA.
(BMW G20, BMW G21)
Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Parizu je BMW spomladi 2018 predstavil svojo vizijo sodobnega in temperamentnega vozila – BMW G20. Zaradi večjih mer, izboljšane aerodinamike in lahkih komponent za varčevanje pri masi, izdelanih iz aluminija visoke kakovosti, je BMW G20 dostojen naslednik svojega rodu. Na voljo so novi sistemi za pomoč vozniku, ki omogočajo polavtonomno vožnjo z BMW serije 3. Tudi ko gre za upravljanje, BMW G20 postavlja standarde, deloma zaradi glasovnega upravljanja in upravljanja s kretnjami. BMW G20 je spet pred svojim časom v smislu tehnologije. BMW serije 3 v svoji sedmi generaciji dosega popolno simbiozo najboljše možne varnosti, inovativnega upravljanja in športnega užitka v vožnji. Od poletja 2019 je BMW serije 3 Touring, interno poimenovan z oznako G21, obogatil tradicijo športnih karavanov BMW srednjega razreda. Hibridni model BMW je prvič na voljo kot karoserijska izvedenka Touring: BMW 330e ima s popolnoma napolnjeno baterijo električni doseg do 61 km.
Z modelsko posodobitvijo leta 2022 BMW serije 3 Limuzina in BMW serije 3 Touring združujeta športno zasnovo z neomejeno povezljivostjo v koraku s časom. Zahvaljujoč inovativnim tehnologijam na krovu vozila, kot sta ukrivljeni zaslon BMW s konceptom upravljanja na dotik in BMW Intelligent Personal Assistant, je bila ustvarjena inteligentna povezava med vozilom, voznikom in okoljem. Na zunanjosti pa izostrena zasnova žarometov in veliki zračni zavesi v podaljšanem sprednjem odbijaču izžarevajo fascinanten užitek v vožnji.
Obdobje proizvodnje: od leta 2019
Motorji: 2,0- do 3,0-litrski (110–275 kW/150–374 KM)/ 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: najv. 4.713–4.714 mm/1.827 mm/1.440–1.445 mm
Poraba goriva in emisije CO2.
BMW serije 3 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,5 – 1,4
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 192 – 32
Priključni hibridi BMW serije 3 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1 – 1,4
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 47 – 35
Modeli BMW M3 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,5 – 5,9
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 192 – 154
BMW serije 3 Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,7 – 1,5
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 197 – 33
Priključni hibridi BMW serije 3 Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,3 – 1,5
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 52 – 33
Modeli BMW M3 Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8,7 – 6,0
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 197 – 157
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO2, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti po NEDC izbrišejo s potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023 v skladu z Uredbo ES 2022/195. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite spletno stran www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.