BMW iX xDrive60: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; e-domet v km po WLTP: 562–701
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Daleč. Še dlje. E-domet. To je tisto, kar določa, kako vsestransko je električno vozilo za vsakodnevno vožnjo. Električna vozila BMW imajo visoke kapacitete baterij, zahvaljujoč uporabi inovativnih tehnologij. Doseg vozila je dodatno optimiziran s pomočjo pametne tehnologije v vozilu. Na primer, BMW i7 eDrive50 in i7 xDrive60 dosegata povsem e-domet več kot 600 km, izmerjen po ciklu WLTP. Celo do 805 km z BMW iX3 50 xDrive. Za njihovo polnjenje vam je na voljo eno največjih in nenehno rastočih polnilnih omrežij v Evropi. Poti, ki so optimizirane za polnjenje, pa samodejno prevzamejo načrtovanje postankov za polnjenje na daljših potovanjih.
Električna vozila in primerjava dosegov.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18–14,9; e-domet v km po WLTP: 506–613
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,9–16,8; e-domet v km po WLTP: 433–546
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 eDrive40 Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,9–14,7; e-domet v km po WLTP: 512–627
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; e-domet v km po WLTP: 473–539
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 eDrive40 Touring: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18,6–15,4; e-domet v km po WLTP: 495–602
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 M60 xDrive Touring: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,1–17,7; e-domet v km po WLTP: 455–522
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i7 xDrive60 Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22,3–18,5; e-domet v km po WLTP: 515–624
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,7–20,8; e-domet v km po WLTP: 490–559
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX3 50 xDrive: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17–15,1; e-domet v km po WLTP: 720–805
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX1 eDrive20: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,1–15,5; e-domet v km po WLTP: 431–473
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX2 xDrive30: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,7–16,3; e-domet v km po WLTP: 417–449
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX xDrive60: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; e-domet v km po WLTP: 562–701
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX M70 xDrive: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,6–20,6; e-domet v km po WLTP: 519–600
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Kako povečati doseg električnega vozila BMW?
Upravljanje na dotik ali glasovni ukaz sta vse, kar potrebujete za preklop vašega električnega vozila BMW v način My Mode Efficient. Funkcije vozila so nato nastavljene v modus varčevanja z energijo: na primer, izhodna moč pogonskega sistema se prilagodi in delovanje klimatske naprave se inteligentno zmanjša.
Kako izboljšati svoj slog vožnje za večjo učinkovitost?
Pri vozilih z operacijskim sistemom BMW Operating System 8 ali novejšim vam funkcija Efficiency Coach pokaže, kako najbolje pospeševati ali preiti v prosti tek za bolj učinkovito vožnjo. Ko vozite učinkovito, se prikaz moči obarva modro namesto sivo. Doseg, pridobljen z učinkovitim slogom vožnje, je prikazan na informacijskem zaslonu.
Preklop na največji doseg med vožnjo.
V načinu Efficient Mode funkcija Max Range zagotavlja večjo zanesljivost dosega. Če na primer določene polnilne postaje ne morete uporabiti po načrtu, lahko doseg svojega električnega BMW povečate do 25 %. Z enim pritiskom gumba – in to kar med vožnjo.
Pogonska moč se zmanjša, največja hitrost pa je omejena na 90 km/h. Komfortne storitve, kot sta klimatska naprava ali ogrevanje sedežev, se inteligentno zmanjšajo. Tako se čim več energije usmeri v pogon naprej. Funkcija Max Range je na voljo za številne popolnoma električne modele BMW. Za podrobnejše informacije se obrnite na svojega trgovca z vozili BMW.
Vse o elektromobilnosti.
Pogosta vprašanja.
Več informacij.
Preizkusite model BMW po lastni izbiri.
Bi želeli na lastni koži doživeti, kakšna je vožnja z vašim sanjskim električnim modelom in kakšni so občutki? Enostavno si lahko uredite termin na spletu za testno vožnjo, ko vam najbolj ustreza. Vaš trgovec z vozili BMW bo stopil v stik z vami z vsemi potrebnimi informacijami.
Želite osebno svetovanje?
Za dodatna vprašanja, več informacij ali ponudbo se obrnite na trgovca z vozili BMW v svoji bližini. Naša ekipa servisnih strokovnjakov BMW vam bo z veseljem svetovala po telefonu ali osebno.
Podpora za stranke BMW.
Podpora za stranke BMW je na voljo, da vam pomaga pri vseh vprašanjih v zvezi z BMW. Dobili boste odgovore na vsa svoja vprašanja, ne glede na to, ali ste že voznik BMW ali pa šele načrtujete nakup novega BMW.
Pravno obvestilo.
BMW i4 xDrive40 Gran Coupe²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19–16,7; e-domet v km po WLTP: 483–546
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,9–16,8; e-domet v km po WLTP: 433–546
BMW i5 eDrive40 Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,9–14,7; e-domet v km po WLTP: 512–627
BMW i5 M60 xDrive Sedan²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; e-domet v km po WLTP: 473–539
BMW i5 eDrive40 Touring²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18,6–15,4; e-domet v km po WLTP: 495–602
BMW i5 M60 xDrive Touring²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,1–17,7; e-domet v km po WLTP: 455–522
BMW i7 xDrive60 Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22,3–18,5; e-domet v km po WLTP: 515–624
BMW i7 M70 xDrive Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,7–20,8; e-domet v km po WLTP: 490–559
BMW iX3 50 xDrive²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17–15,1; e-domet v km po WLTP: 720–805
BMW iX1 eDrive20²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,1–15,5; e-domet v km po WLTP: 431–473
BMW iX2 xDrive30²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,7–16,3; e-domet v km po WLTP: 417–449
BMW iX xDrive60²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; e-domet v km po WLTP: 562–701
BMW iX M70 xDrive²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,6–20,6; e-domet v km po WLTP: 519–600
¹ Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO2, porabi električne energije in e-dometu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo morebitno dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana po 1. januarju 2021, so na voljo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 s 1. januarjem 2023 črtajo iz potrdil o skladnosti. Za več informacij o postopkih meritev NEVC in WLTP obiščite https://www.bmw.si/sl/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/poraba-emisije.html
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih, pri Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, nemčija in na https://www.bmw.si/sl/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/poraba-emisije.html
² Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
³ Zmogljivost polnjenja je odvisna od opreme vozila, stanja napolnjenosti baterije in stanja akumulatorja, temperature baterije, individualnega profila vožnje, uporabe dodatnih porabnikov električne energije, okoljske temperature in polnilne moči, zagotovljene na polnilni postaji.
⁴ Doseg po 10 minutah visokozmogljivega polnjenja je bil določen v skladu s standardom ISO12906 v ciklu WLTP. Tako ta doseg kakor tudi zmogljivost polnjenja sta odvisna od opreme vozila, stanja napolnjenosti baterije in zdravja akumulatorja, temperature baterije, individualnega profila vožnje, uporabe dodatnih porabnikov električne energije, okoljske temperature in polnilne moči, zagotovljene na polnilni postaji.