BMW iX xDrive60: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; električni doseg (po WLTP)v km²: 562–701
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Stroškovne prednosti električnih vozil.
Električna vozila že dolgo niso več le naložba v prihodnost. Danes že ponujajo širok spekter prednosti, ki z vsako novo generacijo modelov postajajo vse bolj prepričljive. Nakup električnega vozila je dražji kot nakup primerljivo velikega vozila z motorjem na notranje zgorevanje. Vendar pa so skupni stroški lastništva v celotni življenjski dobi nižji.
Lizing, financiranje, storitve in zavarovanje.
Vaš novi popolnoma električni BMW je na dosegu roke. Razširite svojo prilagojeno ponudbo za lizing ali financiranje z dodatnimi ugodnimi storitvami in zavarovanjem v enem paketu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
Vsakodnevne prednosti električnih vozil.
Z električnim vozilom BMW postaja mobilnost vse enostavnejša, zlasti v mestih. Vozni pasovi za avtobuse so pogosto dostopni tudi za zasebna električna vozila. Tudi parkirnine so običajno znižane ali celo oproščene.
Baterije z impresivno življenjsko dobo.
Baterije za električna vozila so bile razvite z največjo skrbnostjo. Vozniki lahko pozitivno vplivajo na življenjsko dobo baterije električnega vozila s prilagajanjem svoje vožnje, med drugim z vzdrževanjem priporočenega stanja napolnjenosti med 10 in 80 %. Inteligentno upravljanje temperature pa prilagaja baterijo optimalni delovni temperaturi in preprečuje pregrevanje.
Brezplačna vožnja v tako imenovanih »nizkoemisijskih conah«.
Le vozila, ki ustrezajo določenim emisijskim standardom, smejo voziti v »nizkoemisijskih conah«. Popolnoma električni modeli BMW lahko brezplačno vozijo v teh conah, če izpolnjujejo ustrezne zahteve. Nemški Zakon o električni mobilnosti pa določa tudi posebna dovoljenja za vožnjo v prepovedanih in prometno umirjenih območjih z visoko kakovostjo bivanja.
Vpliv električnih vozil na okolje.
Prednosti regenerativnega zaviranja pri električnih vozilih.
Regenerativno zaviranje, znano tudi kot rekuperacija ali obnovitev energije, omogoča pretvorbo kinetične energije v električno energijo med zaviranjem vozila. Doseg električnega vozila je odvisen od načina vožnje in profila poti. Dodatna prednost je manj onesnaževanja, ki ga povzroča obraba zavornih delcev.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP), v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km: 473–539
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Izboljšana učinkovitost.
Učinkovitost vozila označuje delež dobavljene energije, ki se dejansko uporablja za pogon vozila naprej. Če upoštevamo predpisani cikel vožnje EU (WLTP) ter izgube, ki nastanejo med polnjenjem in praznjenjem baterije, znaša učinkovitost trenutne generacije električnih pogonskih sistemov BMW približno 75 %.
Približno 75 % energije, ki jo napolnite, se pri vožnji električnega vozila BMW dejansko uporabi za pogon vozila. Pri vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem je učinkovitost v primerljivih pogojih približno 33 %. Izgube učinkovitosti pri motorjih z notranjim zgorevanjem so posledica odvečne toplote.
Vprašanja in odgovori o prednostih električnih vozil.
Vse o elektromobilnosti.
Pravno obvestilo.
BMW iX xDrive60²: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP), v kWh/100 km¹: 22–17,9; električni doseg (po WLTP) v km: 562–701
BMW i5 M60 xDrive Sedan²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; e-domet v km po WLTP: 473–539
¹ Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo morebitno dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana po 1. januarju 2021, so na voljo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 s 1. januarjem 2023 črtajo iz potrdil o skladnosti. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite https://www.bmw.si/sl/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/poraba-emisije.html
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na https://www.bmw.si/sl/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/poraba-emisije.html.
² Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.