Spletna stran trenutno ni na voljo v celoti.

Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.

Prednosti in vpliv električnih vozil.

Načrtovanje stroškov. Vsakodnevna uporaba. Vpliv na okolje.

BMW iX3: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,0–17,6 Električni doseg (po WLTP) v km: 461–471

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

Stroškovne prednosti električnih vozil.

Električna vozila že dolgo niso več le naložba v prihodnost. Danes že ponujajo širok spekter prednosti, ki z vsako novo generacijo modelov postajajo vse bolj prepričljive. Nakup električnega vozila je dražji kot nakup primerljivo velikega vozila z motorjem na notranje zgorevanje. Vendar pa so skupni stroški lastništva v celotni življenjski dobi nižji.

Prednosti električnih vozil – BMW Financial Services

Lizing, financiranje, storitve in zavarovanje.

Vaš novi popolnoma električni BMW je na dosegu roke. Razširite svojo prilagojeno ponudbo za lizing ali financiranje z dodatnimi ugodnimi storitvami in zavarovanjem v enem paketu. 

All in. Simply smart. BMW Financial Services

Vsakodnevne prednosti električnih vozil.

Z električnim vozilom BMW postaja mobilnost vse enostavnejša, zlasti v mestih. Vozni pasovi za avtobuse so pogosto dostopni tudi za zasebna električna vozila. Tudi parkirnine so običajno znižane ali celo oproščene.

Prednosti električnih vozil – življenjska doba baterije

Baterije z impresivno življenjsko dobo.

Baterije za električna vozila so bile razvite z največjo skrbnostjo. Vozniki lahko pozitivno vplivajo na življenjsko dobo baterije električnega vozila s prilagajanjem svoje vožnje, med drugim z vzdrževanjem priporočenega stanja napolnjenosti med 10 in 80 %. Inteligentno upravljanje temperature pa prilagaja baterijo optimalni delovni temperaturi in preprečuje pregrevanje.

Prednosti električnih vozil – nizkoemisijske cone

Brezplačna vožnja v tako imenovanih »nizkoemisijskih conah«.

Le vozila, ki ustrezajo določenim emisijskim standardom, smejo voziti v »nizkoemisijskih conah«. Popolnoma električni modeli BMW lahko brezplačno vozijo v teh conah, če izpolnjujejo ustrezne zahteve. Nemški Zakon o električni mobilnosti pa določa tudi posebna dovoljenja za vožnjo v prepovedanih in prometno umirjenih območjih z visoko kakovostjo bivanja.

Vpliv električnih vozil na okolje.

Prednosti regenerativnega zaviranja pri električnih vozilih.

Regenerativno zaviranje, znano tudi kot rekuperacija ali obnovitev energije, omogoča pretvorbo kinetične energije v električno energijo med zaviranjem vozila. Doseg električnega vozila je odvisen od načina vožnje in profila poti. Dodatna prednost je manj onesnaževanja, ki ga povzroča obraba zavornih delcev.

i5 M60 xDrive Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km: 473–539

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

Izboljšana učinkovitost.

Prednosti električnih vozil – učinkovitost

Učinkovitost vozila označuje delež dobavljene energije, ki se dejansko uporablja za pogon vozila naprej. Če upoštevamo predpisani cikel vožnje EU (WLTP) ter izgube, ki nastanejo med polnjenjem in praznjenjem baterije, znaša učinkovitost trenutne generacije električnih pogonskih sistemov BMW približno 75 %.

Prednosti električnih vozil – učinkovitost

Približno 75 % energije, ki jo napolnite, se pri vožnji električnega vozila BMW dejansko uporabi za pogon vozila. Pri vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem je učinkovitost v primerljivih pogojih približno 33 %. Izgube učinkovitosti pri motorjih z notranjim zgorevanjem so posledica odvečne toplote.

Širok nabor modelov električnih vozil BMW.

    • i4 xDrive40 Gran Coupe

    • Od  € 63.350

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      483–546 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      149 km

    • BMW M

      i4 M60 xDrive Gran Coupe

    • Od  € 73.000

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      433–546 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      141 km

    • i5 eDrive40 Sedan

    • Od  € 71.850

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      513–626 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      157 km

    • BMW M

      i5 M60 xDrive Sedan

    • Od  € 102.000

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      473–539 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      145 km

    • i5 eDrive40 Touring

    • Od  € 73.900

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      495–602 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      149 km

    • BMW M

      i5 M60 xDrive Touring

    • Od  € 104.050

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      455–522 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      143 km

    • i7 xDrive60 Limuzina

    • Od  € 139.900

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      589–624 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:34 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      151 km

    • BMW M

      i7 M70 xDrive Limuzina

    • Od  € 175.050

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      490–559 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:34 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      144 km

    • iX1 eDrive20

    • Od  € 47.050

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      431–473 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:29 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      132 - 152 km

    • iX2 xDrive30

    • Od  € 56.200

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      418–449 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:29 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      125 - 140 km

    • iX xDrive60

    • Od  € 99.900

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      597–701 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:35 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      166 km

    • BMW M

      iX M70 xDrive

    • Od  € 128.000

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      519–600 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:35 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      146 km

i4 xDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19–16,7; električni doseg (po WLTP) v km: 483–546

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i4 M60 xDrive Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; električni doseg (po WLTP) v km: 433–546

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i5 eDrive40 Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; električni doseg (po WLTP) v km: 513–626

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i5 M60 xDrive Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km: 473–539

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km: 495–602

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i5 M60 xDrive Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; električni doseg (po WLTP) v km: 455–522

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; električni doseg (po WLTP) v km: 589–624

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km: 490–559

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km: 431–473

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km: 418–449

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

iX xDrive60: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21–17,9; električni doseg (po WLTP) v km: 597–701

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

iX M70 xDrive: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; električni doseg (po WLTP) v km: 519–600

Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

Vprašanja in odgovori o prednostih električnih vozil.

Vse o elektromobilnosti.

Poraba in emisije CO₂.

i4 xDrive40 Gran Coupe[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19–16,7; električni doseg (po WLTP) v km: 483–546

i4 M60 xDrive Gran Coupe[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; električni doseg (po WLTP) v km: 433–546

i5 eDrive40 Sedan[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; električni doseg (po WLTP) v km: 513–626

i5 M60 xDrive Sedan[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; električni doseg (po WLTP) v km: 473–539

i5 eDrive40 Touring[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km: 495–602

i5 M60 xDrive Touring[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; električni doseg (po WLTP) v km: 455–522

i7 xDrive60 Limuzina[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 19,6–18,5; električni doseg (po WLTP) v km: 589–624

i7 M70 xDrive Limuzina[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; električni doseg (po WLTP) v km: 490–559

iX1 eDrive20[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km: 431–473

iX2 xDrive30[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km: 418–449

iX xDrive60[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21–17,9; električni doseg (po WLTP) v km: 597–701

iX M70 xDrive[2]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; električni doseg (po WLTP) v km: 519–600

[1] Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in dosegu z električnim pogonom so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.

Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.

[2] Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

[3] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.

[4] Dopolnjen doseg v kilometrih po 10 minutah polnjenja z visoko močjo je bil določen v skladu s standardom DIN70080 v ciklu WLTP. Na doseg vplivajo oprema vozila, individualni slog vožnje, zunanja temperatura, stanje napolnjenosti in uporaba dodatnih električnih porabnikov.


Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. 

Emisije iz prometa onesnažujejo zunanji zrak in  pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti  zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.