iX3: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18–17,6; e-domet v km po WLTP: 471-461
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Ko cena ustreza zmogljivosti. V primerjavi s tradicionalnimi bencinskimi in dizelskimi vozili imajo električna vozila manj obrabnih delov in zato na splošno nižje stroške vzdrževanja. Hkrati pa jih je mogoče polniti s tarifo za odjem električne energije po vaši meri.
Primerjava cen električnih vozil.
i4 xDrive40 Gran Coupe: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19–16,7; e-domet v km po WLTP: 483–546
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i4 M60 xDrive: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 21,9–17,6; e-domet v km po WLTP: 416–520
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 eDrive40 Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,9–14,7; e-domet v km po WLTP: 512–627
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
i5 M60 xDrive Sedan: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; e-domet v km po WLTP: 473–539
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 eDrive40 Touring: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18,6–15,4; e-domet v km po WLTP: 495–602
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i5 M60 xDrive Touring: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,1–17,7; e-domet v km po WLTP: 455–522
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i7 xDrive60 Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22,3–18,5; e-domet v km po WLTP: 515–624
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW i7 M70 xDrive Limuzina: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,7–20,8; e-domet v km po WLTP: 490–559
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX1 eDrive20: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,1–15,5; e-domet v km po WLTP: 431–473
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX2 xDrive30: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,7–16,3; e-domet v km po WLTP: 417–449
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX xDrive60: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; e-domet v km po WLTP: 562–701
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
BMW iX M70 xDrive: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,6–20,6; e-domet v km po WLTP: 519–600
Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, slog vožnje, pot, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
Subvencije za nakup električnega vozila.
Mnoge države ponujajo subvencije, davčne olajšave, spodbude ali kredite za električna vozila. Izvedite več o privlačnih promocijah in ponudbah.
Polnjenje na poti po ugodnih cenah.
Polnite svoje električno vozilo posebej ugodno z BMW Charging. S privlačnimi cenami in paketi. Na primer, po praktičnih fiksnih cenah. Doma lahko prihranite stroške s tarifami za odjem električne energije, ki vam ustrezajo. Če pa imate fotovoltaični sistem ali sončno elektrarno, lahko svoje električno vozilo napolnite z lastno proizvedeno električno energijo.
Stroški vzdrževanja električnega vozila.
Z električnim vozilom boste prihranili pri stroških servisa in vzdrževanja. Za razliko od avtomobilov z motorjem z notranjim zgorevanjem imajo električna vozila manj obrabnih delov. Zato ni potrebe po menjavi vžigalnih svečk in oljnih filtrov. Hkrati prihranite tudi pri stroških popravil zaradi dejstva, ker električna vozila nimajo izpušne cevi. Med pregledom ni treba menjati olja. Servis je približno 30 % cenejši kot pri bencinskem ali dizelskem vozilu, kar vam prihrani čas in denar.
Servis in vzdrževanje vašega električnega vozila.
Tudi električno vozilo je treba redno pregledovati. Vaš BMW bo s servisom BMW v najboljših rokah, kar vam prihrani čas in denar. Z zagotovljeno strokovno podporo v vsaki situaciji, ne glede na to, ali potrebujete vzdrževanje ali popravilo ali celo preventivno nego s Proactive Care. Vedno po najstrožjih standardih kakovosti in z uporabo originalnih nadomestnih delov BMW.
Prednosti in vpliv električnih vozil.
Električna vozila so danes veliko več kot le naložba v prihodnost. Ponujajo številne prednosti, ki so lahko koristne pri načrtovanju stroškov, vsakodnevni uporabi in vplivu na okolje. Izvedite, ali električno vozilo ustreza vašim osebnim potrebam.
Vse o elektromobilnosti.
Pogosta vprašanja.
Poiščite svoje električno vozilo BMW.
Vaše novo električno vozilo BMW.
Izberite med razpoložljivimi modeli BMW in sklenite pogodbo o financiranju ali lizingu za svoj sanjski BMW neposredno na spletu. Popolnoma električna vozila ali priključni hibridi. Na primer, BMW iX, BMW i4 ali BMW i5. Na voljo je veliko ponudb, med katerimi lahko izbirate.
Rabljena električna vozila BMW.
Rabljena vozila BMW nimajo razloga za skrivanje. Seveda enako velja tudi za električna vozila. Izberite med razpoložljivimi rabljenimi električnimi vozili BMW in sklenite pogodbo o financiranju ali lizingu.
Več informacij.
Preizkusite model BMW po lastni izbiri.
Bi želeli na lastni koži doživeti, kakšna je vožnja z vašim sanjskim električnim modelom in kakšni so občutki? Enostavno si lahko uredite termin na spletu za testno vožnjo, ko vam najbolj ustreza. Vaš trgovec z vozili BMW bo stopil v stik z vami z vsemi potrebnimi informacijami.
Želite osebno svetovanje?
Za dodatna vprašanja, več informacij ali ponudbo se obrnite na trgovca z vozili BMW v svoji bližini. Naša ekipa servisnih strokovnjakov BMW vam bo z veseljem svetovala po telefonu ali osebno.
Podpora za stranke BMW.
Podpora za stranke BMW je na voljo, da vam pomaga pri vseh vprašanjih v zvezi z BMW. Dobili boste odgovore na vsa svoja vprašanja, ne glede na to, ali ste že voznik BMW ali pa šele načrtujete nakup novega BMW.
Pravno obvestilo.
i4 xDrive40 Gran Coupe²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19–16,7; e-domet v km po WLTP: 483–546
BMW i4 M50 xDrive ²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 21,9–17,6; e-domet v km po WLTP: 416–520
BMW i5 eDrive40 Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: {techdata.electricConsumption}; e-domet v km po WLTP: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i5 M60 xDrive Sedan²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 19,5–17,1; e-domet v km po WLTP: 473–539
BMW i5 eDrive40 Touring²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 18,6–15,4; e-domet v km po WLTP: 495–602
BMW i5 M60 xDrive Touring²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 20,1–17,7; e-domet v km po WLTP: 455–522
BMW i7 xDrive60 Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22,3–18,5; e-domet v km po WLTP: 515–624
BMW i7 M70 xDrive Limuzina²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 23,7–20,8; e-domet v km po WLTP: 490–559
BMW iX1 eDrive20²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,1–15,5; e-domet v km po WLTP: 431–473
BMW iX2 xDrive30²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 17,7–16,3; e-domet v km po WLTP: 417–449
BMW iX xDrive60²: Poraba energije, kombinirana po WLTP, v kWh/100 km¹: 22–17,9; e-domet v km po WLTP: 562–701
¹ Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo morebitno dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana po 1. januarju 2021, so na voljo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 s 1. januarjem 2023 črtajo iz potrdil o skladnosti. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.com/wltp
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile so na voljo v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je brezplačno na voljo na vseh pooblaščenih prodajnih mestih, na naslovu Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Nemčija, ter na https://www.dat.de/co2/.
² Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje akumulatorja.
³ Zmogljivost polnjenja je odvisna od opreme vozila, stanja napolnjenosti baterije in stanja akumulatorja, temperature baterije, individualnega profila vožnje, uporabe dodatnih porabnikov električne energije, okoljske temperature in polnilne moči, zagotovljene na polnilni postaji.
⁴ Doseg po 10 minutah visokozmogljivega polnjenja je bil določen v skladu s standardom ISO12906 v ciklu WLTP. Tako ta doseg kakor tudi zmogljivost polnjenja sta odvisna od opreme vozila, stanja napolnjenosti baterije in zdravja akumulatorja, temperature baterije, individualnega profila vožnje, uporabe dodatnih porabnikov električne energije, okoljske temperature in polnilne moči, zagotovljene na polnilni postaji.