Spletna stran trenutno ni na voljo v celoti.

Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.

Priključni hibrid BMW serije 3 Limuzina
50 years 3 series

BMW

3

PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 LIMUZINA.

330e Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 2,7–2,4; emisije CO₂, kombinirani WLTP v g/km: 60–54; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 15,7–15,3; e-domet, WLTP v km: 96–101

[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).

UŽITEK V VOŽNJI.

Priključni hibrid 330e Sedan združuje vozno dinamiko in inovativno hibridno tehnologijo. Na krajših poteh lahko vozite povsem električno in brez emisij, z dosegom 96–101 km(1) (po WLTP). Priključni hibrid BMW serije 3 Limuzina postavlja tudi nove standarde na področju oblikovanja. Njegovo zunanjost zaznamujejo elegantne linije, medtem ko prenovljena notranjost s sodobno zasnovo prinaša še več udobja. Intuitivno upravljane tehnologije in inteligentni sistemi za pomoč vozniku poskrbijo za prijetnejšo vožnjo. Odkrijte vse modelne različice priključnega hibrida BMW serije 3 Limuzina, njegove možnosti opreme in tehnične podatke ter številne možnosti lizinga in financiranja.

TEHNIČNI PODATKI

RAZLIČICE.

  • Modeli
    • Priključni hibrid
      330e Sedan
      330e Sedan

      Moč[3][4][5]

      215 kW (292 KM)

      0–100 km/h

      5,9 s

      Najv. hitrost

      230 km/h

      Elektr. Doseg (do)[1]

      96–101 km

      330e Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 2,7–2,4; emisije CO₂, kombinirani WLTP v g/km: 60–54; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 15,7–15,3; e-domet, WLTP v km: 96–101

      [1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

      [2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).

      [3] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

      [4] Za priključne hibride: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.

      [5] Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 135 in električnega pogona 80.

      VAŠ PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 LIMUZINA.

      Označba mesta za vsebino InfoI

      50 let vozil BMW serije 3.

      Praznujte 50-letnico z edinstvenim doživetjem vožnje. Konfigurirajte svoje vozilo serije 3.

      DOSEG IN POLNJENJE

      MOŽNOSTI POLNJENJA. ENOSTAVNO IN PRIROČNO.

      OBLIKA

      ZUNANJA ZASNOVA.

      OBLIKA NOTRANJOSTI.

      TEHNOLOGIJE

      POVEZANI ZA VEČ UŽITKA V VOŽNJI.

      INTELIGENTNO OB VAŠI STRANI.

      Vedno na pravem voznem pasu in na varni razdalji.

      Driving Assistant Professional vaše vozilo varno ohranja na voznem pasu in na razdalji do vozil pred vami pri hitrostih do 210 km/h. Očitna prednost, predvsem v gostem prometu. V nujnem primeru bo vaš BMW zaviral vaše vozilo do mirovanja in samodejno znova speljal.

      Svoje avtomobilske ključe pustite doma.

      Združljive mobilne naprave postajajo vaš BMW Digital Key. Odklenite in zaženite vaš model BMW bodisi s pametnim telefonom bodisi s pametno uro. Digitalni ključ je mogoče deliti z do pet ljudmi.

      VOZNA DINAMIKA

      ZDRUŽUJE UŽITEK V VOŽNJI IN UDOBJE.

      BMW Finacial Services priključnega hibrida BMW serije 3 Limuzina

      FINANCIRANJE IN SERVISNE STORITVE

      VAŠ NOVI PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 LIMUZINA.

      Naj gre za financiranje ali lizing vsaka naša ponudba je individualno prilagojena vašim potrebam in željam.

      Vse skupaj. Enostavno pametno. BMW Financial Services

      SVETOVANJE IN SERVISNE STORITVE

      PROACTIVE CARE ZA PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 3 LIMUZINA.

      Servis, ko ga potrebujete.

      Vedno en korak pred vami. Ne glede na to, ali je čas za servis ali so pnevmatike obrabljene pravočasno vas obvestimo.  Termin si lahko enostavno uredite neposredno prek sporočila v svoji aplikaciji My BMW. Nato se sprostite in nadaljujte svojo pot.

      POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O PRIKLJUČNEM HIBRIDU BMW SERIJE 3.

      Pravno obvestilo.

      330e Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 2,7–2,4; emisije CO₂, kombinirani WLTP v g/km: 60–54; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 15,7–15,3; e-domet, WLTP v km: 96–101

      [1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

      [2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).

      [3] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

      [4] Za priključne hibride: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo. 

      [5] Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 135 in električnega pogona 80.

      [6] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe. Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ) .

      Navedene vrednosti temeljijo na obveznem postopku merjenja po WLTP. Dejanske vrednosti so odvisne od različnih dejavnikov, kot so masa tovora, način vožnje, potek poti, vremenske razmere, poraba energije dodatnih električnih porabnikov (vključno s klimatsko napravo), pnevmatike in stanje baterije.

      Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in e-dometu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo vsako dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana po 1. januarju 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite: https://www.bmw.si/sl/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/poraba-emisije.html

      Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije iz prometa onesnažujejo zunanji zrak in  pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti  zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.

      Prikazana vozila in oprema se lahko razlikujejo od trenutne ponudbe izdelkov. Razpoložljivost vozil in opreme je odvisna predvsem od modela vozila, leta izdelave in posameznega trga.

      Vozila, ki so navedena v rezultatu iskanja, so razporejena v naraščajočem vrstnem redu po datumu proizvodnje. Starejša vozila so navedena prva. Podobna razpoložljiva vozila, navedena na straneh podrobnosti izdelka, so določena na podlagi podrobnostih glede najpomembnejših parametrov, kot so model, cena, barva, platišče, vrsta menjalnika ali oblazinjenje, v primerjavi z izbranim vozilom. Vrstni red podobnih razpoložljivih vozil temelji na razpoložljivosti in ravni dogovora.