530e Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 0,9–0,7; emisije CO₂, v kombiniran WLTP v g/km: 21–16; poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–20,5; električni doseg, WLTP v km: 87–98
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
DVA POGONA. ŠTEVILNE MOŽNOSTI.
Priključni hibrid 530e Touring je popoln vsakodnevni spremljevalec med vožnjo. S svojo kombinacijo motorja z notranjim izgorevanjem in električnega motorja ter povsem električnim dosegom do 87–98 km[1][3] je tako športen kot učinkovit. Odlikuje ga velikodušna notranjost, tako da lahko potniki potujejo udobno, obenem pa je še dovolj prostora za veliko prtljago. In vedno je en korak spredaj, z digitalnimi funkcijami, vključno z zaslonom BMW Curved Display za podrsanje in izjemnim pospeškom 220 kW (299 KM)[1][3][4]. Odkrijte vse modelne različice priključnega hibrida BMW serije 5 Touring, njegove možnosti opreme in tehnične podatke, pa tudi številne možnost lizinga in financiranja.
TEHNIČNI PODATKI
RAZLIČICE.
-
Modeli
-
Popolnoma električni
-
Priključni hibrid
-
Bencinski motor • Dizelski motor
-
-
M modeli
| 530e Touring | |
|---|---|
|
Moč[3][4] |
220 kW (299 KM) |
|
0-100 km/h[3][4] |
6,4 s |
|
Vmaks.[3][5][6] |
220 km/h |
|
Elektr. Doseg (do)[1] |
87–98 km |
530e Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 0,9–0,7; emisije CO₂, v kombiniran WLTP v g/km: 21–16; poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–20,5; električni doseg, WLTP v km: 87–98
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
[3] Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 140 in električnega pogona 135. Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[4] Za priključne hibride: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[5] Za priključni hibrid: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.
VAŠ PRIKLJUČNI HIBRID BMW SERIJE 5 TOURING.
NOTRANJOST
VSESTRANSKO RAZKOŠJE.
Veliko prostora za vaše načrte. Shranite vaše torbe palic za golf, prtljago ali celo kolesa v prostornem prtljažniku. Praktični predeli, odprtine in kavlji poenostavljajo nalaganje.
NASLEDNJA STOPNJA UDOBJA IN RAZVEDRILA.
POPOLNO INTEGRIRANO PRETAKANJE VIDEOPOSNETKOV.
Gledanje filmov in televizijskih serij v sproščenem vzdušju na nadzornem prikazovalniku vašega BMW. Videoposnetki visoke ločljivosti skrajšajo čas čakanja in ponujajo najboljšo zabavo[6].
OBLIKA ZUNANJOSTI.
UTELEŠENJE ZASNOVE.
DOSEG IN POLNJENJE
MOŽNOSTI POLNJENJA.
CENIMO PREGLEDNOST.
Priključni hibrid BMW serije 5 Touring prispeva k bolj trajnostni prihodnosti. Med proizvodnjo uporabljamo sekundarne materiale in zeleno energijo, s čimer optimiziramo ogljični odtis priključnega hibrida BMW serije 5 Touring, še preden vam ga izročimo.
Okoljski odtis vozila BMW vam zagotavlja informacije o celotnem življenjskem ciklu BMW. Pridobite pregled izbranih ekoloških in socialnih učinkov vašega vozila na podlagi glavnih parametrov.
TEHNOLOGIJE
INTELIGENTNO VAM STOJIJO OB STRANI.
PROAKTIVNA PODPORA V PRIKLJUČNEM HIBRIDU BMW SERIJE 5 TOURING.
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O PRIKLJUČNEM HIBRIDU BMW SERIJE 5 TOURING.
Poraba goriva in emisije CO₂.
530e Touring[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 0,9–0,7; emisije CO₂, v kombiniran WLTP v g/km: 21–16; poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 22,5–20,5; električni doseg, WLTP v km: 87–98
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
[3] Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem 140 in električnega pogona 135. Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[4] Za priključni hibrid: Električni pogon je odvisen od ravni napolnjenosti baterije.
[5] Za priključni hibrid: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.
[6] Prikazane storitve in funkcije morda niso na voljo na vseh trgih in v vseh jezikih ter lahko zahtevajo ločene naročnine.
Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vozila, ki so navedena v rezultatu iskanja, so razporejena v naraščajočem vrstnem redu po datumu proizvodnje. Starejša vozila so navedena prva. Podobna razpoložljiva vozila, navedena na straneh podrobnosti izdelka, so določena na podlagi podrobnostih glede najpomembnejših parametrov, kot so model, cena, barva, platišče, vrsta menjalnika ali oblazinjenje, v primerjavi z izbranim vozilom. Vrstni red podobnih razpoložljivih vozil temelji na razpoložljivosti in ravni dogovora.