BMW M760e xDrive Limuzina, G70, paket M Performance, dvobarvno lakiranje BMW Individual v kovinski barvi Black Sapphire, lakiranje BMW Individual v kovinski barvi Dravite Grey, pogled iz ptičje perspektive med mirovanjem

NOVI BMW 7

BMW M

NOVI BMW M760e xDRIVE: MOTORJI IN TEHNIČNI PODATKI.

NOVI BMW 7NOVI BMW M760e xDRIVE: MOTORJI IN TEHNIČNI PODATKI.

Popolnoma novi BMW M760e xDrive Limuzina – motorji, dejstva in mere.

Najpomembnejša dejstva in številke za popolnoma novi BMW M760e xDrive na kratko:

  • Motorji, poraba goriva in emisije CO2
  • Podatki o zmogljivosti, kot so delovna prostornina, KM, Nm in pospešek
  • Masa, mere, velikosti platišč in pnevmatik
Preberi več

(1) Vrednosti so preliminarne
(2) Čisto električni pogon je na voljo samo pri temperaturah pod 0 stopinj Celzija po nekaj kilometrih, ko se baterija segreje do delovnega stanja
(3) Sestoji iz pogona motorja z notranjim zgorevanjem (navedena nazivna vrednost) in električnega pogona (do navedene nazivne vrednosti)
(4) Moč je odvisna od stanja napolnjenosti baterije

Preberi več

MOTORJI IN TEHNIČNI PODATKI ZA NOVI BMW M760e xDRIVE LIMUZINA.

Pokaži več

Teža

Teža praznega vozila EU v kg 2,525
Največja dovoljena teža v kg 3,130
Dovoljena obremenitev v kg 680
Dovoljena osna obremenitev spredaj/zadaj (kg) 1.550/1.665
Najmanjša prostornina prtljage (sedeži dvignjeni) v l 525
Obremenitev prikolice (nezavorna) v kg 750
Obremenitev prikolice 8 % (zavora) v kg 2.000
Obremenitev prikolice 12% (zavora) v kg 2.000

motor

Cilindri/ventili 6/4
Kapaciteta v cc 2,998
Nazivna moč v kW (hp) pri 1/min 280 (381)/5.200-6.250
Nazivni navor (Nm) pri 1/min 520/5.000

izvedba

Pospešek 0-100 km/h v s 4.3
Največja hitrost v km/h 250
Največja hitrost električnega motorja v km/h 140

Poraba goriva

Kombinirana poraba goriva v l/100 km 1.2-1.1
Emisije CO2, kombinirane v g/km 28-25
Poraba energije, kombinirana v kWh/100 km (WLTP) 26.9-25.8
prostornina rezervoarja, pribl. v l 65

kolesa

Dimenzija pnevmatike spredaj 255/40 R21 102 Y XL
Dimenzije zadnje pnevmatike 255/40 R21 102 Y XL
Dimenzije koles in material sprednje strani 9J x 21 palcev lahka zlitina
Dimenzije koles in material zadnjega dela 9J x 21 palcev lahka zlitina

Domet in polnjenje

Električni doseg, kombiniran v km 80-84
Kapaciteta rasti litij-ionske baterije (neto/bruto) v kWh 18.7/22.1
Čas polnjenja 3,7 kW/16 A, BMW i Wallbox (0-100 %) h manj kot 3

Električni motor

Nazivna moč v kW (hp) 145 (197)
Nazivni navor (Nm) 280

Kombinirana moč sistema

Kombinirana moč kW (hp) 420 (571) (3) (4)
Kombinirani navor Nm 800 (3)
Platišča in pnevmatike BMW, oznaka EU za pnevmatike, pogled od blizu

PLATIŠČA IN PNEVMATIKE BMW.

Naše pnevmatike so povržene strogim postopkom preskušanja, ki zajemajo do 50 različnih meril kakovosti, kar je precej več od predpisanih zahtev enotne uredbe o označevanju pnevmatik, ki velja po vsej Evropi. Tukaj boste našli vse informacije o lastnostih pnevmatik, ki se uporabljajo pri BMW.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • BMW M760e xDrive*:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana po WLTP): 1.2-1.1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane po WLTP): 28-25

    * Vrednosti so predhodne.

    (1) Vrednosti so preliminarne
    (2) Čisto električni pogon je na voljo samo pri temperaturah pod 0 stopinj Celzija po nekaj kilometrih, ko se baterija segreje do delovnega stanja
    (3) Sestoji iz pogona motorja z notranjim zgorevanjem (navedena nazivna vrednost) in električnega pogona (do navedene nazivne vrednosti)
    (4) Moč je odvisna od stanja napolnjenosti baterije

    Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO2, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. V primeru dosega vrednosti po WLTP upoštevajo vso dodatno opremo. Za novo homologirana vozila od 01. 01. 2021 uradne specifikacije ne obstajajo več po NEDC, ampak le v skladu z WLTP. Več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP boste našli na www.bmw.si/emisije.

    Pri temperaturah pod 0 stopinj Celzija izključno električni način vožnje tega priključnega hibrida ne bo na voljo, dokler se baterija po nekaj kilometrih vožnje ne segreje do obratovalne temperature.