M5 Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,7–1,6; emisije CO2, kombinirani WLTP v g/km: 39–37; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 25,5–25; e-domet, WLTP v km: 67–69
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
Užitek v vožnji. Do potankosti.
Kompromisi? Tukaj jih ne boste našli. BMW M5 limuzina z M xDrive vas bo očarala že ob vžigu. Odkrijte ta visoko zmogljivi športni avtomobil, njegove možnosti opreme in tehnične podatke, pa tudi številne možnost lizinga in financiranja.
Različice in tehnični podatki.
- Modeli
- M modeli
- Popolnoma električni
- Priključni hibrid
Moč[3][4] | 535 kW (727 KM) |
---|---|
0–100 km/h | 3,5 s |
Najv. hitrost | 250 km/h |
Elektr. doseg[1] | 67–69 km |
M5 Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,7–1,6; emisije CO2, kombinirani WLTP v g/km: 39–37; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 25,5–25; e-domet, WLTP v km: 67–69
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
M5 Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,7–1,6; emisije CO2, kombinirani WLTP v g/km: 39–37; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 25,5–25; e-domet, WLTP v km: 67–69
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
Vaš BMW M5 limuzina.
Zmogljivost.
Za neprimerljiv užitek. M Hybrid.
Njegov pogonski sklop M Hybrid z visoko zmogljivim V8-valjnim bencinskim motorjem M TwinPower Turbo in električnim pogonom vas potisne v sedež z izjemno močjo sistema 535 kW (727 KM) [3][4]. Njegov navor do 1000 Nm [3][4] se dinamično porazdeli prek sistema M xDrive na vsa štiri kolesa.
Zasnova zunanjosti.
Nezamenljiv, tudi v temi.
Poudarki vključujejo povsem na novo oblikovano zasnovo ledvičk BMW Iconic Glow z osvetlitvijo linij kontur, dvojni svetlobni podpis sprednjih žarometov in dinamično za M značilno Welcome Light Carpet.
Material, ki tudi vizualno naredi vtis na vas.
Zunanji paket M Carbon daje vašemu BMW M še bolj športen videz. Streha, pokrovi zunanjih ogledal in zadnji spojler so izdelani iz lahkih in robustnih karbonskih vlaken.
Zasnova notranjosti.
Popolno prileganje.
Od individualne širine naslonjala do ogrevanja sedežev. Oba multifunkcijska sedeža M je mogoče prilagoditi na več načinov za optimalno oporo in udobje.
Digitalni poudarki.
Užitek v električni vožnji.
Polnite. Kadarkoli in kjerkoli želite.
Inteligentno ob vaši strani.
Vaš BMW M5 limuzina.
Naj gre za financiranje ali lizing – vsaka naša ponudba je individualno prilagojena vašim potrebam in željam.
Vse skupaj. Enostavno pametno. BMW Financial Services
Proaktivna podpora v BMW M5 limuzina.
Pogosto zastavljena vprašanja o BMW M5 limuzina.
Morda vam bo všeč.
Poraba goriva in emisije CO₂.
M5 Sedan[1][2]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,7–1,6; emisije CO2, kombinirani WLTP v g/km: 39–37; poraba energije kombinirana po WLTP v kWh/100 km: 25,5–25; e-domet, WLTP v km: 67–69
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).
[3] Sestavljen je iz pogona z motorjem z notranjim zgorevanjem (določena nominalna vrednost) in električnega pogona (do določene nominalne vrednosti). Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[4] Za priključne hibride: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.
[5] Za material značilne lastnosti lahko povzročijo višji hrup med delovanjem pri zaviranju, npr. po daljših obdobjih rahlega zaviranja ali tik pred zaustavitvijo v mokrih pogojih. Vpliv soli za posipanje cest in vlage, na primer po pranju v avtopralnici, kondenzaciji čez noč, vožnji v dežju itd., lahko povzroči, da je zavorni učinek podoben učinku običajnega zavornega sistema. Zmanjšan zavorni učinek je mogoče kompenzirati z močnejšim pritiskom na pedal.
[6] Za priključni hibrid: Pri temperaturah pod lediščem je popolnoma električni pogonski sistem na voljo šele po nekaj kilometrih vožnje, ko se baterija segreje na delovno temperaturo.
Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO2, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. www.bmw.si/emisije.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje.
Emisije iz prometa onesnažujejo zunanji zrak in pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.