Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI BMW.
100-% električni. 100-% užitek v vožnji. 100-% BMW.
Pridružite se nam pri raziskovanju sveta električnih vozil BMW:
- Skoraj neslišna vožnja po mestih in na daljših razdaljah
- Spontani pospešek pri speljevanju z mesta
- Užitek v vožnji brez izpušnih plinov in lokalnih emisij
DOŽIVITE UŽITEK V ELEKTRIČNI VOŽNJI V VIDEOPOSNETKU.

POIŠČITE SVOJ ELEKTRIČNI AVTOMOBIL BMW.
BMW iX1 xDrive30.
- Tip vozila: popolnoma električen.
- Moč: do 200 kW + 30 kW (272 KM + 41 KM)
- Pospešek 0-100 km/h: 5,6 s
- Električni doseg (WLTP): do 438 km
- Prostornina prtljažnika: 490 l
- Čas polnjenja: v 29 minutah od 10 do 80 %
BMW iX.
- Električni doseg do 425 km v skladu z WLTP (BMW iX xDrive40)
- Z 10-minutnim polnjenjem lahko dodate več kot 150 km (BMW iX xDrive40 na polnilni postaji visoke napetosti)
- Poraba električne energije (BMW iX xDrive40): 21,0–19,3 kWh/100 km (WLTP)
BMW iX M60
- Dva motorja BMW M eDrive z inteligentnim štirikolesnim pogonom BMW xDrive
- Čustven zvok, ki ga je oblikoval BMW M IconicSounds Electric
- Prilagodljivo vzmetenje z 2-osnim zračnim vzmetenjem in integriranim aktivnim krmiljenjem
- 455 kW/619 KM[1], 0–100 km/h v 3,8 s
- Domet do 575 km (WLTP)
BMW i4.
- Električni doseg do 590 km v skladu z WLTP
- Z 10-minutnim polnjenjem lahko dodate do 164 km (na polnilni postaji visoke napetosti)
- Poraba energije: 19.1-16.1 kWh/100 km (WLTP)
BMW i4 M50.
- Električni doseg do 521 km v skladu z WLTP
- Z 10-minutnim polnjenjem lahko dodate do 140 km (na polnilni postaji visoke napetosti)
- Poraba energije: 22.5-18.0 kWh/100 km (WLTP)
BMW iX3.
- Električni doseg do 461 km v skladu z WLTP
- Z 10-minutnim polnjenjem lahko dodate do 90 km (na polnilni postaji visoke napetosti)
- Poraba energije: 18.9-18.5 kWh/100 km (WLTP)
BMW i3.
- Električni doseg do 307 km (WLTP)
- Dosežite raven napolnjenosti do 80 odstotkov v 42 minutah (polnilna postaja z večjo stopnjo moči)
- Poraba energije 16,3–15,3 kWh/100 km (WLTP)
- Na voljo tudi kot BMW i3s
- BMW iX1 xDrive30.
- BMW iX.
- BMW iX M60
- BMW i4.
- BMW i4 M50.
- BMW iX3.
- BMW i3.
FAQ: NAJPOMEMBNEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI O ELEKTRIČNIH AVTOMOBILIH BMW.
Kaj je električni avtomobil?
Popolnoma električni avtomobil, znan tudi kot BEV (baterijsko električno vozilo), deluje izključno na električno energijo. Zato nima motorja z notranjim zgorevanjem, ki bi ga poganjal. Električna energija je shranjena v bateriji. Njena zmogljivost določa doseg električnega avtomobila, z drugimi besedami razdaljo, ki jo je mogoče premostiti z enim polnjenjem baterije.
Popolnoma električni avtomobili so idealna rešitev za uporabnike, ki lahko svoje avtomobile polnijo v službi ali doma. Obenem je treba upoštevati tudi dejstvo, da poteka intenzivna nadgradnja javne polnilne infrastrukture. V mestnih območjih in ob avtocestah se ves čas pojavljajo nove polnilne postaje. Sem spada tudi veliko število visokozmogljivih polnilnih postaj za izjemno hitro polnjenje med potovanjem, kot jih na primer ponuja naš partner IONITY v Evropi. Zato bodo v prihodnosti potovanja na dolge razdalje postala še preprostejša in lažja. Zato bodo v prihodnosti potovanja na dolge razdalje postala še preprostejša in lažja.
Katere prednosti ima električni avtomobil?
Električni avtomobil ponuja povsem nov občutek vožnje, prežet z močnimi čustvi. Zaradi navora, ki je na voljo že iz mirovanja, boste doživeli navdušujočo električno dinamiko in spontan pospešek. Hkrati vam skoraj neslišen elektromotor daje novo in sproščeno vozno izkušnjo.
Med samo vožnjo baterijsko električno vozilo ne proizvaja izpustov škodljivih plinov in tako na najboljši način varuje naše okolje.
Nadaljnje ugodnosti za baterijska električna vozila so tudi najvišja kategorija subvencij za posamezne države in davčne olajšave, ki jih prinašajo.Kateri dejavniki vplivajo na zmogljivost visokonapetostne baterije v mojem električnem avtomobilu?
Pomemben zunanji dejavnik, ki vpliva na delovanje in zmogljivost baterije, je temperatura. Morda ste kaj podobnega opazili pri bateriji svojega mobilnega telefona. Zelo nizke temperature lahko še posebej omejijo zmogljivost baterije. Enako je z vašim električnim vozilom. Vendar pa naše optimizirane strategije zmogljivosti v čim večji možni meri zmanjšajo učinek, ki ga povzroči temperatura.
Ali ste vedeli, da zmogljivost baterije zagotavlja tudi informacije o preostalem dosegu? Poleg temperature na doseg vplivajo tudi drugi dejavniki, ki odločajo o hitrosti porabe energije, kot so na primer uporaba klimatske naprave, trenutna obremenitev in vaš slog vožnje.
Če boste kdaj morali ponovno napolniti baterijo, ko ste odsotni od doma, bo vaše električno vozilo BMW predkondicionirano za polnilno postajo DC* na vašem cilju, kar pomeni, da bo visokonapetostna baterija do prihoda dosegla optimalno delovno temperaturo. S tem se poveča največja zmogljivost med polnjenjem in zmanjša čas, potreben za postopek.
* Velja samo za električna vozila BMW.Kaj moram upoštevati, če moj električni avtomobil miruje ali je parkiran daljše časovno obdobje?
Če vozila ne nameravate uporabljati dlje časa, kot na primer med počitnicami, obstaja več načinov, ki pozitivno vplivajo na življenjsko dobo baterije. Kadarkoli je to mogoče, vzdržujte napolnjenost med 30 in 50 odstotki. V poletnih mesecih vozilo parkirajte v hladnem prostoru ali senci, pozimi pa ga imejte v garaži. Poleg tega naj vozilo ne bo priključeno na vir napajanja, če ga pustite mirovati daljše časovno obdobje.
RAZIŠČITE PREDNOSTI ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV BMW V VIDEOPOSNETKIH.







Vsestranski užitek v vožnji.
Dinamika vožnje v novem BMW i7.
Športna električna zmogljivost.
Naelektren užitek v vožnji.
Tehnologija BMW eDrive pete generacije.
Visokonapetostna baterija.
Aplikacija My BMW in BMW Charging.







ODKRIJTE DOSEG SVOJEGA BMW.
ODKRIJTE DOSEG SVOJEGA BMW.
iX3
453 - 461 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2iX xDrive40
407 - 435 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2iX xDrive50
590 - 632 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2i4 eDrive40
492 - 589 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2i4 M50
415 - 519 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2iX M60
501 - 566 WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2
iX3
453 - 461 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi modeliX xDrive40
407 - 435 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi modeliX xDrive50
590 - 632 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi modeli4 eDrive40
492 - 589 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi modeli4 M50
415 - 519 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi modeliX M60
501 - 566 km WLTP (ali NEDC) 0 g/km CO2Izberi model
Estimated Range could not be calculated.
Estimated Range could not be calculated.
Z uporabo Google Zemljevidov, za obiskovalce spletnega mesta veljajo dodatni pogoji storitve Google Zemljevidi/Google Zemlja (vključno z Googlovim pravilnikom o zasebnosti).
Poglejte Google Zemljevidi / Google Zemlja Dodatni pogoji storitve in Google Politika zasebnosti.
FAQ: POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI O DOSEGU ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV BMW.
Zakaj se dosegi razlikujejo?
Zadevni doseg električnega vozila je odvisen od različnih dejavnikov, kot so npr. način vožnje, razmere na poti, oprema vozila, vremenske razmere in obremenitev.
Kako moj slog vožnje vpliva na doseg mojega električnega avtomobila?
Tako kot pri vozilih z običajnim motorjem z notranjim zgorevanjem slog vožnje prav tako vpliva na doseg električnega avtomobila. Splošno pravilo pravi, da predvidljiv, sproščen in dosleden slog vožnje optimizira vaš doseg. Če na primer zmanjšate svojo hitrost na avtocesti, lahko občutno povečate doseg. Med rekuperacijo, kar pomeni, vsakič ko dvignete nogo s pedala za vožnjo, se kinetična energija pretvori v električno in sistem z njo napaja baterijo – vi pa pridobite dodatne kilometre za električni doseg.
Kateri dejavniki vplivajo na doseg električnega avtomobila?
Velike povprečne hitrosti (na avtocesti) najbolj zmanjšajo doseg, medtem ko vožnja v mestu vodi k povečanju dosega zaradi manjše hitrosti in pogostejših faz rekuperacije, kar je ravno nasprotno kot pri vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem. Nadalje se doseg zmanjša pri nizkih temperaturah zaradi ogrevanja, pri visokih pa zaradi intenzivnejše uporabe klimatske naprave. V zvezi s posebnimi opcijami opreme na primer izbira večjih velikosti pnevmatik na splošno zmanjša doseg, če aerodinamične pomanjkljivosti ne izravna bolj zaprta zasnova platišč. Tudi razred kotalnega upora pnevmatik je pomemben za doseg, saj na primer uporaba zimskih pnevmatik zmanjša doseg v primerjavi z letnimi pnevmatikami z oznako A.
Splošne specifikacije in vrednosti dosega v kazalniku.
Pri izbiri modela navedeni doseg temelji na voznem ciklu WLTP (globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila).
WLTP omogoča izračun dosega skladno s predpisanimi pogoji vožnje. WLTP predvideva umirjen in defenziven slog vožnje z mešanico mestnih ulic, podeželskih cest in avtocest.
Kazalnik dosega omogoča oceno skladno z vašimi običajnimi voznimi razmerami. Zunanji krog predstavlja izračunano vrednost dosega, ki temelji na linearnih razdaljah in ne na dejanskem zemljevidu ulic, medtem ko notranji krog kaže izračunano vrednost -30%, da bi upošteval dejanske poti.
FAQ: POGOSTA VPRAŠANJA O LIZINGU IN FINANCIRANJU ELEKTRIČNIH VOZIL.
Kakšne so prednosti lizinga ali financiranja električnega vozila?
Lizing:
- Stranki ni treba skrbeti o nadaljnji prodaji električnega vozila po preteku pogodbe o lizingu.
- Poleg tega lahko stranka zakupi različne storitve, kot je npr. Service Inclusive.
Financiranje:
- Električno vozilo je v lasti stranke.
- Stranka lahko električno vozilo financira dlje časa v primerjavi z lizingom.
Ali je v lizing ali financiranje električnih vozil vključeno tudi zavarovanje?
Pri lizingu da, pri financiranju ne > vendar obstaja možnost zavarovanja prek partnerske zavarovalnice podjetja BMW.
Ali obstajajo državne subvencije za lizing ali financiranje električnih vozil?
Odvisno od posamezne države. V večini držav se trenutno izvaja program državne subvencije za električna vozila. Poleg državne so pogosto na voljo tudi druge subvencije na občinski ravni.
Ali obstajajo davčne ugodnosti za lizing ali financiranje električnih vozil?
Odvisno od posamezne države. V nekaterih državah so na voljo davčne ugodnosti, kot je npr. oprostitev davka na motorna vozila.
Ali BMW ponuja lizing ali financiranje brez pologa?
Odvisno od posamezne države. V večini držav je pogodbe o lizingu ali financiranju možno skleniti brez pologa.
Poraba električne energije in emisije CO2.
BMW iX xDrive50:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 23,0 – 19,8
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
BMW i4 M50
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 22,5 – 18,0
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
BMW i4 eDrive40:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 19,1 – 16,1
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
BMW iX3:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 18,9 – 18,5
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
BMW i3:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,3 – 15,3
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
BMW i3s:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,6 – 16,3
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
Uradni podatki o porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. V primeru dosega vrednosti po WLTP upoštevajo vso dodatno opremo. Za novo homologirana vozila od 01. 01. 2021 uradne specifikacije obstajajo samo v skladu z WLTP. Več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP boste našli na www.bmw.si/emisije.
Poraba električne energije in emisije CO₂.
BMW iX xDrive50:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 23,0 21,4–19,8
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW iX xDrive40:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 21,0–19,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW iX M60:
Poraba energije v kWh/100 km (WLTP): 24,7–21,7
Električni doseg v km (WLTP): do 566
Emisije CO₂ v g/km: 0
BMW i4 M50:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 22,5–18,0
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW i4 eDrive40:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 19,1–16,1
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW i4 eDrive35:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,8
Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 0
BMW iX3:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 18,9–18,5
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW iX1 xDrive30:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,0–0,7
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 23–16
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,9–18,0
BMW i3:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 16,3–15,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
BMW i3s:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 16,6–16,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0
Uradni podatki o porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu z obveznim merilnim postopkom in v skladu z Uredbo (EU) 715/2007, veljavno v času homologacije. V primeru razpona številke v WLTP upoštevajo vso dodatno opremo. Za novo tipsko testirana vozila od 01.01.2021 uradni podatki ne obstajajo več po NEDC, ampak le po WLTP. Za več informacij o postopkih merjenja WLTP in NEDC glejte www.bmw.de/wltp
Za več informacij o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ novih osebnih avtomobilov si oglejte 'Vodnik po porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije novih osebnih avtomobilov', ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih, od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen in na www.dat.de/co2
Poraba električne energije in emisije CO₂.
BMW iX xDrive50:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 23,0 21,4–19,8
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW iX xDrive40:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 21,0–19,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW iX M60:
Poraba energije v kWh/100 km (WLTP): 24,7–21,7*
Električni doseg v km (WLTP): do 566*
Emisije CO₂ v g/km: 0BMW i4 M50:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 22,5–18,0
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW i4 eDrive40:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 19,1–16,1
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW i4 eDrive35:
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,8
Emisije CO₂ v g/km (kombinirane): 0BMW iX3:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 18,9–18,5
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW iX1 xDrive30:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,0 – 0,7
Emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 23 – 16
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,9 – 18,0
BMW i3:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 16,3–15,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0BMW i3s:
Poraba energije v kWh/100 km (kombinirano): 16,6–16,3
Emisije CO₂ v g/km (kombinirano): 0* Začasni podatki; porabo energije in doseg, izmerjen v skladu s preskusnim ciklom WLTP.
** Električni pogon do 397 kW, med začasnim povečanjem zmogljivosti <10 sekund do 455 kW.Uradni podatki o porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu z obveznim merilnim postopkom in v skladu z Uredbo (EU) 715/2007, veljavno v času homologacije. V primeru razpona številke v WLTP upoštevajo vso dodatno opremo. Za novo tipsko testirana vozila od 01.01.2021 uradni podatki ne obstajajo več po NEDC, ampak le po WLTP. Za več informacij o postopkih merjenja WLTP in NEDC glejte www.bmw.de/wltp
Za več informacij o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ novih osebnih avtomobilov si oglejte 'Vodnik po porabi goriva, emisijah CO₂ in porabi električne energije novih osebnih avtomobilov', ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih, od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen in na www.dat.de/co2