BMW M serija Vozila BMW M na dirkalni stezi

PREGLED ZGODOVINE SERIJE BMW M.

Strast do motošporta, eklskluzivnost in popolnost - pridružite se nam, ko potujemo skozi skoraj 50 let avtomobilov BMW serije M! Predstavili vam bomo legendarna vozila od M1 in M3 do akutalnega BMW M8. Odkrijte izjemne zmogljivosti in možnost personalizacije modelov z BMW Individual and BMW M performence deli.

Preberi več

PREGLED ZGODOVINE SERIJE BMW M.

BMW M

BMW M1 (E26).

BMW M serije BMW M1 E26 tri-četrtinski stoječi sprednji pogled

S svojo brezčasno klinasto obliko, je prvo vozilo, ki ga je v poznih sedemdesetih letih razvil takratni BMW Motorsport GmbH, čki je doživelo navdušeno sprejetje. Razvit po načrtih legendarnega dizajnerja Giorgia Giugaire, oblika vozila temelji na BMW Turbo, študiji iz leta 1972, ki jo je izdelal BMW-jev dolgoletni oblikovalec Paul Bracq. Ozke ledvice, zložjivi žarometi in jasno zarisane linije združujejo estetiko in dinamiko. Prav tako je legendarna zmogljivost: do leta 1983 je bilo najhitrejše serijsko vozilo v Nemčiji. Super športni avtomobil z osrednjo postavitvijo motorja doseže največjo hitrost več kot 260 km/h, s čimer vzpostavlja tradicijo cestnih vozil serije M.

Od leta 1979 do 1981 je bilo ročno izdelanih le 460 vozil. Vsakdo, ki ima srečo, da vozi BMW M1 govori o njegovem izjemnem slogu vožnje, prilagodljivi krivulji dinamike in hitro-obračujočim 3,5 litrskim motorjem.

Obdobje proizvodnje: 1978 - 1981

Motorji: 3,5-litrski (204 kW, 277 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.359 mm / 1.824 mm / 1.138 mm

BMW 1 M COUPÉ (E82)

BMW M Serija BMW 1 Serija M Coupé E82 tri-četrtinski sprednji pogled med vožnjo na cesti

Čeprav BMW 1 že od leta 2004 navdušuje voznike, ki cenijo športnost in izjemno vodljivost v kompaktnem vozilu, je BMW 1 M Coupé na voljo šele od leta 2011. Dva turbopolnilnika povečata vrstni 6-valjni bencinski motor na 340 KM (250 kW). V kombinaciji s kratko medosno razdaljo in širšo progo od običajnega BMW -ja 1 to zagotavlja vozniško izkušnjo z izjemno dinamiko. Do leta 2012 je bilo izdelanih več kot 6300 vozil. Tri leta kasneje se seriji pridruži BMW M2, ki nadaljuje koncept združitve kompaktnega vozila z najboljšimi lastnostmi športnega avtomobila.

Obdobje proizvodnje: 2011 - 2012

Motorji: 3,0 litra (250 kW, 277 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.380 mm / 1.803 mm / 1.420 mm

BMW M2 (F87).

BMW M Serija BMW M2 F87 stranski pogled vožnje na cesti

Od leta 2015 je BMW M2 naslednik BMW 1 M Coupé in je nadaljevanje dinamične, zmogljive kompaktne serije, ki sta jo začela BMW 2002 Turbo in BMW M3 (E30).

Izrazita in samozavestna zunanjost vozila, s široko razširjenimi krili in velikimi odprtinami v sprednjem predpasniku govorijo o tem. 6 - valjni, turbobencsinski motor ima impresiven navor in moč, ki se na cesto prenese prek opcijskega menjalnika z dvojno sklopko. BMW M2 Competition, z dodatno močjo 30 kW (450 KM), je leta 2018 stopil v ospredje, prekosil ga je le BMW M2 CS (Club Sport) V vsaki različici, M podvozje zagotavlja čisto, jasno upravljanje, natančno kontrolo in užitev v vožnji.

Obdobje proizvodnje BMW M2: 2015 - 2018, M2 Konkurenca: 2018 - 2020, M2 CS: 2020

Motorji: 3,0 litra (272-331 kW, 370-450 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.461 - 4.468 mm / 1.854 - 1.871 mm / 1.410 - 1.414 mm 

BMW M3 (E30/2S, E30/2SC, E36/2S, E36/2CS, E36/4S, E46/2S, E46/2CS, E90/92/93, F80, G80).

BMW M Serija BMW M3 G80 sprednji pogled vožnje na cesti

Prvotno naj bi bil BMW M3 (E30/2S, E30/2SC) cestna različica dirkalnega vozila. Vendar je bilo zanimanje tako veliko, da je bilo prodanih več kot 5.000 vozil, potrebnih za odobritev skupine A. Ekstremna dinamika je takoj vidna na zunanjosti; od širokih blatnikov in ikoničnih zadnjih kril do novo zasnovanega C-stebra. V notranjosti je tudi vse, kar se je izkazalo uporabno na dirkah; zavorni diski z notranjim prezračevanjem, športni menjalnik s spodnjo levo prvo prestavo ter 2,3-litrski 4-valjni bencinski motor z 200 KM (143 kW).

Medtem ko gre dirkalna različica od zmage do zmage, BMW M3 presega vsa prodajna pričakovanja: prodanih je bilo več kot 18.000 vozil, vključno s kabriolet modelom. Poleg prenovljene različice Evolution 220 KM (154 kW) in BMW M3 Sport Evolution z 2,5 -litrsko prostornino in 238 KM (166 kW).

Leta 1992, druga generacija BMW M3 (E36) nadaljuje zgodbo o uspehu. Vozilo je očitno bolj odraslo. V primerjavi z običajnim modelom so le manjše vizualne spremembe, na primer aerodinamična M zunanja ogledala. Pod pokrovom so se zgodilne radikalne spremembe: vrstni 6-valjni bencinski motor z 286 KM (210 kW) in variabilnimi odmičnimi gredami nad glavo (sistem VANOS) prinaša osupljiv pospešek. Od leta 1995 naprej se model posodablja, tako da ne dobi le 200 cm3 večje prostornine, ampak tudi 321 KM (236 kW).

Na prelomu tisočletja se je pojavila tretja različica BMW M3 (E46), leto kasneje še BMW M3 Cabrio. Nadaljuje se temeljni koncept BMW M3, s kombinacijo manjše teže in visoke stopnje vozne dinamike. M Genetika je vidna vozni izkušnji podprti s 343 KM (252 kW).  Zunanjost Coupéja in Cabrioleta se razlikuje od standardnega modela s širšim nagibom, rešetkami na sprednjih blatnikih in powerdome na pokrovu.

BMW M3, izdelani med letoma 2007 in 2013 so zdaj opremljeni s številnimi novimi funkcijami. Tako kot običajni modeli so na voljo tri karoserije: limuzina (E90), kupe (E92) in kabriolet (E93). Prvič ima BMW M3 vgrajen motor V8. 4-litrski sklop prinaša 420 KM (309 kW) in obratov do 8.300 vrtljajev na minuto - najhitrejši serijski motor, kar jih je kdaj izdelal BMW! Z dodatnim paketom M Driver's Package avtomobil doseže največjo hitrost 280 km/h.

Od leta 2014 se peta generacija BMW M3 (F80) spet opira na vrstni 6-valjni bencinski motor, ki je prvič v BMW M3 opremljen s turbopolnilniki.Motor doseže največji navor pri 1.850 vrtljajih na minuto, kar omogoča hiter pospešek, ne glede na okoliščine. BMW M3 Limuzina s 432 KM (317 kW) je edina razpoložljiva oblika karoserije - povezana (sorodna) Coupé in Cabrio se zdaj imenujeta BMW M4. Podaljški blatnikov, zunanja ogledala M in temna M ogljikova streha kaže zunanjemu svetu, da ima vozilo izjemno vodljivost in vozno dinamiko. V letu 2016 se uvede BMW M3 Competition, ki predstavlja motor z močjo 450 KM (331 kW) in uporabo prilagodljivega podvozja M.

Leta 2018 se BMW M3 CS proizvaja le tri mesece, motor pa dodaja še dodatnih 10 KM, in tako doseže 460 KM (338 kW).

BMW M3 (G80) je na voljo od leta 2021 z radikalno drugačnim videzom od standardne limuzine zaradi velike, visoko postavljene ledvice. Nadaljuje koncept združevanja športnosti, dinamike in vsakodnevne praktičnosti prejšnjega BMW M3, športna limuzina je opremljena z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom in motorjem 480 KM (353 kW). Na voljo je tudi BMW M3 Competition, ki ponuja 510 KM (375 kW). 8-stopenjski menjalnik M Steptronic s tehnologijo Drivelogic omogoča hitro prestavljanje za največjo vozno dinamiko v kombinaciji z natančno nastavljenim M podvozjem.

Obdobje proizvodnje BMW M3: 1986 - danes

Motorji: 2,3-3,0 litra (143-375 kW, 200-510 KM), 4-, 6- in 8-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.346 - 4.794 mm / 1.680 - 1.887 mm / 1.370 - 1.431 mm

BMW M4 (F82, F83, G82).

BMW M Serija BMW M4 G82 tri-četrtinski stoječi sprednji pogled

BMW serije 4 nadomešča serijo 3 Coupé in predstavlja jasen prelom. Očitno zasnovano od začetka, se to vozilo bistveno razlikuje od BMW serije 3 s povečanjem potniškega prostora, daljšim pokrovom motorja in krajšimi previsi - vse to vodi do izrazitejšega in močnejšega videza. This also applies to the BMW M4 Coupé and the M4 Coupé Competition (2016 – 2020) delivering 450 hp (331 kW), as well as the 2017 and 2018 M4 Coupé CS with 460 hp (338 kW). Medtem je M4 na voljo kot GTS Coupé (2017 - 2018), ki ga poganja 500 KM (368 kW). Kabriolet M4 in kabriolet M4 Competition prinašata svež zrak. Vsa vozila uporabljajo 3,0-litrski 6-valjni bencinski motor z dvojnim turbopolnilnikom.

Precej daljša in širša druga generacija, postavlja jasne vizualne poudarke, pri čemer je dvojna ledvica nagnjena naprej ter postavljena višje. 3,0-litrski bencinski motor s 6 valji pri BMW M4 ponuja 480 KM (ročni menjalnik) in 510 KM (8-stopenjski samodejni menjalnik) (353 oziroma 375 kW). Z dodatnim opcijskim paketom M Driver's Pack doseže hitrost 290 km/h. Dinamičnost in okretnost sta podčrtani z natančnim, brezkompromisnim dizajnom.

Obdobje proizvodnje BMW M4: 2014 - danes

Motorji: 3,0 litra (317-375 kW, 431-510 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.671 - 4.794 mm / 1.870 - 1.887 mm / 1.383 - 1.394 mm

BMW M5 (E28S, E34S, E34/5S, E39S, E60, E61, F10, F90).

BMW M Serija BMW M5 F90 tri-četrtinski sprednji pogled vožnje na cesti

Vizualno se je prvi BMW M5 (E28S) leta 1985 komaj razlikoval od standardne limuzine. Ročno izdelana vozila imajo posodobljen motor BMW M1 in lahko zato dosežejo hitrost več kot 250 km/h. Z več kot 2200 proizvedenimi vozili so bili postavljeni temelji za vrhunsko različico ene najuspešnejših športnih limuzin.

Od leta 1988 novi BMW serije 5 vključuje tudi novega M5 (E34S). Ta je sprva prinašal 315 KM (232 kW), leta 1992 pa so motorje ponovno izdelali in zdaj iz 3,8 -litrske prostornine črpajo 340 KM (250 kW). V omejeni izdaji z manj kot 900 enotami pa je avtomobil na voljo tudi kot M5 Touring. Zahvaljujoč brezhibnim vozniškim izkušnjam in visoko natančnemu krmiljenju se ta model M5 prav tako samozavestno in kompetentno spopada z vsako situacijo.

Od leta 1998 do 2003, BMW M5 (E39S) osvaja avtocesto z 8-valjnim motorjem z 5-litrsko prostornino in 400 KM (294 kW). Trenutno je popoln primer športne limuzine - zaradi svoje zmogljivosti in dinamike, ki je primerna za skoraj vsak športni avtomobil, poleg tega pa je idealna tudi za vsakodnevno uporabo.

Naslednji model (E60) se v prodajnih salonih pojavi leta 2005, sledila mu je različica Touring (E61) leta 2007, ki je tudi zadnji M5 v tej obliki karoserije. Opremljen z 10-valjnim motorjem, njegovih 507 KM pospeši vozilo do 305 km/h z dodatnim paketom M Driver's Package.

Leta 2011 je BMW M GmbH prvič opremil M5 (F10) z dvojnim turbo motorjem, ki zmore 560 KM (412 kW) in je takrat najmočnejši model v BMW ponudbi. Dve leti kasneje je na voljo prvi model M5 Competition z rahlim povečanjem zmogljivosti na 575 KM (423 kW), leta 2014 pa je 8-valjna posebna izdaja "30 let M5" prenovljena za proizvodnjo 600 KM (441 kW). Največji navor med 1.500 in 5.750 vrtljaji na minuto je nenavaden - zato zmogljivost pospeševanja obstaja, ne glede na okoliščine.

Sedanji BMW M5 (F90) ostaja zvest liniji izdelkov iz leta 2017 in združuje značilno športnost M z udobjem in eleganco limuzine BMW 5. Prepoznavni motor iz prejšnjega M5, novi štirikolesni pogon M xDrive in 8-stopenjski menjalnik M Steptronic pomenijo močan pospešek in izjemno vozno dinamiko, kar so glavne tipične značilne lastnosti tega vozila BMW M GmbH. Tega je leta 2018 presegel le BMW M5 Competition, ki prinaša 25 KM več, na ceste pa tako odnese 625 KM (460 kW). Omejen na le eno leto proizvodnje, BMW M5 CS (Competition Sport) pospeši od 0 do 100 km/h v 3,0 sekunde s 635 KM (467 kW). Karbonski deli zmanjšujejo težo izjemno športne limuzine, ki jo je na zahtevo mogoče elektronsko upravljati s hitrostjo 305 km/h.

Obdobje proizvodnje BMW M5: 1985 - 1995, 1998 - 2003, 2005 - danes

Engines: 3.5 – 5.0 liters (302 kW, 410 hp), 6-, 8- and 10-cylinder

Length/width/height: 4,620 – 4,966 mm / 1,700 – 1,903 mm / 1,400 – 1,512 mm

BMW M6 (E63, E64, F06, F12, F13).

BMW M Serija BMW M6 F13 tri-četrtinski stranski pogled vožnje na cesti

Predhodnik, M6, BMW M635CSi, se je zapeljal iz proizvodnje linije leta 1984. Opremljen s prenovljenim motorjem BMW M1, ki im 286 KM (210 kW) naredi coupé, ki ga je oblikoval Paul Bracq, enega izmed nahitrejših športnih avtomobilov tistega časa.

Leta 2005, je BMW s koncem BMW 8 (E31), ponovno predstavil coupé luksuznega razreda. Zasnovan pod vodstvom Chrisa Banglea ima vozilo značilen in samozavesten dizajn ter prilagodljivo podvozje, ki ne zagotavlja le udobja, temveč tudi natančnost in dinamičnost vožnje. To velja tako za različice avtomobila s fiksno streho kot za kabriolet.

Njegov naslednik je predstavljen leta 2012. Motor ima dva cilindra manj, a bistveno več moči. Bencisnki motor z dvojnim turbinom V8 ponuja 560 KM (412 kW) ali, tako kot pri M6 Competition, 575 KM (423 kW). Motor Competition Coupé je bil prenovljen sredi leta 2015 in zahvaljujoč 7-stopenjskemu menjalniku z dvojno sklopko daje avtomobilu na avtocesti, 600 KM (441 kW). Z opcijskim paketom M, doseže BMW M6 hitrost 305 km/h. Zmogljivost se odraža na coupéju, kabrioletu in od leta 2013 v Gran Coupéju.

Obdobje proizvodnje BMW M6: 2005 - 2018

Motorji: 4,4- 5,0 litra (373- 441 kW, 507- 600 KM), 8 in 10-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.871 - 4.898 mm / 1.855 - 1.899 mm / 1.372 - 1.377 mm 

BMW M8 COMPETITION (F91, F92, F93).

BMW M Serija BMW M8 F92 tri-četrtinski stoječi vzvratni pogled z modelom

M8 Coupé obstaja v BMW družini že skoraj 30 let. V začetku devetdesetih let so inženirji BMW razvili prototip BMW M8 z V12-valjnim motorjem na osnovi E31 Coupé.

Toda šele leta 2019 so se ponovno v salonih pojavili prvi BMW M8 Competition Coupé (F92), Convertible (F91) in Gran Coupé (F93) z značkami. Z dvema vzporednima turbopolnilnikoma se 8-valjni motor ponaša z izhodno močjo 625 KM (460 kW), ki z izbirnim paketom M Driver's omogoča hitrosti precej nad 300 km/h.

Tudi ko je parkiran, je očitno, da je BMW M8 popolna kombinacija športnosti in razkošja. Radikalne linije so dinamične in hkrati izjemno elegantne. Podrobnosti, kot sta črna kromirana maska hladilnika in črni pokrovi ogledal v visokem sijaju, poudarjajo športni značaj avtomobila: to poudarja tudi standardna ogljikova streha. Še več, prilagodljivo M podvozje, ki se prilagaja trenutnim pogojem vožnje in podpira delovanje BMW M xDrive, zagotavlja neprimerljivo dinamiko vožnje. Ne glede na to, ali gre za Coupé, Cabriolet ali štirivratni Gran Coupé, ta vozila v vseh pogledih ponujajo presežke.

Obdobje proizvodnje BMW M8 Tekmovanje: 2019 - danes

Motorji: 4,4 litra (460 kW, 625 KM), 8-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.867 - 5.098 mm / 1.907 - 1.948 mm / 1.353 - 1.420 mm 

BMW X3 M COMPETITION (F97).

BMW M Serija BMW X3 M F97 tri-četrtinski sprednji pogled vožnje

Različica BMW X3 M je bila prvič na voljo leta 1993. S svojim visoko zmogljivim 6-valjnim bencinskim motorjem z dvema turbomapnoma vozilo pospeši od 0 do 100 km/h v samo 4 sekundah, po preoblikovanju pa v samo 3,8 sekunde. Pogon na vsa kolesa M xDrive z aktivnim diferencialom M zagotavlja, da se lahko vsakič sprosti polnih 480 KM (353 kW) - fascinantna kombinacija genov X in M. Enako velja za model BMW X3 M Competition s 510 KM (375 kW).

BMW X3 M svojo moč kaže tudi navzven. Vodoravne linije ramen povezujejo samozavestno sprednjo stran z markantnim zadkom. Črna ledvica v visokem sijaju in elementi M rešetk na straneh s svojimi tridimenzionalnimi strukturami od zunaj namigujejo na visokokakovostno tehnologijo, ki čaka v notranjosti vozila; na primer športni sedeži M ponujajo izjemno stransko oporo ali notranjost M obloge iz ogljika. Tako je vozilo vedno pripravljeno, da se izkaže / pokaže na katerem koli terenu.

Obdobje proizvodnje BMW X3 M: 2019 - danes

Motorji: 3,0 litra (353-375 kW, 480-510 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.726 mm / 1.897 mm / 1.669 mm  

THE BMW X4 M (F98).

BMW M Serija BMW X4 M F98 stranski stoječi pogled

Model M je predstavljen z drugo generacijo BMW X4 leta 2019. Športna eleganca osnovnega modela je še bolj jasno in natančno predstavljena: Ekskluzivni oblikovni elementi opcijskega zunanjega paketa M Carbon (po preoblikavnju modela, kot paket ni več na voljo, na voljo le kot posamezna komponenta iz ogljikovih vlakn), od odprtin za dovod zraka v odbijaču do pokrovov ogledal, poudarjajo atletski značaj crossoverja SUV/Coupe. Vozilo deli tehnične specifikacije in motorje t BMW X3 M: BMW X4 M se ponaša s 480 KM (353 kW), X4 M Competition pa s 510 KM (375 kW) in ima po preoblikavnju modela ogromen navor 650 Nm. Zahvaljujoč izbirnemu paketu voznikov M vozila dosežejo največjo hitrost 280 in 285 km/h. BMW X4 M združuje izjemne zmogljivosti in eklskluzivnosti z izrazitim temperamentom.

Obdobje proizvodnje BMW X4 M: 2019 - danes

Motorji: 3,0 litra (353-375 kW, 480-510 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.758 mm / 1.927 mm / 1.618 m 

THE BMW X5 M (E70, F85, F95).

BMW M Series BMW X5 M F95 three-quarter rear view standing

Drugo generacijo prvega športnega športnega terenca BMW je leta 2009 preoblikoval BMW M GmbH in tako ustvaril prvega BMW X5 M (E70). Poganjata ga dva turbopolnilnika, 4,4-litrski V8-valjni bencinski motor, eden najpogosteje uporabljenih M motorjev, ki proizvaja 555 KM (408 kW). Skupaj s X6 M je to prvič, da ima BMW štirikolesni xDrive - kot M različico. Vozilo je nevpadljivega videza in klasične vozne dinamike M.

To tradicijo nadaljuje tudi naslednji model (F85) in 4,4-litrski motor z dvojnim turbinom, ki po novem 8-stopenjskem M menjalniku na avtocesto pripelje 575 KM. Tu izboljšana aerodinamika tretje generacije BMW X5 naredi vse ostalo, okrepljena s tipičnimi elementi M, kot so naprimer odprtine za dovod zraka.

Naslednja generacija BMW X5 M (F95) mojstrsko združuje gene M in X v zmogljivosti in vozni dinamiki z razkošno notranjostjo in udobjem. Dvojni 8-valjni bencinski motor s turbopolnilnikom prinaša 600 KM (441 kW) pri BMW X5 M in 625 KM (460 kW) pri BMW X5 M konkurenci. Z izbirnim paketom M Driver's SUV doseže največjo hitrost 290 km/h.

Obdobje proizvodnje BMW X5 M: 2009 - 2013, 2015 - danes

Motorji: 4,4 litra (408-460 kW, 555-625 KM), 8-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.854 - 4.938 mm / 1.933 - 2.013 mm / 1.739 - 1.747 mm 

THE BMW X6 M (E71, F86, F96).

BMW M Series BMW X6 M F96 three-quarter side view standing

Leta 2008 BMW X6 (E71) pritegne pozornost kot prvi BMW-jev crossover Coupe/SUV. Leto kasneje model BMW X6 M pritegne ljudi, ki želijo najbolše iz obeh svetov: SUV in športni avtomobil; neomejena prevlada in izjemna vozna dinamika. Kombinacija M xDrive in 4,4-litrskega 8 - valnjega bencinskega motorja M TwinTurbo (555KM / 408kW) daje SUV-ju izjemno agilinost ne glede na teren.

Leta 2015 je pripravljena druga generacija X6 M (F86), z že znanim 4,4-litrskim dvojno-turbo motorjem iz M5 in X5 M, ki se ponaša s 575 KM (423 kW). Z dodatnim vizniškim paketom M, vozilo združuje kupeju podoben profil, z veliki odprtinami za zrak, katere omogočajo dosežek hitrosti 280 km/h.

V letu 2019 bo model prešel na X6 M Competition (F96). To prinaša mogočnih 625 KM (460 kW) moči iz M xDrive z aktivnim M diferencialom in združuje prednosti zadnjega in štirikolesnega pogona. Ekskluzivni poudarki M, na primer črna sprednja mreža ali M škrge z vgrajenim M logotipom, še dodatno poudarijo značilen videz BMW X6 M združuje razkošje z nadvlado in ekstremno športnost - izjemna kombinacija!

Obdobje proizvodnje BMW X6 M: 2009 - danes

Motorji: 4,4 litra (408-460 kW, 555-625 KM), 8-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.876 - 4.948 mm / 1.983 - 2.019 mm / 1.684 - 1.697 mm 

BMW Z3 M (E36/7, E36/8)

BMW M Serija BMW Z3 M E36/8 stoječi stranski pogled

Leta 1995 BMW predstavi puristični Z3, roadster, ki temelji na nekdanjem BMW 3 Compact (E36). Od leta 1997 z motorjem iz nekdanjega BMW M3 (E36) vozilu zagotavlja izjemne zmogljivosti, zlasti v vozni dinamiki, v slalomu pa pušča veliko močnejše tekmece za sabo. Leto kasneje je različica s fiksno streho na voljo tudi kot model M. Od leta 2001 naprej BMW opremalja obe različici - Coupe in Roadster - z motorjem naslednika M3 (E46), kar ustvarja bolj dinamično vodenje s skoraj enako močjo zahvaljujoč temperamentu pri viskoh vrthljajih.  

Obdobje proizvodnje BMW Z3 M: 1997 - 2002

Motorji: 3,2 litra (236-239 kW, 321-325 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.025 mm / 1.740 mm / 1.279 mm 

BMW Z4 M (E85, E86, G29).

BMW M Serija BMW Z4 M G29 tri-četrtinski stranski pogled na ulici

Naslednik Z3 Roadsterja in Coupeja se znatno povečuje in ponuja občutno več udobja, zato se tudi imenuje Z4. Po prenovi leta 2006 je vozilo, ki ga je zasnoval Chris Bangle, na voljo tudi kot Z4 M z motorjem iz BMW M3 (E46), zdaj pa s polno močjo 343 KM (252 kW). Roadster (E85) and Coupe (E86) sta predstavljena hkrati.

BMW za naslednika E89 ni izdelal različice M, vendar je G29 na voljo kot M40i. S široko, ravno sprednjo stran in dolgim pokrovom motorja nadaljuje oblikovalski koncept roadsterja z močnimi poudarki in izjemno športno izkušnjo vožnje. Vse to prinaša motor s 340 KM (250 kW), prilagodljivo podvozje M in diferencial M sport.

Obdobje proizvodnje BMW Z4 M: 2006 - 2008, 2019 - danes

Motorji: 3,0-3,2 litra (250-252 kW, 340-343 KM), 6-valjni

Dolžina / širina / višina: 4.091 - 4.321 mm / 1.781 - 1.861 mm / 1.268 - 1.304 mm

BMW M Serija BMW vozilo postavljeno pred BMW trgovcevm

BMW ODOBRENI RABLJENI AVTOMOBILI.

BMW M Serija BMW M8 F92 tri-četrtinski vzvratni pogled z modelom

BMW M8 COUPÉ.

BMW M Serija BMW X4 M F98 stoječi stranski pogled

BMW X4 M.

BMW M Serija BMW M8 Convertible F91 tri-četrtinski stoječi stranski pogled

BMW M8 CABRIO

BMW M Serija BMW X5 M F95 tri-četrtinski stoječi vzvratni pogled

BMW X5 M.

BMW M Serija BMW M8 Gran Coupé F93 tri-četrtinski stoječi stranski pogled

BMW M8 GRAN COUPÉ.

BMW M Serija BMW X6 M F96 tri-četrtinski stoječi stranski pogled

BMW X6 M.

BMW M Serija BMW X3 M F97 tri-četrtinski stoječi stranski pogled med vožnjo.

BMW X3 M.

Poraba goriva in emisije CO2.

  • BMW M3:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 10,2–9,8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 231–223

    BMW M4:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 10,1–9,8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 230–223

    BMW M5:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 11,3–11,1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 259–253

    BMW M8 Coupé:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 11,4–11,0
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 260–251

    BMW M8 kabriolet:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 264–255

    BMW M8 Gran Coupé:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 11,6–11,2
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 264–156

    BMW X3 M:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 11,0–10,6
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 251–241

    BMW X4 M:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 10,9–10,5
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 248–238

    BMW X5 M:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 13,6–13,3
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 308–303

    BMW X6 M:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 13,3–13,1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 305–299

    Uradni podatki o porabi goriva in emisijah CO2 so bili določeni v skladu z obveznim merilnim postopkom in v skladu z Uredbo (EU) 715/2007, veljavno v času homologacije. V primeru razpona številk v WLTP upoštevajo morebitno dodatno opremo. Za novo preizkušena vozila od 01.01.2021 uradni podatki ne obstajajo več po NEDC, ampak le po WLTP. Za več informacij o merilnih postopkih WLTP in NEDC glejte www.bmw.de/wltp.

    Za več informacij o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 novih osebnih avtomobilov glejte "Vodnik po porabi goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije novih osebnih avtomobilov", ki je brezplačno na voljo na vseh prodajnih mestih od Deutsche AutomobilTreuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen in na naslovu https://www.dat.de/co2/.