iX3: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–17,6; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 471-461

iX xDrive40: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 403–435

Razlogi za nakup rabljenega električnega vozila BMW.

Se splača kupiti rabljeno električno vozilo? Ali rabljene baterije dolgoročno ponujajo dovolj dosega in moči? Z rabljenim električnim vozilom BMW boste brez skrbi. Izkoristite več kot desetletje izkušenj z razvojem in visoke kakovosti. Pri nakupu rabljenega električnega vozila BMW prek naše obsežne mreže pooblaščenih trgovcev BMW boste prejeli tudi temeljite in zanesljive tehnične preglede ter aktualno potrdilo o stanju baterije. Spoznajte, zakaj je rabljeno električno vozilo BMW prava izbira za vas.

BMW Premium Selection, rabljena vozila

BMW Premium Selection. Prva izbira za rabljena električna vozila

Izberite vozilo, ki izpolnjuje naše visoke standarde kakovosti. Vsako rabljeno vozilo je pred podelitvijo certifikata BMW Premium Selection podvrženo obsežnim tehničnim in vizualnim pregledom naših strokovnjakov, Zato vam lahko vnaprej zagotovimo, da je vaše izbrano vozilo skrbno preverjeno in preizkušeno. Tako boste lahko uživali v brezskrbni električni vožnji še vrsto let.

Rabljena električna vozila BMW s certificirano kakovostjo.

Dvoletno jamstvo BMW Premium Selection.

Z vašim novim rabljenim vozilom prejmete avtomatično dvoletno jamstvo BMW Premium Selection na vse mehanske in elektronske dele. Ne glede na prevoženo število kilometrov – jamstvo BMW Premium Selection zajema poškodbe baterije za dve leti, tudi če je podaljšano jamstvo za nova vozila BMW že poteklo.

360-stopinjski pregled vozila, vključno s pregledom baterije.

Preden rabljeno vozilo BMW prejme certifikat BMW Premium Selection, mora opraviti številne tehnične in vizualne preglede – za 100-odstotno premium kakovost. Baterija električnega vozila je temeljito pregledana, da se zagotovi preostala kapaciteta, ki je primerna za zahtevano zmogljivost – to je dokumentirano v poročilu o zdravju baterije.

Brez vzdrževanja za 6 mesecev ali 10.000 km.

Vozilo, na katero se lahko zanesete: ob dostavi vašega rabljenega električnega vozila BMW Premium Selection ne boste pomislili na vzdrževanje vsaj 6 mesecev ali 10.000 km. Ker električna vozila vsebujejo manj komponent, ki so dovzetne za obrabo kot vozila z motorjem na notranje zgorevanje, boste dolgoročno privarčevali pri stroških vzdrževanja.

Privlačno tudi kot rabljeno vozilo. Primerjava električnih vozil BMW.

iX xDrive40
iX3
iX1 eDrive20
i4 eDrive40 Gran Coupe
i5 eDrive40 Sedan
i5 eDrive40 Touring
i7 xDrive60 Limuzina
iX2 xDrive30
    • iX xDrive40

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      403–435 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:31 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      102 - 133 km

    • iX3

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      471-461 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:31 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      133 - 147 km

    • iX1 eDrive20

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      430–473 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:29 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      132 - 152 km

    • i4 eDrive40 Gran Coupe

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      491–600 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      154 - 197 km

    • i5 eDrive40 Sedan

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      512–626 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      157 - 211 km

    • i5 eDrive40 Touring

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      494–602 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:30 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      149 - 204 km

    • i7 xDrive60 Limuzina

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      515–624 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:34 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      151 - 186 km

    • iX2 xDrive30

    • Električni doseg (po WLTP)[2]

      418–449 km

    • Čas polnjenja DC (od 10 do 80 % napolnjenost)[3]

      0:29 h

    • Dodan doseg po 10 minutah polnjenja na visokozmogljivi polnilni postaji (HPC) v km[4]

      125 - 140 km

iX xDrive40: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 403–435

iX3: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–17,6; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 471-461

iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–473

i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600

i5 eDrive40 Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–14,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 512–626

i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 494–602

i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22,3–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 515–624

iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 418–449

Električna vozila BMW, rabljeni BMW i3

BMW i3 kot rabljeno vozilo.

S svojo sodobno obliko in inteligentno tehnologijo ni le prava paša za oči, temveč tudi pionir na področju mestne mobilnosti. Če se peljete v službo ali raziskujete mesto, vam BMW i3 ponuja užitek v vožnji brez kompromisov. Preverite, kako fascinantna je lahko e-mobilnost.

Primer lizinga za rabljeno električno vozilo BMW.

Vaše novo rabljeno električno vozilo BMW je dosegljivo. Z lahkoto lahko sklenete lizing pod ugodnimi pogoji in s fiksnimi obrestnimi merami. Mesečni obrok je odvisen od razpoložljivosti in opreme ter starosti modela. Razširite svojo pogodbo o lizingu ali financiranju z vključitvijo storitev in zavarovalnih polic, ki so natančno prilagojene vašim potrebam. Vse ključne komponente so združene v enem paketu, kar vam omogoča, da se osredotočite le na užitek v vožnji.

iX1 eDrive20

Primer lizinga za iX1 eDrive20.

Cena:

43.650,00 €

Polog:

13.095,00 €

Trajanje:

96 mesecev

Obrok lizinga:

406,00 €*

Skupni stroški lizinga:

38.999,04 €* 

Visoka kakovost in dolga življenjska doba.
Baterije za rabljena električna vozila
znamke BMW.

Podobno kot pri motorju z notranjim zgorevanjem je baterija električnega avtomobila ključna komponenta za zmogljivost in konkurenčnost električnega vozila. Zato se je BMW že pred leti začel osredotočati na razvoj lastnega strokovnega znanja na področju baterijske tehnologije.

Električna vozila BMW, življenjski cikel baterije

Baterije z impresivno življenjsko dobo.

Trajnost baterij za električna vozila BMW je bila dokazana že pri našem pionirskem električnem modelu, BMW i3. Proces staranja baterij spremljamo od leta 2013. Tudi pri razvoju električnega BMW i3 smo izvedli podrobne teste, da bi zagotovili njegove sposobnosti glede vožnje in polnjenja. Zaradi povečevanja kapacitet baterij in tehnološkega napredka naše nove baterije za električna vozila BMW ponujajo izboljšane pogoje za daljšo življenjsko dobo in višje zmogljivosti.

Zmogljivost baterije rabljenega električnega vozila.

Kako lahko ugotovim, kako dolgo bo zdržala baterija rabljenega električnega vozila? Kakšne informacije mi BMW posreduje v zvezi s tem pred nakupom rabljenega električnega vozila? Kaj lahko storim, da ohranim zmogljivost baterije električnega vozila? Vse ključne informacije na enem mestu.

Hitro poročilo o zdravju baterije za rabljena električna vozila BMW

Hitro poročilo o zdravju baterije določa kapaciteto.

Z običajnim procesom staranja se doseg in zmogljivost polnjenja baterije električnega vozila sčasoma zmanjšujeta. Za ohranjanje baterije električnega vozila so priporočljiva počasna polnjenja. Hitra poročila o zdravju baterije so testni postopki, ki se izvajajo na bateriji vsakega rabljenega vozila BMW Premium.

Rabljena električna vozila BMW, stanje baterije

Popolna preglednost glede stanja baterije.

Hitra poročila o zdravju baterije služijo za določanje trenutnega stanja zdravja (SoH) baterije električnega vozila. Vrednost SoH določa največjo energijsko kapaciteto baterije rabljenega električnega vozila v primerjavi z originalnim stanjem nove baterije. Hitri postopek analize traja manj kot eno uro. Opravi se lahko preverjanje zmogljivosti in stanja baterije električnega vozila. Obstajajo ukrepi, ki jih lahko sprejmete sami: predvidljiv slog vožnje in umirjeno ravnanje bosta vaši bateriji električnega vozila zagotovila najdaljšo možno življenjsko dobo. Če imate kakršna koli vprašanja glede preostale kapacitete, se obrnite na svojega servisnega partnerja.

Rabljena električna vozila BMW, podaljšano jamstvo na baterijo

Podaljšano jamstvo na baterijo električnih vozil.

Ob nakupu rabljenega električnega vozila BMW boste prejeli podaljšano jamstvo na baterijo, poleg storitev, ki so opisane v Potrdilu o kakovosti. To vključuje napake, kot je okvara baterije, velja za največ 160.000 prevoženih kilometrov in poteče najpozneje 8 let po prvi registraciji. Velja za najnovejše generacije električnih vozil BMW, kot je na primer BMW iX ali BMW i5.

Pogosta vprašanja o rabljenih električnih vozilih.

Vse o e-mobilnosti.

Poraba in emisije CO₂.

iX xDrive40: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 21,4–19,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 403–435

iX3: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–17,6; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 471-461

iX1 eDrive20: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 430–473

i4 eDrive40 Gran Coupe: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 491–600

i5 eDrive40 Sedan: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18–14,7; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 512–626

i5 eDrive40 Touring: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 494–602

i7 xDrive60 Limuzina: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 22,3–18,5; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 515–624

iX2 xDrive30: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; električni doseg (po WLTP) v km[2]: 418–449

[1] Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in dosegu z električnim pogonom so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.

Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.

[2] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

[3] Zmogljivost polnjenja je odvisna od napolnjenosti, temperature okolice, posameznega profila vožnje in uporabe pomožnih porabnikov električne energije. Prikazani dosegi temeljijo na merilnem postopku WLTP. Časi polnjenja veljajo za temperaturo okolice 23 stopinj Celzija po predhodni vožnji in se lahko razlikuje glede na način uporabe.

[4] Dopolnjen doseg v kilometrih po 10 minutah polnjenja z visoko močjo je bil določen v skladu s standardom DIN70080 v ciklu WLTP. Na doseg vplivajo oprema vozila, individualni slog vožnje, zunanja temperatura, stanje napolnjenosti in uporaba dodatnih električnih porabnikov.