Futuristična podoba pikseliranega mesta in obraza ženske, ki gleda v daljavo.

BMW PERSONAL COPILOT: AVTONOMNA VOŽNJA.

Na vaši strani, ko se odločite.

BMW PERSONAL COPILOT: AVTONOMNA VOŽNJA.

Na vaši strani, ko se odločite.

BMW PERSONAL COPILOT: AVTONOMNA VOŽNJA.Na vaši strani, ko se odločite.

V prihodnosti boste v vsaki vožnji s svojim BMW-jem uživali še bolj kot danes. Navsezadnje boste lahko vozili sami ali pa se pustili voziti Hkrati so vse inovativne tehnologije BMW na področju samodejne vožnje združene pod eno streho: BMW Personal CoPilot. Sistemi za pomoč vozniku so majhen del vsega, kar prihaja. V prihodnosti bo vožnja z BMW-jem varnejša, učinkovitejša in zanimivejša – vsak trenutek vožnje bo čista sprostitev.

Read more
Trije avtomobili BMW so označeni z virtualnimi grafikami, ki označujejo njihov položaj in smer vožnje.

AVTONOMNA VOŽNJA BO SPREMENILA NAŠA ŽIVLJENJA.

Strokovnjak znamke BMW Elmar Frickenstein o prihodnosti individualne mobilnosti.

AVTONOMNA VOŽNJA BO SPREMENILA NAŠA ŽIVLJENJA.

Strokovnjak znamke BMW Elmar Frickenstein o prihodnosti individualne mobilnosti.

"Vidimo se v pionirski vlogi popolnoma novega pristopa k revoluciji v avtomobilski industriji."
Elmar Frickenstein, vodja področja popolnoma avtomatizirane vožnje, pomoč za voznika

AVTONOMNA VOŽNJA – RESNIČNO NEPOZABNO DOŽIVETJE.

Notranjost BMW Vision Inext z žensko, obrnjeno proti zadnjim sedežem
Kabina avtomobila BMW Vision iNEXT, pogled skozi panoramsko streho
Zadnji sedež avtomobila BMW Vision iNEXT z materialom, občutljivim na dotik
BMW Vision iNEXT v polprofilu pred zidom

MOJ NAJLJUBŠI KOTIČEK.

Najlepši prostor za vožnjo je notranjost avtomobila BMW Vision iNEXT. Predstavlja vizijo vozila, ki mu vozniki lahko zaupajo in so zato lahko med vsako vožnjo sproščeni, kot bi sedeli doma. Povsem električen, zelo avtomatiziran in v celoti povezan BMW Vision iNEXT odpira vrata novi izkušnji potovanja. Avtonomna vožnja in notranjost sta povsem spremenjeni. To je več kot le za inovativnost in estetika. To je prostor, kjer se lahko sprostite in čas vožnje preživite na različne načine. BMW predstavlja vizionarsko izkušnjo vožnje, s katero se pot spremeni v najljubši cilj.

Ko se usedete v BMW Vision iNEXT, se z inovativno tehnologijo BMW Personal CoPilot lahko odločite, ali želite voziti sami ali naj avtomobil vozi samodejno. V načinu »Boost« prevzamete krmilo vi. V načinu »Ease« se BMW Vision iNEXT po cesti vozi sam. Z govornim ukazom ali z dotikom logotipa BMW na volanu se notranjost spremeni takole: Volan se pomakne nazaj in zagotovi dodaten prostor, medtem ko se stopalke umaknejo v dno, ki se tako spremeni v gladko površino. Voznik in sovoznik se nato lahko obrneta proti ostalim potnikom na zadnjih sedežih. Poleg tega se na zaslonih predvajajo informacije o neposredni okolici.

Avtonomna vožnja že danes.

Limuzina BMW serije 7 v barvi Grey med vožnjo čez most z obzorjem v ozadju

Avtonomna vožnja že danes.

Avtonomni testni vozni park BMW deluje po vsem svetu.

Skupni cilj: vizionarska sprememba. BMW uspešno razvija avtonomno vožnjo že več kot 10 let. Že 2006 je BMW serija 3 samostojno vozila po dirkališču v Hockenheimu, medtem ko se je cestno preizkušanje samodejnih prototipov začelo 2011 na avtocesti A9 med Münchnom in Nurembergom. Od 2014 so naprednejši prototipi opremljeni s tehnologijo za 360-stopinjsko zaznavanje okolice, s katero se lahko izognejo nesrečam. Leta 2014 je samodejni prototip BMW tudi prvič dirkal na speedway dirkališču v Las Vegasu in dokazal, da je celo vožnja na meji zmogljivosti dejansko mogoča. Avtonomna vozila danes lahko celo samostojno parkirajo z uporabo preprostih kretenj (avtomatski parkirni asistent). Z odprtjem kampusa za avtonomno vožnjo skupine BMW v okolici Münchna 2018 je serijska proizvodnja samodejno vozečih vozil BMW dobila dodaten zagon in nadaljnji razvoj. Z razvojem obsežnega testnega voznega parka z asistenco BMW Personal CoPilot je skupina BMW začela zbirati podatke iz senzorjev in vozil v najrazličnejših prometnih razmerah v Nemčiji, ZDA, Izraelu in na Kitajskem. Podatki so nujni za delovanje algoritmov, povezanih z varnostjo, simulacijo in strojnim učenjem.

Prihodnost vozi avtonomno.

Zaslon s prikazom navigacije na zadnji strani voznikovega sedeža v BMW-ju

Prihodnost vozi avtonomno.

Vaše vozilo BMW utira pot. S pomočjo umetne inteligence.

Prazne roke, pa vendar vse pod nadzorom – vaše vozilo BMW se bo lahko varno, zanesljivo in razumljivo odzivalo za druge udeležence v prometu v vseh možnih voznih situacijah. Z uporabo umetne inteligence z najsodobnejšo strojno in programsko opremo, bo imelo možnost samostojno obvladovati prometne razmere. Predvidljiva vožnja pomeni, da bo vsako avtonomno vozeče vozilo BMW znatno zmanjšalo verjetnost nesreč, v končni fazi pa se jim bo izognilo v celoti. Navsezadnje se bo vaše vozilo BMW sposobno učiti in vas bo na zelo sproščen način vodilo skozi zastoje ter počasi premikajoč se promet, medtem ko bo porabilo bistveno manj energije.

Tričetrtinski pogled sprednjega dela vozila BMW serije 5 Limuzina bele barve.

IZKUSITE SVOBODO JUTRIŠNJEGA DNE ŽE DANES.

IZKUSITE SVOBODO JUTRIŠNJEGA DNE ŽE DANES.

V mnogih modelih BMW lahko že danes uživate v svobodi jutrišnjega dne, saj imajo že na voljo veliko inovativnih in polavtomatskih sistemov za pomoč vozniku, ki vam nudijo večjo varnost in naredijo vaše življenje bolj udobno. In to med vožnjo in parkiranjem. Odkrijte prednosti teh inteligentnih sistemov za pomoč vozniku in ugotovite, koliko prihodnjih tehnologij je že na voljo v vozilu BMW.

Read more

SISTEMI ZA POMOČ VOZNIKU BMW.

Sistemi za pomoč vozniku vam omogočajo 100-odstotno zanesljivost pri vsakem potovanju. Z njimi bo vaše vozilo BMW še pametnejše. Uživajte v večji sprostitvi in varnosti – v vseh voznih razmerah, pri manevriranju in parkiranju. Okusite občutek, da ste v najvarnejših rokah: s pomočjo za voznika BMW Personal CoPilot na svoji strani.

Read more
Posnetek modrega BMW-ja med vožnjo s steklenim nadvozom v ozadju

Inteligentna vožnja.

Inteligentna vožnja – skoraj neodvisna. Inovativne funkcije sistema Driving Assistant Professional podpirajo izvajanje različnih nalog med vožnjo. Asistent pri krmiljenju in ohranjanju vozila na voznem pasu, vključno s podporo za ozke prehode, je na voljo do hitrosti 210 km/h. Ta na vseh podlagah pomaga z aktivnimi popravki krmiljenja, s katerimi popravi položaj avtomobila na voznem pasu.Tempomat s funkcijo Stop & Go ohranja želeno hitrost in nastavljeno oddaljenost od vozila pred vami. Po potrebi lahko asistent za uravnavanje hitrosti prevzame nadzor nad hitrostjo vožnje.

Read more
Pogled v kabino BMW-ja z moškim za volanom

Inteligentno parkiranje.

Nič več stresa pri parkiranju. Parkirni Asistent Plus pomaga parkirati in manevrirati z vozilom. Med ostalo opremo je tudi sistem Surround View za pregled nad okolico, ki omogoča pogled od zgoraj, panoramski pogled in pogled 3D na daljavo, ter parkirni asistent in asistent za vzvratno vožnjo.

Asistent za vzvratno vožnjo shrani zadnjih 50 m prevožene poti naprej s hitrostjo do 35 km/h in se po njej tudi vzvratno vrne, če je potrebno. Avtomobil BMW prevzame nadzor nad volanom, medtem ko se sami lahko posvetite nadzoru premikanja vozila.
 

Read more
Moški telefonira, v ozadju je moder BMW pred urbanim področjem.

Inteligentna varnost.

Medtem ko vozite, asistent za ohranjanje voznega pasu z aktivno zaščito pred bočnim trkom preprečuje nenameren premik z voznega pasu s samodejnim popravkom smeri vožnje, ko se vozilo približa robu voznega pasu in bi se lahko zaletelo v vozila ob strani. Sistem za preprečevanje naleta s samodejnim vklopom zavor pomaga preprečevati čelno trčenje. Asistent za izogibanje oviram nudi podporo pri izogibanju stoječim ali premikajočim se objektom. Če voznika nenadoma prizadenejo zdravstvene težave, asistent za zaustavitev v sili prevzame nadzor nad vozilom in varno zapelje ob rob ceste.

Read more

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Poraba električne energije in emisije CO2 pri BMW i3 (2):
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 0
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
    Poraba električne energije v kWh/100 km: 16,3–15,2
    Električni doseg v km (kombiniran): 310–285
    Električni doseg v praksi v km: do 260

    Poraba električne energije in emisije CO2 pri BMW i3s (2):
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 0
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 0
    Poraba električne energije v kWh/100 km: 17,2–16,1
    Električni doseg v km (kombiniran): 285–270
    Električni doseg v praksi v km: do 260

    Vrednosti za porabo goriva, emisije CO2 in porabo električne energije so bile izmerjene v skladu z Uredbo (ES) št. 715/2007, in sicer v različici, ki je veljala v času homologacije. Vrednosti se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo v Nemčiji, prikazani doseg pa upošteva dodatno opremo ter različne velikosti izbranih platišč in pnevmatik na izbranem modelu.

    Vrednosti za vozila, označena z (2), so začasne.

    Specifikacije učinkovitosti CO2 so določene v skladu z Direktivo 1999/94/ES in trenutno veljavno različico evropske uredbe. Navedene vrednosti temeljijo na porabi goriva, vrednostih CO2 in porabi energije v skladu z voznim ciklom NEDC za klasifikacijo.

    Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in emisijah CO2 za posamezne nove potniške avtomobile so na voljo v Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije novih potniških avtomobilov, ki je na voljo na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na spletni strani https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.