Priključni hibridi BMW, fant pred hibridnim vozilom BMW pri polnilni postaji

PRIKLJUČNI HIBRIDI

PRIKLJUČNI HIBRIDI

NAŠI PRIKLJUČNI HIBRIDNI AVTOMOBILI.

Priključni hibrid poganja tako elektromotor kot motor z notranjim zgorevanjem, s čimer združuje najboljše iz obeh svetov. Na ta način je mogoče motor z notranjim zgorevanjem uporabljati na avtocestah, elektromotor pa lahko prevzame vlogo pogona v pozidanih območjih. To zagotavlja, da se obe tehnologiji uporabljata za največjo možno učinkovitost. Tako kot pri električnem avtomobilu je mogoče baterijo napajati z električno energijo in polniti prek vtičnice. Medsebojno delovanje pogonskega koncepta BMW eDrive pa navdušuje tudi s svojo impresivno dinamiko. Zahvaljujoč kombinaciji elektromotorja, litij-ionske visokozmogljive baterije in inteligentnega upravljanja energije zagotavlja navdihujoče okretno vozno izkušnjo in pospešek, ki jemlje dih. Med vožnjo izključno na električni pogon lokalno ne proizvaja nobenih emisij. Izvedite več o priključnih hibridnih vozilih BMW in si oglejte jutrišnje projekte, usmerjene v prihodnost.

Preberi več
Davčne olajšave BMW, električni avtomobili in hibridna vozila BMW, moški na polnilni postaji

DAVČNE OLAJŠAVE ZA PRIKLJUČNE HIBRIDE.

[@NSC: PLEASE INTEGRATE INDIVIDUAL INFORMATION DUE TO YOUR MARKETSPECIFIC TAX INCENTIVES FOR ELECTRIC CARS]

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O PRIKLJUČNIH HIBRIDIH.

  • Kaj je priključni hibridni avtomobil (PHEV)?

    Priključni hibridni avtomobil (PHEV) ima motor z notranjim zgorevanjem in elektromotor. Oba lahko vozilo poganjata samostojno. Priključni hibrid pridobiva svojo energijo prvič s polnjenjem baterije z gospodinjske vtičnice ali na polnilni postaji. Drugič pa z rekuperacijo. Hibridni pogon samodejno zaposluje optimalen pogonski sistem v vsaki situaciji vožnje z avtomobilom. Na primer, vozilo lahko potuje izključno električno na nekaterih poteh ali pa – na primer med prehitevanjem – dinamično prikliče dodatno moč.

  • Kako deluje priključni hibrid?

    Hibridna vozila združujejo običajni bencinski motor z električnim pogonom. Inteligentno součinkovanje obeh omogoča doseganje izjemnih prihrankov pri gorivu, znatno znižuje emisije izpušnih plinov in zagotavlja izjemen vozni občutek. Na potovanjih do hitrosti pribl. 50 km/h hibrid običajno deluje izključno električno, če je to smiselno, na primer v mestnih območjih. Za največjo učinkovitost pri različnih voznih razmerah, kot je hitra vožnja ali hitro pospeševanje, pa uporablja kombinirano moč elektromotorja in motorja z notranjim zgorevanjem.

  • Kakšen je (električni) doseg priključnega hibridnega avtomobila?

    Električni doseg priključnega hibridnega avtomobila je odvisen od velikosti baterije. V primeru BMW je največji električni doseg med 40 in 95 kilometri, odvisno od modela. Električni doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti: osebnega sloga vožnje, razmer na cesti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatske naprave in predhodnega ogrevanja. Skupni doseg v kombinaciji z motorjem z notranjim zgorevanjem pa je seveda bistveno večji.

  • Ali je na voljo "registrska tablica z oznako E" za priključne hibridne avtomobile?

    Avtomobili, znani kot priključni hibridi, torej hibridna vozila z zunanjim polnilnim priključkom, lahko pridobijo registrsko tablico z oznako E. Pogoj za to je, da ali oddajajo največ 50 gramov CO2 na kilometer ali da lahko v izključno električnem načinu vožnje prevozijo razdaljo najmanj 40 kilometrov. To velja za vse priključne hibride znamke BMW.

  • Ali se priključni hibrid lahko polni tudi brez vtičnice?

    Da, lahko. Priključni hibrid lahko polnite tudi na javni polnilni postaji ali polnilni postaji Wallbox v svojem domu. Vendar pa različne polnilne postaje zahtevajo različne kable ali vrste vtiča. Za navadne vtičnice je na seznamu dobave vključen standardni polnilni kabel. Polnilna postaja BMW Wallbox je opremljena z lastnim kablom. Za javne polnilne postaje potrebujete kabel, ki je znan kot "polnilni kabel za javne polnilne postaje AC" z vtičem tipa 2 na obeh koncih. Izjema pa obstaja pri visokozmogljivih polnilnih postajah (HPC), kot so postaje omrežja IONITY: trenutno so združljive le z vtiči tipa CCS, ki bodo zelo verjetno v uporabi tudi za priključne hibride v prihodnosti. Poleg tega lahko priključni hibrid ponovno pridobi del svoje napolnjenosti tudi z rekuperacijo. 

  • Ali se priključni hibrid lahko polni med vožnjo?

    Da, lahko. Priključni hibrid lahko ponovno pridobi del svoje energije med zaviranjem (rekuperacija).

Obeti znamke BMW do leta 2023, BMW Concept iX3 in BMW Vision iNEXT pred stavbo

OBETI DO LETA 2023.

OBETI DO LETA 2023.

BMW VISION M NEXT.

BMW Vision M NEXT pred gozdom, tričetrtinski pogled od spredaj

BMW VISION M NEXT.

Naelektrena prihodnost blagovne znamke BMW M se začenja zdaj – z BMW Vision M Next. Ta vizionarski priključni hibrid je dokaz, da digitalna inteligenca naredi avtonomno vozno izkušnjo še čistejšo in bolj čustveno. Zunanjost lepo poudarja to ambicijo s sorazmerji športnih avtomobilov, medtem ko notranjost voznika dosledno postavlja v središče pozornosti. Izkušnja vožnje sama po sebi je prav tako impresivna kot zunanji videz: pogon Power-PHEV v BMW Vision M NEXT ponuja možnosti izvajanja vožnje z električnim vsekolesnim pogonom ali pogonom na zadnji kolesni par v purističnem slogu. Še več moči je na voljo s pritiskom gumba tako imenovanega načina BOOST+. Doseg v povsem električnem načinu vožnje znaša do 100 kilometrov – v večini primerov je to dovolj za pokritje velikega dela potovanja popolnima električno. Iz tega razloga je BMW Vision M NEXT tudi športni avtomobil prihodnosti za mestna središča, kjer veljajo območja z ničnimi emisijami in dodaja novo dimenzijo športnemu užitku v vožnji.

STORITVE CONNECTEDDRIVE.

Odkrijte storitve in aplikacije BMW ConnectedDrive.

  • Storitve BMW Charging

    S storitvami polnjenja proizvajalca BMW se lahko sprostite. Iz udobja svojega vozila lahko preprosto rezervirate najbližjo polnilno postajo, ki je oddaljena največ 20 minut vožnje ali vnaprej preverite, ali bo katera od želenih polnilnih postaj prosta kasneje in rezervirate eno od njih. Poleg tega pa vam storitve predložijo tudi razpoložljive možnosti razvedrila v bližini polnilne postaje, zaradi katerih bo vaše čakanje nekoliko bolj prijetno.

  • Digital Charging Service

    Ali lahko čez dan oskrbim svoje vozilo z električno energijo in ali bo moj BMW pravočasno napolnjen, preden bom moral oditi? Z Digital Charging Service vprašanja, kot je ta, ne bodo več potrebna. To je zato, ker inteligentni asistent za polnjenje poskrbi za polnjenje baterije na polnilni postaji ali gospodinjski vtičnici v vašem domu, podnevi ali ponoči, popolnoma samodejno in učinkovito, predvsem pa na okolju prijazen način. V aplikacijo BMW Connected vnesite svojo tarifo za električno energijo, načrtovani čas svojega odhoda in želeni način polnjenja (Intelligent Charging ali Instant Charging). Na osnovi teh informacij bo storitev Digital Charging Service poskrbela, da se bo vaš BMW napajal z električno energijo v najbolj varčnih tarifnih obdobjih in da bo pravočasno napolnjen še pred vašim odhodom. To pa prav tako pomeni, da bo uporabljena samo električna energija, ki je vaše gospodinjstvo ob določenem času ne potrebuje.*

    * Možno samo v kombinaciji z BMW Wallbox.

  • Remote Services za eDrive

    Ali imate zadostno napolnjenost baterije za vožnjo v mesto in ali so tam polnilne postaje? Z eDrive Remote Services lahko udobno poiščete odgovore na takšna vprašanja s pomočjo aplikacije BMW Connected na pametnem telefonu. Lahko pa tudi nadzorujete temperaturo, zaklenete vozilo ali aktivirate utripanje žarometov na daljavo, na primer, da lažje poiščete vozilo na parkirišču.

Električni avtomobili BMW, BMW i3 na cesti, tričetrtinski pogled od spredaj

Električni avtomobili.

Polnjenje BMW, BMW i3s, moški pred polnilno postajo

Polnjenje naših električnih avtomobilov in priključnih hibridov.

Doseg BMW, BMW i3 pred mestnim ozadjem z žensko in otrokom

Doseg naših električnih avtomobilov in priključnih hibridov.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • BMW 225xe Active Tourer:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 7.2 / 7.7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 164 / 174
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 18.9 / 20.9

    BMW 330e Touring(2):
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6.7 / 7.6
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 152 / 173
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 19.9 / 22.8

    BMW 330e Limuzina:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6.7 / 7.6
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 152 / 173
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 19.9 / 22.8

    BMW 530e Limuzina:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6.8 / 7.7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 154 / 174
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 19.8 / 24.4

    BMW 745e Limuzina:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8.1 / 8.6
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 183 / 196
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 23.3 / 25.9

    BMW X1 xDrive25e(2):
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): Podatek trenutno ni na voljo.
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): Podatek trenutno ni na voljo.
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): Podatek trenutno ni na voljo.

    BMW X3 xDrive30e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 8.1 / 9.1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 183 / 207
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 26.6 / 29.7

    BMW X5 xDrive45e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 10.0 / 11.8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 226 / 267
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 27.6 / 35.5

    BMW i8 Coupé:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6.7 / 6.8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 153 / 155
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 20.2 / 20.4

    BMW i8 Roadster:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 6.9 / 6.9
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 156 / 158
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 20.6 / 20.7

    Vrednosti vozil, ki so označene z (2), so začasne.

    Informacije o porabi goriva, emisijah CO2 in porabi energije so bile določene v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Vrednosti se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo v Nemčiji, prikazan razpon pa upošteva dodatno opremo ter različno velikost platišč in pnevmatik, ki so na voljo pri izbranem modelu.

    Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in spletni strani www.bmw.si/emisije.

    Vrednosti že temeljijo na novi uredbi globalno usklajenega preskusnega postopka za lahka vozila (WLTP) in so preračunane v vrednosti, ki so enakovredne novemu evropskemu voznemu ciklu (NEDC), da se omogoči primerjava med vozili. Pri davkih na motorna vozila ali drugih dajatvah, ki temeljijo (vsaj med drugim) na emisijah CO2, se lahko vrednosti CO2 razlikujejo od vrednosti, ki so navedene tukaj.