Elektromobilnost BMW, priključni hibrid BMW

PRIKLJUČNI HIBRIDI BMW.

PRIKLJUČNI HIBRIDI BMW.

Najboljše iz obeh svetov.

Priključni hibridi BMW s svojo kombinacijo bencinskega motorja in elektromotorja zagotavljajo največjo prilagodljivost, zato popolnoma ustrezajo individualnim zahtevam in potrebam vašega vsakdanjega življenja. Znanje in izkušnje s področja povsem električne tehnologije BMW eDrive podznamke BMW i omogočajo izključno električni doseg več kot 70 km (odvisno od modela) – z električnim pogonskim sistemom brez lokalnih emisij, ki je idealen za mestni promet, vsakodnevno vožnjo na delo ali najobsežnejši nakupovalni izlet. Na daljših potovanjih ali avtocestah boste še vedno uživali udoben doseg motorja z notranjim zgorevanjem. Zaradi inteligentne porazdelitve energije priključni hibrid BMW samodejno preklaplja med pogonoma skladno s potrebami in s tem zagotavlja največjo učinkovitost ves čas. Vseskozi naraščajoči vozni park hibridnih vozil BMW z desetimi različnimi modeli v serijah 2, 3, 5, 7 in X ponuja največ raznolikosti in individualnosti za vsak življenjski slog. Pridružite se nam pri raziskovanju sveta priključnih hibridov BMW in poiščite točno tisti model, ki vam najbolj ustreza!

Preberi več

FAQ: NAJPOMEMBNEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI O NAŠIH PRIKLJUČNIH HIBRIDIH.

  • Kaj je priključni hibrid?
    Elektromobilnost BMW, priključni hibrid BMW, FAQ

    Priključno hibridno vozilo (PHEV, Plug-in Hybrid Electric Vehicle) združuje bencinski motor, elektromotor in visokonapetostno baterijo – in tako ponuja najboljše iz dveh svetov. To omogoča zmanjšanje porabe goriva, kot tudi emisij CO2. Preplet obeh sistemov prav tako ponuja dodatno zmogljivost in moč med pospeševanjem.

    Kot nakazuje že samo ime, lahko priključni hibrid polnite na gospodinjski vtičnici, zasebni stenski polnilni postaji (Wallbox) ali javni polnilni postaji. Največja učinkovitost priključnega hibrida se doseže s popolnoma napolnjeno baterijo, kar pomeni, da bi moral biti vir napajanja na voljo tako doma kot na delovnem mestu.

    Električni doseg za izključno električno vožnjo s popolnoma napolnjeno baterijo v BMW 530e, na primer, sega do 66 kilometrov. Kot velja za vsa vozila, ki imajo visokonapetostno baterijo, pa bo tehnološki napredek v prihodnjih letih še povečal električni doseg. Med rekuperacijo, kar pomeni, vsakič ko dvignete nogo s pedala za vožnjo, se kinetična energija pretvori v električno in sistem z njo napaja baterijo – vi pa pridobite dodatne kilometre za električni doseg.

    Kot del strategije »Power of Choice« / moč izbire« BMW svojim kupcem ponuja bogato izbiro priključnih hibridov kot zavestno odločitev v korist tega posebej učinkovitega pogonskega sistema.

    Priključni hibrid je idealen za voznike, ki iščejo največjo mogočo vsestranskost: na eni strani omogoča električno vožnjo za vsakodnevno uporabo, kot je stroškovno optimiziran in trajnosten prevoz na delo. Optimalna uporaba gre namreč z roko v roki z redno ponavljajočimi se srednjimi razdaljami prevoza na delo, pri katerih prevladujejo prevoženi kilometri na električni pogon. Na drugi strani pa vozilo ponuja največji doseg in prilagodljivost za dolge razdalje, kot je izlet ob koncu tedna z družino.

  • Katere prednosti ponuja priključni hibrid?

    Med glavnimi prednostmi za voznika priključnega hibrida sta skoraj neslišna vožnja v izključno električnem načinu in dodatna moč pospeševanja, ki prihaja od elektromotorja.

    Mnogi lastniki priključnih hibridov že uspejo pokriti večino svojih poti z električno energijo. Konec koncev so dnevno prevožene razdalje običajno krajše kot 50 kilometrov. Glede na individualno tarifo za odjem električne energije to že prinaša znatne prihranke v primerjavi s klasičnim vozilom z motorjem z notranjim zgorevanjem. Pri tem pa v primeru priključnega hibrida sploh ni treba žrtvovati udobja dosega slednjega. Če napolnjenost ali zmogljivost baterije ni zadostna, se motor z notranjim zgorevanjem samodejno vklopi za zadostitev potrebe.

    Za to kategorijo vozil obstajajo tudi posebne finančne ugodnosti za posamezne države: neposredno prek subvencij za električna vozila in posredno z ugodno obdavčitvijo zaradi manjših emisij CO2.

  • Kateri dejavniki vplivajo na zmogljivost visokonapetostne baterije v mojem priključnem hibridu?

    Pomemben zunanji dejavnik, ki vpliva na delovanje in zmogljivost baterije, je temperatura. Kot verjetno poznate pri bateriji svojega mobilnega telefona, je njena zmogljivost pri nizkih in visokih temperaturah omejena. Zato je še posebej pozimi pomembno, da med polnjenjem vozilo predkondicionirate, z drugimi besedami, da ogrejete baterijo in notranjost vozila. Ali ju ohladite poleti. To pomeni, da ne boste le prihranili energije za potovanje, ampak imate z optimalno temperaturo baterije na voljo dodatno mero učinkovitosti že od samega začetka. Optimizirane operativne strategije v vašem vozilu v veliki meri zmanjšujejo tudi vpliv temperature. Ali ste vedeli, da zmogljivost baterije prav tako posreduje informacije o vašem razpoložljivem dosegu? Poleg temperature pa obstajajo še drugi dejavniki, ki vplivajo na doseg, npr. porabniki energije, kot je klimatska naprava, obremenitev in vaš slog vožnje.

  • Kako čim bolj izkoristim svoj priključni hibrid?

    V priključnem hibridu BMW vam strategija predvidljivega delovanja pomaga, da boste s pomočjo aktivnega vodenja do cilja učinkovito prispeli do cilja. Zato uporabljajte funkcijo aktivnega vodenja do cilja, čeprav pot že poznate. Uporabo razpoložljive električne energije lahko inteligentno in optimalno porazdelite glede na začrtano pot, da si prihranite električni doseg za vožnjo v mestu in na ciljnem območju. V priključnem hibridu znane načine vožnje BMW dopolnjuje še način vožnje HYBRID ECO PRO. Ta optimizira učinkovitost pogona, udobja in razsvetljave, pa tudi funkcije klimatske naprave. Posebnost tega načina je sistem Forward View Assistant. Na projektorju Head-Up ali instrumentni plošči vam v vidnem polju prikaže situacijske nasvete za učinkovitejšo vožnjo, na primer priporoči vam, da sprostite pedal za plin, če se bližate omejitvi hitrosti. Še ena koristna funkcija je Driving Style Analysis, ki v meniju vozila analizira učinkovitost vašega sloga vožnje in vam ponudi koristne nasvete za še učinkovitejšo vožnjo. V novejših vozilih BMW s hibridnim pogonom, kot je npr. BMW X5 xDrive45e, vas prilagodljiva rekuperacija podpira tudi, ko sprostite pedal za plin. S pomočjo inteligentnega in prilagodljivega nadzornega sistema se vozilo samostojno odloča med jadranjem ali rekuperacijo. Najsi gre za spredaj vozeča vozila, omejitve hitrosti, krožišča, odcepe ali pozidana območja, sistem idealno prilagaja moč pojemka prometnim razmeram. Posledično se lahko zmanjša uporaba zavornega pedala in poveča udobje vožnje, vse to na zelo učinkovit način.

  • Na kaj moram paziti, če moj priključni hibrid miruje ali je parkiran daljše časovno obdobje?

    Če pustite svoje vozilo parkirano dlje časa, kot npr. med svojim dopustom, poskusite vzdrževati raven napolnjenosti med 30 in 50 %. Poleg tega naj vozilo ne bo priključeno na vir napajanja, če ga pustite mirovati daljše časovno obdobje.

  • Na kaj moram biti pozoren, ko polnim svoj priključni hibrid?

    Kot nakazuje že samo ime, lahko priključni hibrid polnite na gospodinjski vtičnici, zasebni stenski polnilni postaji ali javni polnilni postaji. Največja učinkovitost priključnega hibrida se doseže s popolnoma napolnjeno baterijo, kar pomeni, da bi moral biti vir napajanja na voljo tako doma kot na delovnem mestu. Svoj priključni hibrid polnite čim pogosteje, da boste lahko vedno v celoti izkoristili dodaten električni pogon.

Elektromobilnost BMW, priključni hibrid BMW, subvencija

Davčne olajšave in programi bonusov za priključne hibride BMW.

Rad bi raziskal program poslovne prodaje BMW za podjetja.

Poraba goriva in emisije CO₂.

Priključni hibridi BMW serije 3 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,0 – 1,5
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 45 – 35
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,9 – 13,9


Priključni hibridi BMW serije 3 Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,2 – 1,7
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 49 – 38
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,8 – 14,5


Priključni hibridi BMW serije 5 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,2 – 1,6
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 50 – 36
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): Podatek še ni na voljo.


Priključni hibridi BMW serije 5 Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,4 – 1,8
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 54 – 42
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,7 – 15,4


BMW X5 xDrive45e:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,0 – 1,7
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 46 – 38
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 23,5 – 21,3


BMW X3 xDrive30e:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,4 – 2,1
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 54 – 48
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 17,1 – 16,4


BMW serije 2 Active Tourer 225xe:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1,9
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 42
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,5


Priključni hibridi BMW serije 7 Limuzina:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,5 – 2,1
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 57 – 48
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,2 – 15,1


BMW X1 xDrive25e:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1,9
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 43
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,8


BMW X2 xDrive25e:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1 – 1,9
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 47 – 43
Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 14,2 – 13,7


Informacije o porabi goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije so bile določene v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Vrednosti se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo v Nemčiji, prikazani razpon pa upošteva dodatno opremo ter različno velikost platišč in pnevmatik, ki so na voljo pri izbranem modelu.


Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in spletni strani www.BMW.si/emisije.


Vrednosti že temeljijo na novi uredbi globalno usklajenega preizkusnega postopka za lahka vozila (WLTP) in so preračunane v vrednosti, ki so enakovredne novemu evropskemu voznemu ciklu (NEDC), da se omogoči primerjava med vozili. Pri davkih na motorna vozila ali drugih dajatvah, ki temeljijo na (vsaj med drugim) emisijah CO2, se lahko vrednosti CO2 razlikujejo od vrednosti, ki so navedene tukaj.

 

Preberi več

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • Priključni hibridi BMW serije 3 Limuzina:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,0 – 1,5
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 45 – 35
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,9 – 13,9

    Priključni hibridi BMW serije 3 Touring:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,2 – 1,7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 49 – 38
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 15,8 – 14,5

    Priključni hibridi BMW serije 5 Limuzina:
    ­Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1.6/2.1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 37/49
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 21.9/26.4

    Priključni hibridi BMW serije 5 Touring:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,4 – 1,8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 54 – 42
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,7 – 15,4

    BMW X5 xDrive45e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,0 – 1,7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 46 – 38
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 23,5 – 21,3

    BMW X3 xDrive30e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,4 – 2,1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 54 – 48
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 17,1 – 16,4

    BMW serije 2 Active Tourer 225xe:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1,9
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 42
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,5

    Priključni hibridi BMW serije 7 Limuzina:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,5 – 2,1
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 57 – 48
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 16,2 – 15,1

    BMW X1 xDrive25e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1,9
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 43
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 13,8

    BMW X2 xDrive25e:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 2,1 – 1,9
    Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 47 – 43
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 14,2 – 13,7

    Informacije o porabi goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije so bile določene v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Vrednosti se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo v Nemčiji, prikazani razpon pa upošteva dodatno opremo ter različno velikost platišč in pnevmatik, ki so na voljo pri izbranem modelu.

    Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO2 za nove osebne avtomobile najdete v »Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov«, ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in spletni strani www.BMW.si/emisije.

    Vrednosti že temeljijo na novi uredbi globalno usklajenega preizkusnega postopka za lahka vozila (WLTP) in so preračunane v vrednosti, ki so enakovredne novemu evropskemu voznemu ciklu (NEDC), da se omogoči primerjava med vozili. Pri davkih na motorna vozila ali drugih dajatvah, ki temeljijo na (vsaj med drugim) emisijah CO2, se lahko vrednosti CO2 razlikujejo od vrednosti, ki so navedene tukaj.