PREGLED BMW SERIJE 5.

BMW serije 5 nadaljuje koncept »novega razreda«: dinamična vozila v sodobnem dizajnu, opremljena s tehnološkimi inovacijami, zmogljivimi motorji in udobnimi lastnostmi iz luksuznega razreda. Že pol stoletja so optični elementi, kot sta dvojna ledvična maska ali "Hofmeister upogib" na stebričku C, elementi, ki opredeljujejo slog in so zaščitni znaki športne poslovne limuzine. BMW serije 5 je tudi prvo vozilo BMW, ki uvaja novo nomenklaturo različnih serij. Prva številka označuje serijo, drugi dve številki podajata informacije o motorju. Vse prihodnje serije uporabljajo ta sistem poimenovanja. Leta 1975 je to načelo sprejel BMW serije 3, leta 1976 BMW serije 6 in leta 1977 BMW serije 7.

Preberi več

5 ZNAČILNOSTI BMW SERIJE 5.

  • 01 Impresivna vozna dinamika
  • 02 Eleganten, sodoben videz
  • 03 Udobna in elegantna notranjost
  • 04 Pionirske tehnologije
  • 05 Najboljša povezava z vsemi storitvami zahvaljujoč BMW ConnectedDrive
BMW serije 5 Limuzina, modeli iz 6 generacij

KRATKA ZGODOVINA BMW SERIJE 5.

Pol stoletja BMW serije 5 – vozilo je že od samega začetka pionir svojega razreda in predstavlja vrhunec poslovnih limuzin po vsem svetu. Izvedite več o zgodovini BMW serije 5.

Preberi več

KRATKA ZGODOVINA BMW SERIJE 5.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW 520 (E12) tričetrtinski pogled od spredaj stoje

(BMW E12)

Leta 1972 pride na trg prvo vozilo, ki ga je za BMW ustvaril oblikovalska legenda Paul Bracq. BMW serije 5 že izkazuje vse lastnosti, ki bodo tudi v prihodnje razlikovale limuzino višjega srednjega razreda: vpadljivo masko hladilnika z dvojnimi žarometi, podaljšano silhueto, pogon na zadnja kolesa, značilen za BMW. Te lastnosti spremlja vzmetenje, kombinacija atletizma, varnosti in udobja. Znotraj pilotske kabine prevladuje bolj stroga funkcionalnost kot pa domišljijski detajli. Notranjost navdušuje s haptično impresivnimi materiali in udobnimi lastnostmi.

Naslednje leto se na trg pojavljajo močnejši motorji: BMW 525 s 107 kW (145 KM), sledi mu BMW 528 z motorjem 121 kW (165 KM).

Od modelnega leta 1977 postopek facelifta, ki se izvaja za vsa vozila, vodi do rahlega dviga pokrova motorja od ledvične maske do vetrobranskega stekla, povečanja zadnjih luči in opremljanja 6-valjnih modelov BMW 525 in 528 z dvojni uplinjači. To vodi do povečanja moči vozil. Z nekaj manj kot 700.000 izdelanimi vozili se proizvodnja ustavi z nastopom naslednika BMW serije 5 (E28).

Obdobje izdelave: 1972 – 1981
Motorji: 1,8 – 3,5 litra (66 – 160 kW, 90 – 218 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.620 mm/1.690 mm/1.425 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW serije 5 Limuzina (E28) tričetrt stranski pogled stoji

(BMW E28)

Model naslednika prve serije BMW 5 se v prvi vrsti razlikuje po nadaljnjem tehnološkem razvoju prve generacije. Zasnova postane jasnejša, natančnejša in predvsem zaradi dviga zadnjega dela bolj aerodinamična. Tipični sprednji del ostaja nespremenjen z dvojnimi žarometi v mreži hladilnika. Prvič so na voljo nove tehnične inovacije, kot so ABS, zračna blazina, elektronski nadzor motorja, katalizatorji izpušnih plinov ali vgrajeni računalnik. Skoraj vsi motorji imajo zdaj kolektorski vbrizg.

Leta 1983 je bil prvi model BMW serije 5 opremljen z dizelskim motorjem: BMW 524td proizvede 85 kW (115 KM) in je takrat najhitrejša dizelska limuzina na svetu.

Leta 1985 je poleg BMW M535i na voljo tudi prvi BMW M5 in ustanovi linijo športnih limuzin, da pokaže, da izjemne vozne zmogljivosti ne smejo biti izključno domena eksotičnih športnih avtomobilov. BMW M5, izdelan v celoti ročno, ima enak vrstni 6-valjni motor s 3,5-litrsko prostornino kot BMW M635Csi in z močjo 210 kW (286 KM). Hkrati njegova podcenjenost ustvarja dostojanstven videz.

M različice E12 so bile na voljo pri BMW M GmbH v majhnem številu že od leta 1974. Ta razvoj doseže vrhunec pri BMW M535i. S svojim velikim sprednjim spojlerjem in 6-valjnim motorjem z močjo 160 kW (218 KM) postavlja vrhunske ocene tako glede videza kot športne zmogljivosti.

Do konca leta 1987 je tovarno zapustilo več kot 722.000 vozil iz serije BMW 5 (E28).

Obdobje izdelave: 1981 – 1987
Motorji: 1,8 – 3,5 litra (66 – 210 kW, 90 – 218 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm

TRETJA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW M Limuzina (E34) tričetrtinski pogled od spredaj, vožnja

(BMW E34)

BMW serije 5 (E34), ki je bil javnosti predstavljen januarja 1988, je bistveno večji in širši od svojega predhodnika: očitno izboljšana aerodinamika z vrednostjo Cw 0,30 zagotavlja, da so vsi modeli z bencinskim motorjem BMW serije 5 sposobni potovati hitreje. več kot 200 km/h. Zahvaljujoč dolgi medosni razdalji in skoraj optimalni porazdelitvi teže 50:50 na sprednjo in zadnjo os, vozilo navdušuje s svojimi športnimi in dinamičnimi voznimi lastnostmi – od 4-valjnega BMW 518i do BMW M5 z 232 kW ( 315 KM), ki bo na voljo tudi v letu lansiranja.

Leta 1991 je BMW serije 5 Touring presenetil voznike: prvič je bil BMW karavan v srednjem segmentu executive. Poseben poudarek je zadnje steklo, ki se odpira neodvisno od prtljažnih vrat. Istega leta dobijo vrata zaščito pred bočnimi udarci za večjo varnost.

Leta 1992 je na trg prišel prvi BMW serije 5 s pogonom na vsa kolesa, in sicer BMW 525iX. In še ena prva je oprema modelov BMW serije 5 z V8-valjnimi motorji. Pri BMW 530i in BMW 540i ti motorji izstopajo zaradi svojih posebno gladkih voznih lastnosti. BMW M5 ohranja vrstni 6-valjni pogonski agregat. Vendar se njegova prostornina poveča na 3,8 litra, kar ima za posledico rast moči na 250 kW (340 KM). Zdaj močnejši BMW M5 postane na voljo tudi v različici Touring.

Proizvodnja limuzine je bila ustavljena leta 1995, medtem ko se prodaja BMW serije 5 Touring nadaljuje do leta 1996. Dobavljenih je skupno 1,3 milijona enot vozila.

Obdobje izdelave: 1988 – 1996
Motorji: 1,8 – 4,0 litra (83 – 250 kW, 113 – 340 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,720 mm/1,751 mm/1,412-1,421 mm

ČETRTA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW serije 5 Limuzina (E39) tričetrt stranski pogled stoji

(BMW E39)

Kljub večjim dimenzijam ostaja teža karoserije BMW serije 5 (E39) enaka. To je posledica povečane uporabe aluminija, pri čemer je vzmetenje v veliki meri sestavljeno iz te lahke kovine. Tudi torzijska upornost se znatno poveča. Poleg tega ima BMW serije 5 (E39), ki je na voljo v prodajnih salonih od leta 1995, izjemno zaščito pred rjo – več kot tri četrtine karoserije je vroče pocinkano. Eleganten dizajn v kombinaciji s številnimi detajli ustvarja rekordni koeficient upora, zaradi česar je najboljši v svojem razredu. Kot jamstvo za varnost je lahko dobavljenih do deset zračnih blazin.

Od leta 1997 je v tej ponudbi na voljo tudi BMW serije 5 Touring. Leta 1998 je pri dizelskih motorjih debitirala nova tehnologija: s prvim vrstnim 6-valjnim pogonskim agregatom po skupnem vodu BMW postavlja svetovne standarde glede zmogljivosti in učinkovitosti dizelskih motorjev, ki bodo trajali več let. Sodobni motorji navdušujejo s svojo zmogljivostjo in gladkim tekom, od 4-valjnega dizelskega motorja do izjemno močnega V8-valjnega pogonskega agregata z 294 kW (400 KM) v BMW M5.

Revizija modela BMW serije 5 iz leta 2000 prinaša pogonske luči, ki se še danes uporabljajo v obliki obroča okoli žarometov; uvedene so tudi okrogle meglenke namesto prejšnjih kotnih modelov. Z več kot 1,48 milijona dobavljenih vozil (vključno z 266.000 modeli Touring) BMW serije 5 postavlja nov prodajni rekord do konca proizvodnje leta 2004.

Obdobje izdelave: 1995 – 2004
Motorji: 2,0 – 5,0 litra (85 – 294 kW, 115 – 400 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,775-4,805 mm/1,800 mm/1,435-1,445 mm

PETA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW serije 5 Limuzina (E60) tričetrtinski pogled od spredaj, vožnja

(BMW E60, E61)

Prilagodljivi žarometi in zavorne luči so na voljo kot dodatna oprema ter prvič v BMW serije 5 tudi aktivni tempomat (ACC) poleg stabilizacije nagiba Dynamic Drive. Skupaj s športnim podvozjem je možna vozna dinamika, ki je edinstvena v tem razredu. Vrstni 6-valjni motorji navdušujejo kot dizelski s tehnologijo skupnega voda in kot bencinska različica z Bi-VANOS.

Od začetka leta 2005 bo trenutni BMW M5 na voljo z zmogljivim 5-litrskim motorjem V10 z močjo 373 kW (507 KM). Dinamična športna limuzina je na voljo tako kot limuzina kot tudi kot potovalni avtomobil, zaradi česar je ena najhitrejših karavanov na svetu.

Leta 2007 je bil videz vozila skrbno posodobljen s spremenjenimi lučmi in odbijači ter prenovljenim sistemom iDrive.

Obdobje izdelave: 2003 – 2010
Motorji: 2,0 - 5,0 litra (120 - 373 kW, 163 - 507 KM), 4, 6, 8 in 10 cilindri
Dolžina/širina/višina: 4.841 - 4.855 mm / 1.846 mm / 1.468 - 1.512 mm

Dizajn BMW serije 5 limuzina (E60/60), ki je na voljo od leta 2003, s svojimi značilnimi oblikami izvira pod vodstvom Chrisa Banglea. Izmenične konkavne in konveksne ravnine ustvarjajo edinstveno preplet svetlobe in sence, tako močno kot dinamično. Koncept delovanja je prav tako prevzet iz limuzine luksuznega razreda BMW, ki vozniku omogoča nadzor nad različnimi sistemi serije BMW 5 s pomočjo iDrive. To je opcijsko na voljo z Head-Up zaslonom, ki projicira najpomembnejše informacije, pomembne za potovanje, neposredno v voznikovo vidno polje na vetrobransko steklo.

Nova limuzina BMW serije 5 je večja in prostornejša od predhodnega modela, čeprav ni nič težja, ampak dejansko do 75 kg lažja, odvisno od modela. Eden od dejavnikov, ki so odgovorni za to, je aluminijast sprednji del, ki zmanjšuje težo, ki v sestavljeni zasnovi s preostalo jekleno karoserijo predstavlja korak, ki postavlja trende pri konstrukciji karoserije.

Opcijsko so na voljo prilagodljive luči za zavijanje in zavorne luči. V seriji BMW 5 je poleg stabilizacije nagiba Dynamic Drive debitiral tudi aktivni tempomat (ACC). To v kombinaciji s športnim vzmetenjem omogoča edinstveno v tem razredu vozno dinamiko. Redni 6-valjni motorji navdušujejo kot dizelski motorji s tehnologijo skupnega voda in v bencinski različici z Bi-VANOS.

Od začetka leta 2005 prihaja na trg zdaj aktualni BMW M5 z ogromnim 5-litrskim motorjem V10 z močjo 373 kW (507 KM). Dinamična športna limuzina je na voljo v modelih limuzina in Touring, zaradi česar je eden najhitrejših karavanov na svetu.

Leta 2007 je videz vozila posodobljen s spremembami luči in odbijačev ter prenovljenim sistemom iDrive.

Obdobje izdelave: 2003 – 2010
Motorji: 2,0 – 5,0 litra (120 – 373 kW, 163 – 507 KM), 4-, 6-, 8- in 10-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,841 - 4,855 mm / 1,846 mm / 1,468 - 1,512 mm

BMW SERIJE 5 GRAN TURISMO.

BMW serije 5 Gran Turismo (F07) tričetrtinska vožnja spredaj

(BMW F07)

Vzporedno s serijo BMW 5 BMW opredeljuje popolnoma nov segment vozil: BMW serije 5 Gran Turismo združuje značilnosti limuzine, prilagodljivo uporabnega Sports Activity Vehicle (SAV) in klasičnega Gran Turisma. Avto združuje eleganco, velikodušno in prostorno raven udobja ter vozno dinamiko, značilno za BMW.

Linija strehe, podobna kupeju, in podaljšan bočni pogled sta v harmoniji z veliko ledvično masko BMW spredaj in širokim videzom zadka, ki ga dosežejo zadnje luči v obliki črke L in vodoravno poravnane konture. Zaradi različic motorjev in standardne funkcije dinamičnega nadzora vožnje in 8-stopenjskega samodejnega menjalnika ponuja BMW serije 5 Gran Turismo vrhunsko raven dinamike in učinkovitosti. Vzmetenje navdušuje s tehničnimi novostmi, kot so dvokraka sprednja os, pa tudi vgrajena zadnja os V in opcijsko integrirano aktivno krmiljenje.

V notranjosti čaka presenečenje v obliki velikodušnih dimenzij in vsestranskega prostora z dvignjenim sedežem in velikimi okenskimi stekli. Izbrani materiali zaokrožijo razkošen ambient. Zahvaljujoč sistemu BMW iDrive ima voznik vedno jasen pregled nad obsežnimi funkcijami BMW serije 5 Gran Turismo, kot je BMW Connected Drive (opcijsko) z asistenčnimi sistemi, kot so opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu, BMW Night Vision in dolge luči. pomočnik. Poleg tega sistem ponuja BMW Online in BMW Teleservices prek internetne povezave.

Obdobje izdelave: 2009 – 2017
Motorji: 2,0 – 4,4 litra (135 – 330 kW, 184 – 450 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,998 mm/1,901 mm/1,559 mm

ŠESTA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW 518d limuzina (F10 LCI) tričetrt stranski pogled vožnja

(BMW F10, F11)

Najuspešnejša generacija BMW serije 5 z več kot dvema milijonoma prodanih modelov prihaja na trg leta 2010. Športna in elegantna oblika, čist užitek v vožnji, značilen za BMW, in veliko število inovativnih tehnologij zagotavljajo vodilni položaj za vozilo v segmentu poslovnih limuzin.

Avto je mogoče naročiti s inteligentnim sistemom štirikolesnega pogona BMW xDrive, ki razporedi pogonsko silo na kolesa glede na specifično situacijo. V8-valjni motor z BMW Twin Power Turbo z močjo 300 kW (407 KM) je najmočnejši bencinski motor. Njegov dvojnik med dizelskimi agregati je vrstni 6-valjni motor z 220 kW (300 KM). Septembra 2010 postane na voljo paket BMW serije 5 M, ki zagotavlja športne izboljšave za serijo BMW 5 tako znotraj kot zunaj. Z vzmetenjem M Sport, paketom aerodinamike M in platišči iz lahke litine M ustvarja vozilo še posebej močan vtis. Notranjost izboljšajo športni sedeži v M dizajnu, poleg M usnjenega volana, M prestavnega gumba in M ​​notranjih oblog.

Preobrazba leta 2013 vključuje prenovo zasnove in vključitev dodatnih možnosti motorja. Serija ima zdaj serijsko ksenonske žaromete in vmesnik za prostoročno telefoniranje Bluetooth.

BMW serije 5 Hybrid je na voljo od leta 2016: BMW 530e iPerformance ima priključni hibridni motor, ki mu omogoča potovanje brez lokalnih emisij. In to je združeno z značilnostmi, značilnimi za BMW: vozno dinamiko, udobjem in učinkovitostjo.

Obdobje izdelave: 2010 – 2017
Motorji: 2,0 – 4,4 litra (105 – 423 kW, 143 – 575 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,899 - 5,039 mm / 1,860 mm / 1,464 - 1,471 mm

SEDMA GENERACIJA BMW SERIJE 5.

BMW 530e limuzina (G30) tričetrtinsko polnjenje od spredaj

(BMW G30, G31)

Od leta 2017 BMW serije 5 koncept športne poslovne limuzine dvigne na nove višine. Oblikovno prevladujejo tipična BMW proporcija, ki jih poosebljajo dolga medosna razdalja, podaljšan pokrov motorja in tekoča linija strehe. Podpira jasne površine in natančno modelirane konture BMW ledvična maska, ki je neposredno povezana z žarometi in poudarja širino vozila.

Sodobni motorji, učinkoviti in na voljo kot hibridni modeli na zahtevo, zagotavljajo vozno dinamiko, ki v svojem razredu ni primerljiva. Dodatno prispevata izbirno prilagodljivo vzmetenje in integrirano aktivno krmiljenje.

Napredni asistenčni sistemi so zagotovilo varnosti v kritičnih prometnih situacijah. Strokovni pomočnik za vožnjo, ki je na voljo na zahtevo, nudi podporo v situacijah, kot so ohranjanje voznega pasu ali ustavljanje v sili.

Prenova obraza 2020 postavlja jasne poudarke na zunanjosti, kot so prenovljena ledvična maska, bolj položni žarometi z opcijsko lasersko lučjo in novi premazi barve. V notranjosti so na voljo novi udobni sedeži, asistenčni sistemi pa zdaj ponujajo pomočnika v sili in aktiviranje mestnega zaviranja.

Obdobje izdelave: 2017 – danes
Motorji: 1,6 – 4,4 litra (110 – 467 kW, 150 – 635 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4,936 - 5,001 mm / 1,868 - 1,903 mm / 1,467 - 1,479 mm

BMW rabljeni avtomobili pred zastopstvom BMW

RABLJENI AVTOMOBILI BMW.

BMW serije 5 Limuzina (G30) tričetrtinski stranski pogled vožnja

LIMUZINE BMW SERIJE 5.

BMW serije 5 Limuzina M (G30) tričetrtinski pogled od spredaj

AVTOMOBILI BMW SERIJE 5 SEDAN M.

BMW serije 5 Touring (G31) tričetrt stranski pogled stoje

BMW SERIJE 5 TOURING.

PORABA GORIVA IN EMISIJE CO₂.

  • BMW serije 5 limuzina M Avtomobili:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 10,7-1,7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 246-39

    BMW serije 5 Limuzina M Avtomobil:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 10,7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 246

    BMW serije 5 limuzina priključni hibridi:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 2,3-1,7
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 53-39

    BMW serije 5 Touring:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 8,3-1,8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 189-42

    BMW serije 5 Touring Plug-in hibridi:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 2,4-1,8
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 54-42

    Prikazane vrednosti porabe goriva, emisij CO2 in porabe energije so bile določene v skladu z Evropsko uredbo (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Številke se nanašajo na vozilo z osnovno konfiguracijo v Nemčiji, prikazana ponudba pa upošteva dodatno opremo ter različne velikosti platišč in pnevmatik, ki so na voljo pri izbranem modelu.

    Specifikacije učinkovitosti CO2 so določene v skladu z Direktivo 1999/94/ES in evropsko uredbo v njeni trenutni veljavni različici. Prikazane vrednosti temeljijo na porabi goriva, vrednostih CO2 in porabi energije v skladu s ciklom NEDC za razvrstitev.

    Za dodatne informacije o uradni porabi goriva in specifičnih emisijah CO2 novih osebnih avtomobilov lahko vzamete iz "Priročnika porabe goriva, emisij CO2 in porabe energije novih osebnih avtomobilov", ki je na voljo na vseh prodajnih mestih in na https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-fuel consumer.html.