BMW i5 eDrive40 Limuzina[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,9–15,9 električni doseg (po WLTP) v km: 498–582
TRENUTNI BMW SERIJE 5.
BMW serije 5 je utelešenje dinamičnih in športnih voznih lastnosti. Kot poslovna limuzina, športno terensko vozilo ali Touring. Eleganten od zunaj. Razkošen od znotraj. Opremljen s tehnologijo najnovejše generacije za večjo varnost in udobje. Z natančno nastavljenimi podvozji ter zmogljivimi motorji.
- 442 (601) kW (KM)
- 0–100 v 3.8 sek
BMW i5 M60 xDrive Limuzina.
Cena od: € 102.000
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,5–18,2; električni doseg (po WLTP) v km: 457–516
- do 250 (340) kW (KM)
- 0–100 v 6.0 sek
BMW i5.
Cena od: € 71.850
- do 460 (625) kW (KM)
- 0–100 v 3.9 sek
Modeli BMW X5 M.
Cena od: € 154.950
- do 280 (381) kW (KM)
- 0–100 v 5.4 sek
BMW X5.
Cena od: € 90.250
- do 535 (727) kW (KM)
- 0–100 v N/A sek
Modeli BMW M5.
Cena od: € 146.350
[2] Model ni več na voljo za naročilo kot novo vozilo.
- do 153 (208) kW (KM)
- 0–100 v 7.5 sek
BMW serije 5 Limuzina.
Cena od: € 59.650
- do 220 (299) kW (KM)
- 0–100 v 6.3 sek
Priključni hibrid BMW serije 5 Limuzina.
Cena od: € 67.200
- do 442 (601) kW (KM)
- 0–100 v 3.9 sek
BMW i5 M60 xDrive Touring.
Cena od: € 102.000
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,8–18,3; električni doseg (po WLTP) v km: 445–506
- do 250 (340) kW (KM)
- 0–100 v 6.1 sek
BMW i5 Touring.
Cena od: € 73.900
- do 145 (197) kW (KM)
- 0–100 v 7.5 sek
BMW serije 5 Touring.
Cena od: € 64.300
- do 220 (299) kW (KM)
- 0–100 v 6.4 sek
Priključni hibrid BMW serije 5 Touring.
Cena od: € 69.250
SORODNE TEME.
ELEKTROMOBILNOST BMW.
BMW FINANCIAL SERVICES.
PREGLED MODELOV VOZILA BMW SERIJE 5.
BMW serije 5 nadaljuje filozofijo Neue Klasse. Združuje tehnološke inovacije, zmogljive motorje in funkcije udobja luksuznega razreda.
Ikonični elementi, kot sta dvojna ledvička in Hofmeistrov pregib na C-stebričku, so že pol stoletja njegov zaščitni znak. Poleg tega je BMW serije 5 prvo vozilo, ki je uvedlo prepoznavni sistem poimenovanja za modelne serije. Prva številka označuje modelno serijo. Preostali dve številki pa podajata informacije o motorizaciji. Od BMW serije 5 dalje so vse prihodnje modelne serije poimenovane po tem sistemu.
BMW serije 5 je pionir svojega razreda že od samega začetka in predstavlja vrhunec poslovnih limuzin po vsem svetu. Izvedite več o polstoletni zgodovini BMW serije 5.
BMW SERIJE 5 PRVE GENERACIJE.
(BMW E12)
Leta 1972 je BMW predstavil limuzino zgornjega srednjega razreda. Pod njeno konstrukcijo se je podpisal Paul Bracq, oblikovalska legenda. To je bil prvi BMW serija 5. Vozilo že takrat razkazuje značilnosti, ki ga bodo zaznamovale tudi v prihodnosti. Med njimi so izstopajoča maska hladilnika z dvojnimi žarometi, podaljšana silhueta in pogon na zadnja kolesa, tako značilen za znamko BMW. Podvozje združuje športnost, varnost in udobje. V kokpitu je poudarek na jasni funkcionalnosti. Njegova notranjost navdušuje s kakovostnimi materiali in številnimi priročnimi funkcijami.
Leto pozneje se na trgu pojavijo močnejše različice motorjev. Najprej BMW 525 s 107 kW (145 KM) največje moči, nato pa še BMW 528 s 121 kW (165 KM) največje moči.
Od leta 1977 se pokrov motorja podaljša pri vseh vozilih. Zadnje luči postanejo večje. Šestvaljna modela BMW 525 in 528 sta opremljena z dvojnimi uplinjači, s čimer pridobita na moči. S skupno skoraj 700.000 izdelanimi modeli se proizvodnja nadaljuje do prihoda naslednika.
Obdobje proizvodnje: 1972–1981
Motorji: 1,8- do 3,5-litrski (66–160 kW, 90–218 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.620 mm/1.690 mm/1.425 mm
BMW SERIJE 5 DRUGE GENERACIJE.
(BMW E28)
Tehnični napredek se nadaljuje. Poleg tega postane oblika bolj osredotočena, s podrobnostmi, kot je aerodinamično dvignjen zadek. Tipičen sprednji del z dvojnimi žarometi v maski hladilnika ostane nespremenjen. Vozilo se predstavi s tehničnimi inovacijami, kot so ABS, zračne blazine, elektronsko krmiljenje motorja, katalizatorji za izpušne pline in potovalni računalnik. Skoraj vsi motorji imajo zdaj vbrizgavanje v sesalni zbiralnik.
Leta 1983 je prvi model BMW serije 5 opremljen z dizelskim motorjem. BMW 524td, ki proizvede 85 kW (115 KM) največje moči, je najhitrejša dizelska limuzina na svetu v tistem času.
Leta 1985 je skupaj z BMW M535i predstavljen prvi BMW M5. Postavlja temelje za zasedbo športnih limuzin. Modela dokazujeta, da izjemne vozne lastnosti niso izključna domena eksotičnih športnih avtomobilov. BMW M5 je v celoti izdelan ročno. Deli si 3,5-litrski vrstni šestvaljni motor z BMW M635CSi in razvije impresivnih 210 kW (286 KM) največje moči. Kljub vsej tej moči njegov videz ostaja zadržan in eleganten.
Oddelek BMW M GmbH je že leta 1974 predstavil M različice BMW E12 v omejenih količinah. Vrhunec ponudbe je BMW M535i. S svojim prepoznavnim sprednjim spojlerjem in šestvaljnim motorjem z največjo močjo 160 kW (218 KM) postavlja standarde, tako vizualno kot v praksi. Do konca leta 1987 je s tekočega traku zapeljalo več kot 722.000 modelov BMW serije 5.
Obdobje proizvodnje: 1981–1987
Motorji: 1,8- do 3,5-litrski (66–210 kW, 90–286 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm
BMW SERIJE 5 TRETJE GENERACIJE.
(BMW E34)
Ta BMW serije 5 se pojavi na trgu leta 1988. Je precej večji in širši od svojega predhodnika. A kljub temu je bolj aerodinamičen. Kot rezultat prenove vsi BMW serije 5 z motorji z notranjim zgorevanjem pospešijo prek 200 km/h. Zaradi dolgega medosja je vozilo športno in dinamično. Naslednji prispevek je skoraj optimalna porazdelitev teže v razmerju 50 : 50 med obema premama. Kupci lahko izbirajo od štirivaljnega BMW 518i do zmogljivega BMW M5 s 232 kW (315 KM) največje moči, ki je na voljo že v letu prihoda nove modelne serije.
Leta 1991 pritegne pozornost BMW serije 5 Touring. BMW prvič predstavlja karoserijo karavanskega tipa v zgornjem srednjem razredu. Poseben poudarek je na zadnjem steklu. Odpirati ga je mogoče neodvisno od vrat prtljažnika. Istega leta vrata prejmejo ojačano stransko zaščito pred bočnim trkom za večjo varnost.
Leta 1992 pride na trg BMW 525iX. Gre za prvi BMW serije 5 s štirikolesnim pogonom. Hkrati so v najzmogljivejše modele BMW serije 5 vgrajeni tudi motorji V8. Motorja pri BMW 530i in BMW 540i delujeta še posebej uglajeno in zmogljivo. BMW M5 ohrani svoj šestvaljni vrstni motor. Vendar se poveča njegova prostornina na 3,8 litra. S tem se prav tako poveča njegova največja moč in sicer na 250 kW (340 KM). Poleg tega je BMW M5 zdaj na voljo tudi kot model Touring. Proizvodnja limuzin je prekinjena leta 1995. BMW serije 5 Touring pa se proizvaja vse do leta 1996. Skupaj je bilo kupcem po vsem svetu dostavljeno 1,3 milijona vozil tega modela.
Obdobje proizvodnje: 1988–1996
Motorji: 1,8- do 4,0-litrski (83–250 kW, 113–340 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.720 mm/1.751 mm/1.412–1.421 mm
BMW SERIJE 5 ČETRTE GENERACIJE.
(BMW E39)
BMW serije 5 nove generacije je večji od svojega predhodnika. Vendar pa zaradi povečane uporabe lahkega aluminija v podvozju njegova teža kljub temu ostaja skoraj enaka. Rezultat tega je, da vozilo pridobi na okretnosti, stabilnosti in natančnosti vožnje. Poleg tega ima BMW serije 5, ki je na voljo od leta 1995, odlično zaščito pred rjavenjem, saj je pretežni del njegove karoserije vroče cinkan. Tudi njegova aerodinamika je izjemna. Ta BMW serije 5 ima najboljši količnik zračnega upora v svojem razredu. Deset opcijskih zračnih blazin dodatno povečuje varnost.
Leta 1997 je kupcem na voljo tudi novi BMW serije 5 Touring. Leta 1998 postavi nove standarde po vsem svetu v smislu zmogljivosti in učinkovitosti z vrstnim šestvaljnim dizelskim motorjem z vbrizgavanjem goriva prek skupnega voda. Sodobni motorji navdušujejo z visoko zmogljivostjo in uglajenim tekom. Kupci lahko izbirajo od štirivaljnega dizelskega motorja do zmogljivega motorja V8 z 294 kW (400 KM) največje moči pri BMW M5.
Modelna prenova BMW serije 5 v letu 2000 prinese ikonične dnevne luči v obliki obroča okoli žarometov. Luči za meglo so prav tako okrogle namesto kot prej, ko so bile kotne. Z več kot 1,48 milijona prodanih vozil, vključno z 266.000 modeli Touring, BMW serije 5 postavi nov prodajni rekord do konca proizvodnje leta 2004.
Obdobje proizvodnje: 1995–2004
Motorji: 2,0- do 5,0-litrski (85–294 kW, 115–400 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.775–4.805 mm/1.800 mm/1.435–1.445 mm
BMW SERIJE 5 PETE GENERACIJE.
(BMW E60 in E61)
Za značilne oblike BMW serije 5 Limuzina, ki so na voljo od leta 2003, je odgovoren oblikovalec Chris Bangle. Izmenične konkavne in konveksne ravnine povzročijo edinstveno prepletanje svetlobe in sence. Koncept upravljanja je prevzet iz limuzin luksuznega razreda BMW. Voznik upravlja BMW serije 5 prek sistema iDrive, medtem ko projektor Head-Up projicira najpomembnejše podatke o vožnji za voznika neposredno v njegovo vidno polje na vetrobranskem steklu. Novi BMW serije 5 Limuzina je velik in prostornejši od svojih predhodnikov. Vendar pa je zaradi metode lahke konstrukcije z aluminijastim sprednjim delom dejansko do 75 kg lažji. Po želji so na voljo tudi prilagodljive luči, ki aktivno sledijo ovinku, in dinamične zavorne luči. Poleg tega je BMW serije 5 opremljen z aktivnim sistemom za zmanjšanje nagiba karoserije Dynamic Drive in aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti. Vrstni šestvaljni motorji navdušujejo tako v ponudbi dizelskih pogonov s tehnologijo skupnega voda kot pri bencinskih različicah z dvojnim VANOS.
Od začetka leta 2005 je BMW M5 prisoten na trgu kot Limuzina in Touring. Njegov brutalen 5-litrski motor V10 s 373 kW (507 KM) največje moči slednjega uvršča med najhitrejše karavane na svetu.
Leta 2007 doživi precej zadržano posodobitev. Spremembe vplivajo na luči, odbijače in prenovljeni sistem iDrive.
Obdobje proizvodnje: 2003–2010
Motorji: 2,0- do 5,0-litrski (120–373 kW, 163–507 KM), 4-, 6-, 8- in 10-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.841–4.855 mm/1.846 mm/1.468–1.512 mm
BMW SERIJE 5 GRAN TURISMO.
(BMW F07)
V vzporedno z razvojem BMW serije 5 je BMW uvedel popolnoma nov segment vozil. BMW serije 5 Gran Turismo je tako eleganten kot limuzina. Prilagodljiv kot športno terensko vozilo. In športen kot klasični Gran Turismo. Združuje eleganco, velikodušno in prostorno raven udobja ter vozno dinamiko, tako značilno za znamko BMW.
Strešna linija po vzoru kupeja, podaljšana stranska silhueta in prepoznavna ledvička BMW ustvarjajo harmoničen vtis. Zadnje luči v obliki črke L in vodoravne linije povečajo učinek širine zadka.
Zaradi sistemov za nadzor vozne dinamike z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki je standardna oprema, je BMW serije 5 Gran Turismo še posebej dinamičen in učinkovit. Tehnične inovacije, kot so sprednja prema z dvojnim prečnim vodilom, integralna zadnja prema v obliki črke V in opcijsko integralno aktivno krmiljenje, izboljšujejo oprijem na cestišču in sposobnost vožnje v ovinkih. Notranjost je prostorna in vsestranska v svoji uporabi Višji položaj sedenja in velike okenske površine vozniku omogočajo boljši pregled. Visokokakovostni materiali pričarajo razkošno vzdušje. BMW iDrive pa vozniku omogoča enostaven in intuitivni način upravljanja pomožnih sistemov, kot so opozorilo pri menjavi voznega pasu, BMW Night Vision in asistent za dolge luči. Trajno nameščena internetna povezava brezhibno povezuje vozilo z opcijama BMW Online in BMW Teleservices.
Obdobje proizvodnje: 2009–2017
Motorji: 2,0- do 4,4-litrski (135–330 kW, 184–450 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.998 mm/1.901 mm/1.559 mm
BMW SERIJE 5 ŠESTE GENERACIJE.
(BMW F10 in F11)
Leta 2010 je luč sveta prvič ugledal BMW serije 5 nove generacije. Skupna prodaja preseže dva milijona vozil. Razlogi za to so športna in elegantna oblika, značilen užitek v vožnji in veliko število tehnoloških inovacij. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive brezhibno razporeja pogonski moment med sprednjo in zadnjo premo glede na trenutne razmere. Najmočnejši bencinski motor je V8 s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in 300 kW (407 KM) največje moči. Najmočnejši dizelski agregat pa je vrstni šestvaljnik z 200 kW (300 KM) največje moči.
Od septembra 2010 opcijski M paket ponuja dodatno športno nadgradnjo za notranjost in zunanjost. Podvozje M Sport, paket M Aerodynamics in M platišča iz lahke zlitine spremenijo tega okretnega športnega zvezdnika v vrhunskega atleta. Za ekskluzivne poudarke v notranjosti poskrbijo sedeži M Sport, M usnjen volan, M prestavna ročica in M notranje obloge.
Prenova modela leta 2013 prinaša spremenjeno obliko. Portfelj se razširi z dodatnimi možnostmi motorizacije. Ksenonski žarometi in naprava za prostoročno telefoniranje Bluetooth postanejo standardna oprema. Od leta 2016 je na voljo tudi hibridna različica BMW 530e. S svojim priključno hibridnim pogonom lahko vozilo vozi brez emisij v lokalnem okolju. Vozna dinamika, udobje in učinkovitost pa ostajajo na visoki ravni.
Obdobje proizvodnje: 2010–2017
Motorji: 2,0- do 4,4-litrski (105–423 kW, 143–575 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.899–5.039 mm/1.860 mm/1.464–1.471 mm
BMW SERIJE 5 SEDME GENERACIJE.
(BMW G30 in G31)
Leta 2017 je BMW serije 5 nov vrhunec med športnimi poslovnimi limuzinami. Status vodilnega si zagotovi že vizualno z značilnimi sorazmerji BMW, dolgim medosjem, podaljšanim pokrovom motorja in tekočo strešno linijo. Njegove čiste površine in natančno oblikovani obrisi poudarjajo ledvičko BMW. Ta je neposredno povezana z žarometi, skupaj pa na impresiven način krepijo široko držo vozila.
Na voljo je širok nabor sodobnih motorjev. Med njimi je seveda na voljo tudi učinkovit hibridni pogon. Izboljšano prilagodljivo podvozje in integralno aktivno krmiljenje povečujeta dinamiko vožnje. Napredni sistemi za pomoč vozniku izboljšujejo varnost. Opcijsko razpoložljiv Driving Assistant Professional zagotavlja samodejno podporo funkcijam, kot je ohranjanje vozila na voznem pasu, za bolj sproščeno vožnjo.
Leta 2020 prenova modela poseže v preoblikovanje ledvičke. Žarometi z opcijsko lasersko lučjo postanejo bolj ploski. Barvni paleti so dodane nove možnosti lakiranja. V notranjosti so po želji na voljo novi komfortni sedeži Sistemi za pomoč vozniku pa so razširjeni in po novem vključujejo asistenta za vzpostavitev reševalnega pasu in aktiviranje funkcije zaviranja v mestu.
Obdobje proizvodnje: od 2017 do danes
Motorji: 1,6- do 4,4-litrski (135–390 kW, 184–530 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.936–4.972 mm/1.868 mm/1.483–1.498 mm
BMW SERIJE 5 OSME GENERACIJE.
(BMW G60)
Z osmo generacijo je na novo interpretirana športna oblika BMW serije 5. Značilni oblikovni elementi, kot so tipična sorazmerja BMW, dolgo medosje, podaljšan pokrov motorja in tekoča strešna linija, so predstavljeni s posebno eleganco. Ekskluzivni poudarki, kot so osvetljena ledvička BMW Iconic Glow, velikodušna panoramska steklena streha in Interaction Bar iz kristalnega stekla, dajejo novemu BMW serije 5 njegovo lastno osebnost.
Obsežna ponudba motorjev je izjemna. BMW serije 5 najnovejše generacije je na voljo s klasičnimi bencinskimi ali dizelskimi motorji. A tudi kot popolnoma električni BMW i5, priključni hibrid ali M model visoke zmogljivosti.
Varnost in udobje sta sestavni del vsake motorizacije. Celovite tehnologije za pomoč vozniku in povezljivost olajšajo dolge vožnje, medtem ko BMW Live Cockpit Professional ponuja obsežen pregled vseh pomembnih informacij o vožnji.
Obdobje proizvodnje: od 2023 dalje
Motorji: od 2,0 do 3,0-litrski, elektromotor (145–442 kW, 197–601 KM), 4- in 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 5.060 mm/1.900 mm/1.505–1.515 mm
BMW serije 5 Limuzina[3]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,4–0,6 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 157–130
Priključni hibrid BMW serije 5 Limuzina[1][3]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,0–0,6; emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 23–13; poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,2–19,9; električni doseg (po WLTP) v km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–18,2; električni doseg (po WLTP) v km: 455–516
BMW i5 Limuzina[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–15,9 Električni doseg v km: 455–582
BMW serije 5 Touring: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,2–5,36,4–51; emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 163–140
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,8–18,3; električni doseg v km: 455–506
BMW i5 Touring[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,8–16,5; električni doseg v km: 455–560
POGOSTA VPRAŠANJA.
Poraba in emisije CO₂.
BMW i5 M60 xDrive Limuzina[1]
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–18,2
Električni doseg (po WLTP) v km: 455–516
BMW i5 Limuzina[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,6–15,9
Električni doseg v km: 455–582
BMW serije 5 Limuzina[3]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,4–0,6
Emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 157–13
Priključni hibrid BMW serije 5 Limuzina[1][3]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,0–0,6
Emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 23–13
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,2–19,9
Električni doseg (po WLTP) v km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,8–18,3
Električni doseg v km: 455–506
BMW i5 Touring[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,8–16,5
Električni doseg v km: 455–560
BMW serije 5 Touring:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,2–5,3
Emisije CO2 (kombinirane po WLTP) v g/km: 163–140
[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.
[2] Model ni več na voljo za naročilo kot novo vozilo.
[3] Za priključne hibride: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted)
Podatki o zmogljivosti, porabi goriva in emisijah CO₂ veljajo za vozila s standardnim menjalnikom.
Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023. Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.
Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.
Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).