BMW SERIJE 7 PREGLED.

Ne glede na priložnost je BMW serije 7 sijajen. Njegova vzvišena prisotnost in samozavesten značaj odražata tradicijo, izkušnje in popolnost, ki se pričakuje v luksuznem segmentu. Izjemni pogon in tehnološka superiornost vozila kažeta, kako je mogoče vedno znova doseči nove, višje standarde zmogljivosti, udobja in dinamike.

Preberi več

5 ZNAČILNOSTI BMW SERIJE 7.

  • 01 Vrhunski, samozavesten videz
  • 02 Brez kompromisov pri udobju in razkošju
  • 03 Izjemna zmogljivost v vseh pogledih
  • 04 Najsodobnejša tehnologija vozil
  • 05 Odlična povezava z vsemi storitvami zahvaljujoč BMW ConnectedDrive
BMW serije 7 Limuzina (E23) Tričetrtinski pogled od spredaj BMW serije 7 Limuzina BMW i7 (G70), 7/8 stranski pogled, stoječ pogled

KRATKA ZGODOVINA BMW SERIJE 7.

Odkrijte izvor in zgodovino BMW-jevega vrhunskega vozila. Izkusite razvoj in razvoj limuzine, ki postavlja standarde zmogljivosti, razkošja in dizajna.

Preberi več

KRATKA ZGODOVINA BMW SERIJE 7.

PRVA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er limuzina (E23) 7/8 stranski pogled vožnja

(BMW E23)

BMW serije 7 se je rodil leta 1977. Vozilo, ki pooseblja dinamično športnost, inovativen tehnični napredek in elegantno razkošje na najvišji ravni. Naslednik serije BMW E3 ima 6-valjne motorje, ki kažejo neprimerljivo prefinjenost in zmogljivost na vsaki stopnji moči, zaradi česar je avtomobil najbolj športna limuzina v vrhunskem razredu. Oblika karoserije temelji na zasnovi Paula Bracqa in jo zaznamujeta poševni sprednji in zadnji del, ki tako kot nizka pasna linija poudarjata športnost luksuzne limuzine.

Sodobne funkcije, kot sta elektronski klimatski sistem in tempomat, so na voljo že od leta 1978, protiblokirni zavorni sistem (ABS) in digitalna elektronika motorja pa sta sledila leta 1979. Istega leta so vsi motorji predelani na vbrizgavanje bencina. 

 

Leta 1980 je izšel vrhunski model: BMW 745i zagotavlja 185 kW (252 KM), da doseže najvišjo hitrost 227 km/h. Posodobitev modela iz leta 1982 vključuje spremenjen, še bolj aerodinamičen sprednji del, štiristopenjski samodejni menjalnik in predelano podvozje. V devetih letih je tovarno zapustilo več kot 270.000 vozil, zelo uspešna serija pa nadaljuje prevlado BMW-ja v sodobnih limuzinah luksuznega razreda.

 

Obdobje izdelave: 1977–1986

Motorji: 2,5–3,4 litra (110–185 kW, 150–343 KM), 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm

DRUGA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er limuzina (E23) 7/8 stranski stoječi pogled

(BMW E32)

Pod oblikovalskim vodstvom Clausa Lutheja drugi model BMW serije 7 vključuje harmonične linije in dinamične, samozavestne slogovne elemente. Na primer široka ledvica spredaj ali impozanten zadek, katerega zadnje luči so v obliki črke L še dodatno poudarjajo videz. BMW serije 7 je zdaj standardno opremljen z ABS-om skupaj z izbirnim nadzorom razdalje pri parkiranju in dvojnim steklom, ki znatno zmanjša raven hrupa in zagotavlja, da se stekla brez rošenja..

 

Od leta 1987 je vrhunska limuzina na voljo s 5,0-litrskim V12-valjnim motorjem, ki zagotavlja 220 kW (300 KM). Motor je prvi te vrste, ki se uporablja v nemški avtomobilski proizvodnji od leta 1945. BMW serije 7 je zdaj na voljo tudi v daljši različici za maksimalno udobje potnikov na zadnjih sedežih. Od leta 1989 nova dodatna oprema High Line dvigne razkošje na novo raven z opremo, kot sta vgrajeni hladilnik in avtomobilski telefon.

 

Prvič v serijskem vozilu je ksenonska osvetlitev na voljo kot opcija od leta 1991 dalje. Leta 1992 je bila predstavljena velika posodobitev modela. Nato ponudbo motorjev dopolnjujeta dva 8-valjna motorja s tri- in štirilitrsko prostornino. Do leta 1994 je bilo izdelanih okoli 310.000 vozil.


Obdobje izdelave: 1986–1994

Motorji: 3,0–5,0 litra (135–220 kW, 184–300 KM), 6-, 8- in 12-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

TRETJA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er limuzina (E38) 7/8 stranski stoječi pogled

(BMW E38)

Nova generacija BMW serije 7 prihaja v prodajne salone leta 1994 in se ponaša z vrsto tehničnih novosti. Je prvi evropski avtomobil z navigacijskim sistemom in od leta 1996 ima serijsko stranske zračne blazine za voznika in sovoznika. Sprednje zračne blazine ščitijo potnike na zadnjih sedežih iz leta 1997. Zasnova je širša in športnejša, a tudi bolj elegantna.

 

To je prvi model BMW serije 7, ki je na voljo z dizelskim motorjem, s 6-valjnim motorjem z močjo 135 kW (184 KM), ki mu pomaga tehnologija skupnega voda. Od leta 1996 6-valjni dizelski motor z 2,5-litrsko prostornino in 105 kW (143 KM) služi nižji paleti dizelskih motorjev. In leta 1999 je vrhunska limuzina z dizelskim motorjem V8 in močjo 180 kW (245 KM) postavila nadaljnji rekord: vozilo je najmočnejši dizelski osebni avtomobil vseh časov.

 

BMW 750i/750iL vrhunske zmogljivosti: njegovih dvanajst valjev s 5,4-litrsko prostornino proizvede 240 kW (326 KM). Posodobitev modela iz leta 1998 vključuje bolj dinamične žaromete in zadnje luči, pa tudi prenovljene stranske pragove in nekoliko širšo ledvico. Motorna paleta je predelana, sklopi pa postajajo učinkovitejši in hkrati močnejši. Od leta 2000 je BMW serija 7 dom nove tehnologije motorjev: BMW 750hL se je proizvajal v majhnem obsegu in uporablja vodik. Poleg običajne različice z dolgo medosno razdaljo je pod imenom L7 izdelanih okoli 900 vozil, ki so skupaj 39 centimetrov daljša od standardne različice. Skupno je bilo proizvedenih 327.000 BMW serije 7 (E38).

 

Obdobje izdelave: 1994–2001

Motorji: 2,5–5,4 litra (105–240 kW, 143–326 KM), 6-, 8- in 12-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.984–5.374 mm/1.862 mm/1.425–1.435 mm

ČETRTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er limuzina (E66) 7/8 stranski stoječi pogled

(BMW E65, E66, E67 and E68)

Novi BMW serije 7 (E65), ki je bil predstavljen na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Nemčiji leta 2001, je bilo popolnoma novo vozilo v vseh pogledih. Ekipa Chrisa Bangla ustvarja oblikovalske poudarke s popolnoma preoblikovanimi žarometi in značilno zamaknjenim pokrovom prtljažnika. V notranjosti sistem iDrive vozniku zagotavlja izjemno delovno okolje. Manj je kontrolnih gumbov. Namesto tega je do približno 700 funkcij, ki pokrivajo obsežne in raznolike sisteme vozila, mogoče dostopati z enim samim gumbom, ki ga je mogoče obračati, potiskati in premikati v osmih smereh. Vgrajeni računalnik uporablja informacije iz interneta. Svetovno premiero ima še ena novost: šeststopenjski samodejni menjalnik z izbirnikom prestav na volanu. Najvišji motor zdaj proizvede 327 kW (445 KM), ki ga 12-valjni motor črpa iz šestih litrov prostornine.

 

Od leta 2003 je na voljo BMW serije 7 s prilagodljivimi lučmi za zavoje, leta 2005 pa je bila izvedena velika posodobitev modela. Vizualno je zadek širši, ledvice so večje, bi-ksenonski žarometi pa so zdaj standardna oprema. Imajo tudi veliko bolj dinamičen dizajn. Sistem iDrive je posodobljen in ga je zdaj mogoče učinkoviteje upravljati. Jeseni 2005 je bil dodan pomočnik za dolge luči in Night Vision, nočni pomočnik BMW, ki pomaga izboljšati varnost v temi.

 

Poleg limuzine (E65) so med različnimi oznakami modela še dolga različica s 14 centimetrov daljšo medosno razdaljo (E66), visokovarnostna različica (E67) in različica na vodik (E68).


Obdobje izdelave: 2001–2008

Motorji: 3,0–6,0 litra (160–327 kW, 218–445 KM), 6-, 8- in 12-valjni

Dolžina/širina/višina: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

PETA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er Limuzina (F02) 7/8 stranski stoječi pogled

(BMW F01/F02)

BMW serije 7 (F01) ob predstavitvi v Münchnu opredeljuje nov standard za združevanje vrhunske vozne dinamike, izjemne prisotnosti in izjemnega potovalnega udobja. Eleganten in športen dizajn se odraža v dolgi haubi, nizki liniji strehe in dinamičnih razmerjih. Po celotnem zadku se razteza kromiran pas, ki skupaj z zadnjimi lučmi poudarja širino vozila.

 

Notranjost se ponaša z ekskluzivnimi, izjemno izdelanimi materiali in številnimi sodobnimi asistenčnimi sistemi: od aktivnega tempomata in asistenca na voznem pasu do head-up zaslona. Za dodatno varnost poskrbijo kamere, ki prikazujejo pogled od zadaj in lahko poskrbijo tudi za vsestranski pogled. Ta možnost ustvari sliko vozila od zgoraj, kar zagotavlja najboljši možni celoten pogled.

 

Dizelski in bencinski motorji zagotavljajo športno zmogljivost, vključno s turbo motorji z dvojnim polnjenjem in BMW 760i, katerega V12-valjni motor zagotavlja 400 kW (544 KM). In prvič je hibridni pogon na voljo v seriji BMW 7. Izbirni štirikolesni pogon, prilagodljiva stabilizacija pri nagibanju in elektronski nadzor blažilnikov (EDC) prispevajo k tipični vozni dinamiki BMW – za varno in natančno vožnjo.

 

Posodobitev modela iz leta 2012 prinaša nov osrednji zaslon s 3D vizualnimi elementi, preoblikovane asistenčne sisteme, vključno z LED pomočnikom za dolge luči, in predelane, učinkovitejše motorje.

 

Obdobje izdelave: 2008–2015

Motorji: 3,0–6,0 litra (180–400 kW, 245–544 KM), 6-, 8- in 12-valjni

Dolžina/širina/višina: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

ŠESTA GENERACIJA BMW SERIJE 7.

BMW 7er Sedan (G12) 7/8 side view standing

(BMW G11/G12)

BMW serije 7 (G11), izdelan od leta 2015, združuje vrhunsko dinamiko in natančnost z izjemno prisotnostjo in ekskluzivnim razkošjem. To je očitno v razkošnih, svetlečih barvah in osupljivem dizajnu zadaj. Ploščate LED luči so povezane z ozkim svetlobnim pasom in dajejo samozavesten videz, okrepljen z izpušnimi cevmi s svojimi trapezoidnimi konturami in širokim pozicioniranjem. Karoserija je sestavljena iz CFRP (plastike, ojačane z ogljikovimi vlakni), jekla in aluminija, kar prihrani precejšnjo količino teže. V različici z dolgo medosno razdaljo (G12) je na voljo panoramska streha, ki s funkcijo drsenja in dviga zagotavlja prezračevanje. Kot Sky Lounge prikazuje tudi barvno grafiko, ki se odlično ujema s svetlobnimi poudarki na stebričku B. In ob pristopu BMW serije 7 voznika pozdravi s svetlobno predstavo »Dobrodošli in nasvidenje«.

 

Ekskluzivni, visoko izdelani materiali izražajo vaše osebne preference – na primer oblazinjenje iz usnja Nappa s prešitom “Cognac”, dopolnilne notranje obloge in strešna obloga. Sistem za razvedrilo potnikov zadaj je opremljen z zasloni na dotik HD. Z možnostjo Executive Lounge potniki zadaj uživajo v največjem udobju zaradi razkošnih sedežev z nastavljivimi masažnimi funkcijami. Potniki, ki sedijo za sovoznikom, imajo neoviran panoramski pogled, njihova opora za noge pa je pritrjena na sovoznikov sedež.

 

Osebni pomočnik BMW ima zaradi svoje integrirane kartice SIM neomejen mobilni dostop do aplikacij in storitev, kot so nenehno posodabljana povezana navigacija in oddaljene nadgradnje programske opreme. BMW Connected predstavlja brezhibno povezavo med pametnim telefonom in vozilom. Polavtomatsko parkiranje omogoča vozniku nadzor nad vozilom, ne da bi bil v njem: BMW serije 7 lahko sam manevrira na parkirna mesta in garaže pod nadzorom voznika.

 

S posodobitvijo modela leta 2019 je avtomobil dobil novo, bistveno večjo rešetko hladilnika, ki skupaj z ustreznimi žarometi poudarja širino in prisotnost luksuzne limuzine.

 

Obdobje izdelave: 2015 – danes

Motorji: 2,0–6,6 litra (183–448 kW, 249–610 KM), 4-, 6-, 8- in 12-valjni

Dolžina/širina/višina: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm

BMW rabljeni avtomobili pred BMW trgovcem

RABLJENI AVTI BMW.

BMW serije 7 Limuzina (G70) stranski pogled z odprtimi zadnjimi vrati

BMW SERIJE 7 LIMUZINA.

BMW i7 Limuzina (G70), 2022

BMW i7 LIMUZINA.

BMW M760e Limuzina (G70), 2022

BMW M760e LIMUZINA.

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • BMW serije 7 limuzina*:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano):  6,8 – 1,0
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 178 – 22
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirano): 21,9–19,7
    Električni doseg v km: 83–85

    BMW i7 Limuzina:
    Poraba električne energije v kWh/100 km (kombinirana): 19,6 – 18,4
    Električni doseg v km: 591 – 625

    (1) Vrednosti so začasne.

    Uradni podatki za porabo goriva, emisije CO2, porabo električne energije in električni doseg so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in v skladu z Uredbo (EU) 715/2007 s spremembami. Številke WLTP upoštevajo vso dodatno opremo v primeru razponov. Za vozila, ki so bila na novo homologirana od 01.01.2021, veljajo uradne specifikacije samo v skladu z WLTP. Dodatne informacije o merilnih metodah NEDC in WLTP najdete na www.bmw.de/wltp.