Skip to main content

Spletna stran trenutno ni na voljo v celoti.

Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.

BMW i7 xDrive60 na asfaltu pred stolpom s spiralnim stopniščem in gorami v ozadju.

BMW SERIJE 7

LUKSUZEN IN DINAMIČEN.

BMW i7 xDrive60[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,3–18,5 Električni doseg (po WLTP) v km: 572–624

TRENUTNI BMW SERIJE 7.

Brezkompromisna kombinacija športnosti, vozne dinamike, razkošja in udobja je tisto, zaradi česar je BMW serije 7 tako edinstven. S temi vozili premijskega razreda BMW že desetletja brani svoj vodilni položaj v segmentu luksuznih limuzin. Odkrijte prevlado prefinjenega duha, ekskluzivne materiale in obliko, ki se zaveda, da narekuje trende.

Prikazano
Razvrsti po Cena (naraščajoče)
Razvrsti po Cena (padajoče)
Konjske moči
Modeli BMW i7 M Limuzina
Modeli BMW i7 M Limuzina
  • 485 (659) kW (KM)
  • 0–100 v 3.7 sek
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Limuzina.

Cena od: € 175.050

BMW i7 M70 xDrive[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,3–18,5 Električni doseg (po WLTP) v km: 572–624

BMW i7 Limuzina
  • do 400 (544) kW (KM)
  • 0–100 v 4.7 sek
BMW i

BMW i7 Limuzina.

Cena od: € 114.150

Modeli BMW X7 M
Modeli BMW X7 M
  • 390 (530) kW (KM)
  • 0–100 v 4.7 sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: € 141.650

BMW X7 M60i xDrive[1]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,9–12,1 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 292–273

X7 xDrive40i
  • do 280 (381) kW (KM)
  • 0–100 v 5.8 sek

BMW X7.

Cena od: € 112.550

M760e xDrive Sedan
M760e xDrive Sedan
  • 420 (571) kW (KM)
  • 0–100 v 4.3 sek
BMW M

BMW M760e xDrive Limuzina.

Cena od: € 151.600

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,4–1,1 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 31–25 Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 26,0–23,4 Električni doseg (po WLTP) v km: 70–78

BMW serije 7 Limuzina
BMW serije 7 Limuzina
  • 220 (299) kW (KM)
  • 0–100 v 5.8 sek

BMW 740d xDrive Limuzina.

Cena od: € 118.500

BMW 740d xDrive[5]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,8–6,1 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km:179–160

Priključni hibrid BMW serije 7 Limuzina
Priključni hibrid BMW serije 7 Limuzina
  • 360 (489) kW (KM)
  • 0–100 v 4.8 sek

BMW 750e xDrive Limuzina.

Cena od: € 132.250

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,4–1,0 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 31–23 Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 26,2–23,4 Električni doseg (po WLTP) v km: 71–80

SORODNE TEME.

BMW i7 je priključen na polnilno postajo pred stavbo

ELEKTROMOBILNOST BMW.

BMW i5 parkiran pred finančnim inštitutom

BMW FINANCIAL SERVICES.

PREGLED BMW SERIJE 7.

BMW serije 7 že od svoje prve generacije predstavlja tehnološko inovacijo v premium segmentu. Z vsakim novim modelom postavlja nove standarde na področju potovalnega udobja, vozne dinamike in varnosti. Že prvi BMW serije 7 je bil na voljo s samodejno klimatsko napravo, tempomatom in protiblokirnim zavornim sistemom. BMW serije 7 je pravi pionir, saj v serijsko opremo uvaja celo funkcije, kot so ksenonske luči in navigacijski sistem. Možnosti motorja BMW serije 7 so optimizirane za zmogljivost in so prepričljive v vseh pogledih. Na ta način luksuzna limuzina zagotavlja prezenco, ki si jo boste zapomnili.

BMW serije 7 Limuzina, E23, parkiran pred morjem s kamnitim pomolom v ozadju

PRVA GENERACIJA (E23).

BMW serije 7 je bil javnosti prvič predstavljen leta 1977. Vozilo je bilo razvito z namenom utelesiti športnost, tehnične inovacije in razkošje na najvišji ravni. Kot naslednik modelne serije BMW E3 ima vgrajen šestvaljni motor, ki dokazuje svojo premoč na vseh ravneh razvoja moči z neprimerljivo uglajenim tekom in zmogljivostjo, zaradi česar je najbolj športna limuzina v segmentu luksuznih avtomobilov. Obliko karoserije je zasnoval legendarni oblikovalec Paul Bracq. Poševne površine spredaj in zadaj ter nizka linija pasu poudarjajo športni značaj luksuznih limuzin.

 

Že leta 1978 dobi sodobno opremo, kot sta elektronska avtomatska klimatska naprava in asistent za uravnavanje hitrosti. Od leta 1979 dalje sta na voljo tudi protiblokirni zavorni sistem (ABS) in digitalna elektronika motorja. V istem letu vsi motorji preidejo na sistem za vbrizgavanje bencina.

 

Leta 1980 lahko kupci naročijo tudi najzmogljivejši model BMW 745i. Z izhodno močjo 185 kW (252 KM) doseže največjo hitrost 227 km/h. Prenova modela iz leta 1982 prinese še dinamičnejši videz sprednjega dela. BMW serije 7 s posodobitvijo prav tako pridobi štiristopenjski avtomatski menjalnik ter prenovljeno podvozje in vzmetenje. V devetih letih je s proizvodnih linij zapeljalo več kot 270.000 vozil najuspešnejše serije, ki je BMW pomagala ohraniti vodilni položaj v segmentu sodobnih luksuznih limuzin.


Obdobje proizvodnje: 1977–1986
Motorji: od 2,5- do 3,4-litrski (110–185 kW, 150–252 KM), 6-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm.

BMW serije 7 Limuzina, E32, na podeželju s polji in kmetijskimi objekti

DRUGA GENERACIJA (E32).

Oblika BMW serije 7 druge generacije je posodobljena pod taktirko Clausa Lutheja. Limuzino zaznamujejo harmonične linije in dinamični, samozavestni oblikovni elementi. Med njimi so široka ledvička in luči v obliki črke L na privlačnem zadku. Vozilo ima standardno vgrajen ABS. Na zahtevo je na voljo tudi nadzor razdalje pri parkiranju, pa tudi dvojna zasteklitev za znatno manjšo raven hrupa v notranjosti in okna brez megljenja zaradi temperaturnih razlik.

Od leta 1987 dalje je luksuzna limuzina na voljo z 5,0-litrskim motorjem V12. Z razvojem največje moči 220 kW (300 KM) je prvi svoje vrste v nemški avtomobilski industriji po letu 1945. Model je na voljo tudi s podaljšanim medosjem za še večje udobje. Z ekskluzivnimi dodatki, kot sta hladilnik in telefon v vozilu, nova raven opreme High Line v letu 1989 povzdigne razkošje na novo raven.

Ksenonski žarometi so prvič na voljo kot dodatna oprema v serijskem vozilu od leta 1991 dalje. S pomembno posodobitvijo modela leto dni kasneje dva 8-valjna motorja s tri- in štirilitrsko delovno prostornino zaokrožita portfelj razpoložljivih motorjev. Do leta 1994 je bilo proizvedenih približno 310.000 vozil.

Obdobje proizvodnje: 1986–1994
Motorji: od 3,0- do 5,0-litrski (135–220 kW, 184–300 KM), 6-, 8- in 12-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.910–5.024 mm/1.845 mm/1.400–1.411 mm

BMW serije 7 Limuzina, E38, poleti na podeželju z mestecem v ozadju

TRETJA GENERACIJA (E38).

BMW serije 7 nove generacije pride v prodajalne leta 1994. Voznike navduši s tehničnimi inovacijami in je prvo vozilo v Evropi, opremljeno z navigacijskim sistemom. Od leta 1997 dalje stranski zračni blazini za voznika in sovoznika postaneta del standardne opreme, leto pozneje pa so nameščene tudi zračne zavese za zaščito potnikov. Zasnova postane širša, športnejša, a tudi bolj elegantna.

Je prvi BMW serije 7 z možnostjo dizelskega pogona, ki s 3,0-litrskim 6-valjnim motorjem s tehnologijo vbrizga prek skupnega voda proizvede 135 kW (184 KM). Od leta 1996 dalje 6-valjni dizelski motor z 2,5-litrsko delovno prostornino in močjo 105 kW (143 KM) dopolni spodnji del palete dizelskih motorjev. Z dizelskim motorjem V8, ki razvije največjo moč 180 kW (245 KM), leta 1999 luksuzna limuzina postavi nove mejnike. Postane najmočnejše dizelsko vozilo doslej.

V smislu zmogljivosti je BMW 750i ali podaljšani 750iL najmočnejši model. Z 12 valji in delovno prostornino 5,4 litra motor proizvede 240 kW (326 KM) moči. Prenova modela iz leta 1998 prinese novo obliko z dinamičnejšimi žarometi in zadnjimi lučmi. Ima tudi prenovljene bočne pragove in nekoliko širšo masko hladilnika. Spremenjena je tudi paleta razpoložljivih motorjev, kar pomeni, da postanejo učinkovitejši, hkrati pa ponujajo višjo raven zmogljivosti. Od leta 2000 dalje je BMW serije 7 na voljo z novo tehnologijo pogona: BMW 750hL omejene proizvodnje kot gorivo uporablja vodik. Poleg običajne različice je izdelanih približno 900 vozil z oznako L7. So 39 centimetrov daljša od osnovne različice. Skupno je bilo izdelanih približno 327.000 teh modelov BMW serije 7.

Obdobje proizvodnje: 1994–2001
Motorji: od 2,5- do 5,4-litrski (105–240 kW, 143–326 KM), 6-, 8- in 12-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.984–5.374 mm/1.862 mm/1.425–1.435 mm

BMW serije 7 Limuzina, E65, E66, E67, E68, parkiran pred sodobno stolpnico z zatemnjenim steklom spredaj

ČETRTA GENERACIJA (E65, E67 IN E68).

Leta 2001 je novi BMW serije 7 predstavljen kot povsem novo vozilo. Oblikovanje so pri bavarski znamki zaupali Chrisu Banglu in njegovi ekipi. Vključuje popolnoma prenovljene žaromete skupaj z značilno zamaknjenimi vrati prtljažnika. V notranjosti vozniki izkusijo koncept upravljanja, ki še nikoli ni bil viden, s sistemom iDrive. Nov pristop odpravlja številne upravljalne elemente. Vozniki lahko zdaj dostopajo do približno 700 funkcij obsežnih sistemov vozila z enim samim gumbom. Gumb se lahko vrti, premika v osem različnih smereh in pritiska. Potovalni računalnik ima dostop do interneta. Šeststopenjski avtomatski menjalnik s prestavnima vzvodoma na volanu je svetovna novost. Najzmogljivejši motor razvije moč 327 kW (445 KM), ki jo proizvede 12 valjev s šestlitrsko delovno prostornino.

Od leta 2003 dalje je BMW serije 7 na voljo s prilagodljivimi žarometi. Pomembna posodobitev modela sledi dve leti pozneje. Z vidika estetike zadek postane širši, maska hladilnika pa nekoliko zraste. Bi-ksenonski žarometi v še bolj dinamični obliki postanejo del standardne opreme. Sistem iDrive je izboljšan in upravljanje postane še učinkovitejše. Istega leta sta bila predstavljena tudi asistent za dolge luči in BMW Night Vision, ki ponujata povečano varnost in vidljivost v temi.

Različne oznake tipa se uporabljajo za opis naslednjih različic vozil: limuzina (E65), dolga različica s 14 centimetrov daljšo medosno razdaljo (E66), posebna blindirana različica (E67) in različica s pogonom na vodik (E68).

Obdobje proizvodnje: 2001–2008
Motorji: od 3,0- do 6,0-litrski (160–327 kW, 218–445 KM), 6-, 8- in 12-valjni
Dolžina/širina/višina: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

BMW serije 7 Limuzina, F01, F02, na strehi parkirne garaže s soncem in modrim nebom v ozadju

PETA GENERACIJA (F01 IN F02).

Samozavestna dinamika vožnje. Izjemna navzočnost Vrhunsko udobje. BMW serije 7 ob predstavitvi v Münchnu razkrije, kako opredeljuje nove standarde za te lastnosti. Njegova oblika je tako elegantna kot športna. Predvsem po zaslugi dolgega pokrova motorja, nizke strešne linije in dinamičnih sorazmerij. Kromirana letev je speljana prek celotnega zadka. Skupaj z zadnjimi lučmi poudarja široko držo vozila.

Notranjost vključuje ekskluzivne, visokokakovostne materiale, pa tudi številne sodobne sisteme za pomoč vozniku. Ti sistemi segajo od prilagodljivega asistenta za uravnavanje hitrosti do asistenta za ohranjanje voznega pasu in projektorja BMW Head-Up. Za dodatno varnost so na voljo tudi kamere, ki kažejo dogajanje od zadaj in ponujajo celo Surround View. Ta funkcija prikaže sliko vozila s ptičje perspektive, kar zagotavlja najboljši možen pregled nad neposredno okolico vozila.

Športno zmogljivost ponujajo različni dizelski in bencinski motorji. Segajo od motorjev z dvema turbopolnilnikoma do BMW 760i, ki ima visokozmogljiv motor V12 z največjo močjo 400 kW (544 KM). BMW serije 7 je prvič na voljo tudi s hibridnim pogonskim sistemom. Opcijski štirikolesni pogon, stabilizacija nagibanja karoserije Adaptive Drive in elektronsko krmiljenje blažilnikov (EDC) prispevajo k značilni dinamiki vožnje znamke BMW. Omogočajo varnejšo in natančnejšo vožnjo.

Prenova modela leta 2012 prinese nov nadzorni prikazovalnik 3D videza, posodobljene sisteme pomoči, kot je asistent za dolge luči z LED-tehnologijo in prenovljene motorje, ki ponujajo večjo učinkovitost.

Obdobje proizvodnje: 2008–2015
Motorji: od 3,0- do 6,0-litrski (180–400 kW, 245–544 KM), 6-, 8- in 12-valjni
Dolžina/širina/višina: 5.072–5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

BMW serije 7 Limuzina, G11, G12, parkiran v atriju v poznih večernih urah s toplo svetlobo v ozadju

ŠESTA GENERACIJA (G11 IN G12).

BMW serije 7 (G11), katerega proizvodnja je stekla leta 2015, združuje inteligentno dinamiko in natančnost z izjemno navzočnostjo ter ekskluzivnim razkošjem. To je razvidno že iz prefinjenega lakiranja z učinki prelivajočih se barv. A tudi iz markantnega oblikovanja zadnjega dela. Od leta 2019 ploske LED-luči med seboj povezuje tanek svetlobni trak. V kombinaciji s trapezoidnima zaključkoma izpušnih cevi, ki sta nameščena bolj ob strani, ustvarjajo posebej samozavestno estetiko. Karoserija je izdelana iz kombinacije plastike, ojačene s karbonskimi vlakni, jekla in aluminija. To vodi do znatnega zmanjšanja teže. Dolga različica (G12) je na voljo s panoramsko stekleno streho, ki omogoča obilno prezračevanje zaradi svojih funkcij pomika in nagiba. Funkcija Sky Lounge ponuja tudi barvite grafike. Te so popolnoma usklajene s poudarjeno osvetlitvijo na B-stebričkih. Ko se približate BMW serije 7, vas pozdravi s svetlobnimi učinki dobrodošlice.

Notranjost navdušuje z vzdušjem vrhunske estetike, ki jo pričara uporaba ekskluzivnih visokokakovostnih materialov, kot so oblazinjenje iz usnja Nappa s prešitjem v barvi Cognac, notranje obloge iz plemenitih vrst lesa in stropna obloga. Razvedrilni sistem na zadnjih sedežih očara potnike s HD-zaslonom na dotik. V različici Executive Lounge lahko potnika zadaj uživata v najvišji ravni udobja zaradi razkošnih sedežev. Opremljena sta z masažnimi funkcijami z različnimi nastavitvami. Na sovoznikovi strani zadaj ima potnik na voljo popoln razgled naokoli in lahko iztegne noge prek opore za noge, ki je pritrjena na sovoznikovem sedežu.

Trajno vgrajena kartica SIM omogoča, da ima BMW Personal Assistant neomejen mobilni dostop do aplikacij in storitev, kot sta na primer stalno posodobljena storitev Connected Navigation in opcija Remote Software Upgrades. Zahvaljujoč BMW Connected ostaja vozilo ves čas povezano s pametnim telefonom. Delno avtomatizirana funkcija vožnje za zapuščanje parkirnih mest voznikom omogoča daljinsko upravljanje vozila. To pomeni, da lahko BMW serije 7 sam zapelje iz garaže pod voznikovim nadzorom.

Po posodobitvi modela iz leta 2019 oblika še močneje poudarja navzočnost in široko držo luksuzne limuzine. Oblikovalci so želeni učinek dosegli z bistveno večjo masko hladilnika in prilagojenimi žarometi.

Obdobje proizvodnje: 2015–2022
Motorji: od 2,0- do 6,6-litrski (183–448 kW, 249–610 KM), 4-, 6-, 8- in 12-valjni
Dolžina/širina/višina: 5.098–5.260 mm/1.902 mm/1.467–1.479 mm

BMW serije 7 Limuzina, G70, vožnja po futuristični avtocesti z mestno panoramo v ozadju

SEDMA GENERACIJA (G70).

Predstavitev novega BMW serije 7 leta 2022 napoveduje prihod novega obraza v luksuznem razredu. Združuje čisto eleganco z izjemnimi voznimi lastnostmi in ponuja edinstveno doživetje za vse čute.

Ikoničen sprednji del in monolitni oblikovalski jezik povzročita, da je pravi magnet za oči. Zaradi osvetlitve obrisov na maski hladilnika in dvodelnih tankih LED-žarometov vozilo navdušuje s posebej elegantno estetiko. Na zahtevo je na voljo še bolj prefinjena zasnova žarometov z opcijo BMW Crystal Iconic Glow z osvetljenimi elementi Swarovski v ozadju. V kombinaciji z imenitno razsvetljavo uprizoritve dobrodošlice Great Entrance Moments to pričara podobo izjemne in ekskluzivne osebnosti.

Notranjost vozila zaznamuje edinstveno prepletanje elegance, udobja in inovacij. Visokokakovostni materiali, kot so usnje Merino, kašmirska volna in kristali Swarovski, izražajo pridih razkošja. Najsodobnejša tehnologija v kokpitu je ergonomsko optimizirana voznikovim potrebam. Na primer, multifunkcijski upravljalni elementi BMW Interaction Bar prinašajo osupljiv poudarek s svojim videzom na kristalnem steklu, ki združuje vizualne in haptične možnosti upravljanja. Skupaj s 14,9-palčnim ukrivljenim zaslonom BMW visoke ločljivosti to povzroči edinstveno multimedijsko izkušnjo v kokpitu.

Vznemirjenje vožnje v novem BMW serije 7 pa ni omejeno le na voznika. Tudi potniki uživajo v izjemnem udobju. Opcijski 31,3-palčni zaslon BMW Theatre Screen prinaša kinematografsko vzdušje na velikem platnu. V kombinaciji s kristalno čistim zvokom in 4D-zvokom sistema za prostorski zvok Bowers & Wilkins Diamond se potniki na zadnjih sedežih potopijo v edinstveno doživetje za oči in ušesa.

Luksuzna limuzina je na voljo z visokozmogljivim dizelskim motorjem in učinkovitim priključno-hibridnim pogonom. Od leta 2022 je na voljo tudi kot popolnoma električni model s pionirskim BMW i7. Razvije največjo moč 400 kW (544 KM) in ima popolnoma električni doseg več kot 600 km. Tako lahko uživate v trajnostni mobilnosti brez emisij na najbolj dinamičen in prilagodljiv način. BMW IconicSounds Electric, ki je plod sodelovanja med BMW in Hansom Zimmerjem, pa pospremi vsak način vožnje s posebno zvočno kuliso, da je doživetje vožnje še intenzivnejše in privlačnejše.

Obdobje proizvodnje: od 2022 dalje
Motorji: od 3,0 do 4,4-litrski (220–485 kW, 299–659 KM), 6- in 8-valjni; elektromotor (BMW i7)
Dolžina/širina/višina: 5.391 mm/1.950 mm/1.544 mm

POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI.

Poraba in emisije CO₂.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 23,7–20,8
Električni doseg (po WLTP) v km: 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,3–18,5
Električni doseg (po WLTP) v km: 572–624

BMW i7 eDrive50[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,3–19,1
Električni doseg (po WLTP) v km:  574 – 611

BMW X7 M60i xDrive:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,9–12,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 292–273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,4–1,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 31–25
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 26,0–23,4
Električni doseg (po WLTP) v km:  70–78

BMW 750e xDrive[1][4]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 1,4–1,0
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 31–23
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 26,2–23,4
Električni doseg (po WLTP) v km:71–80

BMW 740d xDrive:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 6,8–6,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 179–160

[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

[2] Vrednost sestavljata pogon z motorjem z notranjim zgorevanjem 280 kW (381 KM) in električni pogon 145 kW (197 KM). Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

[3] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

[4] Za priključni hibrid: utežena, kombinirana poraba (EC AC Charge Weighted).

[5] Vrednost sestavljata pogon z motorjem z notranjim zgorevanjem 210 kW (286 KM) in električni pogon 13 kW (18 KM).

[6] Vrednost sestavljata pogon z motorjem z notranjim zgorevanjem 230 kW (313 KM) in električni pogon 145 kW (197 KM). Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

Podatki o zmogljivosti, porabi goriva in emisijah CO₂ veljajo za vozila s standardnim menjalnikom.

Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023.  Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.

Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.

Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).