Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
UPRAVLJANJE.
ODGOVORNO KORPORATIVNO UPRAVLJANJE ZA VEČJE USTVARJANJE TRAJNOSTNE VREDNOSTI.
Korporativno upravljanje pomeni delovanje v skladu z načeli odgovornega vodenja podjetja, usmerjenega v ustvarjanje trajnostne vrednosti. Pri BMW Group ta ambicija vključuje vse oddelke podjetja. Ključni temelji korporativne kulture so:
- spoštovanje predpisov in veljavne zakonodaje;
- korporativno upravljanje z jasnimi cilji, usmerjenimi v interese vseh deležnikov;
- najvišji okoljski in socialni standardi ter skrbnost v oskrbovalnih verigah;
- pregledno poročanje in korporativno komuniciranje;
- sodelovanje na podlagi zaupanja med upravnim odborom, nadzornim svetom in zaposlenimi.
SKLADNOST.
Integriteta je del načina, kako vidimo sami sebe.
Za BMW Group je skladnost veliko več kot le upoštevanje veljavne zakonodaje in internih predpisov. Skladnost je del načina, kako vidimo sami sebe, kot tudi kultura integritete, ki jo udejanjamo in zavezujoč okvir za podjetniške dejavnosti po vsem svetu.
Naš sistem upravljanja skladnosti (CMS).
CMS, ki velja v celotnem podjetju BMW Group, temelji na pristopu prepreči, zaznaj in se odzovi. Opredeljuje konkretne ukrepe za preprečevanje, spremljanje, nadzor in odzivanje. CMS temelji na tveganju, s katerim se podjetje sooča, in zajema pomembna področja skladnosti, kot so:
- preprečevanje goljufij,
- nadzor izvoza,
- preprečevanje pranja denarja,
- spoštovanje protimonopolnih zakonov,
- preprečevanje korupcije,
- človekove pravice,
- varstvo podatkov,
- tehnična skladnost.
NAŠI CILJI.
CELOSTNA, MERLJIVA TRAJNOST Z JASNIMI CILJI.
BMW Group si prizadeva postati najuspešnejši in trajnostno naravnan proizvajalec premijskih vozil za individualno mobilnost. Hkrati želimo izpolnjevati svojo odgovornost glede socialnih in etičnih standardov. V središču naših posebnih ciljev je zmanjšanje izpustov CO₂, povečanje učinkovitosti virov in prehod v krožno gospodarstvo, pa tudi pomembno izboljšanje socialnih in ekoloških standardov. Zato smo meseca julija 2020 določili jasno opredeljene cilje, ki jih nameravamo uresničiti do leta 2030.
Zmanjšanje izpustov CO₂
Do leta 2030 si prizadevamo doseči več kot 40-odstotno zmanjšanje izpustov CO₂ na vozilo v primerjavi z letom 2019. Naš dolgoročni cilj kot podjetja je doseči popolno podnebno nevtralnost. Zato smo se zavezali k pobudi SBTi in potrdili vse kratkoročne cilje glede izpustov CO₂. Do danes smo edini proizvajalec avtomobilov, ki ima potrjen cilj glede izpustov CO₂ za dobavno verigo v skladu s pobudo SBTi (stanje februar 2023).
Elektromobilnost
Prav tako se osredotočamo na širjenje elektromobilnosti. Zato želimo, da bo do leta 2030 vsaj 50 % naših prodanih vozil po vsem svetu popolnoma električnih. Prek BMW in MINI Charging svojim partnerjem zagotavljamo infrastrukturo polnilnih postaj za uporabnike naših avtomobilov. S tem pristopom je javno polnjenje mogoče s 100-odstotno zeleno energijo v našem celotnem evropskem polnilnem omrežju.
Krožnost
Naša vozila so razvita tako, da se njihovi sestavni deli lahko v veliki meri ponovno predelajo in reciklirajo. Ta koncept imenujemo "Oblikovanje za recikliranje" (Design for Recycling). S pomočjo tega načrta lahko delno uporabimo dragocene materiale iz postopka recikliranja in se tako izognemo uporabi primarnih materialov.
Okoljski in socialni standardi
Kot podjetje z globalnim poslovanjem smo zavezani okoljskim in socialnim standardom, tako v lastnem podjetju kot tudi pri sodelovanju z dobavitelji po vsem svetu. Naše smernice, kot je spoštovanje človekovih pravic in konvencij o varnosti pri delu, so opredeljene v standardu trajnosti BMW Group za dobaviteljsko mrežo.
Zaposleni
Zavedamo se in tudi dokazujemo vrednost svojih zaposlenih. S številnimi priložnostmi za razvoj in podporo, privlačnimi delovnimi mesti, ponudbami na področju zdravja ter raznolikimi programi, ki spodbujajo enakopravnost, zaposlenim nudimo okolje, ki na najbolj pristen način odraža naše spoštovanje do njih.
Družba
Kot podjetje z globalnim poslovanjem se zavedamo svoje družbene odgovornosti. Naša zavezanost je pomagati ljudem in kulturam po vsem svetu, da se približajo drug drugemu in razvijejo boljše razumevanje družbenih vprašanj.
NOVE SPODBUDE ZAHVALJUJOČ REDNEMU IZMENJAVANJU MNENJ Z VSEMI DELEŽNIKI.
Kot globalno aktivno podjetje deluje BMW Group v visoko povezanem svetu. Zahvaljujoč platformam XChange, kot so rad°hub, FUTURE FORUM in BMW Group Dialogue, ustvarjamo intenzivno izmenjavo mnenj, ki ne samo da ponuja nove perspektive vsem vpletenim, ampak omogoča tudi možnost za spremembe. Posledično smo v procesu rednega in vzajemnega izmenjavanja mnenj s svojimi deležniki, kar nam omogoča, da opredelimo cilje v skladu z vidiki poslovanja in trajnosti:
- spoštovanje Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah,
- družbena odgovornost do zaposlenih,
- okoljski in socialni vidiki ter spoštovanje človekovih pravic,
- trajnostno financiranje in taksonomija na ravni EU,
- odgovorno korporativno upravljanje.
CELOVITO POROČILO O TRENUTNEM STANJU.
BMW Group vidi svojo odgovornost v merljivosti in preglednosti poročanja o trajnostnem razvoju. Zato že od leta 2020 dalje združujemo letno poročilo s poročilom o trajnostnem razvoju, da bi pripravili celovito poročilo skupine. Poročilo BMW Group sledi okvirnim strukturam poročanja o trajnostnem razvoju in je neodvisno certificirano.
NAŠA STRATEGIJA TRAJNOSTNEGA FINANCIRANJA.
Trajnost je postala pomemben kriterij na finančnih trgih. Vlagatelji in analitiki vse bolj upoštevajo okoljske, socialne in upravljavske dejavnike pri svojih finančnih odločitvah. Prek evropske taksonomije si Evropska unija prizadeva tudi razvrstiti podjetja na podlagi trajnostnih meril.
VARSTVO PODATKOV.
Varovanje podatkov naših strank, pravica do informacijske samoodločbe in suverenosti podatkov imajo še posebej visoko prednost:
- osebni podatki se načeloma zbirajo v skladu z zakoni in standardi, kot sta Splošna uredba EU o varstvu podatkov in mednarodni varnostni standard SO/IEC 27001;
- osebni podatki se zbirajo in uporabljajo le, če je to zakonito dovoljeno in če so osebe, na katere se podatki nanašajo, dale svoje soglasje;
- vse vloge se preverjajo v skladu s trenutno veljavnimi ukrepi za varnost informacijske tehnologije;
- notranja komunikacija poteka izključno prek visoko varne povezave.